renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NT1100 (2023)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Quido_Zidle
Vloženo 21.5.2023
Aktualizováno 26.5.2023
Zobrazeno 2 373x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Vlk v rouše beránčím. Cesťák, co na něm z fleku dáte Itálii na otočku a co se umí v zatáčkách (hlavně na výjezdu z nich) hooodně rozparádit

Motorka koupena od Honda Trenčín

Výška jezdce: 181 cm

První dojmy - Měl jsem hodně dlouhou přestávku (30 let:-) a před prvním svezením byla lehká nervozita. Ale první kilometry s NTynou a byl jsem na ní jako doma. Ta motorka přes svou váhu 238 kg je neskutečně uživatelsky příjemná, zatáčí skoro sama a její až brutální zátah a zvuk, ten byste u ní na první pohled určitě nečekali. Zatím až na maličkosti (o kterých jsem věděl dopředu) nadšení!

Motorku bych doporučil pro - Komukoliv, na dlouhé cestování i kolem komína

Doplňky na motorce - Padáky Hepco Becker, prodloužení předního blatníku, Voyage sada (ještě lepší sedlo, top case, mlhovky) a quickshifter

Recenze

Proč NT 1100? Hele cestovní endura vypadají určitě "chlapáčtějc", ale...
- do terénu jezdit nebudu, neumím to (nicméně NTéčka má zdvihy 150, takže šotolinu v pohodě zvládne)
- hledal jsem motorku co nejpohodlnější pro dlouhé cestování a hlavně pro "batoh" - což endura moc nejsou
- a porovnával jsem value/money (tam je na tom např motorově totožná Afrika Twin cca o 100 tis. víc při stejné výbavě...)
No a z toho mi vypadla NT 1100 (srovnával jsem s velkým Versysem, Tracerem, CF moto 800 , Afrikou, V stromem)

Co je super:
- "brutální" a hlavně lineární zátah snad už od 2tis otáček
- zvuk továrního výfuku
- neskutečně pohodlné sedlo
- zatáčí skoro sama
- ochrana proti větru (to je někdy i jako mínus, protože najednou jedete 150 a vůbec vám to nepřijde...)
- sériová výbava - máte tak skoro všechno
- rozsah nastavení předního štítu
- převodovka - co ta si ode mě nechá líbit...
- komprese motoru, skoro nemusíte brzdit jinak
- display s Apple car play

Co je jako mínus:
- ruční a velmi "tuhé" vytahování štítu - zasloužilo by si to elektriku (klidně i za příplatek). Za jízdy si ho nahoru nevytáhnete
- nemá náklonové ABS
- dvouválec - někdy trochu ucukanej (ale za to můžu spíš já
- váha - manipulace na malém prostoru
- obnažené dráty pod řídítky - to japonským soudruhům čest teda nedělá...
- propojení s Apple Carplay pouze přes drát a k tomu chybějící přihrádka kam dát propojený mobil (musíte dokoupit držák a pak už Carplay nedává tolik smysl - můžu pracovat přímo na mobilu)
- na pomocném display (jediný pokud máte Carplay zapnutý) mi chybí otáčkoměr a stav paliva (a zbytečný je tam celkový stav km)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DomT
DomT napsal 26.05.23 v 09:10

Čau @Quido_Zidle. Co se mobilu týče, tak to výborně řeší ten orig tankbágl. Jen je nevýhoda že se tam hrozně hřeje.
Příplatková sedadla mám a po ujetí 5500km taky nadšení trvá. Jen říkám že nedostatky jsou, lidi pořád je to Honda je to Honda, ale rozhodně se to dalo dotáhnout líp. Nadruhou stranu, v porovnání s konkurencí, je to levný

Quido_Zidle
Quido_Zidle napsal 26.05.23 v 08:12

Čus @DomT. Máš pravdu při 2tis dává motor při přidání vibracemi jasně najevo "hele přeřaď vole", ale stejně tahá jak z praku.
Já dal na základním sedle 350 km v tahu a vůbec jsem nevěděl, že sedím. To příplatkové je ale ještě vyšší liga...
U Carplay mě štve ještě i připojení pouze a jen přes drát a chybějící přihrádka kam pak dát mobil...
Jinak moje nadšení i po ujetí 1500 km stále trvá

DomT
DomT napsal 24.05.23 v 17:58 9b.

Taky ji mám. Nicméně brutální zátah od 2tis otáček bych neřekl, chce to nejlépe tak 3.5tis a víc, pod 3.5tis při velkém přidání to nezní moc zdravě a dost to vibruje To základní sedlo podle mě pohodlné vůbec není Za to cukání nemůžeš ty, ale el plyn který není moc vyladěný, ve městě to trochu řeší režim urban. S tím štítkem je to škoda, ale za ty prachy Apple CarPlay je super, jen škoda že to nejde spolu s otáčkoměrem. Quickshifter tam mám a popravdě ho moc nevyužívám, jen ve vysokých otáčkách při sportovní jízdě.
Tak spousty šťastných kilometrů

Pupi04
Pupi04 napsal 22.05.23 v 15:51 10b.

Dobrý Honda cesťák
Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu

kubrt1965
kubrt1965 napsal 22.05.23 v 13:58 10b.

Pěkný stroj

Více komentářů



TOPlist