
První test nové Moto Guzzi V7: Orlice s dvojí tváří
25.03.2021
25.03.2021
16.09.2019
05.12.2016
01.06.2015
29.04.2014
19.06.2012
29.03.2021
24.02.2021
22.01.2021
14.12.2020
06.11.2019
07.06.2019
07.11.2018
22.06.2018
29.07.2017
08.11.2016
23.10.2015
27.01.2015
02.10.2014
27.09.2014
25.07.2014
06.06.2014
06.11.2013
2014 | 2015 | 2016 | 2019 | 2021 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 744 cm3 | 853 cm3 | |||
Výkon | 35 kW | 38 kW | 48 kW | ||
Výkon při otáčkách | 6200 ot/min | 6800 ot/min | |||
Točivý moment | 60 Nm | 73 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 2800 ot/min | 4900 ot/min | 5000 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Vzduch a Olej | Vzduch | |||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||||
Počet válců | 2 | ||||
Rozvod | OHV | ||||
Ventilů na válec | 2 | ||||
Vrtání | 80 mm | 84 mm | |||
Zdvih | 74 mm | 77 mm | |||
Kompresní poměr | 9.6 : 1 | 10.4 : 1 | - | 10.5 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | ||||
Startér | Elektrický | ||||
Počet rychlostí | 5 | 6 | |||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | ||||
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | ||||
Materiál rámu | ocel | ||||
Zdvih předního odpr. | 130 mm | 137 mm | 130 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 118 mm | 85 mm | 93 mm | 120 mm | |
Brzdy vpředu | kotouč | ||||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | ||||
Přední třmen | čtyřpístkový | ||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Přední kolo | 18 " | ||||
Zadní kolo | 17 " | ||||
Rozměr přední pneu | 100/90-18 | 100/90R18 | |||
Rozměr zadní pneu | 130/80-17 | 150/70R17 | |||
Rozvor | 1449 mm | 1445 mm | 1450 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 27.5 ° | 26.4 ° | 28 ° | ||
Závlek předního kola | 109 mm | 117 mm | 106 mm | - | |
Světlá výška | - | 150 mm | - | ||
Výška sedla | 780 mm | 790 mm | 770 mm | 780 mm | |
Suchá hmotnost | 179 kg | - | 198 kg | ||
Pohotovostní hmotnost | 195 kg | 198 kg | 209 kg | 218 kg | |
Užitečná hmotnost | 206 kg | 203 kg | 210 kg | - | |
Objem nádrže | 22 l | 21 l | |||
Rezerva | 4 l | - | |||
Množství oleje | 2 l | - | 4 l | ||
Spotřeba | 4.7 l/100 km | - | |||
Zrychlení | - | 5.8 0-100 km/h | 5.5 0-100 km/h | - | |
Maximální rychlost | - | 160 km/h | 155 km/h | 175 km/h | |
První cena | 229990 Kč | 236990 Kč | 239990 Kč | 199900 Kč | - |
Výměna motorového oleje | 10000 Km | - | |||
Výměna olejového filtru | 10000 Km | - | |||
Výměna převodového oleje | 50000 Km | 60000 Km | - | ||
Výměna zapalovací svíčky | 10000 Km | - | |||
Výměna vložky vzduchového filtru | 10000 Km | - | |||
Seřízení ventilové vůle | 10000 Km | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Pohodová motorka na výlety | 26 | 13.5.2022 15:13 | ||
Naked bike | Moto Guzzi V7 - zadní tlumiče | 39 | 1.4.2022 11:31 | ||
Pokec o motorkách | Pirelli Sportdemon vs. Metzeler Lasertec na V7 | 13 | 12.2.2022 17:16 | ||
Italské | Moto Guzzi Centenario modely | 49 | 27.11.2021 19:31 | ||
Silniční cestovní | moto guzzi-hlavní stojan | 8 | 21.7.2021 12:43 | ||
Japonské | Honda H'Ness CB350 | 18 | 31.10.2020 06:30 | ||
Výběr moto | Benelli Leoncino 500 trail vs Moto Guzzi V7 | 65 | 15.4.2020 20:31 | ||
Přestavby | Zkrácený zadek na Moto guzzi V7 | 0 | 26.2.2020 11:00 | ||
Výběr moto | Poprosim o nazor | 28 | 23.1.2020 08:38 | ||
Naked bike | HD Iron, nebo MG V7 Stone? | 3 | 28.12.2017 20:17 | ||
Italské | MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000 | 63 | 20.8.2014 19:11 | ||
Opravy a údržba | Vyjmutí airboxu | 16 | 19.2.2013 21:46 |
Skvěle vypadající klasická motorka ze současné produkce. Legendární V7, která vyjela poprvé v roce 1...
Parádní italská klasika v moderním provedení :)
Byla to láska na první pohled. Přesně zapadla do mojí představy toho, co jsem hledal.
Takové charismatické Italské motokolo s čoproidním vidlicovým dvouválcem a kardanem.
Stylovka se skvělým vzhledem a zvukem, když jsem V7 kdysi zahlédl rozhodl jsem si udělat řidičák....
Žlutá vosa, třepe se, moc nejede, ale je super.
Pro tuhle motorku jsem ve čtyřiceti poprvé porušil životní zákaz mojí mámy... co dodat...
Super naháč. Jednoduchej stroj bez zbytečností. První stříkačka, naprosto bez potíží.
Svoboda, která nejde předat aniž by se na ni někdo neprojel. Je příjemná na ovládání a nebojí se zab...
Je to prostě ubrblaná Italka, motorka s charakterem. Někdy mně štve, ale když jí miluješ tak není co...
Parádní italská klasika v moderním provedení :)
Moja talianska srdcovka ;-) Laska ku Guzzi sa rodila dlhsie ale nasiel som si k tejto znacke cestu.
Stylovka se skvělým vzhledem a zvukem, když jsem V7 kdysi zahlédl rozhodl jsem si udělat řidičák....
Verze Stone mi sedla ze všech nejvíc.
Moto guzzi V7 Stone moje prvni motorka a prvni guzzina
Je to prostě ubrblaná Italka, motorka s charakterem. Někdy mně štve, ale když jí miluješ tak není co...
Takové charismatické Italské motokolo s čoproidním vidlicovým dvouválcem a kardanem.
Svoboda, která nejde předat aniž by se na ni někdo neprojel. Je příjemná na ovládání a nebojí se zab...
Žlutá vosa, třepe se, moc nejede, ale je super.
Super naháč. Jednoduchej stroj bez zbytečností. První stříkačka, naprosto bez potíží.
Pravidelná předsezónní údržba. Všechny oleje a filtry. Tentokrát měněn i olej v předních vidlicích. ...
A máme na příští sezonu přezuto. Poté co jsem shledal, že na mých Pirelli Sport Demon se loupe běhou...
Již nějakou dobu bloumám po EBAYi a sleduji různé nabídky na zadní pružící/tlumící jednotky BITUBO. ...
Vlastně až na 2 projížďky jsem prakticky na mašině nikde nebyl. Ale dojíždím sem-tam do práce. Takže...
Sezóna se pomalu rozjela (a hned zase zpomalila), tak jsem si udělal jarní servis. Komplet oleje, fi...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.5/10 |
Spojka | 9.0/10 |
Vibrace | 7.5/10 |
Převodovka | 8.0/10 |
Mechanická hlučnost | 8.0/10 |
Zvuk | 9.7/10 |
Spolehlivost | 9.5/10 |
Brzdy | 6.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.3/10 |
Těsnost tlumičů | 9.4/10 |
Tuhost rámu | 7.4/10 |
Jízda | |
Sport | 7.6/10 |
Město | 8.2/10 |
Cestování | 7.6/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.0/10 |
Ceny servisu | 7.0/10 |
Servisní síť | 8.0/10 |
Dostupnost dílů | 8.5/10 |
Nabídka doplňků | 7.5/10 |
Servisní intervaly | 8.3/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.8/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.7/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.8/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.8/10 |
Ochrana spolujezdce | 6.7/10 |
Světla | 7.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Royal Enfield Interceptor | V rodině už jeden je, takže jsem chtěl zkusit něco jiného. |
Moto Guzzi Bellagio 940 | Uskromnil jsem se, vím, zní to divne... dobrá, chtěl jsem novější, lehčí a Bellagia nejsou. |
Triumph Bonneville T120 | Prozože se mě připletla do cesty italka, s brýlemi... |
Triumph Bonneville T120 | Prozože se mě připletla do cesty italka, s brýlemi... |
Triumph Street Twin | Nebyla možnost si moto projet. Pro Guzzi body navíc zajistil motor chlazený vzduchem, kardan a podélně umístěný motor do V. |
Suzuki SV 650 | Suzuki značku mám moc rád, ale chtěl jsem klasickou motorku nebo aspoň do stylu retro a i když pěkná, 650 je normální moderní naháč. |
Triumph Street Twin | Hodně podobná motorka a technicky na mnohem vyšší úrovni a výkonnější, ale nejsou ojeté, Triump Street kategorie jsou zatím jen nové motorky. |
Yamaha XSR 700 | Jízdně lepší motorka, ale po vzhledové stránce mi nesedí, uvidím jestli bude facelift. |
Ducati Scrambler | Nesedl mi posed a celkově se mi zdála taková malá, na druhou stranu měla větší výkon. |
Triumph Bonneville T100 | Protože guzzi je hezčí. |
Kawasaki W 800 | Prodejci nebyli schopni mi nabídnout testovací jízdu a nelíbil se mi výfuk. Protože guzzi je hezčí. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Fantic Caballero Scrambler 500 | to samé jako s Triumphem |
Moto Guzzi Nevada 750 | Nevada je hezčí. |
Triumph Street Cup | Méně kultivovaný motor, horší převodovka, horší podvozek, horší brzdy no a je to Italka a žádná pěkná bazarová nebyla - teď si říkám, že naštěstí. |
Honda CMX500 Rebel | Větší, těžší, hůře ovladatelná, dražší...Ale byla by před HD. |
Moto Guzzi V7 Racer | Levnější alternativa k Raceru |
Moto Guzzi V7 Racer | Nudnější, ale cenově zajímavější :) |
Moto Guzzi V9 Roamer | Nebyla rozumná nabídka |
Aprilia SL 750 Shiver | Cena se drží hodně vysoko a výkonově to bude spíše 2. motorka. |
Ducati Monster 821 | .. její čas třeba ještě příjde, ale musí se polepšit s detaily, které jsou vzhledem k ceně dost odfláknuté. |
Honda CB 1100/EX | slabý a moc charakteru |
Moto Guzzi Breva 750 | Jsou dražší než sem si mohl dovolit. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2019 | VK_CZ | schema-konstrukce-m.pdf | 2.4 MB | Schéma a zobrazení jednotlivých dílů - jak elektro, tak konstrukce. Bohužel bez dalších detailů, jako jsou rozměry, katalogová čísla apod. |
2017 | Kohlstein | v7_iii_special.pdf | 2.6 MB | Owner´s manual 2017 V7 III |
2015 | MarioV2 | prevody.xlsx | 20 KB | Prevody pro 750tky Guzziny. |
2015 | MarioV2 | v7-ii-abs.pdf | 11 MB | V7 II ABS servisní manuál |
2015 | MarioV2 | gu120.pdf | 3.6 MB | Katalog náhradních dílů. |
2015 | MarioV2 | v7-racer-ii-v7-spe.pdf | 1.7 MB | Uživatelská příručka V7 II ENG SPA |
2014 | Mark09 | motoit-magazine-n-15.pdf | 11 MB | Moto Guzzi V7 2014 |
2012 | Jenykho | service-manual-...one-special.pdf | 2.7 MB | Servisní manuál |
2012 | Jenykho | torque_zps133d4319.jpg | 59 KB | Utahovací momenty na motoru |
2012 | Jenykho | v7-service-13.pdf | 7.7 MB | Servisní manuál s utahovacími momenty některých spojů |
2012 | Jenykho | 2013_v7_series.gif | 590 KB | Elektro schema |
2012 | MarioV2 | moteur750ie-miug3_12.pdf | 8.1 MB | Motor 750 IE MIU G3 servisní manuál |
2017 | PavelPetr | 01.10.2019 | Stáhnout mp3 |
Staženo:47x Krátké koncovky Mistral - bez dB killeru |
|
2017 | PavelPetr | 01.10.2019 | Stáhnout mp3 |
Staženo:27x Krátké koncovky Mistral - s dB killerem |
|
2017 | PavelPetr | 01.10.2019 | Stáhnout mp3 |
Staženo:28x Bez koncovek výfuků (jen svody) |
|
2017 | PavelPetr | 01.10.2019 | Stáhnout mp3 |
Staženo:23x Originál výfuky |
|
Vložit vlastní zvuk |