PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V85 TT (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Drpa
Vloženo 17.8.2020
Aktualizováno 19.10.2020
Zobrazeno 1 225x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po Vulcanu jsem hledal cesťák. Vybral sem si Tracer 900 GT, byl v plné výbavě za setejnou cenu jako V85 TT v základu, která se mi líbila víc.
Šel jsem cestou rozumu a vybral si Tracy. Po roce co jsem sjížděl videa o V85 TT sem se ráno probudil s rozhodnu

Více fotografii

Motorka koupena od pri-motocentrum (Kamenný Most) - Bezproblémová domluva,pan Baroš vše vysvětlil a vytmavil. Příjemná spolupráce.

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Je to traktor jak blázen. Nastartování a chcípnutí takové mašiny je radost. Měl sem obavy z vibrací jak sem viděl třepající se zrcátka na volnoběh, ale po rozjezdu bylo všechno ok. Krásně se ovládá, ale jinak než Yamaha Tracy 900.

Motorku bych doporučil pro - Já bych řekl, že tento bajk je vhodný pro všechny pohodáře, kochače a lidi co nepotřebují lítat.

Doplňky na motorce - Nabíječka na telefon Interphone, padací rám na motoru od MG.

Recenze

Zatím zajíždím, mám najeto kolem 600 km, ale první věc co mě srala po ujětí několika metrů bylo plexi. Mám Travel verzi, tedy všemi vychvalované turing pexi mi způsobovalo otřes struny co mi drží uši na hlavě... hned šlo dolů.

Dále blikající zapnutý tempomat, velice připomíná blinkrový ukazatel a ruší. Takže po zrušení tempomatu jej i vypínám aby mě to nesvádělo k neustálému mrkání po přístrojovce, že sem zas zapoměl vypnout blinkr.

Jinak je to nádherný stroj, čistý, docela velký se solidním zvukem.
Spotřebu mám zatím kolem 4-4.5 litru, nic neteče ani nekvičí.

Jak sem psal tak sem se obával silných vibrací, který moc nemusím. Ale vibrace z V85tky me nevadí. Měl sem problém s Tracy, kdy mi pri urcitych otackach umrtvovala prsty na ruce, jako když si ji přesedíte nohu... Tady po 6ti hodinové jízdě nic..

Mno uvidím jak si motor sedne

Byl sem informován že první servis je kolem 6k Kč. Tak napíšu až pak :)

Doobjednal sem si padáky, montovačka je docela sada pokud nemáte ohýbací prodlužováky na malou gola sadu. Nalonec sedí parádně. Pokračuju v zajiždění...

Co pociťuji je , že jedu kilo a připadá mi, že strašně letím... To v porovnání s Tracy kde sem jel třeba 150 ten samý úsek a nepřišlo mi, že jedu pilu... přesně tohle je i jeden z dúvodu proč mi bajk dělá radost.

UPDATE 15.09.2020 2000km
Když to vezmu od lesa ... na Kawasaki Vulcan S sem se učil jezdit, je to velice hodný ale i zábavný stroj. Jenže po jedné sezóně sem chtěl jestovat dál, což šlo, ale Vulcan potřeboval trochu potunit. Niceméně po dvou sezonách sem se rozhodl jít do cesťáka - Tracer 900 GT od Yamahy. Po dalším potunění na moje potřeby se z něj stal super stroj, ale až moc dobrej. Bohužel se z něj vytratila pro mě dúležitá "kochací" vlastnost a zábavnost. Musel sem prostě prasit abych z toho vymáčkl rohlík. Bylo mě líto benálu a pneu se jen tak projet kolem baráku. Cesta musela být prostě delší do neznámých končin. A tak sem nakonec praskl do V85TT která po zkušební jízdě kombinuje vlastnosti obou motorek čili zachovaly se mi kochací vlastnosti Vulcana a zároveň pohodlí cesťáka. K tomu je krásná, má kardan, umí lehký terén, nádrž až na 500km a má "traktor" charakter :)

První servis mě stál necelých 5k, což znamená, že se naučím seřizovat ventily sám od kamaráda :D Zatím jsem neměl žádný problém. Už sem párkrát zmokl, vezl kamarádku větší než já, projel solidní polňačku jak z kopce tak do kopce a musim říct že mě to bavilo a motorka neprotestovala a vše zvládla na jedničku.
(nutno dodat, že do té doby jsem ve dvou jel parkrát, terén nikdy a déšť docela často).

Věřím, že bajky jako Tenerka, Tiger, KTM Adventure, nebo GS F jsou lepší ve spoustě disciplínách oproti V85TT , mě ale dostala těmi vlastnostmi co jsem hledal. Až teď sem pochopil co to je charakter motorky a radost z něj. Prostě jet 100x ten samý úsek (treba z prace do prace) a i přes to ,že to je omletá trasa , stále mít radost z jízdy kterou motorka poskytne.
Ano je to individuální takový pocit, ale už chápu proč si někdo kupuje dávno překonaný HD, nebo jiné kostitřasy. Doteď sem tomu neměl pochopení :)

To je pro zatím vše, uvidím kolik nalítám do zimy, ale moc tomu nedávám kvuli prac. vytížení.

19.10.2020 2500km Miluju ten bajk čím dál víc.
Původně sem chtěl jet na Radhošť, ale déšť mě nepustil dál na východ než k Vyškovu. Nepromok sem nechal doma dmnt... tak sem jel na jih a dělal sem si vejlet ke slovákům přes rozhlednu Na Podluží. což je vinařská oblast a docela tu zapršelo, takže mezi vinicemi bylo solidně bláta, které sem na prasáka projížděl a míjel MND těžební věžičky :)



Stratil sem se tam, cesta nebyla plánovaná a trpěl sem při vědomí, že nejspíš jezdím tam kde nemám. Jsem Offroad panic, takže sem juchal jak Jaryn. Všechno sem projel tak nějak v klídku, trochu se mi scvakla prcka při pomalý jízdě z blativýho kopce, ale to je čistě můj neum a nedostatečný obutí na takový blato. Po tom co sem se vymotal a objevil se v Dolních Bojanovicích byla motorka solidně zablácena. Myslím, že to bylo moje offroad maximum a víc snad nikdy potřebovat nebudu :D.
Spároval sem si MIA s telefonem a docela pěkné statistiky to ukazuje, jako třeba časová osa, nadmořská výška a nebo zásahy trakce a prokluz. Škoda že to nejde exportovat do nějakýho rozumnýho formátu.
Hodil sem čučku na Česko-Slovensko hranici Lanžhot / Brodské a rozvodněnou řeku Moravu... Bylo 8°C a zjistil sem, že i na maximální výkon už nestačí ani 3.stupen vyhřívání heftů, je to na hraně. Ale nemám v plánu jezdit často v takovým chladu a ještě lehce namočen/promočen. Spotřebu mám kolem 5ti litrů.

Tak zas někdy příště :)

Tak třeba zas příště

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MufKawa
MufKawa napsal 20.10.20 v 18:11 10b.

Krásná mašina

vitik
vitik napsal 11.09.20 v 09:15

Travel verze . I ta obyčejná je super, nechtělo se mi ji vracet. Travel má tu správnou cestovní výbavu navíc. Jsem zvědav na další zkušenosti, přiznám se vážně o ní uvažuju

MJ_72
MJ_72 napsal 09.09.20 v 12:55 10b.

Zdar,

tož vítej! Dobrá volba, myslím, že nebudeš litovat. Ta mašina je dost návyková. Nejdříve jsem nadával na to malé plexi (standard), teď jsem rád, že ho tam mám. Už bych si to bez toho zvuku, nedokázal představit. Jde mi luft spíše na ramena, ticho tam teda fakt není , ale k té mašině to pasuje. Jezdím s tím běžně kolem 140 a pohoda, teď jsem zkoušel maximálku, dostal jsem se na dálnici na 195 a ještě by to asi šlo... Za první servis jsem platil kolem 3500,- nenech se odrbat... Mám natočeno cca 6500 km, a jediné co mně snad trochu "vadí", že neutrál ve směru 2-1 je fakt hodně citovka, ale dá se. Jinak supr, dlouhodobá spotřeba kolem 4,1 Na 1. servis jeď, až tam budeš mít 1500, jinak Ti pak bude hlásit, že se máš dostavit, zapomenou to totiž většinou smazat, protože to při 1499 ještě nehlásí...

Ať to slouží!

trafika
trafika napsal 03.09.20 v 20:28 10b.

já taky zkoušel cca hoďku a půl a celkem super,nejvíc mi asi "vadilo" to "ouško" na bočním stojanu.Stále mi vadilo patě u nohy a jeho vibrace mi šly do nohy...
jinak motor a spotřeba super,ale upřímně za tu cenu bych raději vzal nového stroma 1050XT

Dickee
Dickee napsal 02.09.20 v 23:35 10b.

Dobrá volba. Bez plexi to vypadá zajímavě. Jen pozor na ten interval servis. První je předepsaný v 1500 km. Jinak palec nahoru a vítám tě mezi námi.

Více komentářů



TOPlist