Honda NT1100
Informace k modelu
Na trh přichází nový cestovní motocykl značky Honda. Jako základ konstruktéři použili srdce z modelu CRF1100L Africa Twin. Díky tomu NT1100 staví na platformě, která nabízí pohodlí, agilitu, výkon a potěšení z jízdy. Nízko umístěné sedlo a strmá geometrie řízení společně s podvozkem vytvářejí sportovně laděný celek. Plexi štít s nastavitelný do 5 poloh.
Součástí standardní výbavy je tempomat, boční kufry a vyhřívané rukojeti. Jezdec má k dispozici tři přednastavené jízdní režimy a dva volitelné. Seznam výbavy završuje 6,5palcový dotykový TFT displej s technologiemi Apple CarPlay® a Android Auto®.
Redakční testy
Články
Cestopisy
Technické údaje Honda NT1100
2022 2023 2025
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 1084 cm3
Výkon 75 kW (102 koní)
Výkon při otáčkách 7250 ot/min
Točivý moment 104 Nm 112 Nm
Otáčky při max toč.mom. 6250 ot/min 5500 ot/min
Druh motoru Spalovací 
Dvoudobý/čtyřdobý
Chlazení Kapalina 
Uspořádání válců Řadový 
Počet válců
Rozvod OHC 
Ventilů na válec
Vrtání 92 mm
Zdvih 81.5 mm
Kompresní poměr 10.1 : 1 10.5 : 1
Příprava paliva Vstřikování 
Startér Elektrický 
Počet rychlostí
Sekundární převod Řetěz 
Typ rámu Dvojitý kolébkový 
Materiál rámu ocel 
Zdvih předního odpr. 150 mm
Zdvih zadního odpr. 150 mm
Brzdy vpředu 2 kotouč 
Rozměr předního kotouče 310 mm
Přední třmen čtyřpístkový 
Brzdy vzadu kotouč 
Přední kolo 17 "
Zadní kolo 17 "
Rozměr přední pneu 120/70ZR17 
Rozměr zadní pneu 180/55ZR17 
Rozvor 1535 mm
Úhel hlavy řízení 26.5 °
Závlek předního kola 108 mm
Světlá výška 175 mm
Výška sedla 820 mm
Pohotovostní hmotnost 238 kg
Užitečná hmotnost - 194 kg -
Objem nádrže 20.4 l
Množství oleje 4.8 l
Spotřeba 5 l/100 km
Maximální rychlost - 200 km/h
První cena 349900 Kč
Poznámka verze s automatem DCT: 248 kg, olejová náplň 5,2 l, cena 374 900 Kč  - Hmotnost verze s DCT: 248 kg
Hmotnost verze s DCT a el. podvozkem: 249 kg
Hmotnost kufrů: +12 kg 
Videa Honda NT1100
Témata ve fóru o Honda NT1100
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Pokec NT 1100 všeobecná diskuze 85 2.10.2024 14:33
Silniční cestovní Aerodynamika- cestovní moto 7 13.9.2024 18:41
Silniční cestovní NT1100,komfortní sedlo Honda 4 13.9.2024 08:50
Poradna Doplňky 171 7.9.2024 11:04
Poradna Apple Car Play 12 6.9.2024 14:54
Poradna Svolávací akce CRF1100 - zastavení motoru 17 10.8.2024 20:47
Silniční cestovní Aerodynamika- cestovní moto 41 11.7.2024 19:43
Poradna NT1100 Display 9 18.3.2024 10:32
Silniční cestovní Montáž padáků 20 17.10.2023 07:04
Výběr moto CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100 83 11.8.2023 16:01
Pojeď taky Dukla - Mazurský jezera - Gdaňsk - Hel a domů 8 4.7.2023 17:11
Japonské Honda NT 1100 - Auto Android 13 29.4.2023 21:56
Japonské NT1100 přípojka k baterii 32 3.8.2022 21:29
Japonské NT 1100, tempomat už od 50 km 52 1.8.2022 17:55
Silniční cestovní bmw r1250rt alebo honda nt1100 10 8.7.2022 06:48
Skupiny
Uživatelské články
Průměrné hodnocení od 13 uživatelů
Motor
Spojka
8.7/10
Průběh výkonu
9.1/10
Vibrace
7.3/10
Převodovka
9.2/10
Mechanická hlučnost
7.8/10
Zvuk
9.3/10
Spolehlivost
9.9/10
Brzdy
9.1/10
Podvozek
Možnost nastavení
7.6/10
Těsnost tlumičů
9.2/10
Tuhost rámu
8.6/10
Jízda
Sport
6.3/10
Město
7.8/10
Cestování
9.9/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
5.6/10
Ceny servisu
6.5/10
Servisní síť
8.7/10
Dostupnost dílů
8.0/10
Nabídka doplňků
6.9/10
Servisní intervaly
9.4/10
Cestování
Pohodlí jezdce
9.3/10
Pohodlí spolujezdce
9.1/10
Možnosti uchycení zavazadel
9.8/10
Ochrana jezdce cestování
9.1/10
Ochrana spolujezdce
8.6/10
Světla
9.7/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 8.48
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 5.07 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 11 uživatelů.
Kupující kteří dali NT1100 přednost
NekoupiliZ důvodu
Honda CRF1100L Africa Twin V manuálu bez el.podvozku už nebyla k sehnání.
Moto Guzzi V85 TT Popravdě, člověk nechce vstupovat 2x do jednoho hovna. Sice letos update modelu, ale zásadní nedostatek, olejové hospodářství, není úplně easy napravitelný. Teplotu oleje ve vaně 140°C při jizdě sotva 120 po dálnici v jednom už ne, aerodynamika na prd.
Suzuki DL 1050 V-Strom Cena bez výbavy jak Honda s výbavou. Dojem takové jako těžkopádnosti. Necítil jsem se.
BMW F 800 GS Se slušnou výbavou drahá jak entéčko. Nádrž 14.5l u cestovní motorky. To jako vážně? Kdyby byla 20l, jdu asi do ní.
Suzuki V-Strom 800 nemá tempomat, cena příslušenství, žádná konektivita-navigace,ochrana před větrem nic moc. Velký rozptyl kus od kusu. Např. jeden kus vibruje, drhý ne , quickshifter škube, ale druhý kus ne.
Moto Guzzi Stelvio Cena a bál jsem se rizika dětských nemocí modelu. Jel jsem jen na Mandellu a motor dobrý.
BMW R 1250 GS Adventure Cena a neustálé svolávací akce na opravy
Moto Guzzi V85 TT Chtěl jsem novou verzi 2024, ale prodejce po několika měsících se ani neozval s informací o dostupností a ceně. O testovací jízdě ani nemluvě. Škoda, vzhled má moc krásný.
Suzuki V-Strom 800 Nemožnost objednat tempomat. Abych mohl namontovat padáky a kryt motoru, tak podmínka koupit za 10000 Kč rám, na který se to přichytí.
Suzuki GSX-S1000GX V době výběru snad ještě ani nebyla na světě. A není to Honda.
Kawasaki Versys 1000 Příliš mohutná. A není to Honda.
Yamaha Tracer 9 / 900 Na můj vkus možná malinko velká, nějak mi prostě neseděla. A není to Honda.
Honda XL750 Transalp O Transalpovi vych asi přemýšlel, kdybych jezdil výhradně v sóle.
Yamaha Tracer 9 / 900
KTM 1290 Super Adventure
Suzuki DL 1050 V-Strom
BMW R 1250 RT Cena, rozměry
Kawasaki Versys 1000 na mě moc vysoká
BMW F 750 GS Svezl jsem se na NT a bylo vymalováno.
Kawasaki Versys 1000
Kupující místo NT1100 koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Honda NC 750X Tady šlo v podstatě jenom o cenu. Postě jsem na ní neměl...
Yamaha Tracer 9 / 900 Horší Technologie, těžší, méně ovladatelná, pomer cena vykon
Suzuki V-Strom 800DE Zklamání z podvozku na nerovnostech a cukajícího motoru.
BMW R 1250 RT Prodejce v Plzni mě přesvědčil během několika minut, že jako prodejce nestojí za nic. Protože mám rád služby, Hondu jsem zavrhnul. Ne kvůli stroji, ale kvůli prodejci.
Yamaha Tracer 9 / 900 Yamaha nabídla za stejnou cenu více muziky, jednoduše řečeno.
Honda ADV 350 DCT super, ale aerodynamika z pohledu tepla hrůza a pokud člověk nejede jak čuně, tak se peče jako prase
Kawasaki Versys 1000 dvouválec, nižší výkon, nelíbila se mi v kombinaci s alu kufry
Moto Guzzi V100 Mandello Chyběly ty správné emoce, nezájem prodejce.
Honda Forza 350 Potřebuji stroj z 95% na denní dojíždění, fakt se mi nechtělo furt mazat řetěz. Navíc jednou jsem zkusil variátor a do města nic lepšího není. Dále mi přišlo NT jen na dojíždění trochu škoda, navíc vyšší cena, vyšší váha, vyšší spotřeba, náročnější údržba
KTM 1290 Super Adventure slabší motor a absence elektrického podvozku
Honda CMX1100 Rebel Vážný kandidát. Lepší podvozek než Rebel, lepší výbava, kufry v ceně … Motor relativně stejný, o cca 80 000 Kč dražší, vyšší těžiště, pocitově už docela velká a široká. A já bych ji nevyužil.
Yamaha Tracer 9 / 900 Předváděčka s automatem mě prostě nebavila. I od toho motoru jsem čekal víc. Možná za to může ta převodovka, nevím. Verze s manuálem nebyla k dispozici.
Suzuki GSX-S1000GT těžká, moc velká, zvláštní design
BMW K 1600 B testoval jsem, byla to taková už zoufalá úvaha, když jsem byl zpraven o nedostupnosti Gold Wingu, ale ani tam nebyla skladem (bílá DCT)
Suzuki DL 1050 V-Strom XT Moc novinka, nejspíš bych se jí ani nedočkal
Manuály pro Honda NT1100
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2024 MMARTINK oem-mlhova-svetla.pdf 5.5 MB NÁVOD K MONTÁŽI / DEMONTÁŽI OEM MLHOVÝCH SVĚTEL
2024 MMARTINK 2021-honda-nt1100-se.pdf 100 MB Skutečně servisní manuál, nikoliv návod k obsluze, v angličtině
2024 MMARTINK 2021-honda-nt1100-se.pdf 3.2 MB SCHEMA ELEKTROINSTALACE
2022 Eddie75 om-nt1100-en_compres.pdf 3.5 MB Uživatelský manuál v angličtině
2022 SteweSK 46mlf600-om-nt1100ad.pdf 47 MB OM NT1100AD 2022 SK
2022 JiriPlanicka owner-manual-nt1100_.pdf 123 KB Oficiální Honda web s návody na různé moto a v různých jazycích. Tady je link na návod k obsluze NT1100 (>2022) v angličtině: https://www.hondamotopub.com/om/HMEE/NT1100/2022
Zvuky
2024 p33tt3p 30.03.2024 Stáhnout mp3 Staženo:30x
prvá jazda :)
Vložit vlastní zvuk
Bazar pro Honda NT1100 (rss)

TOPlist