Krása střídá nádheru, motor - za mě palec nahoru, pohodlí, jistota. Barva bílo / červená, UFF - v reálu ještě hezčí než na fotkách. Tohle se v MG povedlo...
Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum BARTH (Pardubice) - Spokojenost naprostá, co se domluvilo, tak vše platilo.
Výška jezdce: 176 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 900 GT: Je to prostě volba, plánoval jsem zůstat u TH, ale V85 mě dostala. Tiger je navíc o dost dražší a V85 má kardan, což je velké plus
První dojmy - Jel jsem na tom celkem 3x při testovačce, cca 150 km, na první dobrou je to jasně něco jiného než třeba Triumph, co jsem jezdil doteď. Pracovně tomu říkám "raketoplán", protože, to co se děje v rychlosti kolem 120 km je tomu zvukově ne nepodobné :-) Charisma z toho ale jen stříká... a ten motor, to je fakt povedený. Pohodlí OK, ergonomie OK, v zatáčkách to je jak přibitý, jistota bez debat. Na moji postavu opravdu příjemné. Nohama dostanu pohodlně na zem, takže to nemám "na baletku"
Motorku bych doporučil pro - No, je to i pro menší postavy, sedlo je 830 mm, takže není problém. Výkonově mi to bohatě stačí, dva lidi + bagáž to bez problému uveze... Asfalt trhat nepotřebuji, ale svižný je to dost. Jak říkám, za mě celkově palec nahoru. :-)
Doplňky na motorce - zatím jen padáky, v rámci koupě jsem je k tomu dostal , Myslím, že to je dobrý a potřebný "vynález" , navíc to k tomu pěkně pasuje, nijak to nehyzdí.
Recenze
Zdravím všechny, a ty z "klanu" V85 TT zvláště!
Včera docela akce "kulový blesk": ráno jsem odjel na svém Triumph Street Scrambler a domů jel na V85TT , šlo to protiúčtem, ještě v záruce... Výborný stroj, ale dvě motorky, to by doma asi nezkousli Kdybych mohl, tak si Triumph rád nechám, navíc to byla moje první velká mašina. Na výlety kolem komína to nemá chybu, ale začal jsem jezdit více dálky a to už je pak znát. Myslím, že udělá spoustu radosti někomu jinému...
Ten motor, to je kapitola sama pro sebe, gyroskop. efekt je opravdu zvláštní věc, ale je to nadmíru příjemné. Máš pocit, že to pod tebou je fakt stroj ze starých dobrých časů. Hlavně, když to nastartuješ, to je luxus.
Kardan: nevím o tom, starosti minimální, aspoň doufám, paráda.
Tlumiče: výborné, na moje účely (občas polňačka, lehký terén) úplně dostačující.
Spojka: jde dvěma prsty, lehounká, nic co bych řešil
Brzdy: bez diskuse, 2 kotouče vpředu, brzdí dost efektivně, není to ale nijak "jedovatý".
Rám: tak to je velká paráda, tuhost je opravdu výborná, nikde nemám problém.
Zatáčky: jak píšu výše - v zatáčce jako přibitý a jde to do zatáčky samo, úplná přirozenost
Budíky: no, asi bych si u toho dovedl představit klasiku se dvěma budíky, ale ten TFT display: je dobře přehledný a výborně čitelný, a to i na přímém sluníčku. Po pár km jsem si na to zvykl, nijak mi to nevadí. Je tam nadmíru vše , co je třeba, nastavení intuitivní, jednoduché.
Sedlo: pohodlné, ale pevné. Je pod tím i trochu místa na nářadí, lékárničku a výstražnou vestu - už to tam je
barva: jo, tahle kombinace červená / bílá je bomba. Nějak mi to k té Guzzi jako značce nejvíce sedí. Ona ta bílá je v reálu vlastně taková bílo / lehce šedá metla...
Zatím to samozřejmě moc nehoním, ale zajíždím svižně a v kopcích, abych musel hodně řadit, nepodtáčím. Včera jsem to vzal u nás na přehradu Seč, je to pěkně nahoru do rozumného kopce a kolem je to hodně klikaté, dobrý...
Větrný štítek (standard verze): jediná věc, co mě trochu irituje, to se soudruhům v Mandello zase tak nepovedlo. Lze to více nebo méně sklopit, ale bordel to dělá furt. Není to zase žádný brutus, ale na TH jsem neměl žádný a bylo to lepší. Jde o to, že kdybych měl hlavu o 10 cm výše, tak je klid (zkoušel jsem to). Při mojí postavě mi to jde přesně do helmy a kolem uší. Nejde o turbulence, to je celkem v pohodě, ale jde od toho dost kravál, jak říkám, trochu "raketoplán". Možná pořeším to vyšší plexi, co teď dávají na Travel verzi. Nebo si zvyknu... , nebo něco vymyslím.
Až najedu více, tak to tady asi doplním.
Fotky:
1) chudák Triumph ráno u baráku
2) ještě v prodejně
3) před prodejnou
4) před prodejnou
5) doma
Hlavní foto: na Seči
Kolama dolů , zdar
Sir_CHerokee:
Ahoj, mám najeto cca 9000 km a musím říct, že nějaké výtky vesměs nula. Na štítek jsem si zvykl a už by mi ten "randál" asi chyběl, pošteloval jsem sklon a víceméně dobrý. Trochu je citovka najít neutrál ve směru 2-1, obráceně je to OK. Jinak motorka supr, pro moje účely bohatě. Výkon je papírově menší, ale v reálu je ho až dost, rozhodně nemám pocit (ani ve dvou), že by to nejelo. Vzduchem chlazený, ani v létě žádný problém. Geometrie té mašiny je úžasná, tlumiče taky. Zatím spokojenost velká
Povedený stroj. Jak ji majitel hodnotí s odstupem času? Byly nějaké technické problémy?
Včera jsem se asi potkali na křižovatce u Jesenčan :) Já - červená Guzzi Audace 1400. Tak zdravím dalšího Pardubáka Guzzistu.