Je to univerzální stroj. Továrna na emoce.
Motorka koupena od Imofa Řeporyje
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Sedla mi na první dobrou. Podvozek je geniální.
Motorku bych doporučil pro - Je to univerzál. Nejlépe se cítí na okreskách . Na dálnici úplně není...Ale přesun do průsmyků vydrží a tam bude v ráji...
Doplňky na motorce - Instaloval jsem touringové plexi , tankvak a zadní kufr Shad. A nově ještě padáky motoru i kardanu.
Recenze
Pokukoval jsem po ní dlouho, ale poprvé ji naživo viděl a osedlal na motosalonu 25. Začal jsem koukat po inzerátech a nakonec se rozhodl pro predváděčku od Imofa. Prodejce komunikoval výborně a po čtrnácti dnech jsem pro ni dojel. Cesta domů byla fajn a já byl v euforii. To byl pátek. V pondělí při cestě do práce bod modem mrazu to začalo...Nejdříve kontrolka trakce, potom abs a potom kontrolka motoru. Kontaktoval jsem prodejce a to jsem neměl dělat. Řekl mi, zejsdm se zbláznil jet na ní v mínusu, že je to italka zvyklá na teplo! Motorka měla najeto 1900km. Neztracel jsem s ním čas a volal do Sušice do první kozí. Fantastický přístup. Motorku jsem dovezl v dodávce a po dvou hodinách odjížděl. Nebyla provedena aktualizace softwaru, žádná diagnostika a motorce nikdo neřekl, že ji dal laděný výfuk .Nakonfiguroval škrtící klapku.
Od té doby zatím vše ok a mám zase tu pravou radost.
Podvozek je opravdu geniální. Motor má výborný charakter. Při jízdě ve dvou je výkonu tak akorát, ale za mě to stačí.
Ahoj, o První Kozí bych mohl napsat kapitolu na malou knížku, ovšem veskrze pozitivní. To je jiný svět. V životě jsem nepoznal profesionálnější obchod s čímkoliv motorovým. To je právě ten rozdíl od velkých showroomů - tam asi sledují nejvíc obchod, a to ostatní je nutné zlo. V Sušici to koupí motorky právě začíná. Teprve potom člověku spadne brada a jen vejrá, jak se to taky dá dělat... Přitom jde o naprosto profesionální provozovnu, s velmi fundovanými znalostmi nejen Guzzí techniky, ale značky celkově. Motorkář co tam přiveze svůj stroj je přivítán jak by přijel do rodiny, a motorka dostane úplně vše, co dostat má a zpravidla je nabídnuto i něco navíc - ať už jde o drobné doplňky, výměny dílů nebo inovace softwaru. A k tomu fůra velmi cenných informací, kterou každý majitel Guzzi určitě upotřebí. Protože - u nich se sice motorky taky prodávají a opravují na kšeft, ale dělá se to od srdce - a tak to má být u každýho živnostníka.
Přeji ať TT slouží. Mám jí 4 roky, a jsem naprosto spokojen. Dávám 10 bodů za prožité peripetie a myslím, že po změně "obvodního lékaře" už bude vše ok.
Věř mi, že to i já...Je to typický příklad nezájmu ihned po prodeji. Vyděláno mají a nic jiného je nezajímá. Poslední můj hovor s nima byl ,když jsem byl týden po prodeji nepojízdný. Do dnes se nikdo ani nezeptal jestli se mi povedlo to nějak vyřešit...
Imofa Ořech, tam jsem byl 2x. Poprve a zároveň naposled.
Ahoj. Řekl bych, že turbulence nedělá. Nesmím mít otevřené plexi. Je to výrazně lepší, než u originálu. Vzhledem k tomu, že mi taky jde hlavně o cestovní pohodlí, tak ještě zkusím deflektor. Nejsem žádný Valentino a rychlost okolo 140 je moje cestovní max. Hluk nedělá vůbec...