Téma: Moto Guzzi V85TT
24.6.2021 v 12:11
Mám funglovou V85TT Travel. Zajímají mě zkušenosti se servisem. První Kozí by měla být jasná volba, ale mám to trochu z ruky. Má někdo nějaké zkušenosti s dalšími servisy? Novou chci určitě zatim vozit do originálu. Takže co třeba Imofa nebo K2?
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi V85TT
Jirka Riant, Čakovičky, tam chybu neuděláš.
Edit, ale nevím jak moc splňuje tvůj požadavek na originál servis..
Zavolej, zeptej se..
Naposledy editováno 24.06.2021 13:50:30
Edit, ale nevím jak moc splňuje tvůj požadavek na originál servis..
Zavolej, zeptej se..
Naposledy editováno 24.06.2021 13:50:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi V85TT
Vzhledem k tomu, že jsem si dopřála funglovku, chtěla bych to mít i se zápisy do servisní knížky. Nejde mi o značku, jako takovou, spíš o tu péči. Moje předchozí tři motorky dostávaly dobrou péči a s tou poslední jsem najezdila víc než 100.000 km, takže bych ráda, aby Vorel fungoval bez potíží. A jestli na razítku bude Moto Guzzi nebo Franta Vomáčka, to je mi asi fuk. Díky za tip, zavolám mu.
2 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi V85TT
Při průběžném a dlouhodobém sledování inzerce nových a hlavně jetých motorek, jsem si všimnul, že V85TT patří mezi ty motorky, které řada majitelů po koupi nového stroje nabízí velmi brzy a s nízkým nájezdem k prodeji. Poměrně často a rychle od nich odchází. Docela by mě zajímalo čím to je a zda mají nějaké společné důvody?
zahadnytajemny> Prodalo se jich hodne, tak se hodne prodavaji. Podobne treba Tenere 700. Taky se furt nejaka inzeruje. Moc bych za tim nevidel nejakou zradu. Spis clovek casem zjisti, ze se uplne netrefil nebo nekdo toci motorky co dva roky apod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi V85TT
zahadnytajemny> Tak Guzza je obecně strašnej traktor, třepe se to, bručí to, vibruje... A to není pro každýho. Navíc v hodně inzerátech uvidíš - Rodinne duvody, kupujeme nemovitost atp.
Naposledy editováno 17.06.2022 10:56:44
Naposledy editováno 17.06.2022 10:56:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi V85TT
Drpa> no nevím, mám na v85TT přes 15tis km a vibrací nebo klepání jsem si nevšimnul. Možná tak na volnoběh za studena. Ale to je tak všechno.
Sali750> tak je to vzducháč dvouvál., tak to má trochu jiné chování než uhlazený japonec. Co se týká toho většího počtu prodeje "zajetých" V85TT, co jsem se ptal prodejce, je hlavní důvod menší výkon, než lidé očekávali.
Prostě Guzzi je docela odlišná a ne každému to vyhovuje.
Prostě Guzzi je docela odlišná a ne každému to vyhovuje.
Vzhledově je to pecka, ale motor je takovej jalovej (né že by to nejelo, ale nemá to ty "koule", který od MG chceš...)
Navic data z brzdy to jen potvrzují - výkon kolem 67PS bude tím důvodem, který po roce / dvou donutí majitele k přestupu, pač je to přestane bavit.
Navic data z brzdy to jen potvrzují - výkon kolem 67PS bude tím důvodem, který po roce / dvou donutí majitele k přestupu, pač je to přestane bavit.
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi V85TT
Asi už jí to po 3 měsících nebude zajímat Jel jsem na tom, jako příjemný, vzhledově se mi to moc líbí, ale ten výkon tomu nevěřím ani omylem a myslím, že to je hlavní důvod prodeje. A ještě ten displej velikosti kreditky je fakt strašnej fail
Naposledy editováno 30.09.2022 11:59:46
Naposledy editováno 30.09.2022 11:59:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi V85TT
Animals21> přístrojovka je opravdu nepovedený místo. Displej sice není jak televize, ale pokud není člověk zrakově na úrovni jeskynní ropuchy, tak slouží za jakýchkoliv světelných podmínek perfektně. Kontrolky - to je hnus.To snad i žárovičky v pérákovi svítili líp. Za to bych ty makaróny nakopal.
Co ale trochu nechápu je rozčarování některých majitelů nad výkonem. Beru, že na ježdění ve dvou to asi nebude žádnej TOP, a pokud batůžek začne jezdit až časem, může dojít k problému. Takže je nutné jít do větší a silnější.
Ale pokud vozím roky babu, nebo roky jezdím sám, a vím, že moje stroje mají výkon XY kW, a je to ok, tak proč kupovali V85, jenž je slabší? Výkon té motorky byl od začátku známý, plus samozřejmě všechny další veličiny (Nm, váha, topspíd, atd).
Jinak podle mě je hlavní příčina mnoha V85 v inzerci v tom, že se prostě hodně prodává. GS nebo Afrik je v inzerátech miliarda, a přitom jsou to skvělé legendární stroje.
Co ale trochu nechápu je rozčarování některých majitelů nad výkonem. Beru, že na ježdění ve dvou to asi nebude žádnej TOP, a pokud batůžek začne jezdit až časem, může dojít k problému. Takže je nutné jít do větší a silnější.
Ale pokud vozím roky babu, nebo roky jezdím sám, a vím, že moje stroje mají výkon XY kW, a je to ok, tak proč kupovali V85, jenž je slabší? Výkon té motorky byl od začátku známý, plus samozřejmě všechny další veličiny (Nm, váha, topspíd, atd).
Jinak podle mě je hlavní příčina mnoha V85 v inzerci v tom, že se prostě hodně prodává. GS nebo Afrik je v inzerátech miliarda, a přitom jsou to skvělé legendární stroje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi V85TT
Yura> Palubka , to je obecný trend, taky mám raději mechanický budíky. Co se týká kontrolek tak mne svítí OK a nemám sebemenší problém s rozpoznáním.
david1> nejde o rozpoznání, symboly jsou pochopitelně k rozeznání dobře, ale u motorky za 300 klacků by už si mohli dát záležet líp, aby aspoň svítily jasně a ostře v celé ploše symbolu. Měl jsem předtím Hondu NC, a ta strčila kvalitou kontrolek guzzinu do kapsy. A co jsem viděl i čínský motorky za poloviční cenu, tam to bohužel platí taky.
V85 má přístrojovkovou bednu jako krava, ale výsledný efekt je bída, toť můj názor. Opravdu (zatím) jediná výtka, a věc, kterou bych změnil.
V85 má přístrojovkovou bednu jako krava, ale výsledný efekt je bída, toť můj názor. Opravdu (zatím) jediná výtka, a věc, kterou bych změnil.
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi V85TT
Dal bych tam jiný řidítka a budíky z Vsedmy special , teda až to bude trochu letitejší kus.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi V85TT
Vladimir>
V7 special je nádherný stroj, od jehož vlastnictví mě (bohužel dokonale) ochraňuje její cenovka
Ty budíky jsou něco, co je už dnes na vyhynutí. Když čumákuju čas od času v Sušici, můžu na té motorce oči nechat
V7 special je nádherný stroj, od jehož vlastnictví mě (bohužel dokonale) ochraňuje její cenovka
Ty budíky jsou něco, co je už dnes na vyhynutí. Když čumákuju čas od času v Sušici, můžu na té motorce oči nechat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi V85TT
Yura> V85 je fajn a a s tím pěkným rámem je i pěkná. Ale z pohledu sedícího mi ta palubka, široká řidítka a ta jakoby "holota"v prostoru před Tebou mi vadí.
Vladimir> mě to právě vyhovuje. Široký řidítka jsou pro mě dobrý, jednak bych řek, že motorka je díky tomu velmi dobře ovladatelná a já jsem poněkud rozložitej, takže krčit se za úzkým řízením - nic moc.
Ta "holota" je tam sice, ale není to zase tak úplně prázdný.
Takle: kamarád mi nedávno půjčil na pár metrů si projet CRF 1100, a ta "hmota" před ksichtem bylo to první, co mě vizuálně úplně nesedlo - tam toho bylo příliš. Obrovská nádrž s oplastováním, vysoko a velká palubka a ještě vysoký plexi s deflektorem. Je to určitě zvyk, leč vzdušnější čumák u guziny mi sedí líp. Ale to máme každej jednotlivec nastavený jinak. Jde o můj subjektivní vjem.
Ta "holota" je tam sice, ale není to zase tak úplně prázdný.
Takle: kamarád mi nedávno půjčil na pár metrů si projet CRF 1100, a ta "hmota" před ksichtem bylo to první, co mě vizuálně úplně nesedlo - tam toho bylo příliš. Obrovská nádrž s oplastováním, vysoko a velká palubka a ještě vysoký plexi s deflektorem. Je to určitě zvyk, leč vzdušnější čumák u guziny mi sedí líp. Ale to máme každej jednotlivec nastavený jinak. Jde o můj subjektivní vjem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi V85TT
Yura píše: Animals21> ..... Displej sice není jak televize, ale pokud není člověk zrakově na úrovni jeskynní ropuchy, ....
Když mně bylo 48, nebyl problém. Pak se začal nějak rozmazávat monitor a do dvou let přišel zrak jeskynní ropuchy - extra brejle na čtení, extra brejle na počítač, brejle na práci. Starozrakost dostane i tebe, a možná dřív, než bys čekal.
Ariete> nebuď ublíženej
To nebyl rýpanec do nikoho s brejlema, ale příměr, neboť nerozeznat displej u V85TT může opravdu jen úplně nevidomý. Mmch. já budu mít brejle pravděpodobně od příštího roku, nezvládl jsem přečíst ty nejmenší písmenka při periodickej kontrole u doktora - a to mě ježdění živí.
To nebyl rýpanec do nikoho s brejlema, ale příměr, neboť nerozeznat displej u V85TT může opravdu jen úplně nevidomý. Mmch. já budu mít brejle pravděpodobně od příštího roku, nezvládl jsem přečíst ty nejmenší písmenka při periodickej kontrole u doktora - a to mě ježdění živí.
2 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi V85TT
Vladimir> čistě za mě tedy:
vzhledově pěkné ty hliníkový prvky místo trubek a ráfky vypadají lépe. Plexi taky dobrý. Přístrojovka je skok snad o celý řád. Asi nejlepší změna. Dekly na palicích taky OK. Barevná kombinace této nové dvoubarevky - no, zde jsem rozhodně spokojen s tím, co mám z roku 21. Od té doby hezčí grafika zkrátka nepřišla....
(Edit: mě to prvopohledově až příliš připomíná nedávnou barevnou verzi V-Stroma 1000, které se říká "Marlboro").
Naposledy editováno 16.11.2023 18:35:26
vzhledově pěkné ty hliníkový prvky místo trubek a ráfky vypadají lépe. Plexi taky dobrý. Přístrojovka je skok snad o celý řád. Asi nejlepší změna. Dekly na palicích taky OK. Barevná kombinace této nové dvoubarevky - no, zde jsem rozhodně spokojen s tím, co mám z roku 21. Od té doby hezčí grafika zkrátka nepřišla....
(Edit: mě to prvopohledově až příliš připomíná nedávnou barevnou verzi V-Stroma 1000, které se říká "Marlboro").
Naposledy editováno 16.11.2023 18:35:26
za mňa krok vpred správnym smerom, som rád, že sa stále investuje vývoja "vzducháča", jedného z posledných. Pri EURO5+ tomu stúpol výkon a točivý moment, dizajn je taký "mladistvejší" až som sa znova zamiloval, ale svojej 85-tke zostávam verný, inak by som do nej išiel, niet o čom.
Vybírám příslušenství na TT. mám nějakej budget a rád bych ho trochu rozumně využil.
Jelikož je taky ve hře zadní jednotka Ohlins, tak se chci zeptat zdali základní jednotka funguje a ohlins je zbytečnost nebo naopak.
Potom mě zajímají kufry Urban. Líbí se mi vzhledově i minimalistickej držák , ale co praxe.
Padáky černý original se mi nezamlouvaj a radši bych červený
Ale nevím záludnosti v uchycení a tak.
Tak pokud se můžete někdo vyjádřit, rád přijmu nějakou radu. Třeba i k něčemu jinému. Hefty stojej za ty prachy 7tis,
Jelikož je taky ve hře zadní jednotka Ohlins, tak se chci zeptat zdali základní jednotka funguje a ohlins je zbytečnost nebo naopak.
Potom mě zajímají kufry Urban. Líbí se mi vzhledově i minimalistickej držák , ale co praxe.
Padáky černý original se mi nezamlouvaj a radši bych červený
Ale nevím záludnosti v uchycení a tak.
Tak pokud se můžete někdo vyjádřit, rád přijmu nějakou radu. Třeba i k něčemu jinému. Hefty stojej za ty prachy 7tis,
Mám Travel 23, tudíž skoro komplet výbava. Hefty se vyplatí určitě, jestli origo nebo jiné je na tobě, já bych šel do origo mají i přípravu, plastový kufry Urban jsem měnil za hliníkáče Bumot, fakt super, plus topcase hliníkáč Kappa, u Urbanu mi prasknul držák a málem jsem měl problém na dálnici, naštěstí kufr podržel batůžek. Padáky mám větší Givi, rozšíření stojánku od Kappy, větší blastry z Caponorda, přední blatník také Caponord, z Číny pak deflektor na plexi, hrazdičku pro navi, toolbox...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... | Edien | 60 | 8.3.2024 v 23:39 Metric |
Moto Guzzi V85TT - MIA [1, 2] Moto Guzzi V85 TT | Yura | 39 | 23.8.2023 v 22:45 Koudy01 |
Zvětšená vůle ventilů Moto Guzzi V85 TT | vespapavel | 8 | 24.7.2023 v 13:48 ja1 |
Polsko - Přemyšl, Vlčí doupě Moto Guzzi V85 TT | pk52 | 20 | 21.7.2023 v 17:45 eMnatřetí |
převodovka vyskakuje dvojka Moto Guzzi V85 TT | MAJK_TORTELINA | 11 | 18.6.2023 v 21:19 Sali750 |