
Moto Guzzi V85TT vs Suzuki V-Strom 1050, volba srdcem, nebo rozumem?
12.04.2021
12.04.2021
04.05.2020
21.01.2020
02.12.2019
04.07.2019
23.03.2019
23.11.2021
29.03.2021
22.01.2021
13.01.2021
06.11.2019
01.08.2019
19.04.2019
11.03.2019
07.11.2018
03.10.2018
28.07.2018
07.11.2017
2020 | 2021 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 853 cm3 | |
Výkon | 59 kW | 56 kW |
Výkon při otáčkách | 7750 ot/min | 7500 ot/min |
Točivý moment | 80 Nm | 82 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 5000 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Vzduch | |
Uspořádání válců | Vidlicový | |
Počet válců | 2 | |
Rozvod | OHV | |
Ventilů na válec | 2 | |
Vrtání | 84 mm | |
Zdvih | 77 mm | |
Kompresní poměr | 10.5 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | |
Startér | Elektrický | |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Kloubový hřídel | |
Typ rámu | Trubkový | |
Materiál rámu | ocel | |
Zdvih předního odpr. | 170 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 170 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 320 mm | |
Přední třmen | čtyřpístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 19 " | |
Zadní kolo | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 110/80R19 | |
Rozměr zadní pneu | 150/70R17 | |
Rozvor | 1530 mm | |
Úhel hlavy řízení | 28 ° | |
Závlek předního kola | 128 mm | |
Světlá výška | 210 mm | |
Výška sedla | 830 mm | |
Suchá hmotnost | 202 kg | 209 kg |
Pohotovostní hmotnost | 226 kg | 230 kg |
Užitečná hmotnost | 220 kg | - |
Objem nádrže | 23 l | |
Rezerva | 5 l | |
Množství oleje | 1.8 l | |
Spotřeba | 4.9 l/100 km | |
Zrychlení | 4.7 0-100 km/h | - |
Maximální rychlost | 190 km/h | - |
První cena | 299000 Kč | 309900 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | 335000 Kč | - |
Výměna motorového oleje | 10 Km | 10000 Km |
Výměna olejového filtru | 10 Km | 10000 Km |
Výměna převodového oleje | 30 Km | 30000 Km |
Výměna zapalovací svíčky | 30 Km | 30000 Km |
Seřízení ventilové vůle | 10 Km | 10000 Km |
21.9.2023 hrad Leuchtenberg, Německo
21.9.2023 hrad Trausnitz, Německo
21.9.2023 hrad Obermurach, Německo
21.9.2023 hrad Točník
20.8.2023 hrad Cornštejn
19.8.2023 zámek Vranov nad Dyjí
19.8.2023 zámek Uherčice
19.8.2023 Rakousko, hrad Kollmitz
20.7.2023 Slovensko - Dukla, Polsko - P...
8.6.2023 Německo, Konigssee
8.6.2023 Německo, Alpy, Bertechsgaden
8.6.2023 Rakousko, Salzwelten Salzburg
1.6.2023 Slovinsko, jezero Bled
7.6.2023 Německo, Bertechsgaden
4.6.2023 Itálie, Miramare
3.6.2023 Slovinsko Kolovrat
2.6.2023 Slovinsko, Vintgar gorge
20.5.2023 zámek Slavín
2.5.2023 Zavlekov, Velhratice, Klenová
20.10.2022 Hazmburk
6.6.2022 Slovinsko. Sabotin
12.6.2022 Slovinsko. Camp Vili Volarje, ...
12.6.2022 Slovinsko. Jízda na Mangart
6.6.2022 Slovinsko, obec Kanal
12.6.2022 Slovinsko. Oblast Goriška Brda
6.6.2022 Slovinsko Volarje, Kolovrat
11.6.2022 Slovinsko, Mengore, Boka, Predil
2.10.2022 Příbram, Zvíkov, Orlík
14.9.2022 Sardinie dron, pláž, koupání
20.6.2022 Cesta na Forte Campomolon
25.6.2022 Cesta na pevnosti Col Vidal, I...
16.7.2022 Kamieniec Zabkowicki, Polsko
16.7.2022, Palác v Bożków, Polsko
13.7.2022 Vojenský podzemní komplex MRU,...
14.7.2022 Polsko, fort Sarbinowo
14.7.2022 Polsko, ruina zámku Krzydłowice
12.7.2022 Polsko, zámek Lagow
18.7.2022 Polsko, hrad Czocha a jezero ...
2.10.2021 zámek Křtiny
14.9.2021 GoPro + Guzzi
Moto Guzzi V85TT
9.7.2021 Francie Col Di Tenda Strada Mil...
4.7.2021 Francie, Valensole.
3.7.2021 Francie, Col de la Bonette
11.8.2021 Slovinsko camp Podljubejl
2.7.2021 Francie, Les Fonds
Výlet na V85 TT s kamerou GoPro
Novinky Piaggio 2021 naživo: sportovní A...
Guzzi 85 TT + GoPro
hrad Helfenburg a kaple s kalvárií u obc...
Fort Hensel, Malborghetto
Moto Guzzi V 85 TT
Soutězka Vintgar a Sabotin, Slovinsko
Kolovrat, Slovinsko, 1. světová válka
Zámek Nový Hrad
Kryštofovo Údolí
Železniční viadukt v Novině
Vartenberk
Úsov
Slovinsko, Tolmin, camp Vili u Volarje
Cesta z Mangartu
Zvuk bez katalyzátoru.
Moto Guzzi V85 TT Travel: Hlavně na pohodu
Rumunsko s Moto Guzzi V85TT
Dlouhodobé testy BMW F 850 GS/Honda CB50...
Moto Guzzi V85 TT vs. Stelvio 1200 NTX v...
30 tisíc Guzzin na Open House
Koncovka QD
2932 km, 3 státy, 7 dní s MG V85 TT alia...
Velký test Moto Guzzi V85 TT: Charismati...
Moto Guzzi V85 TT už je v redakci, první...
Moto Guzzi V85 TT
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Enduro & funbike | Moto Guzzi V85TT - MIA | 39 | 23.8.2023 22:45 | ||
Enduro & funbike | Zvětšená vůle ventilů | 8 | 24.7.2023 13:48 | ||
Pojeď taky | Polsko - Přemyšl, Vlčí doupě | 20 | 21.7.2023 17:45 | ||
Silniční cestovní | převodovka vyskakuje dvojka | 11 | 18.6.2023 21:19 | ||
Silniční cestovní | V85TT Touring windscreen | 37 | 25.5.2023 23:24 | ||
Silniční cestovní | Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 | 46 | 4.5.2023 11:55 | ||
Silniční cestovní | V 85 TT katalizátor - jeho odstranění | 5 | 29.3.2023 14:15 | ||
Vybavení | Dotaz na Guzzistov / V85TT (2021) | 18 | 15.1.2023 15:20 | ||
Italské | Alarm - servis | 1 | 11.10.2022 22:06 | ||
Silniční cestovní | Moto Guzzi V85TT | 21 | 1.10.2022 13:37 | ||
Silniční cestovní | Pneu | 8 | 17.6.2022 10:43 | ||
Enduro & funbike | Srovnání řidítek Moto Guzzi V 85 TT | 5 | 11.5.2022 19:56 | ||
Italské | Moto Guzzi V85 TT - přepínání světel | 7 | 2.5.2022 16:07 | ||
Pojeď taky | Slovinsko | 52 | 23.3.2022 12:37 | ||
Italské | Moto Guzzi Centenario modely | 49 | 27.11.2021 19:31 | ||
Pokec o motorkách | Euro 5 nebo stačí 4 | 12 | 16.3.2021 20:05 | ||
Enduro & funbike | Guzzi | 8 | 10.9.2020 17:16 |
Popsat jednou, dvěma větami? Děláte si prdel? To neumím.
Dostala mě hned po shlédnutí prvních fotek prototypu, ten design je prostě skvělej, navíc poměrně je...
Po Vulcanu jsem hledal cesťák. Vybral sem si Tracer 900 GT, byl v plné výbavě za setejnou cenu jako ...
V 85 TT byla od začátku jasná volba, sázka na jistotu.
Prostě jsem se projel, důkladně a usoudil, že tohle je ta pravá. Nebo levá, ale pro mě.
TTéčko zaujalo na první pohled, jedna z mála nových motorek která se mi zalíbila natolik, že je od m...
Motocyklové SUV, mix klasiky a moderny. OHV 2V V2 a telematika MIA. Pohodlný cesťák i gentlemanův sp...
Nejlepší stroj, co jsem kdy měl
Krásný stroj, který již na první pohled budí emoce se starou koncepcí vzduchem chlazeného motoru s j...
Dlouho zvažovaná a nakonec koupená. Silniční enduro střední třídy, tradice značky, s charakteristic...
Motocyklové SUV, mix klasiky a moderny. OHV 2V V2 a telematika MIA. Pohodlný cesťák i gentlemanův sp...
Po mnoha letech na chopperech a loňské dovolené na Balkáně, jsem usoudil, že výpravy na východ je le...
chtel jsem zmenu - na delsi cesty, kardan byl v mych ocich velkou vyhodou
Charizmatická, pohodlná a úsporná cestovatelka
Prostě pecka! Nádherná motorka s opravdovým charakterem, ať už to znamená cokoli, prostě to tam je :...
Krásná, velká a černá :-). Stroj bez hromady plastů a dalších cingrlátek, motor, nádrž a řídítka. Na...
Dojmy rozporuplné. Když dlouho nejezdím, vyměnil bych. Ale už nevím, za co. Když jezdím, neměnil byc...
Dlouho zvažovaná a nakonec koupená. Silniční enduro střední třídy, tradice značky, s charakteristic...
Moto Guzzi V85TT je naprosto pohodová motorka.
Motorka typu, keď ju zbadáš, nepustíš z mysle...
Nákup? To bylo spešné šílenství.Ale mašinu jsem znal, parkovali jsme vedle sebe. Byť jsem třetí maji...
No, nakonec to spíše bylo jižní Rakousko, ale stálo to za to. V 85 TT na Trailmaxech překvapila. Pře...
Dneska výlet do Slavonic, paráda. Pole voní, lesy voní a telefon zvoní. Zrovna zastávka v místě, kam...
Trvalo to déle než obvykle a po roce a čtvrt jsem se dostavil k servisu do Sušice. Předmětem činnost...
Aktuálne mám za sebou trip až na Saharu, cestopis sa pripravuje. Motorka to zvládla na 1* Ubehnutých...
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Moto Guzzi V100 Mandello | Už trochu moc peněz pro mne. |
Triumph Tiger 850 Sport | Rozhodly sympatie ke značce MG, navíc mi Tiger úplně nesedl |
Kawasaki Z900RS | Výkon který nevyužiju, jinak svezení luxusní, vzhled jakbysmet...třeba někdy příště. |
Benelli TRK 502 X | Velká, příjemný posez, výkon na kochačku akorát...ale nezaujala. |
Moto Morini X-Cape 650 | Byla mi malá. |
BMW F 750 GS | Naozaj malá nádrž na dlhé cestovanie a s cenou som bol nad Guzzinu |
Kawasaki Versys 650 | Ani tu som moc nedočiahol |
KTM 890 Adventure | Nedočiahol som |
Suzuki DL 650 V-Strom | Horší posed pre mňa, trocha archaický kokpit pre mňa |
Honda CRF1100L Africa Twin | Moc plastu kolem. Je na každém rohu |
CF Moto 800MT | Nebyla nikde ještě k vyzkoušení a termín dodání byl v nedohlednu |
Triumph Tiger 850 Sport | Bylo to takové dětské kolo |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Potřebovla jsem pokrýt i nezpevněné cesty |
BMW F 850 GS | Bál jsem se, že ji mezi ostatními GS budu ztrácet |
Suzuki DL 650 V-Strom | Vzhled |
BMW F 900 XR | Seděla mi. Dealer nedodržel, co jsme si dohodli (termín), vrátil peníze. |
Honda CRF1100L Africa Twin | Trochu moc drahá, příliš vysoká. |
Honda NC 750X | Nepřesvědčila mě technicky. |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Byl jsem v dealerství, nestál jsem jim už asi za telefon, když stroje dorazily. |
Ducati Multistrada 950 | Řetěz, vyšší cena a servisní náklady |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Moto Guzzi V7 Stone | Byla dražší, počkám čtyři sezony |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | slyšel jsem na ní jen chválu, ale nebavila mne, poměrně slabý motor, ničím mne neoslovila |
Aprilia Tuareg 660 | Nakonec jsem chtěl něco více zaměřeného na terén a lehčího. |
CFMOTO 800MT | ještě horší posez a poloha ve stupačkách, na mně jsou asi daleko a nízko řidítka, zvuk motoru jsem nějak nemohl zkousnout a ten jízdní projev je taky nějakej divnej , asi to maj rozbitý :-D, jinak po designové stránce nádherná |
Husqvarna Norden 901 | |
BMW F 850 GS | Líbí se mě od doby co vyšlo, ale ještě na ni neuzrál čas |
Honda CRF1100L Africa Twin | Slabší výkon.Je to Italka Ale jinak nádherný stroj v plné výbavě za hezké peníze. |
Fantic Caballero 500 rally | Není tak moc do terénu, těžší, když se postavím do stupaček, držáky zadních prostě překáží. |
BMW F 850 GS Adventure | Menší stavba moto a strach z nižšího výkonu |
Suzuki DL 1050 V-Strom XT | Je pěkná, ale já bych určitě koupil tu co vyrobili v pátek odpoledne... |
Suzuki DL 650 V-Strom | určitě skvělá motorka ale naživo mě moc neuchvátila a taky bych musel dost připlatit oproti Stromkovi. Dal jsem přednost japonké spolehlivosti a nenáročnému servisu. |
Suzuki DL 1050 V-Strom XT | Obava z nižšího objemu, s Italy nemám zkušenost co se týče spolehlivosti |
BMW R 1250 GS | |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | Rozhodli okolnosti |
Yamaha Tenere 700 | Chtěl jsem zůstat u MG (mám V7 II), ale motorově mi moc nesedla a i cena hrála v její neprospěch. |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | |
BMW R 1200 GS | Byla mi malá, mám dlouhé kosti. Ale jinak velice podařený stroj. |
Honda CRF1000L Africa Twin | Vsadil som na spoľahlivosť Hondy. A presvedčilo ma aj zistenie, že aj keď je Africa veľka, ťažká a strach naháňajúca obluda (pre začiatočníka), tak z nej dočiahnem nohami na zem - tak to snáď zvládnem :-) |
Kawasaki Versys 1000 | Slabý motor. Jinak pohodlná, lehounce ovladatelná, dobře brzdí, polňačka není problém. |
BMW R 1150 R | Nová? Zkoušel jsem si odůvodnit nákup úplně nové motorky, ale po projetí už jsem po ní netoužil ;) |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2021 | MarioV2 | prevody.xlsx | 31 KB | Převody pro "malé" Guzziny od Brevy po V85TT. |
2021 | MarioV2 | prevody.xlsx | 31 KB | Převody pro malé Moto Guzzi od Brevy po V 85 TT. |
2019 | Anemos | v85_tt.pdf | 2.1 MB | |
2019 | Anemos | v85_tt-1.pdf | 14 MB | |
2019 | Honzus75 | v85_tt_user_manual.pdf | 2.4 MB | Uživatelský manuál |
2019 | Honzus75 | v85_tt_service_manua.pdf | 15 MB | Servisní manuál |
2019 | Lucasbiker | 14.09.2019 | Stáhnout m4a |
Staženo:112x Originál výfuk |
|
Vložit vlastní zvuk |