
Moto Guzzi V85TT vs Suzuki V-Strom 1050, volba srdcem, nebo rozumem?
12.04.2021
12.04.2021
04.05.2020
21.01.2020
02.12.2019
04.07.2019
23.03.2019
23.11.2021
29.03.2021
22.01.2021
13.01.2021
06.11.2019
01.08.2019
19.04.2019
11.03.2019
07.11.2018
03.10.2018
28.07.2018
07.11.2017
2020 | 2021 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 853 cm3 | |
Výkon | 59 kW | 56 kW |
Výkon při otáčkách | 7750 ot/min | 7500 ot/min |
Točivý moment | 80 Nm | 82 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 5000 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Vzduch | |
Uspořádání válců | Vidlicový | |
Počet válců | 2 | |
Rozvod | OHV | |
Ventilů na válec | 2 | |
Vrtání | 84 mm | |
Zdvih | 77 mm | |
Kompresní poměr | 10.5 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | |
Startér | Elektrický | |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Kloubový hřídel | |
Typ rámu | Trubkový | |
Materiál rámu | ocel | |
Zdvih předního odpr. | 170 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 170 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 320 mm | |
Přední třmen | čtyřpístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 19 " | |
Zadní kolo | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 110/80R19 | |
Rozměr zadní pneu | 150/70R17 | |
Rozvor | 1530 mm | |
Úhel hlavy řízení | 28 ° | |
Závlek předního kola | 128 mm | |
Světlá výška | 210 mm | |
Výška sedla | 830 mm | |
Suchá hmotnost | 202 kg | 209 kg |
Pohotovostní hmotnost | 226 kg | 230 kg |
Užitečná hmotnost | 220 kg | - |
Objem nádrže | 23 l | |
Rezerva | 5 l | |
Množství oleje | 1.8 l | |
Spotřeba | 4.9 l/100 km | |
Zrychlení | 4.7 0-100 km/h | - |
Maximální rychlost | 190 km/h | - |
První cena | 299000 Kč | 309900 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | 335000 Kč | - |
Výměna motorového oleje | 10 Km | 10000 Km |
Výměna olejového filtru | 10 Km | 10000 Km |
Výměna převodového oleje | 30 Km | 30000 Km |
Výměna zapalovací svíčky | 30 Km | 30000 Km |
Seřízení ventilové vůle | 10 Km | 10000 Km |
2.10.2021 zámek Křtiny
14.9.2021 GoPro + Guzzi
Moto Guzzi V85TT
9.7.2021 Francie Col Di Tenda Strada Mil...
4.7.2021 Francie, Valensole.
3.7.2021 Francie, Col de la Bonette
11.8.2021 Slovinsko camp Podljubejl
2.7.2021 Francie, Les Fonds
Výlet na V85 TT s kamerou GoPro
Novinky Piaggio 2021 naživo: sportovní A...
Guzzi 85 TT + GoPro
hrad Helfenburg a kaple s kalvárií u obc...
Fort Hensel, Malborghetto
Moto Guzzi V 85 TT
Soutězka Vintgar a Sabotin, Slovinsko
Kolovrat, Slovinsko, 1. světová válka
Zámek Nový Hrad
Kryštofovo Údolí
Železniční viadukt v Novině
Vartenberk
Úsov
Slovinsko, Tolmin, camp Vili u Volarje
Cesta z Mangartu
Zvuk bez katalyzátoru.
Moto Guzzi V85 TT Travel: Hlavně na pohodu
Rumunsko s Moto Guzzi V85TT
Dlouhodobé testy BMW F 850 GS/Honda CB50...
Moto Guzzi V85 TT vs. Stelvio 1200 NTX v...
30 tisíc Guzzin na Open House
Koncovka QD
2932 km, 3 státy, 7 dní s MG V85 TT alia...
Velký test Moto Guzzi V85 TT: Charismati...
Moto Guzzi V85 TT už je v redakci, první...
Moto Guzzi V85 TT
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | Pneu | 5 | Včera 20:17 | ||
Enduro & funbike | Srovnání řidítek Moto Guzzi V 85 TT | 5 | 11.5.2022 19:56 | ||
Italské | Moto Guzzi V85 TT - přepínání světel | 7 | 2.5.2022 16:07 | ||
Silniční cestovní | V 85 TT katalizátor - jeho odstranění | 4 | 28.4.2022 08:19 | ||
Pojeď taky | Slovinsko | 52 | 23.3.2022 12:37 | ||
Italské | Moto Guzzi Centenario modely | 49 | 27.11.2021 19:31 | ||
Silniční cestovní | Moto Guzzi V85TT | 5 | 28.9.2021 19:39 | ||
Silniční cestovní | V85TT Touring windscreen | 32 | 5.8.2021 13:03 | ||
Pokec o motorkách | Euro 5 nebo stačí 4 | 12 | 16.3.2021 20:05 | ||
Enduro & funbike | Guzzi | 8 | 10.9.2020 17:16 |
Popsat jednou, dvěma větami? Děláte si prdel? To neumím.
Dostala mě hned po shlédnutí prvních fotek prototypu, ten design je prostě skvělej, navíc poměrně je...
Po Vulcanu jsem hledal cesťák. Vybral sem si Tracer 900 GT, byl v plné výbavě za setejnou cenu jako ...
Motorka, o které jsem dříve vůbec neuvažoval (hlavně kvůli recenzím), se ukázala jako nepřekonatelný...
Prostě jsem se projel, důkladně a usoudil, že tohle je ta pravá. Nebo levá, ale pro mě.
TTéčko zaujalo na první pohled, jedna z mála nových motorek která se mi zalíbila natolik, že je od m...
Nejlepší stroj, co jsem kdy měl
V 85 TT byla od začátku jasná volba, sázka na jistotu.
Krásný stroj, který již na první pohled budí emoce se starou koncepcí vzduchem chlazeného motoru s j...
Skvělá a ovladatelná moto, která mne na první pohled až tak nezaujala, ale na druhý…. :-D
Nejlepší stroj, co jsem kdy měl
Příjemné překvapení. Motorka je lepší než bych od ní na první pohled očekával.
Krásná a pohodlná motorka, kterou si nejde splést s jinou.
Robustní stroj s nezaměnitelným vzhledem a ojedinělou konstrukcí.
Jedna věta je jasná: Tutto Bueno :-)
Motorka, o které jsem dříve vůbec neuvažoval (hlavně kvůli recenzím), se ukázala jako nepřekonatelný...
Možná jedna z posledních vzduchem chlazených motorek v celé EU.
Perfektní mix stylu, designu a použitelnosti.
Láska na první pohled. Motorka se mi líbila už při jejím představení.
Popíšu to jedním slovem - Guzzi
Na co jsem nepřišel cestou ze servisu ...Projevilo se v nejméně vhodné chvíli na následné dovolené v...
Nevím zda to někdo bude číst, ale pro jistotu to sem ještě dám, třeba to někomu pomůže. Je to náhrad...
Tak po zkušební jízdě jsem ještě dospěl k názoru, že koupený držák na mobil je ničemněj - má to malo...
Konečně jsem se dočkal a hned jsem to namontoval - plégo a hrazda na telefon nebo navigaci. Vypadá t...
Na začátku sezóny začalo číslo odometru olizovat desítku tisíc km. Nezbylo, než se objednat do Sušic...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.3/10 |
Průběh výkonu | 7.7/10 |
Vibrace | 7.7/10 |
Převodovka | 6.9/10 |
Mechanická hlučnost | 7.1/10 |
Zvuk | 8.0/10 |
Spolehlivost | 8.6/10 |
Brzdy | 9.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.2/10 |
Těsnost tlumičů | 9.1/10 |
Tuhost rámu | 9.4/10 |
Jízda | |
Sport | 6.2/10 |
Město | 7.4/10 |
Cestování | 8.3/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.3/10 |
Ceny servisu | 5.8/10 |
Servisní síť | 5.9/10 |
Dostupnost dílů | 5.3/10 |
Nabídka doplňků | 7.3/10 |
Servisní intervaly | 6.7/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.3/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 6.6/10 |
Ochrana spolujezdce | 6.1/10 |
Světla | 8.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha Tracer 9 / 900 | Potřebovla jsem pokrýt i nezpevněné cesty |
BMW F 850 GS | Bál jsem se, že ji mezi ostatními GS budu ztrácet |
Suzuki DL 650 V-Strom | Vzhled |
BMW F 900 XR | Seděla mi. Dealer nedodržel, co jsme si dohodli (termín), vrátil peníze. |
Honda CRF1100L Africa Twin | Trochu moc drahá, příliš vysoká. |
Honda NC 750X | Nepřesvědčila mě technicky. |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Byl jsem v dealerství, nestál jsem jim už asi za telefon, když stroje dorazily. |
Ducati Multistrada 950 | Řetěz, vyšší cena a servisní náklady |
BMW F 750 GS | Přijde mi nudná, fádní, bez duše. |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Neumí terén a pro mě zatím zbytečně silný stroj. |
Royal Enfield Himalayan | Slabší výkon. 21\" přední kolo zhoršuje ovladatelnost na silnici, kde se nejčastěji pohybuju. |
KTM 390 Adventure | Po prohledání internetu jsem našel nespokojených zákazníků skrz problémy s motorem. |
Honda CB 500X | Motor bez emocí, design kopírovaný x dalšími značkami. |
BMW F 800 GS Adventure | |
BMW F 900 XR | |
Triumph Tiger 850 Sport | vzhľadovo vyhrala jednoznacne Guzzi |
Royal Enfield Interceptor | RE Interceptor twin 650 -motor už moc slabý, ale hlavně sedlo tvrdé jako kámen, na tom bych mohl cestovat jen v rámci okresního lockdownu, protože dál bych to nevydržel |
BMW R nineT Urban G/S | jako jo, to by šlo. Ale cesťák to úplně není a ceny příliš připomínají drahotu |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Boží motor se spoustou sil, ovšem nedostatkem "charakteru". Ale pneu na T900 stály fakt za hovno, na přechodu v oblouku jsem se málem pos...kakal a řetěz. T9 je prý lepší, ale zase už je mezitím rozhodnuto |
Ducati Multistrada 950 S | Papírově vynikající, ve skutečnosti to bylo to nejhorší , co jsem na moto zažil za poslední roky. Možná stav konkrétního kusu, ale když to prodejce nepřipravil... A řetěz |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda CRF1100L Africa Twin | Slabší výkon.Je to Italka Ale jinak nádherný stroj v plné výbavě za hezké peníze. |
Fantic Caballero 500 rally | Není tak moc do terénu, těžší, když se postavím do stupaček, držáky zadních prostě překáží. |
BMW F 850 GS Adventure | Menší stavba moto a strach z nižšího výkonu |
Suzuki DL 1050 V-Strom XT | Je pěkná, ale já bych určitě koupil tu co vyrobili v pátek odpoledne... |
Suzuki DL 650 V-Strom | určitě skvělá motorka ale naživo mě moc neuchvátila a taky bych musel dost připlatit oproti Stromkovi. Dal jsem přednost japonké spolehlivosti a nenáročnému servisu. |
Suzuki DL 1050 V-Strom XT | Obava z nižšího objemu, s Italy nemám zkušenost co se týče spolehlivosti |
BMW R 1250 GS | |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | Rozhodli okolnosti |
Yamaha Tenere 700 | Chtěl jsem zůstat u MG (mám V7 II), ale motorově mi moc nesedla a i cena hrála v její neprospěch. |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | |
BMW R 1200 GS | Byla mi malá, mám dlouhé kosti. Ale jinak velice podařený stroj. |
Honda CRF1000L Africa Twin | Vsadil som na spoľahlivosť Hondy. A presvedčilo ma aj zistenie, že aj keď je Africa veľka, ťažká a strach naháňajúca obluda (pre začiatočníka), tak z nej dočiahnem nohami na zem - tak to snáď zvládnem :-) |
Kawasaki Versys 1000 | Slabý motor. Jinak pohodlná, lehounce ovladatelná, dobře brzdí, polňačka není problém. |
BMW R 1150 R | Nová? Zkoušel jsem si odůvodnit nákup úplně nové motorky, ale po projetí už jsem po ní netoužil ;) |
Suzuki DL 650 V-Strom | obrovské plus kardan, ale nesedla mi vibracemi, \"naftovým\" projevem motoru, nejsem si jistý, zda \"Italská kvalita, zábava, emoce a charisma\" nejsou ve skutečnosti nepojmenované mínusy |
Yamaha Tenere 700 | vyhrálo 21\" kolo a guzzi byla na mě nízká |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2019 | Anemos | v85_tt.pdf | 2.1 MB | |
2019 | Anemos | v85_tt-1.pdf | 14 MB | |
2019 | Honzus75 | v85_tt_user_manual.pdf | 2.4 MB | Uživatelský manuál |
2019 | Honzus75 | v85_tt_service_manua.pdf | 15 MB | Servisní manuál |
2019 | Lucasbiker | 14.09.2019 | Stáhnout m4a |
Staženo:103x Originál výfuk |
|
Vložit vlastní zvuk |