bomba, bomba, bomba. motorka přesně podle mého gusta a mých potřeb
Motorka koupena od FIRMA:MACH MOTORS s.r.o. (České Budějovi
Výška jezdce: 173 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 900 Rally: vyšší sedlo, nemá elektronický podvozek
První dojmy - motorka mi sedla hned při testovací jízdě. měl jsem předtím tiger 1200, ale tiger 900 je výrazně, výrazně lehčí a nižší
Motorku bych doporučil pro - pro toho kdo to myslí s offroadem vážně, kdo nepotřebuje překoňovanou motorku a hledá pohodlný stroj na cestování ale i každodenní pojížďky. a to i ve dvou.
Recenze
aktuálně najeto 2000km , v podstatě srovnávám s TT1200 na které jsem najel 37000km - takže:
- nízká hmotnost, manipulovatelnost, nízké sedlo - to jsem přesně potřeboval
- příjemná pozice v sedle - prostě mi to sedlo
- sametový motor - necuká, zabírá v celém pásmu, není nijak záludný, nemá žádné agresivní špičky takže nepřekvapuje - co na plynu to na zadním kole - prostě tříválec
- dostatek výkonu - a to srovnávám s TT1200- je jedno co je zařazeno
- super, super quick shifter - to je droga
- brzdy? - Brembo - co dodat
- velký přehledný displej - spousta informací, možností zobrazeni, i na slunci na 100%, ovládání telefonu a headsetu i spolujezdce. i GoPro to umí
- ovládací prvky na svém místě - nic nehlédám
- za štítkem nijak výrazně nefouká - mám 173cm
- 16000km servisní interval se hodí
- a spousta dalšího
no a pár zanedbatelných negativ, tedy na co jsem byl zvyklý na TT1200:
- pro mne tvrdé sedlo - uvidím jestli si zvyknu nebo doplním nějakou gelovou dečku
- zatím se mi nepodařilo spárovat aplikaci Triunmph abych měl na displeji i navigaci
- minimální prostor pod sedlem, kromě lékarničky, vesty a základních klíčů nic víc. vše zabírá schránka na mobil.(TT1200 byl prostor pod sedlem opravdu velký)
- mírné vibrace nad 5000ot - ale už jsem si zvykl
- štítek je ok ale ve srovnání s TT1200 si nedovolím jezdit nad 100km/h s otevřenou helmou
Celkově jsem za downsizing z TT1200 na TT900 rád a považuji to za hodně dobrou volbu. Už se těším až to prověřím v nějakém offroadu. výkonová ztráta mezi TT1200 a 900 je vykoupena nižší hmotností, takže v podstatě není poznat. Akceleraci ještě pomáhá i quickshifter. Díky nízké hmotnosti už nemám nikde manipulační problém a cítím se tak jistější.
Bezva stroj. Taky o něm uvažuji. Jak je to s tím offroadem? Šotoliny a polní cesty zvládá v pohodě?
Takú mašinu chcu taky a né žádnú kawasaki Užívej
krásná, taky jsem jí chtěl, ale nakonec jsem přešel jinam..Ať slouží