renocar_brezen



PROFIL MOTORKY

Honda NT1100 (2024)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník vitik
Vloženo 5.8.2024
Aktualizováno 17.10.2024
Zobrazeno 2 538x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ošklivý ale praktický cesťák. Volba rozumem, nikoliv úplně srdcem. Na frajeření mám Enfielda.

Motorka koupena od Motopark Zlín

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki V-Strom 800: nemá tempomat, cena příslušenství, žádná konektivita-navigace,ochrana před větrem nic moc. Velký rozptyl kus od kusu. Např. jeden kus vibruje, drhý ne , quickshifter škube, ale druhý kus ne.
Moto Guzzi Stelvio: Cena a bál jsem se rizika dětských nemocí modelu. Jel jsem jen na Mandellu a motor dobrý.
BMW F 800 GS: Se slušnou výbavou drahá jak entéčko. Nádrž 14.5l u cestovní motorky. To jako vážně? Kdyby byla 20l, jdu asi do ní.
Suzuki DL 1050 V-Strom : Cena bez výbavy jak Honda s výbavou. Dojem takové jako těžkopádnosti. Necítil jsem se.
Moto Guzzi V85 TT: Popravdě, člověk nechce vstupovat 2x do jednoho hovna. Sice letos update modelu, ale zásadní nedostatek, olejové hospodářství, není úplně easy napravitelný. Teplotu oleje ve vaně 140°C při jizdě sotva 120 po dálnici v jednom už ne, aerodynamika na prd.

První dojmy - Vyzkoušel jsem na testovacích dnech. Jede, Jede docela dost, taky brzdí, svítí, troubí, nefouká na ní, má kufry, nebolí mě na ní po půlhodině nic a nevibruje jak splašený buchar. Čistá volba rozumu. Dlouhodobé a podrobnější zkušenosti majitele coming soon.

Motorku bych doporučil pro - Motocykl doporučím tomu, kdo chce cestovat, daleko a hledá dobrý poměr cena výkon.

Doplňky na motorce - Padák SW motech, mlhovky, teda dálkové od stejné firmy, plodroužení předního blatníku, komfortní sedla obě a malý tankvak. Objednán zadní blatníček, kryt chladiče a ochranná folie na display.

Recenze

Proč jsem si vybral tento stroj, je jasný. Chtěl jsem relativně lehký a dostatečně výkoný cestovní stroj. Ukažte mi jinej. Trh ovládla cestovní endura. Zbývá Electra glide, což je i při podobné ceně za kilo 2x dražší Čtyři válce patří do auta (i tam se dnes těžko hledaj), chtěl jsem dva, max tři. Vylučovací metodou jsem došel k tomu, že NT nemá vlastně konkurenci.
Po fázi výběru doplňků, placení faktur a výběru vhodné levné havarijní pojistky přišlo těšení, jak mi ji nastrojí a převezmu ji do užívání. Což nebylo jen tak, protože buď práce,nebo dovolené. Byl jsem 3 týdny majitel, aniž bych motorku viděl...Není čas jezdit do Zlína teď právě.
Nakonec se čas zajet do Zlína našel. Po dvaceti třech dnech.
Pozitiva a slova chvály na plexi, výkon motoru, odpružení taky ujde. Sedadlo je obří, to vypadá fakt pohodlně. Jen to zadní se dává trošku na divoko, nezapadne tam hned. Podařilo se mi rozject Android auto i bez head setu.
Negativum je ucukanost a necitlivé dávkování výkonu okolo nulové polohy. Na vysvětlenou, do garáže mám čtyřpatrový rondel a nahoru po vnitřní straně to buď chce jet moc, nebo vůbec. Asi na starý kolena se budu muset naučit dávkovat zadní brzdu na korigování toho moc. Gripy mi přijdou až moc ouzký, jsou to takový vídeňský párečky, a mě se drží líp pořádněj buřt. U haryka jsem je sotva obejmul, ale asi je to věc zvyku. Hlavně,že jsou vyhřívaný.
Takové to ani tak, ani onak, jsou brašny v kufrech. Asi dostane žena k narozkám i vánocům novou kabelku. Ukradnou v kufru dost místa a neumím si představit, dávat do té nóbl kabele mazání na řetěz, flašku s olejem a špinavý, mastný hadr na ten olej. To bych si musel ruku urazit. Co se soudruhům v Japonsku nepovedlo úplně je to tlačítko s *. Jakože oblíbené. Nastavit tam jde buď kontrola trakce, nebo cosi. Tak buď to měl být rovnou čudl na TC nebo měl být výběr možností širší. Já tajně doufal, že tam dám vyhřívání heftů, aby jako bylo víc po ruce. No tak nic. Čudlíků je na řídítkách jakože dost, pomalu se rozkoukávám, co je na co.
Edit 17-10-2024:jelikož jsem párkrát jel i s předváděcím kusem a se svým mám najeto 721km, takže kilometrově už by to dalo na jeden redakční test., dovolím si zkušenosti sesumírovat. V hodnocení motorky jsou jen čísílka a není tam prostor na slovní výlevy, tak si musím otevřít sedíčko tady. Co jsou celký plusy:
+podle mě plexi. Je za ním trochu hluku, není to auto, ale nevytváří turbulence a bublina za ním je dost velká. I když se trochu vykloním v zatáčce, nedostanu hned facku od vířícího vzduchu.
+- hlavní stojan. + je, že to na něj jde vyhoupnout snadno. - za blízkost policajta a najít nohou hlavas je docela ekvilibristika.
-spojka za to, že jde trošku ztuha. Jako ne moc, ale odpor klade větší, než jsem byl zvyklý
-- je za ucukaný plyn. Při pojíždění v zácpě, pokud plyn úplně zavřu a ono se to hned hne a otevřu, nepříjemně to cukne. Jako dá se tovyhladit spojkou, ale to jsme u předchozího bodu, kde spojce spílám, že je tuhá jak 3 dny starej rohlík. Není to zrovna stroj do města.
-je ochrana před deštěm od kol. Vyřešilo prodloužení blatníků, tak dobrý nakonec
+ celkové pohodlí v sedle, navíc je dost velké i v podélném směru, tak můžu měni polohu dle libosti.
- ale malý je za to bago plný tlačítek u levé ruky. Ale funkcí je hodně, co se dá dělat. Je to spíš na zvyku, úplně bych to Hodné nevyčítal.
+za displej s Android Auto. jezdit podle map na googlu, waze nebo mapy.cz, všechno jde.I bez head setu se mi to podařilo nastavi. - za to pomalý načítání, ale dá se s tím žít.
No a to je vše, prozatím.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ondra95
Ondra95 napsal 26.04.25 v 23:39 10b.

Díky tomu, že pár týdnů stála v obchodě ve Zlíně, tak mám stejnou barvu. Když jsem ji tam viděl, úplně mě ta barva dostala.

vitik
vitik napsal 04.09.24 v 07:38

@ Johan82 . Opravdu . Olej sice nevaří, ale určitě dostává zabrat. Tétéčko není špatná motorka, ale do dobré jí dost chybí. Namátkou, pořešit mazání, aerodynamiku, převodovku, brzdy. Odpružení , nádrž na 23 l a vzhled jsou naopak super. Je ale fakt slabá, přesednutí na V strom 800, který má jakože podobný výkon, tak ten působil jak politý živou vodou.
@elvis78 -jel jsem na dvou V stromech 800 a co se týká vibrací tak ten první , dééčko,vibroval okolo 6000 nepříjemně ale přišel mi hladší quick shifter. Druhý byl ten bezpřívlastkový, vibrace nic, ale shifter s tím mlátil hrozně. Na ty vibrace má prý vliv třeba i nainstalovaný padací rám, ale už si nepamatuji, jestli ho to dééčko mělo. Rozmezí mezi jízdama byl skoro rok, testoval jsem stromky hned jak byly k dispozici.

elvis78
elvis78 napsal 01.09.24 v 09:50 10b.

V týhle barvě bude muset bejt furt čistá, jinak bude ultra hnusná
F800GS obsah nádrže nic moc, to je pravda a co ten motor, jaký je, kolik vydrží...
NT je zvláštní stroj, pěkně sladěný kufry, to mám rád, Stelvio je krásný ale jak píšeš, novum bude mít ještě spousty chyb, 85TT je krásná ale ten výkon...Suzuki se mi taky líbí navíc tedda mě dostaly ty pocity kus od kusu a nebylo to nějakým nastavením režimu? Jestli ne tak je to teda divný. ale srdcem by bylo to Stelvio ale kdybych nevěděl co s penězy tak vezmu Suzu i Stelvio a ne NT a ještě k tomu BMW R18 a R Nine-T s jasně že Enfilda

MMARTINK
MMARTINK napsal 12.08.24 v 11:40 10b.

Mám jí měsíc a jsem spokojen, přesednul jsem z litrové Afriky, která šla do světa. Týden jsem jezdil kolem Baltu s partou na dvanáctistovkách, kecy o tom že jsem vyměnil krásnou Afriku za ošklivý skůtr jim vydržely jen první dva dny, vedoucí schválně vybíral horší vymlácené asfaltky které entéčko v pohodě dává...i na dálnici jsem jim stačil ...tak moc se snažil že mu opakovaně zamrzla jeho garmin krabička převlečená do loga BMW VI, nakonec byli rádi za android auto v ošklivém entéčku ..stačilo připojit mobil zapnout SYGIC a tradá: -DD

31081
31081 napsal 06.08.24 v 07:15 10b.

Více komentářů



TOPlist