bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto
Ahoj,
rád bych začal jezdit, historicky něco na Simálu (6.000 km) a GSX-R 600 Srad (2.000 km) před 20 lety. Beru to tak, že jsem úplný nováček 180cm 105 kg. Rád bych něco na polní/lesní cesty (i horší) a zároveň abych s tím mohl s kamarády GS 1250 a GS 800 někam na dlouhý trip (Albánie apod.). Kolem a kolem koukám po Tenere, nepočítám, že bych si na tom něco opravil sám a tak uvažuju spíše o nové motorce. Můj strop za nové moto je cca 300.000 - budu ještě muset dokoupit veškeré oblečení včetně helmy a dokončit rošíření z A2 na A. Jde mi o to zjistit na co jsem nemyslel, jaké moto ještě uvažovat nebo si jít pujčit a projet. Ještě jeden benefit pro Yamahu je servis cca 2 km od baráku.

Moje dotazy:
1. Je vhodné koupit novou motorku, když uvažuju jezdit lehčí terén?

2. Volit raději starší Tenere s doplňky (když neumím posoudit stav moto) nebo připlatit na Tenere World Raid a vzít si ji od novoty nebo předváděčku kvůli většímu dojezdu a lepšímu podvozku ?

3. Vzít raději něco jiného?
- KTM (moc se mi nelíbí design a mám obavu z vyšší ceny a nákladnějšího servisu)?
- Aprilia Tuareg (četl jsem něco o dlouhé čekačce na náhradní díly, tekoucí olej a díly s výrazně vyšší cenou než u Yamahy)
- Suzuki V-Strom (přišla mi hodně velká a ne úplně do terénu)
- jiná alternativa?

4. Koupit na začátek něco lehčího a slabšího třeba CF MOTO MT 450 a vyměnit to za silnější třeba po 2 letech (ale s otázkou jestli se v pohodě zbavím číny a s jakou ztrátou)?

Předem díky za odpověďi a ochotu.
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

25.3.2024 v 15:53 | Nahoru | #1
S bmw 800 gs chybu neuděláš,když už chceš jezdit s kamarády,

Naposledy editováno 25.03.2024 17:36:03

Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

Skvělá odpověď, děkuji! 25.3.2024 v 18:23 | Nahoru | #2
Kamarád ze Slovenska, věk kolem 45, váhou a výškou tobě podobný, celkové zkušenosti spíš ještě menší, si fungl novou Tenerku World Raid kupoval loni v létě s tím, že se chce naučit pořádně jezdit a trochu cestovat, včetně lehkého offroadu a je z ní vážně nadšený...
Já osobně před lety po mnohaleté motopauze opatrně znovunabýval jistotu na Aprilii Pegasu 650. Velmi přívětivá, nezáludná a dobře čitelná motorka, i když na mě trochu malá.
Tyhle motorky jsou pro oprašování zkušeností skvělé.
Myslím, že s Tenerkou budeš taky hodně spokojený.

Naposledy editováno 25.03.2024 18:34:00

Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

25.3.2024 v 19:38 | Nahoru | #3
Rikal kdo, ze je VStrom 800DE moc tezky?



Jasne, kdyz to budes tahat nekam do lesa do krpalu na hard enduro kde se jezdi s uplne jinymi stroji, tak to tezke opravdu bude. Ale silne pochybuji, ze tam tvi kamaradi pojedou na GS

Naopak pri ceste do Albanie a podobne budes s GS bez problemu drzet krok a navic je to rozhodne levnejsi nez Tenere s doplnky.

5 reakcí na tento příspěvek Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

Skvělá odpověď, děkuji! 25.3.2024 v 23:11 | Nahoru | #4
Super, pozrieš si také video a máš jasno, vieš čo si máš kúpiť.

Potom príde krutá realita, a a prebudenie, pretože tá mašina akosi nebude chcieť tak jazdiť ako na
videu. A problém nebude v mašine, ale inde.
Pretože 98% jazdcov toto nedá. Si pozri tachometer, málokedy ide cez 30km/h a na to potrebuješ 800cc mašinu? Na ľahkej by tam šiel 50-60 km/h. Proste Ťa nepustí podvozok. Dáš lepší podvozok, posunieš rýchlosť o 20-30 km/h a si zase tam, kde si bol.
Viem o čom hovorím, mám T7 a jazdím off. A narovinu bez hanby priznám, že sú úseky kde na bicykli si to pustím v offe 60 a na T7 ani náhodou. Kto by tú rozbehnutú kravu ubrzdil a preskočiť kamene to nevie.

Čiže ak nie sú reálne skúsenosti s jazdou v offe a si myslíš že WR je super stroj do offu, lebo má lepší podvozok, a budeš jazdiť podobne, tak jedine ak sa voláš Tarres.
Načo ti je vačšia nádrž ak budeš jazdiť v EU. Ja dám na T7 400km na nádrž - normálnym tempom. Málo? Však max 30-50km máš benzínku. Ak ideš dialnicu 160km/h tankuješ každých 150km. V kazachstane je to iné, uznávam.

A ak si na Balkáne hodinu jazdy od civilizácie, tak isto si to budeš takto púštať, si to teda rozmyšlíš, ak uvažuješ normálne. Lebo gravitácia je sviňa, a čím ťažšia mašina, tým radšej sa váľa po zemi. A ešte ťažšie sa dvíha. Len treba byť s tým v pohode, že to zahodíš o zem a nie raz za výjazd.

Tuareg okrem motora je vo všetkom trošku lepší ako T7 podľa mňa. T7 mi príde zase odolnejšia na zahadzovanie do poľa.

(reakce na) Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

26.3.2024 v 00:06 | Nahoru | #5
temor> dobře ty

1 reakcí na tento příspěvek Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

Skvělá odpověď, děkuji! 26.3.2024 v 00:24 | Nahoru | #6
T7, KTM, Tuareg, je nutné si je všechny půjčit jako předváděčky a projet se co to jde. Každý ti doporučí podle sebe, ale jedny boty nemohou sedět všem.

(reakce na) Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

26.3.2024 v 06:06 | Nahoru | #7
temor>

(reakce na) Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

Skvělá odpověď, děkuji! 26.3.2024 v 07:11 | Nahoru | #8
temor> No vsak prave. Chce jezdit s bandou na GS a dalky a realny teren nikdy nejezdil a evidentne ani neplanuje. K tomu mu je specializovane lehke enduro na nic/ T7 muze byt nebo nemusi v terenu lepsi nez VStrom 800, ale zalezi stejne na jezdci. Na cem bude zalezet pro nej je prostor na te motorce, jeji pohodlnost, kryti od vetru a dalsi veci pri cestach. Tam se T7 nebo Tuareg bez uprav nechyta.

Ale jak na zavolanou to zrovna vcera taky nekdo resil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

Skvělá odpověď, děkuji! 26.3.2024 v 08:38 | Nahoru | #9
temor> Výborný komentář
já mám taky T7 základní verzi a přál bych si aby Yamaha přišla s Tenere 450, protože T7 mi pořád přijde na cesty mimo asfalt velká, těžká a neohrabaná. Jasně že jsou rozdíly, pěknou šotolinou se dá svištět pěkně, ale jakmile přijdou na řadu koleje, výjezdy, sypký podloží, bláto, tak jde radost z offu dolů.
A nemusíš být úplně Tarres, aby sis pak T7 užil, stačí když jsi Adam Riemann, tomu to jde taky kurva pěkně
A na CF 450 MT jsem dost zvědavej, takže ji půjdu rozhodně očíhnout.

Enky>možná Ti tam chybí nový TA 750, který je z nich asi nejmíň off, ale možná by Ti to vadit vůbec nemuselo. A než starší 800 GS (měl jsem), koukal bych po CRF 1000.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

Skvělá odpověď, děkuji! 26.3.2024 v 08:39 | Nahoru | #10
Deadman> Jenže, když nejezdí, těžko na těch motorkách něco pozná. Já myslím, že taková relativně sázka na jistotu je tenere - tam je nejmenší pravděpodobnost že zklame nebo bude něčím člověka vyloženě s.át... i když si nemyslím, že to je vhodný stroj na učení se v terénu - ale to žádná ze jmenovaných...cestu by ukázat mohla...
Autorovi:
Je potřeba počítat s tím, že budeš ze začátku hodně padat - respektive motorka ti bude hodně padat-nejčastěji v rychlostech chůze - ale i tak to chce alespoň slušné padáky a hlavně pořádné boty...
Vzal bych obyč tenerku, benefity lepšího podvozku nesjpíš nevyužiješ a budeš tahat hmotnost navíc...Ideálně jetou-už tím základním vybavenou, s původem v ČR...když ti ta motorka nesedne, s minimální ztrátou to zase pošleš dál a nebude ti to tolik líto, když s tím budeš plácat o zem z leva do prava... Mají pověst držáků, takže pokud nebudeš mít vyloženě smůlu, neměl by ses spálit ani s ojetinou...

Naposledy editováno 26.03.2024 08:40:57

Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

26.3.2024 v 08:40 | Nahoru | #11
Tady normální offroad ježdění se Stromkem rychlostí 30 mph, v 31. minutě:

3 reakcí na tento příspěvek Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

26.3.2024 v 08:41 | Nahoru | #12
proč při výběru enduro motorek je úplně opomíjená yamaha XT 660Z tenere? to je tak špatná?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

26.3.2024 v 08:48 | Nahoru | #13
Vlnič> v tom případě budeš z 450MT zklamaný - to je stroj jiné kategorie, má své výhody, ale lehkost mezi nimi není - provozní hmotnost je kolem 190 kg, takže je o něco málo lehčí a má i níž těžiště, ale rozhodně to není lehká motorka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

26.3.2024 v 08:50 | Nahoru | #14
Mňojo> co chceš slyšet? je dost svá

dost těžká, těžiště vysoko, podvozek nic moc, výkon nic moc - je spolehlivá a pohodlná, ale dnes je dost zajímavějších alternativ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

26.3.2024 v 08:56 | Nahoru | #15
Honza-TA950> Neříkám, že to tak nedopadne. Přistupuju k tomu racionálně, bez růžových brejlí a nějakého očekávání. Chci si udělat vlastní názor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

Skvělá odpověď, děkuji! 26.3.2024 v 09:04 | Nahoru | #16
Vlnič> je to rozhodně zajímavý stroj, ale člověk nesmí mít přehnané očekávaní - je to za slušné peníze, dvouválec, 32kW/190kg takže žádný trhač asfaltu, slušný podvozek, bezduše - jako cestovatelský stroj, náhrada starých XT/DR proč ne, na emoce na silnici a dálniční přesuny nic moc - ale je to pochopitelné je to prostě pořád jen 450

taky čekám na svezení

(reakce na) Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

26.3.2024 v 09:04 | Nahoru | #17

Mňojo píše: proč při výběru enduro motorek je úplně opomíjená yamaha XT 660Z tenere? to je tak špatná?



Protože oproti zde zmiňovaným strojům vlastě němá žádné pozitivum... Jen samá negativa...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

26.3.2024 v 09:19 | Nahoru | #18
Mňojo> Tazatel ale nehleda enduro motorku, tazatel hleda dle popisu jednoznacne adventure motorku. Navic spousta videii je krasnych, ale v ramci CR i statu okolo proste nejsou legalni moznosti jezdit jako v horach ve Spanelsku/Portgugalsku, "green lanes" jako v Anglii nebo obrovske parky jako v USA. Z toho by bylo dobre vychazet v prve rade. A kdyz dosud nemel ambice na hard enduro, tak na "stara kolena" uz se to taky asi tezko stane a proto nemusi nutne hledat to nejlehci a nejmensi co je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

26.3.2024 v 09:49 | Nahoru | #19
Honza-TA950> V tom případě budeš zklamaný. Po 701-čce ... . Ale rád si pak přečtu komentář a můžeme porovnat, jak na to hledí majitel T7 a Hq701

(reakce na) Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

26.3.2024 v 11:26 | Nahoru | #20
Vlnič> jižní ameriku jsem jel na podobné zdechlině - 190 kg, 35kW, podvozek z minulého století, ale pohodlné, gauč a málo žere, ovšem jde spíš o dopravní prostředek než zdroj na emoce z jízdy, ale pořád jsem viděl kus světa a spolehlivě mě to svezlo - tady to vidím podobně, ale novější, lepší podvozek

ad 701 - ta má své silné stránky jinde - podvozek a zábava a zase slabé stránky pohodlí

Naposledy editováno 26.03.2024 11:27:41

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

Skvělá odpověď, děkuji! 26.3.2024 v 12:13 | Nahoru | #21

Enky píše: budu ještě muset dokoupit veškeré oblečení včetně helmy a dokončit rošíření z A2 na A

Našlápnuto máš zostra. 300tis na motorku, plus výbava pro sebe ......
Trošku uber, alespoň pro letošní sezónu. V klidu si dodělej plné Á-čko, a začal bych jinak

Enky píše: nepočítám, že bych si na tom něco opravil sám a tak uvažuju spíše o nové motorce. benefit pro Yamahu je servis cca 2 km od baráku.

Letošní sezónu pojmi jako testovací. Sebe, motorek, vybavení i servisu.
MT-03 ta starší 660ccm(neplést s novější 300ccm se stejným názvem) je naháč který snese i nějakou tu polňačku když bude sucho. Výfuky má na boku a pod sedlem, takže když to někde položíš prd se stane. O tom si můžou dnešní nová endura nechat jen zdát. Jezdit můžeš hned, je to A2. (Pro rejpaly, než začnou prudit proč tahle a né jiná, protože má Yamaha servis u baráku a plánuje u Yamahy zůstat.) Koupíš ji za 1/2 ceny co XT660Z Tenere která má stejný motor, ale podvozkem je samozřejmě T700 blíž. Pro startovací sezónu ti ale udělá stejnou službu a na podzim se snadněji prodá.

Za další, testneš si jak to chodí v tom Yamaha servisu co máš u baráku tím že si tam necháš udělat předsezóní servis MT-03 (ventily, olej, chladící kapalinu, brzdovku), řetězovku(bude-li potřeba), .... Dáš řeč, zjistíš jak to tam chodí... (a s papírem ze servisu se ta motorka na podzim lépe prodá)

Během roku, až si doděláš plné A-čko, si tu T700 na den půjčíš. Vezmeš s sebou kamoše s GS800, pojezdíš na T700, uděláte výměnu strojů, stejnou trasu si oba projedete znovu na vyměněných motorkách, zhodnotíte plusy a mínusy obou motorek. Ten samý test si můžete udělat i s Tuaregem.

Jezdit s motorkou na lehko a s nabalenou na týdenní výlet je docela rozdíl. Najednou je těžiště jinde než obvykle, jinak brzdí, s nabalenou motorkou to zalomcuje když foukne vítr nebo když tě předjede rychlejší auto.... Líp se ti jede s báglem na sedadle spolujezdce, nebo v brašnách vedle zadního kola? Nevíš, a chceš kupovat výbavu k nové motorce!

Postupně si pořídíš výstroj už s výhledem k novému stroji. Klidně začni v kanadách, svařovacích rukavicích a staré helmě. Testni jestli se ti dobře jezdí v helmě s kšiltem nebo radši bez něj. Boty vysoké endurácké, 3/4, nebo kotníkové? Bunda jedna - celoroční universál ve které se v létě potíš jak dvéře od chlíva i když z ní máš vytaženou zateplovací vložku. Nebo radši jednu letní a druhou teplejší, částečně nepromokavou na jaro a podzim?

Tohle všechno za sezonu vychytáš. Testneš si výlet s nabalenou motorkou s půjčenýma brašnama od kamoše vs. věcma na tandemu, atd.... A na podzim, nebo příští rok na jaře, si koupíš novou T700 za posezóní výprodejovou cenu. Nebo taky ne a bude to třeba Guzzi V85 TT, neboTuareg 600.
Před tak velkým rozhodnutím jako je koupě nové motorky za 300tis. je potřeba si ji pořádně zkusit. Jí i konkurenci. Né nakoukat testovací videa a projet se 5km kolem motoshopu.

Enky píše: . Koupit na začátek něco lehčího a slabšího třeba CF MOTO MT 450 a vyměnit to za silnější třeba po 2 letech?

CF Moto je sračka jako každá jiná čína, QJ Motor, atd..... Viděl jsi někdy takovou masírku video-testů od KTM, Triumpha, nebo Japonců? Proč to asi dělají? Budeš rád když čína přežije dva roky a co pak? Koupil by jsi si ty dva roky jetou čínu? Znáš někoho kdo si koupil dva roky jetou čínu? Tak nevymýšlej blbosti!

Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

26.3.2024 v 12:39 | Nahoru | #22
-Dobrý den, je mi 40, to důležité už jsem si v životě pořešil, chtěl bych si udělat radost a koupit si nový Landcruiser...Kamarádi mají taky offroady a jezdí za dobrodružstvím, chtěl bych jezdit s nima...
+Na Landcruiser se vyserte a kupte si olítaný yaris - sice budete jezdit sám, ale ušetříte a navíc v něm můžete jezdit i v texaskách od hnoje

No, tvl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

26.3.2024 v 12:59 | Nahoru | #23

bazin. píše: ... je sračka jako každá jiná čína



A co evropské značky s asijskými motory? BMW, KTM, Triumph. Sračky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

26.3.2024 v 13:53 | Nahoru | #24
bazin.> tak oni tu čínskou sračku nabízej s 5 letou zárukou, že.
Nepatřím k zastáncům čínských motorek, ale chce to být objektivní a vycházet z toho, co je známo a ne před tím zavírat oči a kydat hnůj, protože čína.
A zrovna o CF moto už se něco málo ví, jako např tady

(reakce na) Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

Skvělá odpověď, děkuji! 26.3.2024 v 14:40 | Nahoru | #25

Wenca24 píše: Deadman> Jenže, když nejezdí, těžko na těch motorkách něco pozná. Já myslím, že taková relativně sázka na jistotu je tenere - tam je nejmenší pravděpodobnost že zklame nebo bude něčím člověka vyloženě s.át... i když si nemyslím, že to je vhodný stroj na učení se v terénu - ale to žádná ze jmenovaných...cestu by ukázat mohla...
.


Ale pozná. Né rozdíly v podvozku na silnici ani v terénu, ale pozná, která z těch motorek T7, KTM, Tuareg, Strom, má posaz nejlépe vyhovující jeho postavě, která má sedlo nejlépe vyhovující jeho prdeli, jak se se kterou manipuluje na parkovišti.
Třeba zjistí, že Tenere je těžkopádná vysoká kráva, kterou sotva uřídí při otáčení se na parkovišti, takže v terénu nemá šanci. A protože pro něj jako začátečníka bude terén i blátivá polňačka beznadějné trápení na jakémkoliv dvouválci, nakonec si koupí něco jako Transalpa, na kterém se nejlépe sveze se svými GS kamarády, kteří o terénu jen mluví, ale stejně jako 99% GSáků se pustí maximálně tak na dobře uválcovanou šotolinu.

Motorka, na které si začátečník užije terén a polňačky, je pouze lehký jednoválec pod 150kg. Ale na takové motorce se nedá ve 40ti cestovat, pokud nemáš ocelovou prdel, záda a ještě k tomu jsi sadomasochista.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

26.3.2024 v 16:45 | Nahoru | #26

Vlnič píše: tak oni tu čínskou sračku nabízej s 5 letou zárukou, že.

musiš to napsat celé. Dle smluvních podmínek platí jen pro prvního majtele
Chceš tvrdit že ten brýlatý důchodce z tebou vloženého videa si tu motorku koupil za svoje peníze? Nebo mu byla "zapůjčena" k užívání-testování a v zápůjční smlouvě má kromě jiného klauzuli že musí motorku jen chválit a to i tam kde nikdo není.

Tomu z vás, kdo jste tady v tomto vlákně to "čínské zlato" doteď hájil, vytáhne z vlastní kešeně chechtáky a motorku si do měsíce koupí, tomu do ní zaplatím jednu plnou nádrž benzínu.
Tak se pochlapte vy pro-čínští gerójové. Rukavice je hozená.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

26.3.2024 v 17:11 | Nahoru | #27

TomasNBK píše: A co evropské značky s asijskými motory? BMW, KTM, Triumph. Sračky?


černý muž pod bičem otrokáře mám tomu rozumět tak že si nedokáží pohlídat produkovanou kvalitu?

Naposledy editováno 26.03.2024 17:22:34

(reakce na) Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

26.3.2024 v 17:54 | Nahoru | #28
bazin.> Já přece netvrdím, že si tu motorku Šíma koupil. Jasně, že mu byla zapůjčená a jeho smlouu, stejně jako ty, jsem neviděl. Takže vycházíš jen ze svých doměnek a poředpokladů, když píšeš o detailech smlouvy.
Já osobně k zastáncům číny nepatřím a dané CF moto 800 bych si nikdy nekoupil, ale to neznamená, že budu zavírat oči a plivat kolem sebe, že to je sračka co se musí za dva roky rozpadnout, když to zjevně najede 100 tis za dva roky s běžnou údržbou. Ty informace jsou na YT dohledatelné. Podle všeho tomu měnili jen zadní tlumič.
To že dělá Šíma reklamu CF motu, je jasný, stejně jako ji v minulosti dělal Hondě, když měl zapůjčenou XRV 750 na 200 tis, Varadero na 100 tis, CRF 1000 na 100 tis. Nebo BMW F 800 GS, které kleklo na prasklý napínák rozvoďáku. On taky v minulosti dojel na zapůjčené Jawa new pionýr (úplně čínské sračce) do Fara a kupodivu to taky vydržela...
Takže ta hyterie, že je to masírka video testů je zbytečná. Podívej se pár let do minulosti, co se dělo na netu, když Yamaha chystala Tenere 700, nebo Honda CRF 1000, naprosto srovnatelný. Ale tohle vadí, protože číňan? Směšný.

Naposledy editováno 26.03.2024 17:55:57

(reakce na) Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

26.3.2024 v 19:33 | Nahoru | #29
temor> Taková technická poznámka: ten jeho tachometr je v mílích, takže to není 30 km/h ale nějakých 45... No ale to je jen takové upřesnění.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tenére World Raid vs alternativy - jako první moto

26.3.2024 v 23:31 | Nahoru | #30

bazin. píše: černý muž pod bičem otrokáře mám tomu rozumět tak že si nedokáží pohlídat produkovanou kvalitu?



No to se ptám já tebe. Píšeš že každej číňan je sračka. Teď navíc s tvrzením, že si neumí pohlídat kvalitu pokud nad nimi nestojí bílej.

edit: Made in Germany, Co-opted by China

Naposledy editováno 26.03.2024 23:44:17
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
450MT [1, 2, 3] CFMOTO 450MT TomasNBK 69 21.4.2024 v 09:23 1705ol
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... Metric 61 16.4.2024 v 08:33 Metric
Rumunsko TET 2024 Yamaha Tenere 700 World Raid PeteTenere700WR 3 10.4.2024 v 23:46 temor
trať enduro Yamaha Tenere 700 Eskoun 2 9.4.2024 v 13:49 MH79
V-Strom 800DE delší zkušnosti [1 ... 5, 6] Suzuki V-Strom 800DE Roman2bk 153 1.4.2024 v 16:28 HonzaeR


TOPlist