renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NT1100 (2023)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník LuděkCBF
Vloženo 6.11.2023
Aktualizováno 25.12.2023
Zobrazeno 4 769x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Silný cestovní stroj na dlouhé cesty ve dvou.

Více fotografii

Motorka koupena od Honda moto Praha Jarov

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - První dojem byl super. Přesně to, co jsem si přál. Síla, akcelerace a pořádný krouťák už od spodních otáček. No, a hlavně pohodlí pro mne i batůžek.

Motorku bych doporučil pro - Ideální stroj na cestování.

Doplňky na motorce - turistické sedlo Honda
turist. stupačky spolujezdce

štelovací CNC páčky

ochranný rám motoru GIVI

horní kufr GIVI Maxia 4 V56 s opěrkou a brzd.světlem

prodloužení př. blatníku a zadní blatník s krytem řetězu Pyramid

ochranná mřížka chladiče

USB zásuvka pod sedlem

Recenze

Táhne mi na šedesát a jezdím na motorkách už dlouho. Vyzkoušel jsem jak dvouválec, tak čtyřválec. Každý má to své pro i proti. Jako poslední moto jsem měl asi 7 let Hondu CBF 1000 ABS a současně Aprilii RSV 1000R Tuono. Honda skvělá na cestování se třemi kufry a spolujezdcem, výkon, hodná, spolehlivá a spotřeba 5l/100km, dojezd na jedno natankování 410km, ale bohužel bez emocí. Aprilia brutálně divoká, silná, bez asistentů naprostý mazec, bez místa na peněženku, malá nádrž a spotřeba 7-10l. Přesto jsem si jízdu vždy maximálně užíval a těšil se, až zase vyjedu. Na Hondu jsem se těšil taky, ale po přesednutí z Tuona, jsem měl pocit, že jedu tramvají... Stále jsem si říkal, kdyby tak byla motorka, která by měla to nej o obou v jednom balení...
Moc se mi líbila Ducati Multistráda, ale je na mě vysoká. Mám 175cm a jezdit na mašině, kde stojím na špičkách fakt nechci.
A konečně jsem ji našel!!! Honda NT 1100 .
To je přesně to, co jsem si přál. Tak jsem vyrazil do Hondy prohlédnout a vyzkoušel NT-čko. No, a jedno si tam hned koupil. Jediné, co mě mrzelo, že byla chudá nabídka barev. V nabídce byly jen tři barvy, bílá, tm.šedá met. a Antracit metal. Mě by se líbila třeba červená. No, ale co se dá dělat vybral jsem tedy tu antracitovou metalízu. Už v obchodě jsem věděl, že to takto nezůstane! Nechal jsem pak vyrobit polepy dle mých představ a trochu tu "šedou myš" vybarvil.
Nabízená výbava už v základu mě velmi mile překvapila. Předvolené jsou tři jízdní režimy + 2 individuální dle vlastního nastavení, ABS, 3-stupňová nastavitelná kontola trakce, 3-stupňová nastavitelná intenzita brždění motorem a 3-stupňové nast. reakce plynu při akceleraci, autom. rozsvěcení varovn.blinkrů při náhlém brždění, autom.rozsvěcení světel, led přední i zadní světla, autom. vypínání blinkrů (naprostá pecka!), barevný displej s Android auto/Aple car se zrcadlením navigace z telefonu a telefonního seznamu vč. kompatibility s intercomem, + malý displej s hlavními údaji (pro info při puštění navigace na hlavním displeji), ukazatel zařazeného rychl. stupně, 12V zásuvka i USB zásuvka na přístrojovce, tempomat, boční kufry s taškami, vyhřívané rukojeti, ukazatel teploty vzduchu a ukazatel stavu baterie.
Přední vidlice i zadní centrál jsou štelovací.
To vše je v základu. Je to fakt bohatá výbava, ale přesto jsem si ještě něco musel dokoupit. Ještě v motosalonu jsem si nechal namontovat a naprogramovat oboustranný Quickshifter, pohodlnější cestovní sedlo Honda a turistické stupačky spolujezdce / ty orig. jsou celokovové (

Dokoupil jsem si a namontoval ještě prodloužení předního blatníku, zadní blatníček s krytem řetězu, ochranný rám motoru, horní kufr s opěrkou a brzdovým světlem.
Ještě jsem namontoval ochrannou mřížku chladiče a obě štelovací (6 polohové) CNC páčky (u orig. je štelovací jen brzda).

Jízda: to je fakt zážitek. Už ten zvuk je balzám pro uši Pěkný krouťák už při rozjezdu, ale krásný lineární plynulý průběh v celém spektru otáček,. Super brzdný účinek motoru při zavření plynu. V zatáčkách často ani nepotřebuji brzdy...!!! To holt umí jen dvouválec. Krásně se vodí do zatáček, radiální brzdy jsou spolehlivé.
Nádrž má na na 21l a spotřebu 4,5-5l/100km dojezd 400-460km!!!
Přesně to co jsem si přál. Jediné na co jsem si trochu zvykal bylo to rychlořazení. Nakonec jsem to vychytal tak, že na rozjezd 1, 2 a 3 používám spojku a 4, 5 a 6 řadím pod plynem bez. Zpět se zavřeným plynem 6,5,4,3, a 2 s 1 zase se spojkou. Pak je jízda plynulá a i pro batůžek příjemná. Krouťák dvouválce prostě při řazení nižších stupňů bez spojky, to vždy s motorkou nepříjemně cukne a to je zvlášť při jízdě ve dvou vopruz. Jinak naprostá spokojenost.
Stihnul jsem letos jen necelých 1200km a první garančku, ale mohu říci, že jsem moc spokojený a můj batůžek také. Bezva stroj na dlouhé cesty ve dvou s plnou polní!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pedl
Pedl napsal 30.01.24 v 12:28 10b.

Pěkné polepy

ErkoPeťa
ErkoPeťa napsal 21.11.23 v 15:33

Krásná motorka

Anders
Anders napsal 20.11.23 v 08:57

Pěkný, s nedostatkem ohledně červené tě dobře chápu, ale jak již tu někdo psal, na barvu to nejezdí. Mnoho šťastných km přeji!

LuděkCBF
LuděkCBF napsal 13.11.23 v 17:05

Rám je od GIVI TN1196B. Koupil jsem ho na objednávku u HZ Moto. Líbil se mi nejvíc. měl by zachránit to nejdůležitější (t.j.klika motoru) a není to taková očičárna na silniční motorku.
https://www.hzmoto.c...onda-nt-1100-22.html

RZ3
RZ3 napsal 13.11.23 v 14:40

Ahoj moc pěkný. Povedená kombinace. Můžeš poslat odkaz nebo kde jsi koupil ten padací rám motoru. Nikde jsem tenhle neviděl. Děkuji RZ

Více komentářů



TOPlist