
Redakční Honda Africa Twin a poslední tango v blátě
08.04.2021
27.08.2021
11.06.2021
08.10.2020
18.08.2020
24.07.2020
17.06.2020
02.04.2020
20.12.2019
11.10.2019
23.09.2019
2020 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 1084 cm3 |
Výkon | 75 kW |
Výkon při otáčkách | 7500 ot/min |
Točivý moment | 105 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 6250 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový |
Počet válců | 2 |
Rozvod | OHC |
Ventilů na válec | 4 |
Vrtání | 92 mm |
Zdvih | 81.5 mm |
Kompresní poměr | 10.1 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový |
Materiál rámu | ocel/lehká slitina |
Zdvih předního odpr. | 230 mm |
Zdvih zadního odpr. | 220 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 310 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 21 " |
Zadní kolo | 18 " |
Rozměr přední pneu | 90/90-21 |
Rozměr zadní pneu | 150/70R18 |
Rozvor | 1575 mm |
Úhel hlavy řízení | 27.5 ° |
Závlek předního kola | 113 mm |
Světlá výška | 250 mm |
Výška sedla | 850 mm |
Výška sedla max | 870 mm |
Pohotovostní hmotnost | 238 kg |
Objem nádrže | 24.8 l |
Množství oleje | 4.8 l |
Spotřeba | 4.9 l/100 km |
První cena | 399900 Kč |
Poznámka | volitelné snížené sedlo 825 mm, volitelné zvýšené sedlo 895 mm; verze s automatem DCT: spotřeba 4,8 l/100 km, hmotnost 248 kg; za příplatek 50 000 Kč semiaktivní podvozek Showa EERA (navíc 2 kg) |
Od TomasTR(2021)
Od TomasTR(2021)
Od jantov(2020)
Od Dušan_Sihelský(2020)
Od Dušan_Sihelský(2020)
Od Dušan_Sihelský(2020)
Od Dušan_Sihelský(2019)
Nezveřejněný moto výlet z roku 21 - Klaš...
Moto dovolená Balkán 2021 5. díl
Honda Fest 2021: Podvanácté a opět top
Moto dovolená Balkán 2021 4. díl
Moto dovolená Balkán 2021 3. díl
Moto dovolená Balkán 2021 2. díl
Moto dovolená Balkán 2021 1. díl
KTM 890 Adventure vs. Honda CRF1100L Afr...
Moto výlet Orlické hory silnice 311
Honda Africa Twin Adventure Sports
Moto výlet Jižní Morava, aneb jak jsem n...
Moto výlet Vodní nádrž Mohelno
Ozvučení moto helmy, aneb jak dostat zvu...
Rozhledna Na Podluží a Lednicko Valtické...
Motocyklové příběhy 10. – Jeseníky se ne...
Motocyklové příběhy 9. – kolem Olomouce...
Moto výlet Apollónův chrám Africa twin 1...
Moto výlet rozhledna Kraví hora u Bořetic
Padací rám Africa twin 1100 Heed
Africa twin 1100 Adventure Sports - Inst...
Africa twin 1100 adventure sports - rece...
Helma LS2 FF900
Honda africa twin 1100 Android auto
Redakční Honda Africa Twin a poslední ta...
Jak se obléct na cestovní enduro?
Petr Hubáček z Hondy na tandemu s Vláďou...
Moto trip Santon
Moto trip Rozhledna Maják
Cestovní enduro připraveno pro terén: Co...
Honda Adventure Roads potřetí. Jezdci na...
Potomci legend: BMW R 1250 GS vs. Honda ...
Základní nastavení cestovního endura s r...
Dlouhodobý test Honda CRF1100L ATAS
Velký videotest nové Hondy Africa Twin 2...
Nová Honda CRF1100L Africa Twin Adventur...
Honda představila prototyp True Adventure
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Japonské | Afrika 1100, postřehy a zkušenosti | 464 | 13.5.2022 08:27 | ||
Enduro & funbike | Sedlo Africa Twin 1100 | 2 | 8.5.2022 18:12 | ||
Enduro & funbike | Spotřeba oleje v 6000 km | 16 | 8.5.2022 10:55 | ||
Silniční cestovní | Honda Africa Twin Adventure Sports 2022 | 81 | 26.4.2022 22:38 | ||
Silniční cestovní | CHIP Honda Africa CRF 1100 ( 1000) - vyšší výkon motoru | 169 | 11.4.2022 16:24 | ||
Poradna | vetrny stit | 21 | 11.3.2022 20:10 | ||
Enduro & funbike | Kriega pro Honda Arica Twin 1100 Adventure Sports | 1 | 8.3.2022 16:32 | ||
Silniční cestovní | Tiger 1200 či Africa Twin 1100 | 30 | 24.2.2022 10:06 | ||
Silniční cestovní | GS vs Africa | 42 | 24.12.2021 11:26 | ||
Enduro & funbike | pneu na Africu | 29 | 18.12.2021 22:09 | ||
Opravy a údržba | Nastavení tlumičů | 11 | 16.6.2021 13:24 | ||
Vybavení | Hrazda - Africa Twin 1100 Adventure sports | 11 | 16.5.2021 07:20 | ||
Pokec o motorkách | Honda africa TWIN: Výroba v Japonsku | 5 | 17.12.2020 15:17 | ||
Vybavení | Velikost Berik - bunda enduro | 2 | 27.6.2020 12:51 | ||
Opravy a údržba | Jutubový test 25 ADV pneumatik: 2020 Adventure Tire Shootout by ChapMotocom | 8 | 28.5.2020 09:11 |
Vysoká krásavica s prenikavým pohľadom, energickým zvukom a dobrodružnou dušou.
Snad to nerozmlátím. Jedná se o holej ATAS, tedy manuál almara, manuál podvozek, bez rychlořazení (v...
Univerzál pro všechny typy povrchů, na české cesty, vlásenky, dálnice i lehký šotolinky .. jako zary...
O této motorce již bylo napsáno tolik, že již snad ani nemám možnost o ní napsat cokoli co by nebylo...
Veľmi pohodlná univerzálna mašina!
Po dlouhé době motorka od Hondy, která se mi líbila.
Velká spokojenost, ze začátku hlavně s tím, jak vypadá, postupně i s jízdními vlastnostmi .. :-)...
Vypadá sice jako pořádná bestie, ale vodí se jako kolo. Spousty asistentů kteří se starají o bezpečí...
Prostě holka pro všechno. Její universálnost je až neuvěřitelná a dokáže vykouzlit úsměv na tváři ja...
Krasavice s jedinečnými jízdními vlastnostmi...
Nový přirůstek na šotoliny, ještě přihlásit, pojistit a jedem
Universální na silnici i offroad. Přesně moje krevní skupina.
Tož je to černé a líbí se mi to.
Skvělý stroj na dlouhé cesty i případně do lehkého terénu
Moderní, krásná, neokoukaná a hlavně vysoká
Velká spokojenost, ze začátku hlavně s tím, jak vypadá, postupně i s jízdními vlastnostmi .. :-)...
Skvělá moto na dlouhé trasy na naše silnice.
Ještě nevím. Venku je zima a nechce s mi ji jen tak zkoušet a ještě stim někde placnout.
Výborný stroj na dlouhé cesty i do terénu. Vždycky jsem ji chtěl a letos jsem si splnil sen.
Oproti minulé manuál změna je život
Tak ve středu provedena první garančka - 1000 km B-) vše v pohodě a můžu zase drandit |-)
Tak dnes proběhl první servis v Denaru Maxímální spokojenost a přístup.
;-)
Musím uznat že oproti 1000 svítí opravdu Parádně
Vše sedlo perfektně.
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.4/10 |
Průběh výkonu | 9.4/10 |
Vibrace | 6.6/10 |
Převodovka | 9.8/10 |
Mechanická hlučnost | 9.5/10 |
Zvuk | 9.8/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Brzdy | 9.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.6/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 9.3/10 |
Jízda | |
Sport | 8.3/10 |
Město | 8.8/10 |
Cestování | 9.6/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.5/10 |
Ceny servisu | 6.5/10 |
Servisní síť | 7.7/10 |
Dostupnost dílů | 7.0/10 |
Nabídka doplňků | 7.0/10 |
Servisní intervaly | 8.3/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.6/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.2/10 |
Ochrana spolujezdce | 8.0/10 |
Světla | 9.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Triumph Tiger 900 Rally | malá nabídka, vše 400 km od bydlení |
Jawa 350/361 | Bo fšeci říkali že mám plnů chalupu křápů že si mám přikůpiť cosi lepší... |
Honda CRF1100L Africa Twin | Spíše off road, menší nádrž |
Triumph Tiger 900 Rally | Dostupnost |
BMW F 850 GS Adventure | Cena, váha, dostupnost |
BMW R 1250 GS Adventure | Cena, váha, dostupnost |
Honda CRF1100L Africa Twin | Chýbajúca výbava oproti ATAS |
Honda CRF1000L Africa Twin | Nemá tempomat - kravina, no príjemná kravina, ktorú pri cestovaní ocením. |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | Protože ji přestaly vyrábět a nemožnost přihlásit v ČR funglovku z dovozu. |
Yamaha Tenere 700 | Moc vysoká. Příliš mnoho kompromisů. Dost drahá na to, co člověk dostane. |
KTM 1290 Super Adventure | |
KTM 890 Adventure | |
Suzuki DL 1050 V-Strom XT | |
Yamaha FJR 1300 AS/AE | ne tak vzpřímený posez, jen Euro 4, |
BMW R 1250 GS | |
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Spo | Nakoniec sa mi podarilo kúpiť za rovnakú cenu novší model (šiel som doňho hlavne pre vylepšený motor) |
Yamaha Tenere 700 | Cestování ve 2 + občasné výlety s kámošema co maj Street Triply |
Moto Guzzi V85 TT | |
BMW F 850 GS Adventure | |
BMW F 850 GS Adventure | Na to jsem koukal před rokem, tedy na jaře 2019 na výstavě, jezdecká pozice se mi zamlouvala. Jak postoupil čas, nedostala se do pořadníku, koncem roku 2019 jsem totiž pročítal všemožný periodika kde mi blíž byla litrová Afra. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Triumph Tiger 900 Rally | Tiger ve výbavě oproti Africe jako holátko |
BMW R 1200 GS Adventure | |
KTM 1290 Super Adventure | Vše jsem vysvětlil v prvním videu níže. |
Kawasaki Versys 1000 | Tím, že mám 100% silnice byla jasná volba na 4valec a obe17\" kola |
BMW R 1250 GS Adventure | Komplikované ovládanie a nastavenie, BMW lepší konfort na cestách, skvele vyladená motorka pre moje potreby. Afrika ja viac na terén a ja som v teréne presne asi tých 20-30%. z mojich ciest. |
KTM 1290 Super Adventure | v roce 2021 nepřinesli žádnou zásadní změnu, navíc nebyly skladem až v září což je pozdě |
KTM 1290 Super Adventure | Asi ani nevím... toužil jsem pořád po jakési ,,psychopatičnosti" po zatáhnutí z heft... občasné a vědomí toho, že ,,to tam je" ke vší úctě k Africe u 1290Advika je to na 1000% na místě, nedá se nič robiť... |
KTM 1290 Super Adventure R | Menší výkon a má ji každý druhý |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Ačkoliv se mi moc líbila, posaz na ní byl perfektní pro mojí postavu tak nakonec rozhodla cena. |
BMW R 1250 GS Adventure | Menší nádrž než u ADV, GS je lepší na silnici |
BMW R 1200 GS Adventure | už opravdu ne... |
Kawasaki Versys 1000 | Byl jsem domluvenej na projíždce. Ale po svezení na Versysovi už jsem nic zkoušet nechtěl |
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Bohužel, novou jsem si nemohl dovolit. Takhle mám zánovní motorku podle svých představ a v plné výbavě. |
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Moc přetlačítkováno,s mým palcem zmáčknu pět tlačítek najednou,složité nastavování přes menu,naštěstí jsem ještě našel novou starou Africu. |
Suzuki DL 1050 V-Strom XT | Cena |
BMW R 1250 GS Adventure | posed |
BMW R 1250 RT | Byla méně pohodlná než RT. |
Suzuki DL 1050 V-Strom XT | cena, určení ( v-strom spíše silnice, afrika spíše terén) |
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Lepsi nabidka. Jinak svezeni taky paradni, i kdyz s showa eera. |
Suzuki DL 1050 V-Strom XT |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2020 | mechanikjirik | uzivatelsky-manua.pdf | 16 MB | Uživatelský manuál v Aj |
2020 | mechanikjirik | rozborka-predni-c.pdf | 1.2 MB | montáž chráničů chladiče |
2020 | mechanikjirik | montaz-padaku.pdf | 969 KB | montáž padáků |
2020 | mechanikjirik | montaz-vyhrivan.pdf | 1.8 MB | vyhřívané rukojeti |
2020 | mechanikjirik | centralni-stojan.pdf | 731 KB | centrální stojan |
2020 | janisimo | honda_2020_africa_tw.pdf | 260 MB | CRF1100 All models- Service manual (ENG) 800 pages. |
2020 | LuigiCB1300 | deflektor.pdf | 31 MB | Sken 1:1 deflektor pro CRF 1100 ATAS 2020 a novější .. je třeba to vytisknout na A2 (/na A3 se to nevejde) .. :-) užíjte si výrobu .. nebo objednávejte na https://www.swegotech.com/Forkshield-2020-Honda-Africa-Twin-CRF1100-Adventure-Sports-stop-helmet-win |
2020 | LuigiCB1300 | deflektor_instrukce.pdf | 2.7 MB | Instrukce k montáži deflektoru |
2020 | Masožravec | honda-crf1100_cz_202.pdf | 63 MB | Manuál Honda CRF1100 CZ |