renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 900 Rally (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník mates.87
Vloženo 16.10.2023
Aktualizováno 16.10.2023
Zobrazeno 1 031x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Standartní Tiger 900 rally pro.

Motorka koupena od FIRMA:MOTOCENTRUM HK (Hradec Králové) - NA jednu stranu mi prodejce dopředu neřekl že motocykl byl padlý na jednu strunu. Na stranu druhou při prodeji i po něm se zachovali velice profesionálně.

Výška jezdce: 181 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Guzzi V85 TT: nízký výkon, forové zpracování, ale moc se mi líbili jízdní vlastnosti na cestě
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo: líbí se mi ale má ji každý a navíc má \"jen 2 válce\"

První dojmy - První dojmy jsou ve smyslu že se vše točí kolem motoru a podvozku. Nádherný zátah ve střední spektru s pěknou gradací ve vrchu. Do zatáček je jej nutné trochu nutit kdy jej srovnám například s moto guzzi V 85TT případně s pan amerikou. NA druhou stranu je nádherně stabilní. Díky téměř endurovému podvozu jsou i cesty třetí třídy jako dálnice :)

Motorku bych doporučil pro - pro kohokoliv kdo rád cestuje. Je perfektní mít motor s silným středním spekrem otáček který se rád vytáčí.

Doplňky na motorce - foto přidám časem.

Recenze

Koupil jsem si jej s 9tis najeto v základní výbavě. Po koupi jsem musel nastavit komplet odpružení do nominálního nastavení jelikož bylo kompletně přenastaveno a navíc velmi divně ( přední vidle komprese i odskok utažené na max a předpětí pružiny na min) u zadní zase pro změnu předpětí pružiny na max společně s kompresí i odskokem. Moto se jízdně chovalo jako postřelená koza.

Následně jsem hned objednal horní padací rám. Dle informací prodejce jen ten malý plastík u nádrže stojí 7tis a velký plast kdyjící chladič stojí rvnou 9tis. Takže padák se rozhodně hodí. Taky jsem si nalepil ochranou folii na LCD displey.

Pak jsem si koupil vyšší držák řídítek jelikož jsem byl na moto příliž předkloněný a po delší cestě jsem cítil záda.

Nad to jsem vyměnil mechanické vypínání spojky za hydraulickou sadu od magury. Nyní skvělé že se dá spojka ovládat jedním prstem.

Nakonec jsem přidal dodatečnou fixaci řadící tyče.

Nyní lehce poladěno odpružení u přední vidle předpětí pružiny o 3 ot. , komprese i odskok nominální. Zadní jednotka předpětí pružiny na 50%. Moto se mi moc potápělo a i při lehkém terénu chodili vidle k dorazům.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist