renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NT1100 (2023)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Clint
Vloženo 21.3.2024
Aktualizováno 9.4.2024
Zobrazeno 2 754x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Ideální společník na víkendové ježdění i na delší trasy.

Více fotografii

Motorka koupena od acura-spol. (Chomutov) - Solidní jednání, ochota, vstřícnost.

Výška jezdce: 188 cm

První dojmy - První jízda s testovací motorkou jen nadšení, vše fungovalo jak má, skvělá ochrana před větrem, krásný zvuk sériové koncovky výfuku, dostatek výkonu. Negativa z první jízdy asi trochu lehké turbulence do helmy při vyšší rychlosti v kombinaci s mojí výškou, pomohlo výškové nastavení plexi.

Motorku bych doporučil pro - Pro lidi, co nepotřebují už lítat na motorce, pro vyklidněné jezdce, co oceňují pohodlíčko, klidnou jízdu a cestování.

Doplňky na motorce - Jen prémiové sedlo pro řidiče a spolujezdce.

Recenze

Po nějaké době na klasickém naháči MGV7 jsem hledal motorku na denní cestování s dobrou ochranou proti větru a dostatkem výkonu pro svižné předjíždění. Nakonec padla volba na Hondu NT 1100 ve verzi DCT, kde kromě volby jízdních režimů lze řadit i čistě manuálně tlačítky na heftech.
Krásná bílá metalíza, skladový model za super cenu se mi hned zalíbil. Neříkám, že bych se bránil červené barvě, ta se mi vždy líbila, ale měl jsem ji již na Crosstoureru a tak změna je život, bílá je vidět na silnici a perleť na slunci krásně září :)
Je to pohodlná motorka, zakoupil jsem prémoivé sedlo pro řidiče a spolujezdce a jinak není co řešit. Motorka má v základu kufry, tempomat, výhřev rukojetí, hlavní stojan. To co člověk normálně potřebuje. Časem asi možná dokoupím navigaci.
Motorka skvěle filtruje nerovnosti, motor z Afriky o síle 100 koní je dostatečně výkonný a má skvělý zvuk už v základu. Na brzdy si nemohu vůbec stěžovat. Řazení DCT, čili 4 režimy, nejlépe se cítí v režimu SII. Občas podle nálady řadím podle sluchu manuálně tlačítky a to nemá vůbec chybu, pod plynem, dolů to samo zvládá i meziplyny. DCT se navíc samo učí podle stylu jízdy a tak samo pozná, jak člověk zrovna jede a přizpůsobuje tomu i řazení. Člověk pak může veškerou pozornost věnovat silnici a zatáčkám :) Nejsem už mladej hejsek, abych na motorce lítal a určité pohodlíčko mám prostě rád a tohle k tomu patří. Proč se otravovat ještě s klackem u nohy? :)
Hodně lidí tu píše, že je motorka ucukaná při nízké rychlosti, třeba ve městě. Já nemohu vůbec tato slova potvrdit, motorka se dá v pohodě v nízkých otáčkách řídit, plyn drží, motorka necuká, neposkakuje. Chce to prostě jen cit na plynu.Do zatáček je NTčko krásně ovladatelné, na rovině i při vyšší rychlosti drží jak přibité. Vibrace do řidítek jen malé, to k tomu patří, nic, co by člověk řešil.
Turbulence při jízdě do helmy prakticky nejsou, stačilo jen vhodně upravit výšku pléga. Na motorce se pohodlně svezou i hodně vysocí lidé, jako jsem já. Blastery krásně odvádí vzduch od rukou a nohou.
Motorka má i dost místa pod sedlem, kde si člověk schová lékárnu, vestu apod.
Přemýšlím, co vytknout, asi jen to, že na zrcadlení telefonu člověk potřebuje kabel, není to bezdrát a že chybí nastavení plexi štítu za jízdy...
Takže najeto zatím 600km, zajíždění motoru v režimu SII či manálu. Spotřeba cca 5 litrrů, tankuju Vervu 100. Uvidíme a další poznatky později doplním.

Tak po pár týdnech najeto cca 1200km, čas na garančku :)
Motorka šlape jak má, spotřeba 4,8-5,0/100km. Jezdím většinou v režimu SII, ve městě někdy v klídku S1, drží to nižší otáčky na vyšší kvalty. Když si chci užít zatáčky podle svého gusta, šoupnu tam plně manuální režim a ovládám si řazení tlačítky, tak jak chci já. Ale po chvíli to člověka stejně přestane bavit a přejde na automat S2. DSG oceňuji ale především ve městě, člověk nemusí neustále řadit nahoru, dolů a na křižovatkách jsem na rozjezdu jednoznačně nejrychlejší :)
Zkoušel jsem ještě laborovat s plégem při mé výšce, ale v nejvyšší poloze, kdy je klid v helmě, zase nefunguje tak větrání. Tak jsem si plégo zase snížil o pozici dolů, ve městě jedu s pootevřeným hledím. Dokoupil jsem blatníček dozadu, chrání tak lépe centrální tlumič, chtěl jsem Puig, ale nebyl nikde skladem a čekal jsem dlouho. Tak jsem to zrušil a vzal Pyramid. Nechám ho tam šoupnout v týdnu při garančce. také jsem pořešil Tomtom navigaci, RAM držák jsem namontoval přímo místo jednoho šroubu uchycení řidítek. Odpadla tak ošklivá svorka, nic se neklepe, že je navigace na řidítkách mi nevadí, koukám beztak jen když nevím na křižovatce kam dál :) Zrcadlení mobilu jsem nechtěl, zaprvé kabelové připojení a nechci přijít o hlavní LCD. Přepínaní by mi vadilo.
Co se týče jízdy, paráda, motorka jde čím dál lépe do zatáček, jak si na ní zvykám.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Miklasek
Miklasek napsal 31.03.24 v 09:39

Špica! Navigáciu nemusíš bastliť, máš tam predsa Android auto/Apple car play

jelda-f
jelda-f napsal 31.03.24 v 09:18 10b.

skvělý stroj na pohodlné a dlouhé cestování. Ať slouží a vždy doveze tam, kam je třeba

OldCrow
OldCrow napsal 28.03.24 v 18:30 10b.

Nádherná motorka.

blazin.
blazin. napsal 26.03.24 v 09:32

Mám také bílou, vše co píšeš tak sedí.

blazin.
blazin. napsal 26.03.24 v 09:32

Mám také bílou, vše co píšeš tak sedí.

Více komentářů



TOPlist