husqvarna_virt_400_brezen




Moto Guzzi oslaví 100 let výročními barvami

Psalo se datum 15. března 1921, když byla založena společnost Societa Anonima Moto Guzzi s cílem „vyrábět a prodávat motocykly a vyvíjet další aktivity, související nebo spojené s kovodělným průmyslem“. Sto let, navíc sto let ve stále stejné továrně, to je pořádný důvod k oslavě!

Kapitoly článku

Jedno je jisté, ty oslavy budou velkolepé. Covid-necovid, na 9.-12. září jsou po deseti letech naplánovány Světové dny Moto Guzzi (GMC – Giornate Mondiali Moto Guzzi), jež budou pravděpodobně ještě epičtější než každoroční akce Open House, a my budeme držet palce, aby se párty vyvedla. Tahle značka si ji rozhodně zaslouží. Slavit ovšem začíná už teď, a to speciálními barevnými provedeními. Resp. jedním provedením, ale dostupným pro tři různé modely. Vedle standardní produkce se tak můžete těšit na V7, V9 a V85 TT v provedení Centenario, jež bude v nabídce jen a pouze letos. V prvním případě jde technicky o model Stone, v tom druhém se jedná o Bobber a v tom třetím je to trochu otazník, neboť fotky existují pouze se standardním modelem, ale písmena se dají pochopit i pro vybavený model Travel. Piaggio v posledních letech není na PR zrovna nejlepší. Aspoň že tentokrát máme obrázků dost a ne jako u nových Aprilií Tuono V4/RSV4, k nimž doposud existuje jediná fotka každého modelu…

A do těch obrázků je poměrně jednoduché se zamilovat. Už takhle mě všechny tři jmenované modely Moto Guzzi dokázaly hodně brát za srdíčko, na novou V7 se silnějším motorem jsem vyloženě zvědavý a provedení Centenario to ještě více prohlubuje. Není řvavé, ale je výstižné a tak strašně moc „motoguzzí“! Kdybyste to nepoznali, značka ve svém PR prozrazuje, že tyhle barvy jsou inspirované legendárními silničními závodními speciály poválečných let, přičemž ten nejúspěšnější byl model 350 Bialbero, neporazitelný vládce své třídy v letech 1953-57 (pět jezdeckých, čtyři konstruktérské tituly), a ten nejznámější samozřejmě pětistovka Otto Cilindri – osmiválec dosahující v půlce 50. let rychlosti 285 km/h. Jaké jiné barvy byste výročním modelům chtěli dát, tyrkysovou s růžovými linkami?

Abychom byli úplní, tak ještě slovní vyjádření toho, co vidíte před sebou: nádrže modelů Centenario jsou kovové v saténovém lesku, boční panely a přední blatníky taková zvláštní zelená matná metalíza (není to vlastně technicky blbost?) a sedla mají hnědý kožený potah, doplněný žlutým prošíváním a výšivkou Moto Guzzi. Žlutá, nebo vlastně možná spíše zlatá je i barva názvů modelů na bocích a 3D emblém orla s roztaženými křídly na nádržích, jenž je znakem Moto Guzzi již od jejího založení. Posledním prvkem je zlato-černá samolepka s italskou trikolórou na předních blatnících, kde máte tu stovku zdůrazněnou. A teď už se můžete vrhnout do galerie!

 

Informace o redaktorovi

Jan Rameš - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Autor článku obdržel prémii 15 Kč od 3 uživatelů. Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



faber_aprilia3_brezen
Objednat reklamu
TOPlist