renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V85 TT (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník PEŠI
Vloženo 2.5.2020
Aktualizováno 21.1.2022
Zobrazeno 7 242x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


TTéčko zaujalo na první pohled, jedna z mála nových motorek která se mi zalíbila natolik, že je od minulého roku u mě doma.

Více fotografii

Motorka koupena od písekpísek (Písek) - NEDOPORUČUJI!

Výška jezdce: 173 cm

První dojmy - V85TT je můj první Ital, musím říct po svezení na půjčeném kousku mě velice zaujala a překvapila podvozkem , brzdy a ovladatelností samozřejmě vzhled a využitelnost pro cestování. Z přesednutí z mého starého Tigra 900 R.V.95 na Guzzi bylo velmi a je stále pozitivní-) Tím nechci hanit starou mašinu ba naopak , ale roky jsou znát .

Motorku bych doporučil pro - Guzzi je pro srdcaře a nechtěj běžnou motorku jako já-)Rádi se svezou v zatáčkách ,horský silnice , nebojí se dálek a rádi se o motorku starají.. Hlavně není pro ty co sednou a za studena tomu hned naložej ...nedodržuje interval výměny olejů.

Doplňky na motorce - Origo hliníky kufry,zrcátka, přídavný blatník na bordel , hlavní stojan, padáky, výfuk Storm , za mne kat ven svody super fungujou motor se zase rozběhnul ...zvuk mne neotravuje ba naopak? jezdím s tlumivkou ve výfuku ..

Recenze

V 85TT nejede?? , pravda je není to motorka na závodění. Je to moje první nová motorka po několika letech ježdění a vyzkoušených značkách.- pravda dnes už všechno staré stroje-) , které mám rád. V85TT je můj první Ital, musím říct po svezení na půjčeném kousku mě velice zaujala.
Zkusím napsat pár svých krátkých postřehů, každý máme svůj názor-)

Podvozek - je neskutečně dobrý a drží jak přibitý .Základem je si nastavit odpružení dle svého pocitu a krásný přístup boční pružící jednotky je bez problémů, trochu hůře to jde s bočním držákem pro kufr. Přední šavle se musí poštelovat šroubovákem to mi nevadí - je to přece klasika-) Brzdy - hodně dobrý nikdy jsem neměl lepší-) Kardan - paráda není co dodat měnit olej po 10 000 km pozor 75w140 a jen 160 ml.. Pohodlí- nepovedený ovladač blikače a přepínač na dálková světla občas nechtěně zavadím a rozsvítím dálková světla , pohodlné možná trochu tužší sedlo po ujetí 500km , ale po ujetí 300 km si připadám v pohodě a spolujezdec si nenaříká-) 600 km,v kuse se dá bez velkých potíží,ale je potřeba natankovat takže po těch 400 km stavíme-) spotřeba je boží ve dvou + zadní kufr průměr 4,7l ve dvou 3 x kufr 5,0l-5,3 svižné tempo , sám+kufr sedá za 4,3l Dálnice nesnáším jezdím po prdelích občas hlavní ,který se nevyhneš . Asi když ji budeš drtit 170 tak je jasný, že to bude jinde ,ale to asi každá mašina.

Motor- OHV klasika -)krásný vzhled parádní přístup, je na co koukat-).Když jsem TTéčko zajížděl říkám si - to je líný bez reakce, netáhne tak co s tím rozpačitost...tak s tím počítejte kdo si ji chce pořídit. Můj názor...záleží na zajetí.. nepospíchat ..nevytáčet, dřív řadit, podřazovat, ani nepodtáčet dát si s tím práci. Pozor motor se začne postupně rozjiždět sám 3000 pak cca na 5000 km a stále se to lepší mám jenom 7000 km a motor teď táhne jede podle mích představ a bylo mi řečeno, že tyto motory se zajíždějí dlouho -) .Líbí se mi, že ho nemusím točit jak každej říká , tahá už od 4000 , ale sebere se i pod 3000 .Ano ve dvou +3 kufry se musí podřadit když chci rychle akcelerovat a kdo nepodřazuje?
ANO je jiná paráda-)

Převodovka - za mě dobrá , stejně jak motor je potřeba ji zajet, začátek hrubší občas se mi stalo mezi 5-6 rychlostí nedořazení asi jsem málo zabral, ale po těch 5000 km je vše jinak , že v ní občas cvakne při podřazení to už tak prostě je, olej je ten samý jako v kardanu, ten samý interval, objem 700 ml.
Spojka je parádní nebolí tě celá ruka-)

Celkově - je doma v zatáčkách takový ty zapomenutý silničky tam si to spolu užíváme to je ono, překlápíš ji ze strany na stranu krásně se vede, můžeš na lesní cestu v klidu zvládne naše silnice, má krásný rejd, ovladatelnost na místě v pohodě, trochu mi přijde vratký pocit ve dvou , tlačení na místě paráda. Dálnice je nuda. i když umí ve dvou 180..a tempo ať si každý určí sám ,ale tato rychlost Vás nebude bavit... svižná jízda bez problémů, cca kolem těch 130-140 nebudeš brzda za tím si stojím, na pohodu 80-100 proč ne ... jo umí 60 -)i na 6tku,
Za mě... motor je v pohodě jede hodně dobře 80 k odpovídá a mě stačí.
Vibrace jsou tak akorát a neruší při delších cestách což je fajn o dost méně než na V7 s kterou jsem se svezl, ale tam jsou ty vibrace guttt potřeba -)
Olej motoru měním max do 6000 km těch 10 000 je asi hodně , cca 1,8l náplně,olej 10w60 , může být i automobilový.

To asi v krátkosti moje postřehy, je možné, jak bylo všude psáno dokoupit dost věcí a vyměnit např. plexi já tam mám origo, to už je na každým co se komu líbí a vyhovuje., ale nebráním se vyzkoušet to cestovní jak funguje.
Důvod proč bych se na ni neměl pustit na delší cestu ZATÍM NEMÁM, BA NAOPAK FAKT MĚ TO LÁKÁ.

Guzzi je opravdu specifická , proto jsem si ji koupil věřím, že natočíme spolu spousty km bez problémů a hlavně ji nepotkáš všude ...je to prostě srdcovka-)
Ať Vám to všem dobře jezdí a kolama dolu.

23000km najeto- Guzzi si vede velmi dobře projel jsem letos Balkán za měsíc 8tis.km a mohu říct šlape parádně.
Vše ve dvou lidech, plně naložená spotřeba kolem 4.8l dojezd byl i 440km na nádrž, v horách silnice 3 třídy a stoupáky o kterých se mi snilo brala bravůrně a motor jsem točil v poho 3000-4000tis . Výtka k převodovce je tvrdší a prostě mezi 5-6 to tam musiš vrznout.
Pohodlí dost dobrý ,ale sedačka by mohla být měkčí jinak posez mi vyhovuje , nastavení přední vidle reaguje dobře doporučuju při velkém zatížení přitáhnout odskok změní se celkové chování v horských silnicích ,které jsou houpavé takže se vyplatí zastavit a mít připravený šroubovák.
Spotřeba oleje , která se tady omílá já nevím asi mám jinej motor prostě nic to nebere...jediné co se děje je při vysokých okolních teplotách tak kolem 3tis je motor šustivej cvrdliká, snad by měla pomoct jiná mapa, ještě neřešeno.
TT nás nikde nenechala jezdíme hodně ve dvou , spotřeba pohodlí ,kardan boží nic neřešíš, motor se už konečně rozjel po demontáži katu ještě lepší , do Rakouska kde už jsem byl několikrát už stejnak nepojedu tak ať si tam vymejšlej co chtěj.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dušan_Sihelský
Dušan_Sihelský napsal 17.07.22 v 15:03 10b.

Super stroj . Jen to zadní světlo jsem Ti zapomněl říct divně poblikávalo... ale jak to říct když je Guzzi pořád vepředu .

krokodyl7
krokodyl7 napsal 25.04.22 v 11:47 10b.

Curro88
Curro88 napsal 22.11.21 v 13:17

Ahoj. Díky za tvoji recenzi. Taky mám a zatím veliká spokojenost...! Najeto přes 3000km.

Sir_CHerokee
Sir_CHerokee napsal 07.04.21 v 21:34

Jo, děkuju. Doufám, že si mou půjdu do konce týdne vyzvednout. Děkuju za rady a postřehy.

PEŠI
PEŠI napsal 30.03.21 v 19:04

Cherokee máš to ve zpráv?,na veškeré dotazy rád odpovím a co letos kam s MG?

Více komentářů



TOPlist