
Redakční Honda Africa Twin po osmi tisících kilometrech
14.08.2020
02.10.2020
18.08.2020
24.07.2020
20.12.2019
11.10.2019
23.09.2019
2020 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 1084 cm3 |
Výkon | 75 kW |
Výkon při otáčkách | 7500 ot/min |
Točivý moment | 105 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 6250 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový |
Počet válců | 2 |
Rozvod | OHC |
Ventilů na válec | 4 |
Vrtání | 92 mm |
Zdvih | 81.5 mm |
Kompresní poměr | 10.1 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový |
Materiál rámu | ocel/lehká slitina |
Zdvih předního odpr. | 230 mm |
Zdvih zadního odpr. | 220 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 310 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 21 " |
Zadní kolo | 18 " |
Rozměr přední pneu | 90/90-21 |
Rozměr zadní pneu | 150/70R18 |
Rozvor | 1575 mm |
Úhel hlavy řízení | 27.5 ° |
Závlek předního kola | 113 mm |
Světlá výška | 250 mm |
Výška sedla | 850 mm |
Výška sedla max | 870 mm |
Pohotovostní hmotnost | 226 kg |
Objem nádrže | 18.8 l |
Množství oleje | 4.8 l |
Spotřeba | 4.9 l/100 km |
První cena | 364900 Kč |
Poznámka | volitelné snížené sedlo 825 mm, volitelné zvýšené sedlo 895 mm; verze s automatem DCT: spotřeba 4,8 l/100 km, hmotnost 236 kg |
Od Gargy007(2020)
Od Gargy007(2020)
Africa twin 1100 Adventure Sports - Inst...
Redakční Honda Africa Twin a poslední ta...
Jak se obléct na cestovní enduro?
Cestovní enduro připraveno pro terén: Co...
Honda Adventure Roads potřetí. Jezdci na...
Potomci legend: BMW R 1250 GS vs. Honda ...
Raw sound Africa Twin
Test letošní Afriky
Základní nastavení cestovního endura s r...
Dlouhodobý test Honda CRF1100L ATAS
Velký videotest nové Hondy Africa Twin 2...
Představení: Honda CRF1100L Africa Twin
Nová Honda Africa Twin
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Enduro & funbike | Honda CRF 1100L Africa Twin - zkušenosti s CarPlay | 2 | Včera 08:44 | ||
Japonské | Afrika 1100, postřehy a zkušenosti | 307 | 17.4.2021 14:42 | ||
Silniční cestovní | Doplnky na novou 1100 | 18 | 31.1.2021 18:11 | ||
Enduro & funbike | Africa Twin 1100 -rozsvícení kontrolky motoru | 24 | 29.12.2020 10:49 | ||
Pokec o motorkách | Honda africa TWIN: Výroba v Japonsku | 5 | 17.12.2020 15:17 | ||
Silniční cestovní | Výber cestovného endura | 34 | 18.9.2020 13:51 | ||
Vybavení | Velikost Berik - bunda enduro | 2 | 27.6.2020 12:51 |
Úžasná, nová, krásná, pohodlná, lehká potvůrka!
Tak tedy výstižně jednou, dvěma větami. Hustá červená Afrika s podstatně větším zátahem než měla je...
Je to Africa, tady neni co dodavat. :-)
Začínal jsem na Honda MTX 80 a teď po 27 letech jsem se k Hondě vrátil. :-)
moje první velké enduro a jestli to byl dobrý nápad , to ukáže čas
Na dlouhé cesty po silnici bylo GS lepší, ale jinak mi ve všem podstatném více vyhovuje Afrika.
Povedená motorka se skvělými jízdními vlastnostmi jak na silnici tak v terénu.
moje první velké enduro a jestli to byl dobrý nápad , to ukáže čas
Tak tedy výstižně jednou, dvěma větami. Hustá červená Afrika s podstatně větším zátahem než měla je...
Je to Africa, tady neni co dodavat. :-)
Začínal jsem na Honda MTX 80 a teď po 27 letech jsem se k Hondě vrátil. :-)
Povedená motorka se skvělými jízdními vlastnostmi jak na silnici tak v terénu.
Na dlouhé cesty po silnici bylo GS lepší, ale jinak mi ve všem podstatném více vyhovuje Afrika.
Úžasná, nová, krásná, pohodlná, lehká potvůrka!
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
KTM 790 Adventure R | lehká , zábavná a za mě i pěkná .. jen ta spolehlivost :( |
Yamaha Tenere 700 | skvělá cena , nízká hmotnost , spolehlivost .. nízký výkon |
Triumph Tiger 900 Rally | nižší váha ale taky výkon |
KTM 890 Adventure | KTM 890 Adventure nový model roku 2021 je určitě lepší motorka pro mne ale pro spolujezdce je lepší Afrika, Takže jsem jako udělal radost manželce |
BMW R 1250 GS | Nemožnost objednání motocyklu v době nákupu, rovněž kompromisní sériová geometrie. |
KTM 1290 Super Adventure R | Nepříjemné zahřívání sedla a nohou od zadního válce, nevýrazný zvuk se sériovým výfukem, pro mě ne úplně padnoucí geometrie v sériovém stavu, diskutabilní vzhled. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1250 GS | |
Yamaha Tenere 700 | Vyšší cena. |
KTM 1290 Super Adventure R | skvělá, ale po jízdě na KTM mi něco chybělo, v tyhle třídě bych těžko vybíral mezi ní a Tigerem900 |
KTM 790 Adventure | Super motor, ale byl jsem moc utopený v motorce. Cena. |
Honda XL 700V Transalp | |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | |
Yamaha Tenere 700 | moc tezka...mnoho el.fičur |