renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NT1100 (2024)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník p33tt3p
Vloženo 30.3.2024
Aktualizováno 2.4.2024
Zobrazeno 8 366x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Môj najnovší liek na krízu stredného veku...

Výška jezdce: 191 cm

První dojmy - Prvé dojmy sa udiali ešte na showroome na jeseň 2023. Potom to už išlo so mnou z kopca. Začal som systematicky sledovať internetové recenzie, videá a diskusné fóra o Honde NT1100 (domáce aj zahraničné), takže všetky plusy a mínusy mi boli dopredu jasné. Keď som sa dozvedel, že pre rok 2024 bude aj červená bolo rozhodnuté...

Motorku bych doporučil pro - hlavne pre už kľudných "starších pánov" (obzvlášť pre tých vysadených na Hondu) ako konečná, alebo ako predposledný stupeň pred GoldWingom... :))

Doplňky na motorce - k bohatej základnej výbave (bočné kufre, vyhrievané hefty, tempomat, parkovacia brzda - pre DCT v základe) bola ešte pridaná Voyage sada (komforné gelové sedadlá, hmlovky, originálny 50l zadný kufor, komfortné stupačky, 4,5l tankvak)
+ padáky (spodné, horné, pre zadné kufre)
+ mriežka na chladič
+ predĺženie predného blatníka
+ zadný blatník
+ blastre
+ a ešte pár blbostí ktoré sú už nakúpené, ale ešte nie sú nahodené... (napr. touringové plexi PUIG + zdvih/posun na rajdy a pod.)

Recenze

Skúsim sa teda neopakovať po ostatných majiteľoch, aj keď na 100% sa tomu vyhnúť nedá. Tento motocykel som si vybral "lebo je to HONDA"... Bola to jasná voľba z rozumu. Spoľahlivá značka, overený motor, bohatá základná výbava, motocykel primárne určený na touring (sólo aj vo dvojici), väčšinou pozitívne recenzie a prijateľná cena. Samozrejme že je v DCT ("Vy jste se zase kochal, žejo, pane doktore?..."). Kapotáž má trochu "skútroidný" vzhľad, ale v podstate neurazí. Patrím k ľudom, ktorí uprednostňujú funkciu pred dizajnom. Motorka je pohodlná (hlavne na dlhé jazdy pre ktoré je určená), s dostatočným výkonom a ochranou pred vetrom. To, že nemá elektrický ovládané plexi alebo bezkľúčový prístup mi až tak veľmi nevadí (hoci by to samozrejme bodlo), rovnako aj Apple CarPlay ide len po drôte... Z recenzií som však vedel do čoho idem. Vačšina z týchto vecí je nejakým spôsobom riešiteľná, prípadne sa človek jednoducho zmieri s daným stavom. Na dochádzanie do práce (4km) a jazdy po meste mám novú Forzu 125 (2023) a tam si bezkľúčový prístup a elektricky ovládané plexi užijem. NT-čka je predurčená na dlhé trasy a pri nich tak často do kufrov nepoleziem. Ten káblový CarPlay vyrieši tankvak alebo handlebars bag, prípadne USB Bluetooth adaptér na bezdrôtové pripojenie. Jediné, čo by som možno ešte spomenul je fakt, že trocha "hreje od nôh", inak len samé pozitíva a sociálne istoty...

PS1: Tá farba v skutočnosti vyzerá oveľa lepšie ako na fotkách.
PS2: Zobral som DCT lebo čísla predajov neklamú (vox populi, vox dei). Keby som šiel do manuálu, tak tam určite hodím qucikshifter a ten mi pri mojej DCT plne suplujú tie malé pádla na "Rubikovej kocke"...

31.03.2024
Ako som písal v mojom úvodnom texte, mám dokúpených ešte pár vecí, ktoré som zatiaľ ešte na motorku nenahodil, resp. nie som ešte celkom presvedčený o tom, či ich vôbec nahodím...

To čo určite nahodím je kryt na priestor okolo hornej časti vidly, čo spolu s predĺžením blatníka výrazne zredukuje množstvo špinavej vody striekajúcej nahor popri vidle pri mokrých jazdách...

https://www.aliexpre...arch%7Cquery_from%3A

Kvôli svojej výške 191cm (a tiež kvôli polovičke vzadu) určite budem experimentovať s väčším plexi od PUIG-u, ale na to bude potrebné posunutie rajdov dozadu. Plexi aj tie zvyšovače od VOIGT-u už mám, ale bude to asi vyžadovať uvoľnenie hlavne brzdovej hadice/bovdenu aby sa nenapínala v krajnej polohe rajdov. S plynovým lankom by nemal byť problém. Zatiaľ pojazdím s origo plexi a uvidím.

Ak už niekto posúval rajdy smerom dozadu a hore, napíšte mi prosím vaše skúsenosti do správy, pripadne pošlite mi aj foto. Budem vďačný.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hawkehi
Hawkehi napsal 22.04.24 v 12:27

Nádherná, přesně tuhle mám v plánu pořídit příští rok. Přeji hodně šťastných kilometrů

Hawkehi
Hawkehi napsal 22.04.24 v 12:26

Nádherná, přesně tuhle mám v plánu pořídit příští rok. Přeji hodně šťastných kilometrů

Hawkehi
Hawkehi napsal 22.04.24 v 12:25 8b.

Nádherná, přesně tuhle mám v plánu pořídit příští rok. Přeji hodně šťastných kilometrů

dettektorr
dettektorr napsal 03.04.24 v 17:40 10b.

10 bodů za barvu, v té záplavě sedých a černých je tohle celkem exot. Jinak přeju mrtě nádherných zážitků. Pro mě jde o mentálního skoro nástupce ST1300, byť už to nemá kardan a elektrické Plexi atd, ale je to cesťák.

kapr
kapr napsal 02.04.24 v 11:56 10b.

Zdarec,
prodloužení řídítek od Voigt mám taky. Super precizní zpracování . No, podle předpokladu brzdová hadice je značně napnutá. Posunul jsem brzdovou páčku s nádobkou a pořád to nebylo ono. Chce to vyměnit hadicu za delší. Od ovládání plynu a dalšího vede elektrika, tam to vyšlo v pohodě.
Na druhé straně jsem pouvazoval jinak stahovací pásky elektriky a docela to vyšlo. Ale jelikož mám manuál, tak spojkový bovden byl značně napnutý a při otočení řídítek šel moc natvrdo přes klíč spínačky.
Takže jsem dal všechno zpátky a je
https://voigt-mt.de/...da-NT-1100-SC84-2022
Kdyby to někdo někdy už řešil, dejte vědět.

Více komentářů



TOPlist