PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V85 TT (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník PEŠI
Vloženo 2.5.2020
Aktualizováno 14.10.2020
Zobrazeno 4 405x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


TTéčko zaujalo na první pohled, jedna z mála nových motorek která se mi zalíbila natolik, že je od minulého roku u mě doma.

Více fotografii

Motorka koupena od písekpísek (Písek) - NEDOPORUČUJI!

Výška jezdce: 173 cm

První dojmy - V85TT je můj první Ital, musím říct po svezení na půjčeném kousku mě velice zaujala a překvapila podvozkem , brzdy a ovladatelností samozřejmě vzhled a využitelnost pro cestování. Z přesednutí z mého starého Tigra 900 R.V.95 na Guzzi bylo velmi a je stále pozitivní-) Tím nechci hanit starou mašinu ba naopak , ale roky jsou znát .

Motorku bych doporučil pro - Guzzi je pro srdcaře a nechtěj běžnou motorku jako já-)Rádi se svezou v zatáčkách ,horský silnice , nebojí se dálek a rádi se o motorku starají.. Hlavně není pro ty co sednou a za studena tomu hned naložej ...nedodržuje interval výměny olejů.

Doplňky na motorce - Origo hliníky kufry, hlavní stojan, padáky, čekám na výfuk Storm tak jsem zvědavej-),

Recenze

V 85TT nejede?? , pravda je není to motorka na závodění. Je to moje první nová motorka po několika letech ježdění a vyzkoušených značkách.- pravda dnes už všechno staré stroje-) , které mám rád. V85TT je můj první Ital, musím říct po svezení na půjčeném kousku mě velice zaujala.
Zkusím napsat pár svých krátkých postřehů, každý máme svůj názor-)

Podvozek - je neskutečně dobrý a drží jak přibitý .Základem je si nastavit odpružení dle svého pocitu a krásný přístup boční pružící jednotky je bez problémů, trochu hůře to jde s bočním držákem pro kufr. Přední šavle se musí poštelovat šroubovákem to mi nevadí - je to přece klasika-) Brzdy - hodně dobrý nikdy jsem neměl lepší-) Kardan - paráda není co dodat měnit olej po 10 000 km pozor 75w140 a jen 160 ml.. Pohodlí- možná zkusím trochu zvýšit řidítka, nepovedený ovladač blikače a přepínač na dálková světla , pohodlné možná trochu tužší sedlo , ale po ujetí 300 km si připadám v pohodě a spolujezdec si nenaříká-) 600 km,v kuse se dá bez velkých potíží,ale je potřeba natankovat takže po těch 400 km stavíme-) spotřeba je boží ve dvou + zadní kufr průměr 4,7l ve dvou 3 x kufr 5,0l-5,3 svižné tempo , sám+kufr sedá za 4,3l Dálnice nesnáším jezdím po prdelích občas hlavní ,který se nevyhneš . Asi když ji budeš drtit 170 tak je jasný, že to bude jinde ,ale to asi každá mašina.

Motor- OHV klasika -)krásný vzhled parádní přístup, je na co koukat-).Když jsem TTéčko zajížděl říkám si - to je líný bez reakce, netáhne tak co s tím rozpačitost...tak s tím počítejte kdo si ji chce pořídit. Můj názor...záleží na zajetí.. nepospíchat ..nevytáčet, dřív řadit, podřazovat, ani nepodtáčet dát si s tím práci. Pozor motor se začne postupně rozjiždět sám 3000 pak cca na 5000 km a stále se to lepší mám jenom 7000 km a motor teď táhne jede podle mích představ a bylo mi řečeno, že tyto motory se zajíždějí dlouho -) .Líbí se mi, že ho nemusím točit jak každej říká , tahá už od 4000 , ale sebere se i pod 3000 .Ano ve dvou +3 kufry se musí podřadit když chci rychle akcelerovat a kdo nepodřazuje?
ANO je jiná paráda-)

Převodovka - za mě dobrá , stejně jak motor je potřeba ji zajet, začátek hrubší občas se mi stalo mezi 5-6 rychlostí nedořazení asi jsem málo zabral, ale po těch 5000 km je vše jinak , že v ní občas cvakne při podřazení to už tak prostě je, olej je ten samý jako v kardanu, ten samý interval, objem 700 ml.
Spojka je parádní nebolí tě celá ruka-)

Celkově - je doma v zatáčkách takový ty zapomenutý silničky tam si to spolu užíváme to je ono, překlápíš ji ze strany na stranu krásně se vede, můžeš na lesní cestu v klidu zvládne naše silnice, má krásný rejd, ovladatelnost na místě v pohodě, trochu mi přijde vratký pocit ve dvou , tlačení na místě paráda. Dálnice je nuda. i když umí ve dvou 180..a tempo ať si každý určí sám ,ale tato rychlost Vás nebude bavit... svižná jízda bez problémů, cca kolem těch 130-140 nebudeš brzda za tím si stojím, na pohodu 80-100 proč ne ... jo umí 60 -)i na 6tku,
Za mě... motor je v pohodě jede hodně dobře 80 k odpovídá a mě stačí.
Vibrace jsou měkčí a neruší při delších cestách což je fajn o dost méně než na V7 s kterou jsem se svezl, ale tam jsou ty vibrace guttt potřeba -)
Olej motoru měním max do 6000 km těch 10 000 je asi hodně , cca 1,8l náplně,olej 10w60 , může být i automobilový.

To asi v krátkosti moje postřehy, je možné, jak bylo všude psáno dokoupit dost věcí a vyměnit např. plexi já tam mám origo, to už je na každým co se komu líbí a vyhovuje., ale nebráním se vyzkoušet to cestovní jak funguje.
Důvod proč bych se na ni neměl pustit na delší cestu ZATÍM NEMÁM, BA NAOPAK FAKT MĚ TO LÁKÁ.
A kdo chce jezdit 250 tak si asi nebude kupovat cestovní motorku ...to už je každýho věc-)
Guzzi je opravdu specifická , proto jsem si ji koupil věřím, že natočíme spolu spousty km bez problémů a hlavně ji nepotkáš všude ...je to prostě srdcovka-)
Ať Vám to všem dobře jezdí a kolama dolu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Milan1963
Milan1963 napsal 15.10.20 v 12:50 10b.

PEŠI
PEŠI napsal 31.08.20 v 20:24

Zdar , válce hřejí byl jsem na jihu Itálie vzduch cca36c na slunci venkovni teplota 45c tak to hřálo při pomalejší jizdě městem jezdím v kůži , ale v pohodě

Páčkalíny
Páčkalíny napsal 31.08.20 v 19:58 10b.

Tété Jsou v kurzu... Fandím Vám... Kardan a vzduch+ italský duch.!

Jofré
Jofré napsal 02.07.20 v 15:04 10b.

Pěkný popis k pěkné motorce. Chtěl bych se zeptat, jestli při delší jízdě teď v létě netopí svody nebo válce na nohy víc než je příjemné? Můj postřeh z Brevy 1100 je takový, že při teplotách nad 25st. by nešlo jezdit v kraťasech (ano vím, v kraťasech se nejezdí, ale jen pro objasnění, na holeně jde proud horkého vzduchu).

MJ_72
MJ_72 napsal 25.06.20 v 16:36

Cau,

pěkný fotky, taky to musím stáhnout z mobilu
Kdy máš ten servis v 1. Kozí? Zkusím tam dojet na kafe
Pozdrav mladé paní...

M.

Více komentářů



renocar_duben
Objednat reklamu
TOPlist