Po Africe zpět k Tigrovi... i přesto že mám verzi Rally Pro asi do terénu nepojedu
Motorka koupena od FIRMA:Triumph Praha (Praha 4-Modřany) - Při koupi vše v pořádku , ve chvíli kdy jsem reklamoval , úplně obrácený přístup . Vím kde moto už nikdy nekoupím
Výška jezdce: 191 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo: Tiger ve výbavě oproti Africe jako holátko
První dojmy - Poprvé v životě sedám na úplně novou motorku. Trochu moc čudlíků,ale po chvíli jsem se vším o.k. Limit otáček , při zajíždění mě moc nebaví :)
Motorku bych doporučil pro - pro toho kdo jí chce určitě je to posun oproti 800... Asi pro toho kterým nevadí vibrace pro mě to byl důvod moto reklamovat , jelikož jsem si nechtěl nechat vnutit názor že je to vlastnost a vše je v pořádku.
Doplňky na motorce - Dokoupena zadní nosič / plotna na kterou šel hliníkáč co jsem měl .Moto ve výbavě téměř ve full, gripy,sedla výhřev , rychlořazení UP/Down , tempomat , zásuvky, kaslik na mobil , dolní padáky, přední protektory , přídavné světla (prý mlhovky)
Recenze
Bylo září a já chtěl ještě jezdit a v té době toho moc na výběr nebylo..
Vracel jsem se zpět k Tigrovi po krátké a nevydařeném záletu s Afrikou. Ta barevná kombinace je naprosto úžasná a vůbec se nedivím že je nejvíc prodávanou.
Během zajíždění pořád koukám na otáčkoměr abych náhodou nepřetáhl , jako věčný kverulant při garačce vše ze sebe sypu a v DK PRAHA se snaží vyjít mi ve všem vstříc.
Momentálně najeto přes 2,5t a ty růžové brýle už nejsou a tak opravdu našel bych pár dojmů . Jízda co se týká podvozku naprosto skvělá , brzdy - můj subjektivní dojem předchozí generace 1050 které jsem měl byli ostřejší a u mého prvního Tigra i lépe dávkovatelné hlavně co se týká té zadní. Rychlořazení - paráda . Odezva na plyn - Super . Ergonomie 1- v rámci mé nekonfekční velikosti .Luxusně svítí .
Ale abych jen tedy nechválil : prostor okolo řidítek je dost velký a tak tam tudy proudí velké množství vzduchu. Je asi jedno v jaké pozici je štítek . No a jediná věc kterou bych potřeboval ideálně vymazat , jak se mi snaží vnutit zástupci Triumfu jsou vibrace cca od 6ticíc které bohužel jsou .Nakonec , reklamace co se týká vibrací neuznána a moto jsem v Triumph Praha po roce nechal dál svému osudu.
Parádní mašina,užívej
Gratuluji k výběru
Mně by se líbila verze 900 GT, protože já terén nic. Proč byl tvůj zálet s Afrikou nevydařený? Ať slouží tygřík ke spokojenosti
ha chyba chtěl jsem napsat 800 a ne 850 ... škoda že nejsi blíž šlo by udělat porovnání
Tak určitě dobrá volba
Jen by mě zajímalo, jak velký je posun oproti 850 a jestli máš přímé srovnání... Já mám 850 Sport a srovnání s vybavenějším bráchou mi chybí...