Triumph Tiger 900 Rally
Informace k modelu
Verze Rally své offroadové ambice dává najevo na první pohled. Bezdušová kola o rozměrech 21“ a 17“ vzadu jsou s drátěným výpletem a mají výrazně větší pracovní prostor. Tlumiče Showa nabízí 240mm zdvihu vpředu a 230mm vzadu spolu s možností kompletního ladění u přední vidlice. Zadní centrální jednotka nabídne možnost ladit předpětí a odskok. Díky tomu samozřejmě vzrostla výška sedla (850 – 870 mm) a o nějaké drobné se hýbalo i s celkovou geometrií podvozku. Standardní Rally provedení k tomu disponuje stejnými vychytávkami jako standardní GT, takže ani tady nechybí vyhřívané rukojeti, tempomat, větší přístrojovka nebo třeba chytrá náklonová elektronika se čtveřicí jízdních režimů. Rally verze pak mají ještě o 5 milimetrů širší řídítka a hmotnost té základní se dostala na 196 kilogramů.
Redakční testy
Články
Technické údaje Triumph Tiger 900 Rally
2020 2021 2024
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 888 cm3
Výkon 70 kW 79.5 kW
Výkon při otáčkách 8750 ot/min 9500 ot/min
Točivý moment 87 Nm 90 Nm
Otáčky při max toč.mom. 7250 ot/min 6850 ot/min
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Uspořádání válců Řadový
Počet válců 3
Rozvod DOHC
Ventilů na válec 4
Vrtání 78 mm
Zdvih 61.9 mm
Kompresní poměr 11.27 : 1 13 : 1
Příprava paliva Vstřikování
Startér Elektrický
Počet rychlostí 6
Sekundární převod Řetěz
Typ rámu Trubkový
Materiál rámu ocel
Zdvih předního odpr. 240 mm
Zdvih zadního odpr. 230 mm
Brzdy vpředu 2 kotouč
Rozměr předního kotouče 320 mm
Přední třmen čtyřpístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 21 "
Zadní kolo 17 "
Rozměr přední pneu 90/90-21
Rozměr zadní pneu 150/70-17
Rozvor 1551 mm
Úhel hlavy řízení 24.4 °
Výška sedla 850 mm 860 mm
Výška sedla max 870 mm 880 mm
Suchá hmotnost 196 kg -
Pohotovostní hmotnost - 228 kg
Objem nádrže 20 l
Spotřeba 5.2 l/100 km 4.7 l/100 km
První cena 356000 Kč 364000 Kč -
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) 389000 Kč -
Poznámka - verze Rally Pro: 405 000 Kč -
Videa Triumph Tiger 900 Rally
Témata ve fóru o Triumph Tiger 900 Rally
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Silniční cestovní Výber cestovného endura 61 16.4.2024 08:33
Silniční cestovní Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 60 8.3.2024 23:39
Pokec o motorkách Teplo do nohou a střední partie 31 4.2.2021 14:49
Skupiny
Silné stránky hodnocené uživateli
Slabé stránky hodnocené uživateli
Průměrné hodnocení od 3 uživatelů
Motor
Spojka
9.7/10
Průběh výkonu
10.0/10
Vibrace
5.7/10
Převodovka
10.0/10
Mechanická hlučnost
8.0/10
Zvuk
7.0/10
Spolehlivost
9.7/10
Podvozek
Možnost nastavení
9.3/10
Těsnost tlumičů
10.0/10
Tuhost rámu
9.7/10
Jízda
Sport
8.3/10
Město
7.7/10
Cestování
9.0/10
Terén
7.0/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
5.3/10
Ceny servisu
5.7/10
Servisní síť
5.7/10
Dostupnost dílů
6.0/10
Nabídka doplňků
9.3/10
Servisní intervaly
9.0/10
Terén
Brodivost
8.0/10
Výška
8.0/10
Ochrana motoru
7.0/10
Skoky
8.0/10
Cestování
Pohodlí jezdce
9.3/10
Možnosti uchycení zavazadel
8.7/10
Ochrana jezdce cestování
9.0/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 8.15
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 5.62 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 3 uživatelů.
Kupující kteří dali Tiger 900 Rally přednost
NekoupiliZ důvodu
Honda CRF1100L Africa Twin Tuze moc se mi líbí, ale nezkousnul jsem obří levý ovladač a komplikované ovládání infotainmentu
Suzuki V-Strom 800DE Taky byla v hledáčku, ale nakonec jsem se na ní ani nesvezl a koupil Triumpha
Aprilia Tuareg 660 Jelikož jsem přecházel z 1290 SAS, tak jsem se obával toho sešupu, šel bych s objemem motoru, výkonem i krouťákem na polovinu. Nicméně na podzim jsem se svezl na testovačce a bylo to příjemný svezení! Kdyby měla lepší spodek, asi bych jí koupil.
Suzuki V-Strom 800DE
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo líbí se mi ale má ji každý a navíc má \"jen 2 válce\"
Moto Guzzi V85 TT nízký výkon, forové zpracování, ale moc se mi líbili jízdní vlastnosti na cestě
BMW F 850 GS Adventure Jsem trochu individualista, tak jsem tuto variantu zavrhl. Je jich prostě moc.
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo není to Triumph :-D
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo Tiger ve výbavě oproti Africe jako holátko
Triumph Tiger 1200 XC Cena a váha
Triumph Tiger 800 XC Původně jsem chtěl tohohle max 5 let stáří, ale nakonec jsem šel do novějšího modelu
Honda CRF1000L Africa Twin Jízda super, má ji bratr. Ale chtěl jsem něco jiného jak 2vála a hlavně ne stejnou moto.
Kupující místo Tiger 900 Rally koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Triumph Tiger 1200 Rally Řetěz, pro dva už chybí výkon
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports Motorka mi hrozně sedla, byla skvělá a užíval jsem si to na ní, ale vibrace okolo 6 000 otáček byly hodně nepříjemné. Hodně jsem o ní uvažoval
Suzuki V-Strom 800DE Hezky zpracovaná - \"voňavá\", ale po přímém srovnání mi nepřišlo, že musím dát o 160 tis. víc abych jí nutně měl. DEčko pohodlnější. Tiger víc enduro ergonomie - rovnější řidítka pocitově dále od jezdce než Sůza.
BMW R 1250 GS servis daleko a při sednutí na moto mě brutálně vadily plasty které tlačily do kolenou
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports dlouho byla favorit, ale bohužel na mne dost vysoko sedlo, obava ohledně kvality a spolehlivosti, manuál převodovka
Husqvarna Norden 901 Slabší design, nemožnost motorku pořádně vyzkoušet, vyšší spotřeba
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports malá nabídka, vše 400 km od bydlení
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports Dostupnost
Triumph Tiger 900 GT vyšší sedlo, nemá elektronický podvozek
KTM 890 Adventure R Strašně se mi líbí design a vlastně všechno, ale vnitřně jsem se už nastavil na KTM. Navíc KTM byla levnější.
Honda CRF1100L Africa Twin nižší váha ale taky výkon
KTM 790 Adventure Cena
KTM 1290 Super Adventure R skvělá, ale po jízdě na KTM mi něco chybělo
KTM 790 Adventure Velmi pohodlná motorka, výborná ergonomie, ale nesedl mi motor.
Manuály pro Triumph Tiger 900 Rally
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2022 katodl service-manual-tig.pdf 27 MB Service manual
2021 Hyjenka tiger_900_cz.pdf 4.0 MB Český Manuál pro motocykly Triumph Tiger 900 GT / Rally
2021 Hyjenka tiger-900-series-own.pdf 4.4 MB Anglický manuál pro motocykly Triumph Tiger 900 GT/Rally
2020 Thorien tiger_900_cz.pdf 4.0 MB Uživatelská příručka Tiger 900, Tiger 900 GT, Tiger 900 GT Pro, Tiger 900 GT (LRH), Tiger 900 Rally a Tiger 900 Rally Pro
2020 Thorien tiger_900_cz.pdf 4.0 MB Uživatelská příručka Tiger 900, Tiger 900 GT, Tiger 900 GT Pro, Tiger 900 GT (LRH), Tiger 900 Rally a Tiger 900 Rally Pro
2020 Thorien my-triumph-connectiv.pdf 342 KB My Triumph Connectivity Module - Owner's Handbook
Bazar pro Triumph Tiger 900 Rally (rss)

TOPlist