renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V85 TT (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sali750
Vloženo 1.11.2022
Aktualizováno 14.1.2024
Zobrazeno 3 518x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Dlouho jsem vybíral a dlouho jsem zvažoval… Po projížďce na všech motorkách, které jsem zvažoval, jako poslední byla tahle krásná koza… Potom už nebylo co řešit.

Více fotografii

Motorka koupena od Faber Vídeň

Výška jezdce: 173 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 850 Sport: Bylo to takové dětské kolo
CF Moto 800MT: Nebyla nikde ještě k vyzkoušení a termín dodání byl v nedohlednu
Honda CRF1100L Africa Twin: Moc plastu kolem. Je na každém rohu

První dojmy - Po nastartování se to klepe a jdou z toho různé zvuky. Po prvním svezení, jsem věděl, že je to ta pravá.

Motorku bych doporučil pro - Pro lidi co rádi cestují, nebo jen kolem komína. Pro toho, kdo rád vyčnívá z davu a kdo má rád klasické stroje a žívot nepřežívá, ale žije :)

Doplňky na motorce - Na motorku jsem namontovat vyšší plexi Issota, Vyhřívané rukojetě oxford, napojené na originální řídící jednotku. Padací rámy na motor i na kardan, Top case, boční kufry Bumot, přídavná světla, V-Twin booster od Mistral. Homologovay Ysvod od Mistralu, Přídavný přední blatník. A nemohu zapomenout na 3D tiskárně vyrobené deflektory na nádrž, které opravdu velmi zpříjemňují jízdu :)

Recenze

Cesta k mojí Guzzi, byla poměrně zdlouhavá a trnitá. Nejprve jsem zvažoval, že koupím ojetinu. To jsem nakonec zadrhnul a vydal jsem se do motocentrum Barth v Pardubicích. Žádnou neměli skladem a tak jsme se domluvili, že mi jí objednají a že se ozvou co a jak a že se ozvou do týdne. Uplynou tři týdny a stále nic. Volám tedy prodejci a že teď neví a že se mi ozvou příští týden. V tomto duchu kdy jsem vždy musel volat já, uběhly další tři měsíce a mě už došla trpělivost s tím, že mi Guzzi není souzená a začal jsem tedy pokutovat zpě po Triumphu, V tom mi ale volá kamarád, že ve Vídni u Fabera jich stojí několik a že je to loňský model a je za zajímavou cenu. Proběhlo pár e-mailů, já sedám do dodávky a vydávám se v lednu směr Vídeň.
Jak to dopadlo je všem jasné :)

Guzzi je prostě Guzzi. Klepe se to, a ten mírný gyro efekt po přidání plynu je tam stále. Ale svezení je na ní prostě super. Na Šestku jedete 50km/h, ale i 190km/h. Podvozek žehlí každou nerovnost a v zatáčkách zažíváte neskutečný pocit jistoty.
Co mě trošku mrzí je MIA, nebolí multimediální jednotka, která umožňuje propojit telefon s motorkou. Tam to pánové v Itálii, fakt pos… Prostě věčně řešíte, že se to nepřipojilo, navidgace stojí fakt za... A občas musíte vypnout motorku, restartovat aplikaci a doufat, že se to spojí :D

Originální sedlo je velmi příjemné a bez problémů jsem na něm zvládnul ujet i 500km v kuse. Dojezd na plnou nádrž jsem dokázal i 550km s tím, že v nádrži ještě bylo palivo na min. Dalších 50km.
Co se Guzzi opravdu nepovedlo, je přední blatník, který je opravdu jen na okrasu.
Dále mě kapánek trápí turbulence, kterou jdou nahoru kolem vykrojení nádrže.
Jinak je pro mě V85TT naprosto dokonalý stroj, na kterém rád jezdím a cestuji.
Někdo si stěžuje na nízký výkon, ale s tím opravdu nemám problém. Navíc je to stroj který není často k vidění a za těch letošních 15tis km jsem všude jen poslouchal, jak je to krásný motocykl. Je pravda, že jsem musel odpovídat i na spoustu hloupých dotazů.
Ano, startuje to i mokré… Ne, nepřehřívá se to. Ne, nevozím sebou motorový olej…

Aktualizace:
K dnešnímu dni má moje Slunečnice (Tak ji nazvvala má 5tiletá dcera) najeto 25tis km V létě jsme spolu absolvovali několik cest mimo ČR a ta njedelší byla do Itálie a jak jinak než tradiční zastávka v Mandello del Lario. Musím opět znovu potvrdit, že ta motorka je prostě boží. Dlouhé cesty zvládá bravurně a rekord mám 880km v sedle za jediný den. Ujížděl jsem do ČR před velkými dešti. V zatáčkách v Dolomitech jsem bez problémů ujížděl silnějším motorkám. Ta motorka je v zatáčkách ovladatelná tak krásně, že si troufnete odřít i stupačky. Občas jsem měl pouze drobný problém, při sjíždění z dlouhých kopců z hor, že motorka se občas při přidání plynu lehce zakuckala. Ale nebylo to nic výrazného.
Jinak úprava na motorce již před létem proběhla v podobě montáže homologovaného Ysvodu Mistral. Efekt byl úžasný. Motorka lépe táhne a je znát, že motor se lépe chladí.
Teď přes zimu, probíhá přestavba na bezdušové pneu pomocí Bartubeless. Důvod je jasný. Za loňskou sezonu jsem měl 2x defekt a je to trošku vopruz dělat na silnici duši.
Jinak pouze pravidelný servis.Každých 10tis km k Prvnímu Kozímu do Sušice (Kvůli záruce) a každých 5tis km si vyměním olej i s filtrem.

Na závěr bych rád zmínil ještě spotřebu oleje. Před cestou do Itálie jsem olej vyměnil a po jeho návratu zkontroloval. Po 4800km byla spotřeba oleje 1,5dc oleje. To mě přijde více než v pohodě, když si uvědomím, v jakých vedrech jsem jezdil a jak jsem ji hnal 150km-h po dálnicích.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
alterego
alterego napsal 02.03.24 v 15:58 10b.

taky jsem si hezky početl a navíc..."slunečnice"

Sali750
Sali750 napsal 04.02.24 v 11:16

Hodně informací najdeš na FB skupině Moto Guzzi V85TT, Moto Guzzi V100 Stelvio CZ/SK

Sali750
Sali750 napsal 04.02.24 v 11:12

Ahoj, diky za chválu. Ano, vyměnil jsem pouze Y-svod pod motorem, kde je katalyzátor. Koupil jsem svody od mistral s homologací, kde je pouze malý přímý katalyzátor. Chod motoru to značně zlepšilo a přestalo to taky tolik topit.

KajinTheRuber
KajinTheRuber napsal 04.02.24 v 10:37 10b.

Ahoj, krásný stroj, gratuluju. Čtu žes tam udělal dost vylepšení. Pomož mi prosím pochopit to s tím výfukem. Koncovku výfuku jsi nechal stejnou co máš od výrobce ale vymenil jsi tenhle díl:? https://www.mistral...nsatore-guzzi-v85tt/ Chápu to zprávně? A jak je to s katalyzátorem?

horak.r72
horak.r72 napsal 15.11.22 v 18:02 10b.

Pěkná, pěkná, pěkná ... . Ať dělá jenom radost a hlavně vždycky kolama dolů . R

Více komentářů



TOPlist