PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V85 TT (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Dickee
Vloženo 19.5.2020
Aktualizováno 23.5.2020
Zobrazeno 1 641x
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásný stroj, který již na první pohled budí emoce se starou koncepcí vzduchem chlazeného motoru s již takřka 100 letou historií značky.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Moto Guzzi CZ - První kozí (Sušice - Skvělý přístup, počínaje majitelem Honzou, přes servismana Jirku až po paní co řeší administrativu. Domácí prostředí a hlavně nemáte pocit, že někoho zdržujete.

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 750 GS: Guzzi jsem měl vysněnou a GS mělo být jako náhrada, ale TTéčko mi prostě sedlo hned na poprvé a nebyl důvod se nachat ovlivňovat něčím jiným.
Triumph Tiger 900 GT: Emočně mi ta motorka zcela nenadchla, navíc vyšší cena.

První dojmy - Těžko u mě odpovídat na první dojmy. Vracím se k motorce po 16 letech a od počátku jsem chtěl Moto Guzzi. Prostě mi to k téhle značce táhne už strašně dlouho. Jakmile jsem zjistil, že přišli s novým cestovním endurem a já uviděl jeho první fotografie a následně si ji naživo prohlédl v Brně na Motosalonu bylo v podstatě rozhodnuto. Ten design, emoce, které to ve mě vyvolávalo. Prostě přesně to co jsem hledal a čekal. Jen jsem doufal, že mi ta motorka nebude veliká. Přeci jenom jsem menší postavy. Ale pochybnosti se rozplynuli jakmile jsem ji osedlal a vyrazil. Vše bylo ok. Velmi příjemná, žádná divočina, klidný chod, velmi příjemná do zatáček, ale s dostatkem síly, když ji potřebujete.

Motorku bych doporučil pro - Zatím mám zkušenosti jen omezené, ale nejvíce mi sedí pro klidnějšího jezdce, který má rád zatáčky, cestování, nepotřebuje však za každou cenu rychlost, spíše pohodovou jízdu, ale pozor, motor umí i velmi pěkně zatáhnout a 120 km/hod. je tam hned. Osobně měřím 175 cm a myslím, že ta moje výška je tak akorát na hraně, aby nedocházelo k nestabilizaci motorky např. při stání na semaforech, ale to je třeba aby si každý vyzkoušel a posoudil sám. Jo a je to stroj pro příznivce značky, se vším co ke Guzzině patří. Myslím, že musí zaujmout na "první dobrou" a to u mě jednoznačně bylo. Zbožňuji, když je postavená jen na bočním stojánku a lehce přidám plyn a motorka se lehce nakloní na pravou stranu a zpět - prostě jakoby si žila vlastním životem :) to je ale třeba vidět na vlastní oči.

Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti: nikdy jsem to na motorce neměl. Nechal jsem namontovat originální sadu od Guzzi. Myslím, že to je jeden z nejvíce smysluplných doplňků co si na motorku přidat. Osobně jsem zatím nevyzkoušel. Nicméně ovládání je naprosto jednoduché a intuitivní. Tlačítko na levé rukojeti, kdy lze zvolit tři úrovně vyhřívání. Čtvrtým zmáčknutím vyhřívání vypnete, vše se přehledně zobrazuje na hlavním panelu, kde je k tomu samostatná grafická kontrolka.

Hlavní stojan: opět velmi dobrá věc, kterou využívám vždy, když přijedu a motorku odstavuji na delší dobu do klidu. K samotnému postavení na stojan je třeba chytit trochu cviku, dát pozor, aby se motorka nepřevážila (jsem menší postavy 175 cm). Vizuálně na motorce nijak nezavazí a nehyzdí, je celkem dobře pod motorkou schovaný.

Ochrané padáky boků a válců motoru: velmi praktická věc, kterou jednoznačně doporučuji všem. Zvolil jsem originální sadu v černé barvě, což k mé barevné kombinaci skvěle sedí. Velmi dobře chrání vysunuté válce, kvůli kterým všechny Guzziny tak skvěle vypadají :)

Komunikační sada MIA: asi nejde o tu nejdůležitější věc, ale chtěl jsem využít možností motocyklu na maximum a tak jsem ji nechal namontovat. Samotné párování není složité. Vše se děje přes origo. aplikaci, kterou jsem stáhl na appstore (jsem majitelem jablečného telefonu, ale předpokládám, že na google je též ke stažení). Této záležitosti bych se chtěl v budoucnu věnovat samostatně a dát informace i s foto, případně videem do deníku.

Recenze

Popisuji již výše. Hledal jsem motorku, která mi splní klidnou jízdu s dostatkem síly, bude hezká, pro moji postavu nebude veliká a bude vhodná i pro cestování. A to přesně TTéčko, pro mě naplňuje. Najel jsem zatím jen 250 km, mám ji dva dny a teprve se zajíždí, ale již nyní se těším na každý kilometr.
Další dojmy a hodnocení přidám později, po první servisu a najetí prvních cca 1500 km.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kubaN
kubaN napsal 01.07.20 v 16:57 10b.

Dickee
Dickee napsal 31.05.20 v 11:28

...jo, to máš pravdu. Kdybychom to plánovali tak se to nepovede. Jak tam stála ta parta těch 6ti motorek, tak říkám tady schází ještě ta nejhezčí, ta moje a snad do minuty syn říká, hele támhle jede ta tvá. No a vidím hnědou bundu, říkám si jsme u Pardubic, to musí být Martin. Náhoda jak prase... Ať se daří a potkáme se někde na trase. Ahoj Ri.

MJ_72
MJ_72 napsal 30.05.20 v 12:03

Zdar, Richarde,
Tomu říkám náhoda jak “prase”, potkat se na Benzině v Prelouci , jedu si takhle na nejhezčí motorce v kraji a on si tam klidně popijí kafe , to už je pravděpodobnější, že vyhraju ve Sportce
Někde se musíme srazit, tohle není normální ...

Kolama dolů,

MJ

MJ_72
MJ_72 napsal 29.05.20 v 13:18

Nejdou mi dát body, ale samozřejmě 10b.
Ať to slouží, užívej! Možná ten sraz na Č.Sedle pořeším...

MJ

Yura
Yura napsal 27.05.20 v 09:58 10b.

No, pokud můžu, tak tedy ještě mám pár obrázků. Je to foceno 23.4. Kdyžtak si tento příspěvek po stažení fotek smaž, ať ti to tady neplevelím. Víc už jsem jich nenafotil. Tak snad je to opravdu ta tvá (na té jedné fotce je vidět asi expediční doklad z fabriky, třeba se to podle toho dá určit). Měj se, a ať mašina slouží.
Jo, a taky musím dát body, minule jsem na to zapomněl, samo že za 10, tahle kráska jiný číslo ani dostat nemůže.


Více komentářů



TOPlist