cfmoto_800mt_sport_kufry



PROFIL MOTORKY

Honda NT1100 (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník rmuselik
Vloženo 12.4.2022
Aktualizováno 2.6.2023
Zobrazeno 2 820x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Konečně po delší době silniční cestovní mašina od Hondy. NC750 bylo prostě na delší cesty slabé, ve dvou jsem se si na předjetí kamionu úplně netroufal...Tím neříkám, že NC750 je špátné motorka!

Výška jezdce: 193 cm

První dojmy - Zatím žádné, jen první posez v motosalonu. A hned jsem zapadl i s mými 193cm. To půjde!

Motorku bych doporučil pro - Podle mě ideální moto na delší cesty klidně i ve dvou. Opravuji, ideání moto i na dojíždění do města a do města samotného taky bez problému. :-) Univerzání moto pro toho, kdo nepotřebuje Afriku nebo jimé endura, protože se mimo silnici stejne nepodívá...

Doplňky na motorce - Quickshifter, Top case, komfortní sedlo řidiče i spolujezdce.
EMAX štít, kryt chladiče

Recenze

Prvních 500km mám za sebou. Zatím v zajížděním módu, ale už jsem se seznámili a určitě si budeme rozumět! Skvělá ochrana před větrem, ovladatelnost za jedna, i ve dvou je jízda požitek. Už se těším, až přepnu do sportovnějšího nastavení, protože už teď vím, že to bude zábava. A asi poprvé v životě se opravdu těším na dálnici a poznávání dálek!
1000km namotáno za 14 dní. Utíká to samo.
Cesta ráno do práce, teplota 3 nad nulou, hefty na 4.stupeň vyhřívání a jedeme. Plexi na maximální výšku a není problém. 30 minut dojezdová vzdálenost, nepotřebuji ani žádné termoprádlo. Tričko, mikina, budna bez vložky, moto rifle a je to.
Můj první Quickshifter... původně jsem chtěl DCT, ale nebyla... Jsou okamžiky, kdy by se hodila. Hlavně při jízdě ve dnou a ve městě. (Dřív jsem ji měl na NC750, tak můžu porovnávat). Nicméně jinak, když jedu sám a můžu si hrát s Quickshiftrem, je to paráda! Takový ten moto GP pocit... (nikoliv styl jízdy, to ani náhodou, na to nemám...).
Dálnice úplně v klidu, 150km/h je tam hned i ve dvou. Vítr není překážkou, komfort řidiče je perfektní. Vyšší rychlosti testovat nebudu, pro splynutí s provozem je 150km/h maximum toho, co potřebuji, úplný komfot vidím někde kolem 140km/h, pak klidně hurá až na kraj světa.
Jen když by mě někdo poradil, jak deaktivovat hudbu... Kdykoliv připojím headset k moto, pustí mě automaticky hudbu z mobilu. Takže po každém startování cvakám ovladačem a hudbu vypínám...
To je ale zatím jediné mínus, kreré se pravděpodobně dá řešit, jen nevím jak...
...Vyřešeno, u nového telefonu se to neděje, takže jsem se jen stal obětí své vlastní nešikovnosti v nastavení telefonu.

Tak mám za sebou 3000 km a první cestu do zahraničí. Tedy přesněji z Brna do Bratislavy. Po dálnici... Vím, nuda, ale já jsem si chtěl dálnici vyzkoušet, než případně vyrazím někam dál. Takže jsem poprvé zprovoznil Apple Car play, nastavil navigaci v mobilu, rychle se vyškolil v používání tempomatu a hurá na to! A jako paráda! Na tempomatu nastaveno 145km/h - v reálu je něco kolem těch 130km/h bude , a jedem. A mohli by jsme jet klidně dál! Ta hodinka a něco utekla jako nic! Přes vysoké plexi vítr žádný problém, tempomat zařídil, že jsem mohl dát odpočinout pravé ruce, navigace mě zase nechával v klidu, že jedu na čas a v Bratislavě mě parádně navedla až do centra. Což je asi samozřejmost, ale v autě je na sledování více času. Já měl na moto celkem respekt, ale vše je na očích a pěkně čitelné. Takže paráda. Asi jediné, co mě trošku překvapilo je fakt, že při používání Car play nemá člověk přehled o stavu paliva. Říkal jsem si, v klidu, až to blikne, zajedeš na benzinku a je to. No jo! Jenže když to blikne na pátém kilometru na dálnici Bratislava Brno a jediná benzinka je až skoro u hranic, tak to kór při dálničním tempu bylo celkem na knop a počítač už mi ke konci ani neukazoval dojezd... Ale vše dobře dopadlo, příště budu zase o něco chyhtřejší...

Tak jsme cca v půlce sezóny. Je sice konec prázdnin a člověk by řekl, že nám to za pár týdnů končí, ale já věřím tomu, že na této mašině se bude dát jezdit, dokud nebude sněžit!
Momentálně najeto necelých 6 tis km. Pneu vykazují známky mírného opotřebení, ale ve srovnání s předhizími mot si myslím, že to letos zvládnu na jedněch gumách. Nezávodím, tak věřím tomu, že by se 8-10tis km dalo zvládnout.
Jinak v mazičase jsem pořídil komfortní sedlo spolujezdce. Sice mi to teď úplně barevně neladí s původním sedlem řidiče, což je trošku škoda, ale mě původní sedlo zatím nijak nelimituje a manželka se teď vozí jako v křesle. A vlastně i mě v této kombinaci celkem vyhovuje, že cítím lepší oporu mé zadnice při prudším rozjezdu...
Opět jsem si udělal jeden trošku delší výlet, Tišnov - Gyor na otočku za jeden den. Tam po dálnici, zpět jsem se do Blavy motal kolem dunaje po okreskách a z Blavy jsem najel zpět na dálnici. Těch cca 500km už budilo respekt, ale zase jsem byl příjemně překvapený, jak si mašina se vším poradila. Po dálnici temponat na 145, okresky tak nějak do těch 120 max, a uteklo to jako nic. Zase ale abych úplně nekecal, cestou zpět už jsem si u Břeclavi na chvíli zastavil, abych se protáhl a vyřídil nějaký ten telefonát. To je asi jediné, co se na dálnici opravdu nedá, telefonovat... I když mám intercom, slyšet toho moc není. A stejně se raději soustředím na jízdu samotnou. A ta byla za jedna!

Mimochodem, jsem úplný máslo. Potkal jsem v Rakousku u Villachu chlapíka, co se vracel po 17 dnech motovýletu z Řecka. Říkal, že to bylo na pohodu, najetých cca 6tis km, na pána... A když jsem se ptal, na čem jel, říkal na Hondě... říkám si tak Africa nebo NT... a on pokračoval... na Forze 125... Musím se nad sebou hodně zamyslet, proč mám vlastně mašinu za 350tis a jezdím z 90% kolem komína... No nic, co už, aspoň mě zase někdo k něčemu motivoval, tak uvidíme příští rok!

26.5.2023
Lehký update po roce... Najeto 8500km. v 7tis jsem vyměnil pneu za Michelin Road6. Čistě preventivně, myslím,že původní pneu by ještě spousta lidí dokázala ojet víc, ale na motorce nehodlám pokoušt limity... Nové Michelinky paráda, 100% spoleh i na vodě. Ale nejsem jezdec na limitu, tak nemůžu adekvátně posoudit nebo porovnat vlastnosti. Až budou mít najeto 7 tis km, tak budu moct porovnat aspoň životnost...
Koupil jsem nové vyšší plexi od ERMAX a mých 193 cm je úplně v klidu. Stejně jsem ho stáhl o pozcic pod maximum, což odpovídá maximu originálnímu plexi. Ale v dešti to občas zvednu a paráda.
Demontoval jsem prodložení blatníku, v dešti výrazná pomoc, teď té vody od vidlí nelítá tak moc.
A u kamarádů z Číny jsem pořídil kryt chladiče, čistě kvůli designu. Asi možná i něco ochrání...
A komforní sedlo jsem dokoupil i sobě...
Minulý víkend jsem se poprvé vydal dál na humna. A zase jsem si uvědomil, jak dobrá volba Honda byla. A 300 zatáček v Hořicích stálo za to! Se vším všudy!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
HONDAB
HONDAB napsal 27.05.23 v 13:04 10b.

Zdarec, dobře si vybral, jezdí hodně dobře, ať slouží, užívej si to.

TomasNBK
TomasNBK napsal 23.03.23 v 10:52 10b.

Parádní, taky jí mám v hledáčku
K tomu automatickému spouštění hudby, mrkni sem:

https://www.ukeysoft...-playing-in-car.html

Myschan
Myschan napsal 11.10.22 v 12:31 10b.

Mám NC s DCT, poslední model, a zatím měnit nehodlám, ale jezdím sám. Je fakt, že NT s DCT by byla jediná mašina za kterou bych byl ochoten vyměnit. Takže gratulace a vždy kolama dolů

DaD_cz
DaD_cz napsal 14.08.22 v 08:30 10b.

uz se nemuzu dockat sve, zatim mi vsechny recenze potvrzuji ze jsem se rozhodl spravne

JaryOne
JaryOne napsal 02.06.22 v 19:50 10b.

Těším se na další postřehy :)

Více komentářů



TOPlist