1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi V85TT
Edit, ale nevím jak moc splňuje tvůj požadavek na originál servis..
Zavolej, zeptej se..
Naposledy editováno 24.06.2021 13:50:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi V85TT
2 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi V85TT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi V85TT
Naposledy editováno 17.06.2022 10:56:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi V85TT
Prostě Guzzi je docela odlišná a ne každému to vyhovuje.
Navic data z brzdy to jen potvrzují - výkon kolem 67PS bude tím důvodem, který po roce / dvou donutí majitele k přestupu, pač je to přestane bavit.
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi V85TT


Naposledy editováno 30.09.2022 11:59:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi V85TT
Co ale trochu nechápu je rozčarování některých majitelů nad výkonem. Beru, že na ježdění ve dvou to asi nebude žádnej TOP, a pokud batůžek začne jezdit až časem, může dojít k problému. Takže je nutné jít do větší a silnější.
Ale pokud vozím roky babu, nebo roky jezdím sám, a vím, že moje stroje mají výkon XY kW, a je to ok, tak proč kupovali V85, jenž je slabší? Výkon té motorky byl od začátku známý, plus samozřejmě všechny další veličiny (Nm, váha, topspíd, atd).
Jinak podle mě je hlavní příčina mnoha V85 v inzerci v tom, že se prostě hodně prodává. GS nebo Afrik je v inzerátech miliarda, a přitom jsou to skvělé legendární stroje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi V85TT
V85 má přístrojovkovou bednu jako krava, ale výsledný efekt je bída, toť můj názor. Opravdu (zatím) jediná výtka, a věc, kterou bych změnil.
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi V85TT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi V85TT

V7 special je nádherný stroj, od jehož vlastnictví mě (bohužel dokonale) ochraňuje její cenovka

Ty budíky jsou něco, co je už dnes na vyhynutí. Když čumákuju čas od času v Sušici, můžu na té motorce oči nechat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi V85TT
Ta "holota" je tam sice, ale není to zase tak úplně prázdný.
Takle: kamarád mi nedávno půjčil na pár metrů si projet CRF 1100, a ta "hmota" před ksichtem bylo to první, co mě vizuálně úplně nesedlo - tam toho bylo příliš. Obrovská nádrž s oplastováním, vysoko a velká palubka a ještě vysoký plexi s deflektorem. Je to určitě zvyk, leč vzdušnější čumák u guziny mi sedí líp. Ale to máme každej jednotlivec nastavený jinak. Jde o můj subjektivní vjem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi V85TT
Yura píše: Animals21> ..... Displej sice není jak televize, ale pokud není člověk zrakově na úrovni jeskynní ropuchy, ....
Když mně bylo 48, nebyl problém. Pak se začal nějak rozmazávat monitor a do dvou let přišel zrak jeskynní ropuchy - extra brejle na čtení, extra brejle na počítač, brejle na práci. Starozrakost dostane i tebe, a možná dřív, než bys čekal.

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
V85TT Touring windscreen [1, 2] Moto Guzzi V85 TT | paliZBlavy | 37 | 25.5.2023 v 23:24 paliZBlavy |
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... | Edien | 46 | 4.5.2023 v 11:55 Palomoto |
V 85 TT katalizátor - jeho odstr... Moto Guzzi V85 TT | kubaN | 5 | 29.3.2023 v 14:15 paliZBlavy |
Dotaz na Guzzistov / V85TT (2021) Moto Guzzi V85 TT | Mellington | 18 | 15.1.2023 v 15:20 marna |
Alarm - servis Moto Guzzi V85 TT | MIK22 | 1 | 11.10.2022 v 22:06 dva_hrnce |