
Moto Guzzi V85 už není jen Tutto Terreno, ale i Strada
15.04.2024
15.04.2024
12.04.2021
04.05.2020
21.01.2020
02.12.2019
04.07.2019
23.03.2019
07.11.2023
23.11.2021
29.03.2021
22.01.2021
13.01.2021
06.11.2019
01.08.2019
19.04.2019
11.03.2019
07.11.2018
03.10.2018
28.07.2018
07.11.2017
2020 | 2021 | 2024 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 853 cm3 | ||
Výkon | 59 kW (80.2 koní) | 56 kW (76.2 koní) | 58.8 kW (80 koní) |
Výkon při otáčkách | 7750 ot/min | 7500 ot/min | 7750 ot/min |
Točivý moment | 80 Nm | 82 Nm | 83 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 5000 ot/min | 5100 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Vzduch | Vzduch a Olej | |
Uspořádání válců | Vidlicový | ||
Počet válců | 2 | ||
Rozvod | OHV | ||
Ventilů na válec | 2 | ||
Vrtání | 84 mm | ||
Zdvih | 77 mm | ||
Kompresní poměr | 10.5 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | ||
Typ rámu | Trubkový | ||
Materiál rámu | ocel | ||
Zdvih předního odpr. | 170 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 170 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | ||
Přední třmen | čtyřpístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 19 " | ||
Zadní kolo | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | 110/80R19 | ||
Rozměr zadní pneu | 150/70R17 | ||
Rozvor | 1530 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 28 ° | ||
Závlek předního kola | 128 mm | ||
Světlá výška | 210 mm | ||
Výška sedla | 830 mm | ||
Suchá hmotnost | 202 kg | 209 kg | |
Pohotovostní hmotnost | 226 kg | 230 kg | |
Užitečná hmotnost | 220 kg | 219 kg | - |
Objem nádrže | 23 l | ||
Rezerva | 5 l | ||
Množství oleje | 1.8 l | ||
Spotřeba | 4.9 l/100 km | ||
Zrychlení | 4.7 0-100 km/h | - | |
Maximální rychlost | 190 km/h | 195 km/h | - |
První cena | 299000 Kč | 309900 Kč | - |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | 335000 Kč | - | |
Poznámka | - | Pohotovostní hmotnost V85 Strada: 226 kg; V85 TT Travel: 243 kg | |
Výměna motorového oleje | 10 Km | 10000 Km | |
Výměna olejového filtru | 10 Km | 10000 Km | |
Výměna převodového oleje | 30 Km | 30000 Km | |
Výměna zapalovací svíčky | 30 Km | 30000 Km | |
Seřízení ventilové vůle | 10 Km | 10000 Km |
15.6.2024 Slovinsko, Javorca - pamětní m...
6.7.2024 Berounka, Žloutkovice
20.6.2024 Fort Herman, Slovinsko
19.6.2024 Velika Korita, Slovinsko
19.6.2024 Italie, opevněné městečko Venz...
29.6.2024 Berounka u Roztok a výhled na...
18.6.2024 přehrada Vajont, Itálie
18.6.2024 Vodopád Boka - Slovinsko
18.6.2024 fort Bernadia
17.6.2024 Škocianske jeskyně
16.6.2024 Slovinsko, Sabotin. Muzeum 1. ...
16.6.2024 Slovinsko, Kanal
8.5.2024 Albanie, hrad Krujë
8.5.2024 Albanie, hrad Lezhes (Lezhë Ca...
7.5.2024 Černá Hora - Kotor, Svety Stefan
7.5.2024 Černá Hora, Kotor
5.5.2024 Albanie, jen cesta, motorky a my
6.5.2024 Albanie, Camping Lake Shkodra R...
6.5.2024 Albanie, Nderlysaj
6.5.2024 Albanie, město Boks, historick...
6.5.2024 Albanie Qafa e Tëthores
5.5.2024 Albanie, Černá Hora, národní pa...
5.5.2024 Albanie, Černá Hora, Pivsko je...
4.5.2024 Albanie, kajak. Horský masiv Pr...
22.3.2024 Hrad Buben
22.3.2024 Hrad Gutštejn
Moto Guzzi V85 už není jen Tutto Terreno...
Moto Guzzi přiváží na EICMA nové Stelvio...
6.10.2023 Sušíce Moto Guzzi
21.10.2023 Kryštofovo údolí
21.10.2023 Zámek Rajsko, Polsko
10.9.2023 Okolo Sázavy na Guzzi V85 TT
21.9.2023 hrad Leuchtenberg, Německo
21.9.2023 hrad Trausnitz, Německo
21.9.2023 hrad Obermurach, Německo
21.9.2023 hrad Točník
20.8.2023 hrad Cornštejn
19.8.2023 zámek Vranov nad Dyjí
19.8.2023 zámek Uherčice
19.8.2023 Rakousko, hrad Kollmitz
20.7.2023 Slovensko - Dukla, Polsko - P...
8.6.2023 Německo, Konigssee
8.6.2023 Německo, Alpy, Bertechsgaden
8.6.2023 Rakousko, Salzwelten Salzburg
1.6.2023 Slovinsko, jezero Bled
7.6.2023 Německo, Bertechsgaden
4.6.2023 Itálie, Miramare
3.6.2023 Slovinsko Kolovrat
2.6.2023 Slovinsko, Vintgar gorge
20.5.2023 zámek Slavín
2.5.2023 Zavlekov, Velhratice, Klenová
20.10.2022 Hazmburk
6.6.2022 Slovinsko. Sabotin
12.6.2022 Slovinsko. Camp Vili Volarje, ...
12.6.2022 Slovinsko. Jízda na Mangart
6.6.2022 Slovinsko, obec Kanal
12.6.2022 Slovinsko. Oblast Goriška Brda
6.6.2022 Slovinsko Volarje, Kolovrat
11.6.2022 Slovinsko, Mengore, Boka, Predil
2.10.2022 Příbram, Zvíkov, Orlík
14.9.2022 Sardinie dron, pláž, koupání
20.6.2022 Cesta na Forte Campomolon
25.6.2022 Cesta na pevnosti Col Vidal, I...
16.7.2022 Kamieniec Zabkowicki, Polsko
16.7.2022, Palác v Bożków, Polsko
13.7.2022 Vojenský podzemní komplex MRU,...
14.7.2022 Polsko, fort Sarbinowo
14.7.2022 Polsko, ruina zámku Krzydłowice
12.7.2022 Polsko, zámek Lagow
18.7.2022 Polsko, hrad Czocha a jezero ...
2.10.2021 zámek Křtiny
14.9.2021 GoPro + Guzzi
Moto Guzzi V85TT
9.7.2021 Francie Col Di Tenda Strada Mil...
4.7.2021 Francie, Valensole.
3.7.2021 Francie, Col de la Bonette
11.8.2021 Slovinsko camp Podljubejl
2.7.2021 Francie, Les Fonds
Výlet na V85 TT s kamerou GoPro
Novinky Piaggio 2021 naživo: sportovní A...
Guzzi 85 TT + GoPro
hrad Helfenburg a kaple s kalvárií u obc...
Fort Hensel, Malborghetto
Moto Guzzi V 85 TT
Soutězka Vintgar a Sabotin, Slovinsko
Kolovrat, Slovinsko, 1. světová válka
Zámek Nový Hrad
Kryštofovo Údolí
Železniční viadukt v Novině
Vartenberk
Úsov
Slovinsko, Tolmin, camp Vili u Volarje
Cesta z Mangartu
Zvuk bez katalyzátoru.
Moto Guzzi V85 TT Travel: Hlavně na pohodu
Rumunsko s Moto Guzzi V85TT
Dlouhodobé testy BMW F 850 GS/Honda CB50...
Moto Guzzi V85 TT vs. Stelvio 1200 NTX v...
30 tisíc Guzzin na Open House
Koncovka QD
2932 km, 3 státy, 7 dní s MG V85 TT alia...
Velký test Moto Guzzi V85 TT: Charismati...
Moto Guzzi V85 TT už je v redakci, první...
Moto Guzzi V85 TT
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | Aerodynamika- cestovní moto | 43 | 16.12.2024 11:01 | ||
Naked bike | Nová motorka pro mírně pokročilého padesátnika | 36 | 3.11.2024 19:43 | ||
Enduro & funbike | Moto Guzzi V85TT - MIA | 42 | 3.11.2024 19:30 | ||
Silniční cestovní | Aerodynamika-cenduro,cestovní moto | 7 | 13.9.2024 18:41 | ||
Silniční cestovní | Moto Guzzi V85TT | 34 | 11.5.2024 09:25 | ||
Silniční cestovní | Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 | 60 | 8.3.2024 23:39 | ||
Enduro & funbike | Zvětšená vůle ventilů | 8 | 24.7.2023 13:48 | ||
Pojeď taky | Polsko - Přemyšl, Vlčí doupě | 20 | 21.7.2023 17:45 | ||
Silniční cestovní | převodovka vyskakuje dvojka | 11 | 18.6.2023 21:19 | ||
Silniční cestovní | V85TT Touring windscreen | 37 | 25.5.2023 23:24 | ||
Silniční cestovní | V 85 TT katalizátor - jeho odstranění | 5 | 29.3.2023 14:15 | ||
Vybavení | Dotaz na Guzzistov / V85TT (2021) | 18 | 15.1.2023 15:20 | ||
Italské | Alarm - servis | 1 | 11.10.2022 22:06 | ||
Silniční cestovní | Pneu | 8 | 17.6.2022 10:43 | ||
Enduro & funbike | Srovnání řidítek Moto Guzzi V 85 TT | 5 | 11.5.2022 19:56 | ||
Italské | Moto Guzzi V85 TT - přepínání světel | 7 | 2.5.2022 16:07 | ||
Pojeď taky | Slovinsko | 52 | 23.3.2022 12:37 | ||
Italské | Moto Guzzi Centenario modely | 49 | 27.11.2021 19:31 | ||
Pokec o motorkách | Euro 5 nebo stačí 4 | 12 | 16.3.2021 20:05 | ||
Enduro & funbike | Guzzi | 8 | 10.9.2020 17:16 |
Popsat jednou, dvěma větami? Děláte si prdel? To neumím.
Pěknej italskej design, poměrně jednoduchej motor, vzducháč, kardan, univerzální stroj, vhodnej i na...
V 85 TT byla od začátku jasná volba, sázka na jistotu.
Prostě jsem se projel, důkladně a usoudil, že tohle je ta pravá. Nebo levá, ale pro mě.
TTéčko zaujalo na první pohled, jedna z mála nových motorek která se mi zalíbila natolik, že je od m...
Motocyklové SUV, mix klasiky a moderny. Těžce retro OHV 2 ventilový 2 válec a moderní telematika MIA...
Ok, tak jo, zase jsem kecal sám sobě, že s motorkami končím...
Nejlepší stroj, co jsem kdy měl
Krásný stroj, který již na první pohled budí emoce se starou koncepcí vzduchem chlazeného motoru s j...
Dlouho zvažovaná a nakonec koupená. Silniční enduro střední třídy, tradice značky, s charakteristic...
Moja prvá Talianka, zatiaľ je to láska na prvý pohľad
Skvělá motorka, nejlepší co jsem dosud měl.
Cestovní enduro, střední velikosti. Místo klasických budíků má digitální panel. Odpružení se nastavu...
V85 TT byla ideální motorka pro mně, perfektní jízdní vlastnosti, pohodlná pro jednoho i pro dva, do...
Ok, tak jo, zase jsem kecal sám sobě, že s motorkami končím...
Úžasný motocykl, který mi padl pod zadek, na první dobrou.
Italka - design, vzducháč - láska , kardan - wow
Proste sverazne Moto Guzzi, Nadherny design, TT - vsechny tereny hlavni duvod koupe
Italsky traktůrek :) kamínka, kráska
Motocyklové SUV, mix klasiky a moderny. Těžce retro OHV 2 ventilový 2 válec a moderní telematika MIA...
Po letech příprav, překažených tu Covidem, jindy zase nutností rekonstrukce podlahy spolucestujícího...
Kolega mne ukecal na vyjížďku, jestli bych se nepřidal, no, přidal bych se... ani on netušil, že nás...
Garanční servis, kontrola, výměna oleje
Konečně jsem našel čas vyměnit plyn za vyhřívaný, operace na půl hodiny a když už byla dole nádrž, n...
Končí teplé počasí a nachází dvě roční období, které se musí přežít než motorky. Zima a zkurvená zim...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.8/10 |
Průběh výkonu | 7.9/10 |
Vibrace | 7.8/10 |
Převodovka | 7.6/10 |
Mechanická hlučnost | 7.6/10 |
Zvuk | 8.3/10 |
Spolehlivost | 9.5/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.3/10 |
Těsnost tlumičů | 9.9/10 |
Tuhost rámu | 9.2/10 |
Jízda | |
Sport | 6.7/10 |
Město | 8.0/10 |
Cestování | 9.1/10 |
Terén | 8.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.8/10 |
Ceny servisu | 6.8/10 |
Servisní síť | 5.9/10 |
Dostupnost dílů | 5.4/10 |
Nabídka doplňků | 7.4/10 |
Servisní intervaly | 6.9/10 |
Terén | |
Brodivost | 6.0/10 |
Výška | 7.0/10 |
Ochrana motoru | 8.0/10 |
Skoky | 5.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.6/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.1/10 |
Ochrana jezdce cestování | 6.9/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Triumph Tiger 1200 | ani nevim, asi laska k Italskemu designu |
Ducati Hypermotard 1100/1100S | jen na kratke trasy |
Moto Guzzi V100 Mandello | Už trochu moc peněz pro mne. |
Triumph Tiger 850 Sport | Rozhodly sympatie ke značce MG, navíc mi Tiger úplně nesedl |
Kawasaki Z900RS | Výkon který nevyužiju, jinak svezení luxusní, vzhled jakbysmet...třeba někdy příště. |
Benelli TRK 502 X | Velká, příjemný posez, výkon na kochačku akorát...ale nezaujala. |
Moto Morini X-Cape 650 | Byla mi malá. |
BMW F 750 GS | Naozaj malá nádrž na dlhé cestovanie a s cenou som bol nad Guzzinu |
Kawasaki Versys 650 | Ani tu som moc nedočiahol |
KTM 890 Adventure | Nedočiahol som |
Suzuki DL 650 V-Strom | Horší posed pre mňa, trocha archaický kokpit pre mňa |
Honda CRF1100L Africa Twin | Moc plastu kolem. Je na každém rohu |
CF Moto 800MT | Nebyla nikde ještě k vyzkoušení a termín dodání byl v nedohlednu |
Triumph Tiger 850 Sport | Bylo to takové dětské kolo |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Potřebovla jsem pokrýt i nezpevněné cesty |
BMW F 850 GS | Bál jsem se, že ji mezi ostatními GS budu ztrácet |
Suzuki DL 650 V-Strom | Vzhled |
BMW F 900 XR | Seděla mi. Dealer nedodržel, co jsme si dohodli (termín), vrátil peníze. |
Honda CRF1100L Africa Twin | Trochu moc drahá, příliš vysoká. |
Honda NC 750X | Nepřesvědčila mě technicky. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda NT1100 | Popravdě, člověk nechce vstupovat 2x do jednoho hovna. Sice letos update modelu, ale zásadní nedostatek, olejové hospodářství, není úplně easy napravitelný. Teplotu oleje ve vaně 140°C při jizdě sotva 120 po dálnici v jednom už ne, aerodynamika na prd. |
Yamaha Tenere 700 | ve své třídě jediné vzduchem chlazené cestovní enduro s kardanem. Nakonec se objevila T7 Rally za zajímavých podmínek. |
BMW F 750 GS | Zajímavý motor (ne jen vzhledově), nenašel jsem ale žádné moto na prodej, které by mě nadchlo a nakonec mě odrazil ten přední blatník :-) |
Honda NT1100 | Chtěl jsem novou verzi 2024, ale prodejce po několika měsících se ani neozval s informací o dostupností a ceně. O testovací jízdě ani nemluvě. Škoda, vzhled má moc krásný. |
Yamaha XSR 900 | |
Suzuki V-Strom 800DE | Malé použitelné otáčkové spektrum motoru |
CFMOTO 800MT | Na tohle jsem se těšil od začátku co odhalili jako koncept! Miluju tu značku, tohle ale rozhodně není cestovní enduro v mém chápání, ale spíš těžký scrambler. Nicméně furt na ní koukám jako na povedený design! |
Triumph Tiger 900 Rally | nízký výkon, forové zpracování, ale moc se mi líbili jízdní vlastnosti na cestě |
Moto Guzzi V7 Stone | Byla dražší, počkám čtyři sezony |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | slyšel jsem na ní jen chválu, ale nebavila mne, poměrně slabý motor, ničím mne neoslovila |
Aprilia Tuareg 660 | Nakonec jsem chtěl něco více zaměřeného na terén a lehčího. |
CFMOTO 800MT | ještě horší posez a poloha ve stupačkách, na mně jsou asi daleko a nízko řidítka, zvuk motoru jsem nějak nemohl zkousnout a ten jízdní projev je taky nějakej divnej , asi to maj rozbitý :-D, jinak po designové stránce nádherná |
Husqvarna Norden 901 | |
BMW F 850 GS | Líbí se mě od doby co vyšlo, ale ještě na ni neuzrál čas |
Honda CRF1100L Africa Twin | Slabší výkon.Je to Italka Ale jinak nádherný stroj v plné výbavě za hezké peníze. |
Fantic Caballero 500 rally | Není tak moc do terénu, těžší, když se postavím do stupaček, držáky zadních prostě překáží. |
Suzuki DL 1050 V-Strom XT | Je pěkná, ale já bych určitě koupil tu co vyrobili v pátek odpoledne... |
Suzuki DL 650 V-Strom | určitě skvělá motorka ale naživo mě moc neuchvátila a taky bych musel dost připlatit oproti Stromkovi. Dal jsem přednost japonké spolehlivosti a nenáročnému servisu. |
Suzuki DL 1050 V-Strom XT | Obava z nižšího objemu, s Italy nemám zkušenost co se týče spolehlivosti |
BMW R 1250 GS |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2021 | MarioV2 | prevody.xlsx | 31 KB | Převody pro "malé" Guzziny od Brevy po V85TT. |
2021 | MarioV2 | prevody.xlsx | 31 KB | Převody pro malé Moto Guzzi od Brevy po V 85 TT. |
2019 | Anemos | v85_tt.pdf | 2.1 MB | |
2019 | Anemos | v85_tt-1.pdf | 14 MB | |
2019 | Honzus75 | v85_tt_user_manual.pdf | 2.4 MB | Uživatelský manuál |
2019 | Honzus75 | v85_tt_service_manua.pdf | 15 MB | Servisní manuál |
2019 | Lucasbiker | 14.09.2019 | Stáhnout m4a |
Staženo:120x Originál výfuk |
|
Vložit vlastní zvuk |