renocar_duben



PROFIL MOTORKY

CFMOTO 800MT (2023)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník mikee81
Vloženo 19.12.2023
Aktualizováno 19.12.2023
Zobrazeno 3 284x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Prostě SUV tak jak se mi líbí! Pro mě hezký design, za slušný peníz spousta muziky (výbavy). Oproti vyzkoušeným modelům mě ničím na první dobrou nesrala, i ten propad výkonu ve středních otáčkách beru jako charakter motoru (bejvalej guzzista no).

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Husqvarna Norden 901: Krásná motorka (pro mě, jsem divnej :)). Super technika, ale extrémně široká v kolenou, boleli mě kyčle po 2h testovačce.
BMW F 850 GS: Chtěl jsem si jí půjčit u delaera. Nešlo to (anabázi jak si mě přehazovali přeskočím) nikde! Nakonec mi nabídli, že mi jí ukážou až k nim přijede nějaký zákazník na servis.
Aprilia Tuareg 660: Pecka hračka, s timhle prostě musíte skočit na polňačku. Ale můj cíl bylo nakonec \"SUV\", a na blbnutí v Rumunsku mám 701.
Moto Guzzi V85 TT: Na tohle jsem se těšil od začátku co odhalili jako koncept! Miluju tu značku, tohle ale rozhodně není cestovní enduro v mém chápání, ale spíš těžký scrambler. Nicméně furt na ní koukám jako na povedený design!
Ducati Multistrada 950: ááááá tak tohle byla pecka, jak přístup dealera při vyzkoušení tak testovačka samotná. Je to úplně boží motorka! Nakonec jsem nevzal hlavnĺ kvůli tomu, že bych se na ní zabil do roka (taková ta bestie co furt nutí tahat) a druhotně kvůli ceně(i když...).
Moto Morini X-Cape 650: Hezký design, super cena. Zpracování není zlý, ale taky jsem z toho nebyl nadšený. Slabý motor na tu váhu.

První dojmy - První svezení byla klasika na prvním číňanovi, přístup s despektem a rozčarování jak to slušně funguje. Nadšený jsem byl z toho co je u konkurence za doplatek a tady bylo standard jako quickshift - i když dneska už..., vyhřívaní rukojetí, vyhřívaní zadku.

Motorku bych doporučil pro - Hele kluci a holky nevim! Pro mě?

Doplňky na motorce - První šel do piči padák a koupil jsem hezkej padák a dle videa asi i něco vydrží ;o)
https://www.youtube.com/watch?v=j9FwIjzMOlo


Propad výkonu vyřeším přes zimu s punkáčema z Libně ;o). Stejně tak efektivnější šusplech pod motor.

Suprově funguje přídavnej štítek PUIG, sice montáž bez vrtání ve mě nebudila důvěru, ale je to cajk. Při mý výšce 183cm už je za plégem úplnej klid.
Sklopné M-Style zrcátka (origo je mi líto lámat).
Origo chrániče/mřížky cfmoto (mlhovky).
Enduro stupačky cfmoto.
Chrániče páček Acerbis s výztuho (origo jsou fajn jako ochrana před větrem, padat bych s tim nechtěl).

Recenze

Co jsem od stroje požadoval jsem shrnul v prvním a JEDINÉM díle z trilogie zde .

Stručně, chtěl jsem to co je u aut SUV = trochu na cestování, trochu na běžný provoz, i pro víc účastníků, trošičku terén (nejhůř rozbitá polňačka) abych se u toho cítil adventure. A nic z toho neumět na jedničku.

Motorky co jsem nekoupil jsem i otestoval nové (každou aspoň na 2h), vyjímkou je BMW (fakt nešla půjčit). Každá z nich mě něčím mrzela, štvala až srala:

- Multistrada - super mašina, ale když si chce stoupnout člověk s velikostí boty 43EU a víc do stupaček tak mu na jedný straně překáží výfuk/svod resp. jeho kryt. U cestovního endura mi to přijde jako faul!
Nicméně tu bych si koupil kdybych pak neměl furt potřebu zkoušet kam tu motorku dostanu.
- Tuareg - všude na mě foukalo. U toho kdo jde po tomto typu motorky to nebude problém, já chtěl SUV. Možná moje chyba, že ho sem zařazuju.
- V85TT - nejhezčí ze všech, ale je to prostě naháč se štítkem a slušnejch zdvizích. Zkoušel jsem nějaký blbinky na polňačce a docela to šlo.
- Norden - jak jsem psal, široký v kolenou. Já vím, že jsem divnej, ale mě to vyloženě sralo až bolelo. Překvapilo mě jak neochotně se to proti KTM Adventure chovalo v lehkém terénu.
- X-Cape - hezký na obrázcích, naživo je to mohutný (nemusí být vyloženě špatně), ale váha je pitomá, v kombinaci se "starým" motorem je to trochu nuda. Ale chtít novou hezkou motorku za pár korun tak do ní jdu!.

CFko mi sedlo tak nějak přirozeně. Designově se mi nelíbily barevné kombinace, ale to vyřešila údajně limitka zelenožluté. Nové barevné kombinace (černá a bílomodrá) jsou taky super.
Co mě vyloženě SRALO, byli hnusný špuntový padáky ... vyřešeno .

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Peřis1982
Peřis1982 napsal 07.01.24 v 15:35

Také jsem chtěl jít do této barevné kombinace, ale když mi u Throttle Punks řekli že budu muset 2 měsíce čekat a i tak není 100% jistota. Šel jsem do druhé varianty, s tím že ji změním polepy. Stříbrná mi tam prostě nesedí. Asi bude nějaká změna přes zimu. Užívej další kilometry v sedle.

Peřis1982
Peřis1982 napsal 07.01.24 v 15:29 10b.

perymoko
perymoko napsal 24.12.23 v 16:18 10b.

Zeekcr
Zeekcr napsal 20.12.23 v 15:02 10b.

Parádní barva ..mrzelo mě že ve výbavě Explore taková nejde, tak jsem vzal běláska...být možnost této..hned bych do ní šel.. Ať slouží

NXram
NXram napsal 20.12.23 v 07:12 10b.

jako v tomhle barevném provedení je fakt mooc pěkná a ty padáky fakt vypadjí o dost lépe než ty originál... Za mě je ta motorka v za tu cenu bezkonkurenční. Upřímně tě chápu proč si takovou motorku koupil a až třeba přestanu z nějakého nepochopitelného důvodu strašně potřebovat výkon 160PS a přestanu kupovat SAS 1290, nová už mi stojí vedle té ¨staré¨ v garáži

Více komentářů



TOPlist