4x cestovní adventury: KTM 890 Adventure vs BMW F 900 GS vs Ducati DesertX vs Ho...
11.09.2024
11.09.2024
29.04.2024
10.04.2023
11.10.2021
14.08.2020
28.10.2019
15.05.2024
04.10.2023
27.08.2021
10.01.2021
02.10.2020
18.08.2020
24.07.2020
20.12.2019
11.10.2019
23.09.2019
2020 | 2021 | 2023 | 2024 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 1084 cm3 | |||
Výkon | 75 kW (102 koní) | |||
Výkon při otáčkách | 7500 ot/min | |||
Točivý moment | 105 Nm | 112 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 6250 ot/min | 5500 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Řadový | |||
Počet válců | 2 | |||
Rozvod | OHC | |||
Ventilů na válec | 4 | |||
Vrtání | 92 mm | |||
Zdvih | 81.5 mm | |||
Kompresní poměr | 10.1 : 1 | 10.5 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | |||
Materiál rámu | ocel/lehká slitina | |||
Zdvih předního odpr. | 230 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | 220 mm | |||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 310 mm | |||
Přední třmen | čtyřpístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 21 " | |||
Zadní kolo | 18 " | |||
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | |||
Rozměr zadní pneu | 150/70R18 | |||
Rozvor | 1575 mm | |||
Úhel hlavy řízení | 27.5 ° | |||
Závlek předního kola | 113 mm | |||
Šířka řídítek (ke koncům rukojetí) | - | 815 mm | ||
Světlá výška | 250 mm | |||
Výška sedla | 850 mm | |||
Výška sedla max | 870 mm | |||
Pohotovostní hmotnost | 226 kg | 231 kg | ||
Hmotnost testovaného stroje na váze Motorkáři.cz | - | 250 kg | ||
Objem nádrže | 18.8 l | |||
Množství oleje | 4.8 l | 4.9 l | 4.8 l | |
Spotřeba | 4.9 l/100 km | |||
První cena | 364900 Kč | 369900 Kč | 374900 Kč | 345900 Kč |
Poznámka | volitelné snížené sedlo 825 mm, volitelné zvýšené sedlo 895 mm; verze s automatem DCT: spotřeba 4,8 l/100 km, hmotnost 236 kg | - |
4x cestovní adventury: KTM 890 Adventure...
Honda CRF1100L Africa Twin (2024) - stál...
Honda CRF1100L Africa Twin (2024), Top S...
Honda Africa Twin CRF1100L: Rozhovor s P...
Honda Africa Twin CRF1100L: Když to máte...
Krátké video z Bosny a Hercegoviny.
Honda má novou inovovanou Africu Twin
Honda Fest 2023 v Tatrách, to chceš zaží...
Honda CRF1100L Africa Twin vs. Triumph T...
Nevýhoda DCT převodovky - Honda Africa T...
Test - Deflektor bočního větru - Koupit ...
Moto výlet Archeo park Pavlov aneb Podzi...
Honda CRF1100 Africa Twin (2022) - vážně...
Honda CRF1100 Africa Twin (2022) Top Spe...
Honda Fest 2021: Podvanácté a opět top
KTM 890 Adventure vs. Honda CRF1100L Afr...
Honda Africa Twin 2022
Africa twin 1100 Adventure Sports - Inst...
Jakou vybrat Afriku?
Redakční Honda Africa Twin a poslední ta...
Jak se obléct na cestovní enduro?
Cestovní enduro připraveno pro terén: Co...
Honda Adventure Roads potřetí. Jezdci na...
Potomci legend: BMW R 1250 GS vs. Honda ...
Raw sound Africa Twin
Test letošní Afriky
Základní nastavení cestovního endura s r...
Dlouhodobý test Honda CRF1100L ATAS
Velký videotest nové Hondy Africa Twin 2...
Představení: Honda CRF1100L Africa Twin
Nová Honda Africa Twin
Honda představila prototyp True Adventure
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Poradna | Výměna originálního sedla | 4 | 19.11.2024 22:22 | ||
Poradna | Pridavna svetla na AT 1100 | 14 | 1.11.2024 18:21 | ||
Poradna | Android Auto, CarPlay | 3 | 1.11.2024 18:16 | ||
Silniční cestovní | Automat v SUV motocyklu | 24 | 8.10.2024 08:59 | ||
Poradna | Africa 2024 - Lambda somda | 6 | 18.9.2024 18:17 | ||
Poradna | Nefunkční páčka tempomatu SET- | 12 | 13.9.2024 12:26 | ||
Japonské | Apple carplay funguje bez interkomu | 14 | 13.9.2024 11:45 | ||
Opravy a údržba | Studený start Afrika twin 1100 DCT | 2 | 12.9.2024 18:33 | ||
Opravy a údržba | Studený start Afrika twin 1100 DCT | 2 | 12.9.2024 16:11 | ||
Japonské | Afrika 1100, postřehy a zkušenosti | 748 | 2.9.2024 20:54 | ||
Poradna | Svolávací akce CRF1100 - zastavení motoru | 17 | 10.8.2024 20:47 | ||
Silniční cestovní | Výber cestovného endura | 65 | 19.7.2024 11:48 | ||
Enduro & funbike | pneu na Africu | 30 | 8.7.2024 10:38 | ||
Enduro & funbike | Origo padaci rámy na Afriku | 5 | 18.6.2024 09:42 | ||
Silniční cestovní | Afrika Twin 2024 | 13 | 18.4.2024 11:02 | ||
Enduro & funbike | Hrazda navigace | 7 | 17.4.2024 08:29 | ||
Silniční cestovní | Doplnky na novou 1100 | 20 | 3.4.2024 20:17 | ||
Silniční cestovní | Nejnižší cesťák Poraďte | 20 | 12.1.2024 11:08 | ||
Silniční cestovní | Náhrada za HY110 eliiy Power pro Africa Twin | 0 | 18.10.2023 09:51 | ||
Poradna | Originalni sedlo na AT1100 a Enduro jizda | 10 | 13.9.2023 20:28 |
Motorka u který sezona nikdy nekončí. Ať je léto nebo zima Africa je vždycky prima.?
Dvouválcové cestovní enduro v červeno -bílém provedení s automatem DCT .
Cestovní enduro na krátké i delší výlety. Návrat k Hondě po 12 letech.
Moje prvni Honda. Z velkych endur se mi zatim libi nejvic.
Původně jsem nad Afrikou vůbec nepřemýšlel, ale nakonec mi vyšla jako nejvhodnější pro mě, ať co s...
Nejlepší parťák na cestování, cestou i necestou.
Univerzalni motocykel na vsetky mozne cesty necesty.
evidence servisni historie, CRF 1100L DCT 2022, frost black
No, úplně mi nesedla, takže půjde z domu. Koupeno s 3820 km, ještě v záruce. Přes zimu v garáži za...
Tak tedy výstižně jednou, dvěma větami. Hustá červená Afrika s podstatně větším zátahem než měla je...
Afrika je sázka na jistotu. Volil jsem Neadventure sport s manuálem a ES podvozkem.
Nejlepší parťák na cestování, cestou i necestou.
Motorka u který sezona nikdy nekončí. Ať je léto nebo zima Africa je vždycky prima.?
Univerzalni motocykel na vsetky mozne cesty necesty.
Pohodlný, svižný stroj pro delší cesty i páteční nákup jídla na víkend.
Dlouho jsem vybíral cestovní enduro a po vyzkoušení ES podvozku a DCT převodovky bylo rozhodnuto.
No, úplně mi nesedla, takže půjde z domu. Koupeno s 3820 km, ještě v záruce. Přes zimu v garáži za...
Honda Afrika, moje druhá, ... vše jsem vlastně očekával >>> Příjemný silný motor, příjemný posez, v...
Honda Africa Twin CRF 1100L s DCT a ES.
Krásné červené cestovní enduro
Honda bohužel dodává na Afriku pouze stříbrné padáky. Ty tam jsou podle mě jako pěst na oko a tak s ...
Po delší době jsem objevil nové zajímavé místo, tak napíšu zápis do deníku. Projel jsem se po svojí ...
Tak se mi povedlo za pár dnů najet prvních 1000km a teď mě čeká další servis za rok a nebo za 12tis ...
Každé Cenduro je potřeba nějak dovybavit a tedy: - QuadLock - Držák na mobil - Nacvakávající tank...
Po mnoha letech plánovaní jsem se konečně vypravil do Norska. Z domova jsme vyráželi ve třech, ale k...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.5/10 |
Průběh výkonu | 9.0/10 |
Vibrace | 6.0/10 |
Převodovka | 9.0/10 |
Mechanická hlučnost | 6.7/10 |
Zvuk | 9.3/10 |
Spolehlivost | 9.5/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.7/10 |
Těsnost tlumičů | 9.3/10 |
Tuhost rámu | 9.5/10 |
Jízda | |
Sport | 8.0/10 |
Město | 8.3/10 |
Cestování | 9.0/10 |
Terén | 8.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 3.5/10 |
Ceny servisu | 6.5/10 |
Servisní síť | 7.0/10 |
Dostupnost dílů | 10.0/10 |
Nabídka doplňků | 8.0/10 |
Servisní intervaly | 9.5/10 |
Terén | |
Brodivost | 10.0/10 |
Výška | 9.0/10 |
Ochrana motoru | 8.0/10 |
Skoky | 6.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 10.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha Tenere 700 | |
Suzuki DL 1050 V-Strom XT | Zvítězila spolehlivost Hondy |
BMW R 1300 GS Adventure | Mít jen jednu motorku, tak by to byla asi favoritka ještě s KTM 1290 superadventure. |
Aprilia Tuareg 660 | Jsem fanda Aprilie, ale než jsem se rozhoupal výprodejové ceny byly pryč. A předci jen objem ničím nenahradíš, tak jsem se rozhodl pro Africu |
Yamaha Tenere 700 | Hledal jsem větší univerzál jak na silnici tak do terénu. Tenere by byla lepší v offu ale na silnici ztrácí. |
Suzuki V-Strom 800DE | Nepasoval mi posed a vyhlad jazdca (nizko umiestneny display) |
Yamaha Tenere 700 | Viac menej pre jedneho jazdca |
KTM 890 Adventure | Spolahlivost inak perfektna masina |
Honda XL750 Transalp | Reakcia na plyn vadilo mi to bola dost ucukana (ON/OFF) , nenastavitelny podvozok |
Honda CRF1000L Africa Twin | Starší model |
Triumph Tiger 900 Rally | Příjemné svezení na silnici, nezpevněné silnice - tam to bylo už horší ... taky mě nepřesvědčila, že bych měl měnit za tu co sem měl doma |
KTM 890 Adventure | Příjemné svezení, ale nebyl důvod měnit za Afriku, kterou jsem měl doma (rv 2019) |
Honda XL 650V Transalp | Malý výkon motoru |
KTM 890 Adventure | Negativní recenze co se týče úniku oleje a zamlžovani displeje. |
Yamaha Tenere 700 World Raid | Bál jsem se malého obsahu na větší vdálenosti, je více vhodná do terénu než na velké cestování. |
Ducati Multistrada V2 / S | Obava ze nespolehlivosti (možná zbytečná). |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Na to že jde o velkou cestovní motorku, tak moc zalomené nohy. Prodejce Yamaha mě "neoslovil". |
BMW F 850 GS | |
KTM 1190 Adventure | |
Kawasaki Z900RS | bola menšia na mna (mam 193 cm + nejake to kilo navyse :) |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Suzuki DL 1050 V-Strom DE | Ořezaná motorka v základu, zbytečně vysoké zdvihy pro mé účely, nehodí se pro sportovnější jízdu na silnici. |
Honda NT1100 | V manuálu bez el.podvozku nebyla v tu dobu k sehnání. Listopad 24_Teď jich je dost,asi to tak mělo být. |
Suzuki DL 1050 V-Strom | Cena sovnatelná, V-Strom mi více seděl. |
Suzuki V-Strom 800DE | Neměl jsem na ní dobrý pocit v zatáčkach. Pamatuju si, že první verze s litrovým motorem, byla v zatáčkach super. Na ATAS mi vadí velká nádrž, tu jsem vyřadil. |
Honda CRF1000L Africa Twin | vyšší cena, elektronika, display |
Kawasaki Versys 1000 | cena |
Triumph Tiger 900 Rally | Tuze moc se mi líbí, ale nezkousnul jsem obří ovladače na řídítkách a komplikované ovládání infotainmentu, takže na testovací jízdu už ani nedošlo |
CFMOTO 800MT | Strašně tvrdý nebo pro mě nepohodlný sedlo...jinak nádherná motorka.. |
KTM 1290 Super Adventure R | Určitě skvělá motorka, ale chtěl jsem něco z čeho jsi sednu na prdel... |
KTM 1290 Super Adventure R | Poražena cenovou nabídkou KTM |
Honda XL750 Transalp | - srdeční záležitost a sen, ale já moc nenarostl a chtějí za ni navíc přesně půlku Transalpa |
Triumph Tiger 1200 GT | Nevyužil bych její terénní potenciál, přijde mi nižší pro moji postavu. |
BMW R 1200 GS | Sázka na pohodlí. |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | |
BMW R 1250 GS | za mě je to takové celé plastové a nedotáhnuté |
Honda CMX1100 Rebel | pocitově, jak říkám (bez urážky), vysoká koza. Do terénu nikdy nepojedu, polňačku jednou za rok projedu na všem, nelíbí se mi drátěná kola, do města široká řídítka, a cena už vůbec ne. Ale to byl jen okamžitý nápad, který rychle odešel. |
Honda CRF1000L Africa Twin | Zbytečná elektronika navíc, ten tablet mi prostě nesedí |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | O Africe jsem snil a také jsem si ji slíbil. Ale pak se mnou začla občas jezdit manželka,transalp byl malej a na naše a moje ježdění mě vyšla suprtenerka nejvhodnější |
Moto Guzzi V85 TT | Moc plastu kolem. Je na každém rohu |
Honda VFR 1200F | Vyzkoušel jsem hodinku na Honda test days a vím, že si ji jednou pořídím. Úžasná, univerzální motorka. Prozatím rozhodly finance. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2020 | janisimo | honda_2020_africa_tw.pdf | 260 MB | CRF1100 All models- Service manual (ENG) 800 pages. |