Součástí standardní výbavy je tempomat, boční kufry a vyhřívané rukojeti. Jezdec má k dispozici tři přednastavené jízdní režimy a dva volitelné. Seznam výbavy završuje 6,5palcový dotykový TFT displej s technologiemi Apple CarPlay® a Android Auto®.

Součástí standardní výbavy je tempomat, boční kufry a vyhřívané rukojeti. Jezdec má k dispozici tři přednastavené jízdní režimy a dva volitelné. Seznam výbavy završuje 6,5palcový dotykový TFT displej s technologiemi Apple CarPlay® a Android Auto®.
2022 | 2023 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 1084 cm3 | |
Výkon | 75 kW | |
Výkon při otáčkách | 7250 ot/min | |
Točivý moment | 104 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 6250 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Kapalina | |
Uspořádání válců | Řadový | |
Počet válců | 2 | |
Rozvod | OHC | |
Ventilů na válec | 4 | |
Vrtání | 92 mm | |
Zdvih | 81.5 mm | |
Kompresní poměr | 10.1 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | |
Startér | Elektrický | |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Řetěz | |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | |
Materiál rámu | ocel | |
Zdvih předního odpr. | 150 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 150 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 310 mm | |
Přední třmen | čtyřpístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 17 " | |
Zadní kolo | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 | |
Rozměr zadní pneu | 180/55ZR17 | |
Rozvor | 1535 mm | |
Úhel hlavy řízení | 26.5 ° | |
Závlek předního kola | 108 mm | |
Světlá výška | 175 mm | |
Výška sedla | 820 mm | |
Pohotovostní hmotnost | 238 kg | |
Užitečná hmotnost | - | 194 kg |
Objem nádrže | 20.4 l | |
Množství oleje | 4.8 l | |
Spotřeba | 5 l/100 km | |
Maximální rychlost | - | 200 km/h |
První cena | 349900 Kč | |
Poznámka | verze s automatem DCT: 248 kg, olejová náplň 5,2 l, cena 374 900 Kč | - |
-
Honda NT1100 Sólo mototrip 5.000 km
-
Velikonoce 2023
-
4 cesťáky z Japonska: NT1100 vs. Versys ...
-
Honda NT1100 DCT, dokonalá volba rozumu
-
Honda NT1100
-
Honda NT1100 DCT (2022): Top Speed
-
Od terénního skútru po cesťák NT1100. Pr...
-
Výstavní ochutnávka Hondy NT1100
-
Honda představuje nový cesťák: přivítejt...
- Přidat video
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Pokec | NT 1100 všeobecná diskuze | 69 | 18.5.2023 23:21 | ||
Poradna | Doplňky | 140 | 18.5.2023 08:26 | ||
Pojeď taky | Dukla - Mazurský jezera - Gdaňsk - Hel a domů | 7 | 15.5.2023 20:48 | ||
Japonské | Honda NT 1100 - Auto Android | 13 | 29.4.2023 21:56 | ||
Poradna | Svolávací akce CRF1100 - zastavení motoru | 13 | 6.2.2023 12:31 | ||
Výběr moto | CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100 | 79 | 26.9.2022 13:05 | ||
Japonské | NT1100 přípojka k baterii | 32 | 3.8.2022 21:29 | ||
Japonské | NT 1100, tempomat už od 50 km | 52 | 1.8.2022 17:55 | ||
Silniční cestovní | bmw r1250rt alebo honda nt1100 | 10 | 8.7.2022 06:48 |
-
Honda NT1100 (2022)
Štěchovice, Pepa95New Toruring. No Trouble. NaTálka. No táák, nebuď trubka, řekni prostě Honda NT 1100
-
Honda NT1100 (2022)
Tišnov, rmuselikKonečně po delší době silniční cestovní mašina od Hondy. NC750 bylo prostě na delší cesty slabé, ve ...
-
Honda NT1100 (2022)
Brno-Vinohrady, PulvisNový cestak od Hondy s osvědčeným 2-valcem z Afriky
-
Honda NT1100 (2023)
Otrokovice, kaprŠpičkový komfortní cestovní stroj.
-
Honda NT1100 (2022)
Praha 5-Stodůlky, RohlíHonda NT1100 je velmi příjemný agilní cesťáček s dostatečnou výbavou a solidní cenou. Jako asi jedin...
-
Honda NT1100 (2022)
Brno-Město, HONDABČekal jsem skvělou motorku a to se splnilo.
-
Honda NT1100 (2023)
Olomouc, Quido_ZidleVlk v rouše beránčím. Cesťák, co na něm z fleku dáte Itálii na otočku a co se umí v zatáčkách (hlavn...
-
Honda NT1100 (2022)
Říčany, Tiboonsportovně turistická - víc turista, než sportovec
-
Honda NT1100 (2022)
Ústí nad Labem-Severní terasa, skosikZvláštní typ Hondy,NT 1100..co je vlastně jen už taková cestovní Africa Twin v silničním provedení...
-
Honda NT1100 (2022)
Hradec-Nová Ves, podle-ženy-puberťákZatím mám tu nádhernou cestovatelskou Hondu jen objednanou, ale doba převzetí se blíží a s tím stoup...
-
Honda NT1100 (2023)
Olomouc, Quido_ZidleVlk v rouše beránčím. Cesťák, co na něm z fleku dáte Itálii na otočku a co se umí v zatáčkách (hlavn...
-
Honda NT1100 (2023)
Otrokovice, kaprŠpičkový komfortní cestovní stroj.
-
Honda NT1100 (2023)
Plzeň 2-Východní Předměstí, ALWPohodlný a hbitý cesťák, vzešlý z Africy - stejný motor, stejná převodovka i rám, ale lepší na silni...
-
Honda NT1100 (2023)
Pletený Újezd, ZbyšounPerfektní cestovní motorka od Hondy :-)
-
Honda NT1100 (2022)
Štěchovice, Pepa95New Toruring. No Trouble. NaTálka. No táák, nebuď trubka, řekni prostě Honda NT 1100
-
Honda NT1100 (2022)
Zeleneč, DukovecPo NC 750 DCT tohle byla jediná pro mě přijatelná volba kam jsem se chtěl posunout
-
Honda NT1100 (2022)
Praha 5-Zbraslav, Michal-SPohodová motorka s ověřeným motorem, který táhne od nízkých otáček.
-
Honda NT1100 (2022)
Kunčice pod Ondřejníkem, PalumirVýkonná, pohodlná, vybavená. Je to stroj, který mi nahradil hondu NC 750 X 2015, která mi sloužila 7...
-
Honda NT1100 (2023)
Praha, Nick70Motorka bude dodana 4/23, takze pozdeji doplnim
-
Honda NT1100 (2023)
Sušice I, speroureNávrat skvělé silničně cestovní motorky od Hondy! Základem podobná AT, ale ve skutečnosti úplně jiná...
-
Kryty rukojetí/blastry
26.01.2023 v 20:33Součástí další výbavy motorky, hlavně té cestovní musí být blastry. Cesta byla velmi náročná neboť s...
-
Polep Black/Fluo Yellow
10.01.2023 v 21:49Na zakázku vyrobený polep bočních plastů + proužků na kola + tankpad. Polep na kufry vlastní výroba....
-
Doplňky Givi na origo kufry Honda
10.01.2023 v 21:08Na originální kufry k NTčku jsem přidal ještě nějaké ty doplňky od Givi, a to: 1) Uzamykací TOOL B...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.0/10 |
Průběh výkonu | 9.0/10 |
Vibrace | 6.5/10 |
Převodovka | 9.0/10 |
Mechanická hlučnost | 7.0/10 |
Zvuk | 9.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Brzdy | 9.3/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.3/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 8.0/10 |
Jízda | |
Sport | 5.7/10 |
Město | 7.7/10 |
Cestování | 10.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | - |
Ceny servisu | - |
Servisní síť | 8.0/10 |
Dostupnost dílů | - |
Nabídka doplňků | 7.5/10 |
Servisní intervaly | 9.7/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.5/10 |
Pohodlí spolujezdce | 9.3/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.7/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 9.7/10 |
Světla | 10.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW F 750 GS | Svezl jsem se na NT a bylo vymalováno. |
Kawasaki Versys 1000 | |
KTM 1090 Adventure | Fajn, zajímavá ale nová se už nevyrábí |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Podobná motorka jako MTS, nelíbil se mi vzhled budíků |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo | Spíše enduro než cesťák, vyšší cena, menší výbava. Ale s NT stejný motor, rám,.. |
Suzuki DL 1050 V-Strom DE | Prozatím jen možnost předobjenání |
Suzuki DL 1050 V-Strom XT | Zvítězila výbava, design a cena NTčka |
Kawasaki Versys 1000 | Nechtěl jsem 4válec, žádná barva co by se mi líbila, s Hondou větší zkušenosti mám |
Ducati Multistrada V2 / S | Spíše sportovní než cestovní, úzké sedlo, ale jede to nádherně, vyšší cena a menší výbava |
Husqvarna Norden 901 | Úžasná motorka, pohodlná ale vyšší cena, spíše enduro, minimální výbava |
Honda XL750 Transalp | |
BMW F 850 GS Adventure | |
BMW K 1600 GT | Chtěl jsem něco mrštnějšího, ale možná k ní jednou dospěju :-) |
BMW R 1250 RT | Cena a nevyhovuje mi boxer. |
Honda Forza 750 | Forza se mi ale líbí méně, eNTéčko je jednoznačně lepší motorka, sílou, výbavou, majestátem.. |
Honda CMX1100 Rebel | Na delší výlety není vhodná pro spolujezdce |
Yamaha MT-09 Street Rally | Design - jednooký kyklop |
BMW F 900 XR | nemilé zkušenosti dvou vlastníků se spolehlivostí |
Kawasaki Versys 1000 | Barevně zajímavější,design,výkonější,ale i trošku dražší ale já jsem ji nekoupil proto,že jsem už měl i předchozí moto Hondy a jezdily bez poruch a oprav. |
BMW R 1250 RT | přestřelená cena v základu |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
KTM 1290 Super Adventure | slabší motor a absence elektrického podvozku |
Honda CMX1100 Rebel | Vážný kandidát. Lepší podvozek než Rebel, lepší výbava, kufry v ceně … Motor relativně stejný, o cca 80 000 Kč dražší, vyšší těžiště, pocitově už docela velká a široká. A já bych ji nevyužil. |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Předváděčka s automatem mě prostě nebavila. I od toho motoru jsem čekal víc. Možná za to může ta převodovka, nevím. Verze s manuálem nebyla k dispozici. |
Suzuki GSX-S1000GT | těžká, moc velká, zvláštní design |
BMW K 1600 B | testoval jsem, byla to taková už zoufalá úvaha, když jsem byl zpraven o nedostupnosti Gold Wingu, ale ani tam nebyla skladem (bílá DCT) |
BMW R 1250 GS | BMW je BMW |
Suzuki DL 1050 V-Strom XT | Moc novinka, nejspíš bych se jí ani nedočkal |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2022 | Eddie75 | om-nt1100-en_compres.pdf | 3.5 MB | Uživatelský manuál v angličtině |
2022 | SteweSK | 46mlf600-om-nt1100ad.pdf | 47 MB | OM NT1100AD 2022 SK |
2022 | JiriPlanicka | owner-manual-nt1100_.pdf | 123 KB | Oficiální Honda web s návody na různé moto a v různých jazycích. Tady je link na návod k obsluze NT1100 (>2022) v angličtině: https://www.hondamotopub.com/om/HMEE/NT1100/2022 |