Problémy s přihlášením nebo registrací
Pokud používáte zapamatovaná hesla v prohlížeči, tak je možné, že po změně hesla vám prohlížeč bude vaše nové heslo přepisovat svou hodnotou. Buď hodnotu vymažte přes vašeho správce uložených hesel, který máte v prohlížeči, nebo můžete zkusit místo emailu zadat vaše ID z profilu které máte v profilu v kolonce ID uživatele.
Ujistěte se že nemáte plný mailbox a chodí vám maily! V případě že máte plný mailbox vás nemáme jak kontaktovat! Stává se to VELMI často! Plný mailbox vypadá jako úplně funkční a maily z něj odchází, ale nedozvíte se, že vám někdo něco poslal.
Jestliže vám email nedorazil, tak se přihlašte do vašeho webmailu a zkontrolujte spamovou složku.
V případě problému prosím čtěte
tuto nápovědu, nebo nás
kontaktujte
Nejčastější chybou neobdržení potvrzení je překlep v emailu nebo přesunutí potvrzovacího emailu do spamové složky která se nacháze ve vašem webmailu.
Kód je použitelný pouze jedenkrát. Pokud již potvrzení nefunguje, pak je registrace potvrzená.
Kód je použitelný pouze jedenkrát. Pro další nastavení hesla si nechte znovu poslat email pro nastavení zapomenutého hesla.