Součástí standardní výbavy je tempomat, boční kufry a vyhřívané rukojeti. Jezdec má k dispozici tři přednastavené jízdní režimy a dva volitelné. Seznam výbavy završuje 6,5palcový dotykový TFT displej s technologiemi Apple CarPlay® a Android Auto®.
Součástí standardní výbavy je tempomat, boční kufry a vyhřívané rukojeti. Jezdec má k dispozici tři přednastavené jízdní režimy a dva volitelné. Seznam výbavy završuje 6,5palcový dotykový TFT displej s technologiemi Apple CarPlay® a Android Auto®.
-
Honda NT1100 dostala pro rok 2025 vyšší krouťák a adaptivní podvozek
01.10.2024
-
Hondy SH budou mít poloprůhledné ekologické kapoty
19.10.2023
-
Od terénního skútru po cesťák NT1100. Prohlédli jsme si naživo novinky Hondy
24.03.2022
-
Honda slaví 30 let superbiku Fireblade, přidává terénní skútr ADV350 a připravuj...
23.11.2021
-
Honda představila dvouválcový cesťák NT1100. Známe i cenu
21.10.2021
- Přidat článek
2022 | 2023 | 2025 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 1084 cm3 | ||
Výkon | 75 kW (102 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 7250 ot/min | ||
Točivý moment | 104 Nm | 112 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 6250 ot/min | 5500 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Řadový | ||
Počet válců | 2 | ||
Rozvod | OHC | ||
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | 92 mm | ||
Zdvih | 81.5 mm | ||
Kompresní poměr | 10.1 : 1 | 10.5 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Řetěz | ||
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | ||
Materiál rámu | ocel | ||
Zdvih předního odpr. | 150 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 150 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 310 mm | ||
Přední třmen | čtyřpístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 17 " | ||
Zadní kolo | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17 | ||
Rozměr zadní pneu | 180/55ZR17 | ||
Rozvor | 1535 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 26.5 ° | ||
Závlek předního kola | 108 mm | ||
Světlá výška | 175 mm | ||
Výška sedla | 820 mm | ||
Pohotovostní hmotnost | 238 kg | ||
Užitečná hmotnost | - | 194 kg | - |
Objem nádrže | 20.4 l | ||
Množství oleje | 4.8 l | ||
Spotřeba | 5 l/100 km | ||
Maximální rychlost | - | 200 km/h | |
První cena | 349900 Kč | ||
Poznámka | verze s automatem DCT: 248 kg, olejová náplň 5,2 l, cena 374 900 Kč | - | Hmotnost verze s DCT: 248 kg Hmotnost verze s DCT a el. podvozkem: 249 kg Hmotnost kufrů: +12 kg |
-
Honda NT1100 dostala pro rok 2025 vyšší ...
-
Rumunsko 2023
-
Honda Fest 2023 v Tatrách, to chceš zaží...
-
Honda NT1100 Sólo mototrip 5.000 km
-
4 cesťáky z Japonska: NT1100 vs. Versys ...
-
Honda NT1100 DCT, dokonalá volba rozumu
-
Honda NT1100
-
Honda NT1100 DCT (2022): Top Speed
-
Od terénního skútru po cesťák NT1100. Pr...
-
Výstavní ochutnávka Hondy NT1100
-
Honda představuje nový cesťák: přivítejt...
- Přidat video
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Pokec | NT 1100 všeobecná diskuze | 85 | 2.10.2024 14:33 | ||
Silniční cestovní | Aerodynamika- cestovní moto | 7 | 13.9.2024 18:41 | ||
Silniční cestovní | NT1100,komfortní sedlo Honda | 4 | 13.9.2024 08:50 | ||
Poradna | Doplňky | 171 | 7.9.2024 11:04 | ||
Poradna | Apple Car Play | 12 | 6.9.2024 14:54 | ||
Poradna | Svolávací akce CRF1100 - zastavení motoru | 17 | 10.8.2024 20:47 | ||
Silniční cestovní | Aerodynamika- cestovní moto | 41 | 11.7.2024 19:43 | ||
Poradna | NT1100 Display | 9 | 18.3.2024 10:32 | ||
Silniční cestovní | Montáž padáků | 20 | 17.10.2023 07:04 | ||
Výběr moto | CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100 | 83 | 11.8.2023 16:01 | ||
Pojeď taky | Dukla - Mazurský jezera - Gdaňsk - Hel a domů | 8 | 4.7.2023 17:11 | ||
Japonské | Honda NT 1100 - Auto Android | 13 | 29.4.2023 21:56 | ||
Japonské | NT1100 přípojka k baterii | 32 | 3.8.2022 21:29 | ||
Japonské | NT 1100, tempomat už od 50 km | 52 | 1.8.2022 17:55 | ||
Silniční cestovní | bmw r1250rt alebo honda nt1100 | 10 | 8.7.2022 06:48 |
-
Honda NT1100 (2022)
Tišnov, rmuselikKonečně po delší době silniční cestovní mašina od Hondy. NC750 bylo prostě na delší cesty slabé, ve ...
-
Honda NT1100 (2022)
Štěchovice, Pepa95New Toruring. No Trouble. NaTálka. No táák, nebuď trubka, řekni prostě Honda NT 1100
-
Honda NT1100 (2023)
Rakovník I, ClintIdeální společník na víkendové ježdění i na delší trasy.
-
Honda NT1100 (2024)
Košice, p33tt3pMôj najnovší liek na krízu stredného veku...
-
Honda NT1100 (2023)
Olomouc, Quido_ZidleVlk v rouše beránčím. Cesťák, co na něm z fleku dáte Itálii na otočku a co se umí v zatáčkách (hlavn...
-
Honda NT1100 (2023)
Brandýs nad Labem, LuděkCBFSilný cestovní stroj na dlouhé cesty ve dvou.
-
Honda NT1100 (2024)
Veverská Bítýška, 31081Šestnáctá motorka a poprvé funglovka.
-
Honda NT1100 (2023)
Šenov, MatesimoDostatečně velká, pohodlná, silná motorka pro příjemné cestování i ve dvou se super výbavou už v zák...
-
Honda NT1100 (2022)
Praha 5-Stodůlky, RohlíHonda NT1100 je velmi příjemný agilní cesťáček s dostatečnou výbavou a solidní cenou. Jako asi jedin...
-
Honda NT1100 (2022)
Brno-Vinohrady, PulvisNový cestak od Hondy s osvědčeným 2-valcem z Afriky
-
Honda NT1100 (2024)
Veverská Bítýška, 31081Šestnáctá motorka a poprvé funglovka.
-
Honda NT1100 (2024)
Třebíč, HawkehiHonda NT1100 DCT Pohodlný stroj pro zdolávání stovky kilometrů...
-
Honda NT1100 (2022)
Litvínov-Horní Litvínov x), MachajdaVelmi pohodlný cestovní motocykl , zejména v automatu.
-
Honda NT1100 (2023)
Hejnice, arisekPohodlný v celku svižný cesťák.
-
Honda NT1100 (2024)
Holešov, Ondra95Je to přesně to co chci. Chtěl jsem, aby šlo dát kufry a někam vyrazit na pár dnů a aby moc nefoukal...
-
Honda NT1100 (2024)
Brno-Nový Lískovec, vitikOšklivý ale praktický cesťák. Volba rozumem, nikoliv úplně srdcem. Na frajeření mám Enfielda.
-
Honda NT1100 (2024)
Plzeň 2-Východní Předměstí, ALWPo roce se vracím k tomu, co jsem chtěl a musel odložit... Tenhle model se povedl a komu se líbí tec...
-
Honda NT1100 (2023)
Prostějov, romanpcxSuper motocykl na dlouhé cestovaní ale i do práce. Pohodlná i pro spolujezdce.
-
Honda NT1100 (2023)
Václavovice, RupinKrásný velký dvouválcový cesťák..
-
Honda NT1100 (2023)
Přelouč, Jardo62Pohodlný cesťák. Přechod z Afriky 1000.
-
Der srovnávací motorrad test
09.09.2024 v 10:27aneb jak jsem k entéčku přišel. Na tomto místě se chci pověnovat výběru motorky nové a tomu, co mi...
-
Registrace na ouřadě
03.09.2024 v 08:33Projevil jsem se jako bezmezný optimista, když jsem se na registr vozidel objednal předem. Jakože př...
-
"Záhradka" na top box
31.08.2024 v 21:48Ďalšia serepetička nahodená. "Záhradka" na top box od Hepco & Becker. Je tam už od júla, ale nebol č...
-
Doprava doleva a dodom
31.08.2024 v 20:07Je 5:20 ráno, sobota a po celo týdenním vstávání v 5:30 zvoní budík ještě dřív. Stejně jsem vzhůru, ...
-
plexi GIVI a serepetička z AliExpressu
26.06.2024 v 22:08Konečne som sa dokopal k tomu, aby som nahodil niektoré veci, o ktorých som písal v základnom texte....
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.7/10 |
Průběh výkonu | 9.1/10 |
Vibrace | 7.3/10 |
Převodovka | 9.2/10 |
Mechanická hlučnost | 7.8/10 |
Zvuk | 9.3/10 |
Spolehlivost | 9.9/10 |
Brzdy | 9.1/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.6/10 |
Těsnost tlumičů | 9.2/10 |
Tuhost rámu | 8.6/10 |
Jízda | |
Sport | 6.3/10 |
Město | 7.8/10 |
Cestování | 9.9/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.6/10 |
Ceny servisu | 6.5/10 |
Servisní síť | 8.7/10 |
Dostupnost dílů | 8.0/10 |
Nabídka doplňků | 6.9/10 |
Servisní intervaly | 9.4/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.3/10 |
Pohodlí spolujezdce | 9.1/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.8/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.1/10 |
Ochrana spolujezdce | 8.6/10 |
Světla | 9.7/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda CRF1100L Africa Twin | V manuálu bez el.podvozku už nebyla k sehnání. |
Moto Guzzi V85 TT | Popravdě, člověk nechce vstupovat 2x do jednoho hovna. Sice letos update modelu, ale zásadní nedostatek, olejové hospodářství, není úplně easy napravitelný. Teplotu oleje ve vaně 140°C při jizdě sotva 120 po dálnici v jednom už ne, aerodynamika na prd. |
Suzuki DL 1050 V-Strom | Cena bez výbavy jak Honda s výbavou. Dojem takové jako těžkopádnosti. Necítil jsem se. |
BMW F 800 GS | Se slušnou výbavou drahá jak entéčko. Nádrž 14.5l u cestovní motorky. To jako vážně? Kdyby byla 20l, jdu asi do ní. |
Suzuki V-Strom 800 | nemá tempomat, cena příslušenství, žádná konektivita-navigace,ochrana před větrem nic moc. Velký rozptyl kus od kusu. Např. jeden kus vibruje, drhý ne , quickshifter škube, ale druhý kus ne. |
Moto Guzzi Stelvio | Cena a bál jsem se rizika dětských nemocí modelu. Jel jsem jen na Mandellu a motor dobrý. |
BMW R 1250 GS Adventure | Cena a neustálé svolávací akce na opravy |
Moto Guzzi V85 TT | Chtěl jsem novou verzi 2024, ale prodejce po několika měsících se ani neozval s informací o dostupností a ceně. O testovací jízdě ani nemluvě. Škoda, vzhled má moc krásný. |
Suzuki V-Strom 800 | Nemožnost objednat tempomat. Abych mohl namontovat padáky a kryt motoru, tak podmínka koupit za 10000 Kč rám, na který se to přichytí. |
Suzuki GSX-S1000GX | V době výběru snad ještě ani nebyla na světě. A není to Honda. |
Kawasaki Versys 1000 | Příliš mohutná. A není to Honda. |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Na můj vkus možná malinko velká, nějak mi prostě neseděla. A není to Honda. |
Honda XL750 Transalp | O Transalpovi vych asi přemýšlel, kdybych jezdil výhradně v sóle. |
Yamaha Tracer 9 / 900 | |
KTM 1290 Super Adventure | |
Suzuki DL 1050 V-Strom | |
BMW R 1250 RT | Cena, rozměry |
Kawasaki Versys 1000 | na mě moc vysoká |
BMW F 750 GS | Svezl jsem se na NT a bylo vymalováno. |
Kawasaki Versys 1000 |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda NC 750X | Tady šlo v podstatě jenom o cenu. Postě jsem na ní neměl... |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Horší Technologie, těžší, méně ovladatelná, pomer cena vykon |
Suzuki V-Strom 800DE | Zklamání z podvozku na nerovnostech a cukajícího motoru. |
BMW R 1250 RT | Prodejce v Plzni mě přesvědčil během několika minut, že jako prodejce nestojí za nic. Protože mám rád služby, Hondu jsem zavrhnul. Ne kvůli stroji, ale kvůli prodejci. |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Yamaha nabídla za stejnou cenu více muziky, jednoduše řečeno. |
Honda ADV 350 | DCT super, ale aerodynamika z pohledu tepla hrůza a pokud člověk nejede jak čuně, tak se peče jako prase |
Kawasaki Versys 1000 | dvouválec, nižší výkon, nelíbila se mi v kombinaci s alu kufry |
Moto Guzzi V100 Mandello | Chyběly ty správné emoce, nezájem prodejce. |
Honda Forza 350 | Potřebuji stroj z 95% na denní dojíždění, fakt se mi nechtělo furt mazat řetěz. Navíc jednou jsem zkusil variátor a do města nic lepšího není. Dále mi přišlo NT jen na dojíždění trochu škoda, navíc vyšší cena, vyšší váha, vyšší spotřeba, náročnější údržba |
KTM 1290 Super Adventure | slabší motor a absence elektrického podvozku |
Honda CMX1100 Rebel | Vážný kandidát. Lepší podvozek než Rebel, lepší výbava, kufry v ceně … Motor relativně stejný, o cca 80 000 Kč dražší, vyšší těžiště, pocitově už docela velká a široká. A já bych ji nevyužil. |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Předváděčka s automatem mě prostě nebavila. I od toho motoru jsem čekal víc. Možná za to může ta převodovka, nevím. Verze s manuálem nebyla k dispozici. |
Suzuki GSX-S1000GT | těžká, moc velká, zvláštní design |
BMW K 1600 B | testoval jsem, byla to taková už zoufalá úvaha, když jsem byl zpraven o nedostupnosti Gold Wingu, ale ani tam nebyla skladem (bílá DCT) |
Suzuki DL 1050 V-Strom XT | Moc novinka, nejspíš bych se jí ani nedočkal |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2024 | MMARTINK | oem-mlhova-svetla.pdf | 5.5 MB | NÁVOD K MONTÁŽI / DEMONTÁŽI OEM MLHOVÝCH SVĚTEL |
2024 | MMARTINK | 2021-honda-nt1100-se.pdf | 100 MB | Skutečně servisní manuál, nikoliv návod k obsluze, v angličtině |
2024 | MMARTINK | 2021-honda-nt1100-se.pdf | 3.2 MB | SCHEMA ELEKTROINSTALACE |
2022 | Eddie75 | om-nt1100-en_compres.pdf | 3.5 MB | Uživatelský manuál v angličtině |
2022 | SteweSK | 46mlf600-om-nt1100ad.pdf | 47 MB | OM NT1100AD 2022 SK |
2022 | JiriPlanicka | owner-manual-nt1100_.pdf | 123 KB | Oficiální Honda web s návody na různé moto a v různých jazycích. Tady je link na návod k obsluze NT1100 (>2022) v angličtině: https://www.hondamotopub.com/om/HMEE/NT1100/2022 |
2024 | p33tt3p | 30.03.2024 | Stáhnout mp3 |
Staženo:30x prvá jazda :) |
|
Vložit vlastní zvuk |