globalmoto_duben_nolan




V Ústecké dílně za baggery světového formátu

Ve světě motorek se často řeší velikost předního kola. Však to znáte – sedmnáctka je na silnici, osmnáctka je mezikus, který se používá spíše na retro motorky, a devatenáctka či jednadvacítka patří na adventure a enduro motorky podle toho, jak vážně to myslí s terénem. Jenže co když je přední kolo hlavní doménou stroje? Co když je to díl, kterého si všimnete jako první, a od kterého se odvíjí prakticky celá stavba?

Tento obsah patří do Premium služeb
PREMIUM
Tento obsah / tento článek je přístupný jen prémiovým účtům.


Chtete-li si prémiový obsah přečíst, je potřeba si službu objednat. Dostanete tak nejen přístup k prémiovým kapitolám a článkům, ale rovněž i spoustu dalších výhod na portálu Motorkáři.cz

Koupit Premium účet

Koupit Premium článek

Více informací o prémiových účtech a o výhodách které přináší, se dozvíte zde: Prémiové účty na Motorkáři.cz

Informace o redaktorovi

Dominik Valášek - (Odebírat články autora)




TOPlist