Krátké srovnání: Honda XL750 Transalp vs. Yamaha Ténéré 700
13.07.2023
08.11.2023
06.11.2023
18.10.2023
28.08.2023
02.06.2023
03.02.2023
01.02.2023
03.11.2022
14.06.2022
15.02.2022
22.11.2021
31.10.2020
24.06.2020
04.12.2019
15.08.2019
27.07.2019
10.06.2019
22.05.2019
14.05.2019
27.03.2019
05.03.2019
05.11.2018
24.10.2018
06.11.2017
13.04.2016
2019 | 2020 | 2023 | 2024 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 689 cm3 | |||
Výkon | 54 kW | |||
Výkon při otáčkách | 9000 ot/min | |||
Točivý moment | 68 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 6500 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Řadový | |||
Počet válců | 2 | |||
Rozvod | DOHC | |||
Ventilů na válec | 4 | |||
Vrtání | 80 mm | |||
Zdvih | 68.6 mm | |||
Kompresní poměr | 11.5 : 1 | |||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | |||
Materiál rámu | ocel | |||
Zdvih předního odpr. | 210 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | 200 mm | |||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 282 mm | |||
Přední třmen | dvoupístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 21 " | |||
Zadní kolo | 18 " | |||
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | |||
Rozměr zadní pneu | 150/70R18 | |||
Rozvor | 1595 mm | |||
Úhel hlavy řízení | - | 27 ° | ||
Závlek předního kola | - | 105 mm | ||
Světlá výška | 240 mm | |||
Výška sedla | 875 mm | |||
Pohotovostní hmotnost | 204 kg | 205 kg | ||
Užitečná hmotnost | 190 kg | - | ||
Objem nádrže | 16 l | |||
Rezerva | 4 l | - | ||
Množství oleje | 2 l | 2.6 l | ||
Spotřeba | - | 4.3 l/100 km | ||
První cena | 249990 Kč | 275990 Kč | 274990 Kč | |
Poznámka | brzdová kapalina výměna každé 2 roky (hadičky každé 4 roky) Množství chladící kapaliny 1,6 litru |
. | - | |
Výměna motorového oleje | 10000 Km | |||
Výměna olejového filtru | 20000 Km | |||
Výměna zapalovací svíčky | 20000 Km | |||
Výměna vložky vzduchového filtru | 20000 Km | |||
Seřízení ventilové vůle | 40000 Km |
Od grizzly6666(2020)
Tenere team 4-2024
Tenere team CZ 2-2024, Sandpit, Yamaha T...
Enduro moto traveling Spain 2023 on Yama...
TET Chorvatsko, Bosna a Černá Hora (2023)
Yamaha představuje „přístupnější“ Ténéré...
tenere TEAM 11/2023,
Tenere team 10-2023 Yamaha Tenere 700 Wo...
Yamaha představuje Ténéré 700 Extreme: V...
Romania2023
Yamaha slaví 40 let Ténéré
Slovenia TET, Day 3, Yamaha Tenere 700 W...
Slovenia TET, Day 2, Yamaha Tenere 700 W...
Slovenia TET, Day 1, Yamaha Tenere 700 W...
Balkánské nejen šotoliny
Honda XL750 Transalp vs. Yamaha Ténéré 7...
Arrow, montáž a test luxusního výfuku pr...
Na motorce do Gruzie a Arménie - 7 díl
Na motorce do Gruzie a Arménie - 1 díl
Nový displej také pro Ténéré
Silk road, první etapa
Yamaha Ténéré vs. Aprilia Tuareg - krátk...
Yamaha představila Ténéré 700 World Raid
Na motorce skrz Kosovo, Makedonii a Albánii
Yamaha Ténéré 700 Raid Prototype
Bosenské šotoliny a Albánie NP Theth
Na motorce do Albánie
Moto výlet rozhledna Kraví hora u Bořetic
Yamaha Ténéré 700: Za novými obzory do v...
KTM 790 adventure R vs tenere 700 vs BMW...
Kemaliye Karanlik Kanyon - Turecko
Mototrip Chorvatsko / 2x Yamaha Tenere 7...
Nová Yamaha Ténéré 700 Rally Edition
Jeden den s Yamahou Ténéré 700
Test Yamahy Ténéré 700
Yamaha Ténéré 700 World Raid | Moroccan ...
První jízda na očekávané Yamaze Ténéré 7...
Honza Révai poctivě trénuje na další ces...
První dojmy z testování Yamahy Ténéré 70...
Yamaha Ténéré 700
Yamaha dokončila World Raid. Další krok:...
Yamaha dokončila World Raid. Další krok:...
Yamaha dokončila World Raid. Další krok:...
Yamaha dokončila World Raid. Další krok:...
Enduro, se kterým se dají dělat pěkné kousky. V kategorii velkých cestovních endur lehká holka do ru...
Přišlo to jako blesk z čistého nebe. Nejdřív přišel zájem o koupi mé CB500X a pak zatraceně výhodná ...
Je červená a má laďák, to jsou dva hlavní důvody proč jsem jí pořídil :-) A taky lankový plyn a žádn...
Je to taková hbitá štíhlá štika.
Na tuhle motorku jsem se hodně těšil, ale nedokázal jsem čekat, než ji uvedou do sériové produkce, t...
Nezáludná, ale přitom zábavná. Hodná, ale přitom nebezpečně krásná. Taková je pro mě T7.
Prostě Tenerka. Někdy splašené tele a jindy hravé koťátko.
Po pěti sezónách s MG V7 II přišel čas posunout se někam ani ne dál, ale trošku jiným směrem. Tenerk...
Lehká, jednoduchá a hlavně srdcová záležitost!!
Je to takový ten pocit, když si splníte sen. Zkrátka, když ten den D nastane a jedete si pro tu vysn...
Po loňské Bosně a vyzkoušení kamarádovy Tenerky jsem se rozhodl že už dále nebudu V-stroma trápit v ...
Budoucí kladivomna TCT a TET. Nejlepší poměr cena výkon pro ty, kdo to s offroadem myslí alespoň tro...
Moje první motorka, z autoškoly rovnou na Tenere.
Je to takový ten pocit, když si splníte sen. Zkrátka, když ten den D nastane a jedete si pro tu vysn...
Absolutně univerzální stroj. Chtělo to pár úprav na míru, ale dneska totální spokojenost.
Cestovní enduro univerzál, zvádá silinice i offroad, velmi příjemný motor a spolehlivost.
Zas garaz plnsia o jednu masinu.
Po delší době zde vkládám svou Tenerku kterou už mám nějaký pátek.
Yamaha Ténéré 700 ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ....
Rally verze Tenerky s výfukem akrapovič a dalšimi doplňky
Zvýšené plexi WRS Rozšířené boční plexi WRS
Krátce po instalaci nového zadního tlumiče [b]Ohlins YA 818 / STX 46[/b] (viz. předchozí zápis v de...
[youtube]https://youtu.be/eb9MZjft9KY?si=RchvJwx-mtGRi-eQ[/youtube] Tady je video z naší loňské ...
Žádná motorka není ideální. Nejinak je tomu v případě Yamahy Tenere 700. Všichni si vesměs stěžují n...
Pokud se Vám nechce utrácet velké peníze za karbon, našel jsem jedno povedené řešení. Firma Camel A...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.1/10 |
Průběh výkonu | 9.1/10 |
Vibrace | 9.1/10 |
Převodovka | 9.6/10 |
Mechanická hlučnost | 9.2/10 |
Zvuk | 8.4/10 |
Spolehlivost | 9.7/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.1/10 |
Těsnost tlumičů | 9.8/10 |
Tuhost rámu | 9.3/10 |
Jízda | |
Sport | 7.2/10 |
Město | 8.7/10 |
Cestování | 9.0/10 |
Terén | 8.9/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 8.3/10 |
Ceny servisu | 8.5/10 |
Servisní síť | 8.7/10 |
Dostupnost dílů | 8.6/10 |
Nabídka doplňků | 9.1/10 |
Servisní intervaly | 9.9/10 |
Terén | |
Brodivost | 9.0/10 |
Výška | 9.6/10 |
Ochrana motoru | 8.4/10 |
Skoky | 8.2/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.4/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Kove 800X | stále nebyla k dispozici , spolehlivost , žadné zkušenosti |
Aprilia Tuareg 660 | spolehlivost |
KTM 890 Adventure R | spolehlivost |
Yamaha Tenere 700 World Raid | Těžší ale hlavně dražší |
Honda CB 500X | Měl jsem jí objednanou na léto 2022 v motoparku Ostrava, protože byl ale problém s dodávkami tak mi termín posunuli na podzim. Chtěl jsem už jezdit a naskytnula se možnost koupit Tenere od Bratra který ji vyměnil za Tuarega. |
CFMOTO 450MT | Na tohle jsem sám zvědav. Je to horká novinka, ale bral jsem to také jako rozpočtovku z těch nižíšch cen. Nejsou k dispozici a nějaký měsíc ještě nebudou. Každopádně chybějící výkon, opět ten design a trošku obava, že je to Čína s porovnáním s ostatními. |
SWM Superdual 650 | Docela old school stroj, ale něco, co jsem hledal z těch alternativ za rozumný peníz. Vypínatelné ABS a to je vše. Žádná elektronika. U nás v ČR pouze verze T kola P19\" a Z17\", trošku obava ze spolehlivosti. A na živo mě překvapila, jak je malá. |
KTM 790 Adventure | Tahle motorka se mi jeden čas hodně líbila a zajímala mě. Ale mrak elektroniky, nenastavitelný podvozek a nevím, zda už vyřešený problém s netěsnícím displejem kvůli vlhkosti. Trošku i cena byla nad limit rozpočtu. |
Honda XL750 Transalp | Pohodlný cesťák s ambicí i do terénu. V základu holátko, moc elektroniky, vzhled mě nějak nenadchnul ani neurazil. Každopádně něco mi tam prostě chybí, čím by si mě to získalo. |
Suzuki V-Strom 800DE | Dle parametrů je to skvělá motorka, funkční a super na cestování. Ale design mě vůbec nenadchnul, škaredá světla a elektronika.. V-Strom? Když je to řadový motor, takže jen Strom a váha je taky docela vysoká. A už jsem chtěl taky změnu značky. |
Honda XL750 Transalp | silniční zaměření |
Aprilia Tuareg 660 | |
Suzuki V-Strom 800DE | |
KTM 890 Adventure R | cena |
Triumph Tiger 1050 Sport | Není vhodná do terénu, Yamaha T7 má pohodlnější posez ( nemyslím sedlo) |
Aprilia ETX 600 Tuareg | Je to Ital, a taky moc elektroniky, jinak bych do ní šel |
CF Moto 800MT | Nechtělo se čekat až vyjde na trh, \"strach\" z čínské motorky |
Jawa Perak | Nechtělo se čekat až vyjde na trh, malý obsah |
CF Moto 650 MT | Vzhled, méně enduro, \"strach\" z čínské motorky |
Kawasaki Versys 650 | Vzhled, méně enduro |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
KTM EXC 500 Six Days | Klasika, overená ale jednoduchá a lacno postavená motorka s obmedzeným potenciálom na moje využitie. |
Suzuki V-Strom 800DE | Pořizovací cena v základním balíčku nenabízí to co konkurence. Design u mne vyhrává,ale už je na trhu pár let a konkurence nespí a nabízí přecijen už lepší techniku a výbavu |
Suzuki V-Strom 800DE | Více do terénu |
Aprilia Tuareg 660 | Aprilia mi sadla viac a má lepší podvozok a elektroniku |
Suzuki V-Strom 800DE | vyzkoušeno, dost vysoká, méně pohodlná, motor živý, kratší rychlosti |
Aprilia Tuareg 660 | Vyšší posez a težište , horší podvozek. |
Suzuki V-Strom 800DE | Vyloženě špatný základní podvozek |
Aprilia Tuareg 660 | Pocitově těžší, nepamatuje si nastavené módy, horší podvozek, tuhá spojka,... |
KTM 790 Adventure R | Naskytla se rok stará KTM |
Aprilia Tuareg 660 | Moc vysoké těžiště, vyšší posez, horší tlumiče |
Suzuki V-Strom 800DE | Vyšší motokros koza :-) Na Déčku bude určitě pohodlnější cestování a moje offroad ambice nejsou závratné abych jí musel mít. |
Suzuki V-Strom 800DE | Cena vyšší a hlavně motor není tak výkonný, sedlo nepohodlné a přítelkyně by jela na blatníku :) |
KTM 890 Adventure R | Prostě protože je KTM pro mě lepší. |
Suzuki V-Strom 800DE | příliš velký důraz na offroad |
Honda XL750 Transalp | jen do doby, než jsem se na ni pokoušel vylézt. |
Husqvarna 701 Enduro | Slabší podvozok, až tak mi nesadla ako WR mínus za vypínanie ABS, veľká váha |
Honda XL750 Transalp | Vysoké těžiště, vzhled. Nový transalp je kladivo na Tenerku. |
Aprilia Tuareg 660 | Emoce volily Tuarega |
CFMOTO 800MT | menší pohodlí a jízda ve dvou špatná... |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2023 | ales600gsf | xtz690_2023_cz.pdf | 21 MB | Český návod |
2022 | Schummi | yamaha-tenere-700-2.pdf | 6.5 MB | uživatelský manuál anglicky |
2019 | Fasces | t7-maual.pdf | 10 MB | Manual |
2019 | Fasces | t7-service-manual.pdf | 16 MB | Servis manual |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Mitas E-07 Dakar | 18" | Zadek | 2 | Na suchu dobrý, tam dávám hodnocení za jedna ale za deště to... | 09.10.2023 v 17:45 |