Moto Guzzi V85 TT
Články
Cestopisy
Technické údaje Moto Guzzi V85 TT
2020
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 853 cm3
Výkon 59 kW
Výkon při otáčkách 7750 ot/min
Množství oleje -
Točivý moment 80 Nm
Otáčky při max toč.mom. 5000 ot/min
Uspořádání válců Vidlicový
Startér Elektrický
Počet válců 2
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Vzduch
Vrtání 84 mm
Zdvih 77 mm
Kompresní poměr 10.5 : 1
Rozvod OHV
Ventilů na válec 2
Příprava paliva Vstřikování
Počet rychlostí 6
Sekundární převod Kloubový hřídel
Typ rámu Trubkový
Materiál rámu ocel
Zdvih předního odpr. 170 mm
Zdvih zadního odpr. 170 mm
Úhel hlavy řízení 28 °
Závlek předního kola 128 mm
Rozvor 1530 mm
Brzdy vpředu 2 kotouč
Rozměr předního kotouče 320 mm
Přední třmen čtyřpístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 19 "
Zadní kolo 17 "
Rozměr přední pneu 110/80R19
Rozměr zadní pneu 150/70R17
Výška sedla 830 mm
Výška sedla max -
Suchá hmotnost 208 kg
Pohotovostní hmotnost 229 kg
Užitečná hmotnost -
Objem nádrže 23 l
Světlá výška 210 mm
Rezerva 5 l
Spotřeba 4.9 l/100 km
Zrychlení -
Maximální rychlost -
První cena 335900 Kč
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) 335000 Kč
Poznámka Verze Travel obsahuje sadu kufrů, vyhřívané rukojeti, vyšší plexi štítek, přídavná světla, vlastní barevnou kombinaci
Výměna motorového oleje -
Výměna olejového filtru -
Výměna převodového oleje -
Výměna hnacího řemene -
Výměna zapalovací svíčky -
Výměna brzdové kapaliny -
Výměna vložky vzduchového filtru -
Seřízení ventilové vůle -
Videa Moto Guzzi V85 TT
Témata ve fóru o Moto Guzzi V85 TT
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Enduro & funbike Guzzi 8 10.9.2020 17:16
Pojeď taky Slovinsko 40 21.7.2020 11:35
Skupiny
Databáze 20 majitelů Moto Guzzi V85 TT
Průměrné hodnocení od 9 uživatelů
Motor
Spojka
8.2/10
Průběh výkonu
8.1/10
Vibrace
8.4/10
Převodovka
6.2/10
Mechanická hlučnost
6.6/10
Zvuk
7.8/10
Spolehlivost
8.0/10
Brzdy
8.4/10
Podvozek
Možnost nastavení
8.2/10
Těsnost tlumičů
8.6/10
Tuhost rámu
9.7/10
Jízda
Sport
6.0/10
Město
7.6/10
Cestování
7.7/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
7.5/10
Ceny servisu
6.5/10
Servisní síť
7.4/10
Dostupnost dílů
6.8/10
Nabídka doplňků
8.5/10
Servisní intervaly
7.8/10
Cestování
Pohodlí jezdce
8.1/10
Pohodlí spolujezdce
7.8/10
Možnosti uchycení zavazadel
8.8/10
Ochrana jezdce cestování
6.4/10
Ochrana spolujezdce
6.1/10
Světla
8.7/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 7.69
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 4.73 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 8 uživatelů.
Kupující kteří dali V85 TT přednost
NekoupiliZ důvodu
BMW R nineT Racer Možnost cestovat ve dvou a s větším pohodlím hrálo pro Guzz.
KTM 790 Adventure
BMW F 850 GS
Triumph Tiger 900 GT Je to prostě volba, plánoval jsem zůstat u TH, ale V85 mě dostala. Tiger je navíc o dost dražší a V85 má kardan, což je velké plus
BMW F 850 GS Motorově takový kompromis mezi V85TT a Multistradou 950...ale motorka je iracionální volba :-)
Ducati Multistrada 950 Rozhodl jsem se pro retro, vzducháč OHV, kardan...její motor má samozřejmě zcela jiný koule...ale nutila by mě jezdit rychle...takže v rámci zdraví...:-). Ale přiznám se, že někdy při vzpomíince srdce zabolí...:-)
Triumph Tiger 900 GT Emočně mi ta motorka zcela nenadchla, navíc vyšší cena.
BMW F 750 GS Guzzi jsem měl vysněnou a GS mělo být jako náhrada, ale TTéčko mi prostě sedlo hned na poprvé a nebyl důvod se nachat ovlivňovat něčím jiným.
Suzuki DL 1000 V-Strom Suzuki jsem už měl, designově se mi Guzzina líbila ze všech nejvíc, V-strom bez tempomatu, řetěz, ale za to asi spolehlivej dělník, menší výbava...
Moto Guzzi V9 Bobber V85 je univerzálnější stroj.
Triumph Tiger 800 XC Menší dojezd, pohon řetězem. Chtěl jsem zůstat u Triumphu, ale nakonec je vše jinak.
BMW F 850 GS Adventure Vyšší cena, řetěz..
Triumph Tiger 800 XC Nějak nebyla možnost a chuť se svézt, raději kardan než řetěz...
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Spo Moc vysoká, těžká, dokonalá, ale tak nějak bez "charakteru", navíc nedisponuje tempomatem a nechtěl jsem se už starat o řetěz, navíc už trochu mimo moje finanční možnosti.
Yamaha Tenere 700 Oddalování zahájení prodeje. Je zaměřená na off-road (přední kolo 21", malá nádrž, úzké sedlo, ...), což já nevyužiji a řetěz.
Kupující místo V85 TT koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports
Honda CB 500X Krásná, kardan, pohodlná, srdcovka, ale zatím nad moje finanční možnosti. Příště.:)
BMW R 1200 GS Byla mi malá, mám dlouhé kosti. Ale jinak velice podařený stroj.
Honda CRF1000L Africa Twin Vsadil som na spoľahlivosť Hondy. A presvedčilo ma aj zistenie, že aj keď je Africa veľka, ťažká a strach naháňajúca obluda (pre začiatočníka), tak z nej dočiahnem nohami na zem - tak to snáď zvládnem :-)
Kawasaki Versys 1000 Slabý motor. Jinak pohodlná, lehounce ovladatelná, dobře brzdí, polňačka není problém.
BMW R 1150 R Nová? Zkoušel jsem si odůvodnit nákup úplně nové motorky, ale po projetí už jsem po ní netoužil ;)
Suzuki DL 650 V-Strom obrovské plus kardan, ale nesedla mi vibracemi, \"naftovým\" projevem motoru, nejsem si jistý, zda \"Italská kvalita, zábava, emoce a charisma\" nejsou ve skutečnosti nepojmenované mínusy
Yamaha Tenere 700 vyhrálo 21\" kolo a guzzi byla na mě nízká
Yamaha Tracer 900 V základu vyšší cena, pletený kola-duše, drahá výbava
Manuály pro Moto Guzzi V85 TT
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2019 Anemos v85_tt.pdf 2.1 MB
2019 Anemos v85_tt-1.pdf 14 MB
Zvuky
2019 Lucasbiker 14.09.2019 Stáhnout m4a Staženo:61x
Originál výfuk
Vložit vlastní zvuk
Bazar pro Moto Guzzi V85 TT (rss)

TOPlist