
Test BMW F 850 GS Trophy vs. Suzuki V-Strom 800DE: Legenda proti nastupující hvě...
06.03.2024
06.03.2024
23.01.2023
21.01.2020
09.12.2019
17.07.2019
05.09.2018
22.03.2018
01.02.2023
01.02.2023
15.01.2021
03.01.2021
22.07.2020
10.11.2019
29.10.2019
20.09.2019
13.07.2019
04.07.2019
02.05.2019
27.02.2019
07.02.2019
11.07.2018
28.02.2018
07.11.2017
2018 | 2019 | 2023 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 853 cm3 | ||
Výkon | 70 kW (95.2 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 8250 ot/min | ||
Točivý moment | 92 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 6250 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Řadový | ||
Počet válců | 2 | ||
Rozvod | DOHC | ||
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | 84 mm | ||
Zdvih | 77 mm | ||
Kompresní poměr | 12.7 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Řetěz | ||
Typ rámu | Mostový | Dvojitý páteřový | |
Materiál rámu | ocel | ||
Zdvih předního odpr. | 204 mm | 230 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 219 mm | 215 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 305 mm | ||
Přední třmen | dvoupístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 21 " | ||
Zadní kolo | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | 90/90 | 90/90-21 | |
Rozměr zadní pneu | 150/70 | 150/70R17 | |
Rozvor | 1593 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 62 ° | 28 ° | |
Závlek předního kola | 126 mm | ||
Výška sedla | 860 mm | ||
Výška sedla max | - | 890 mm | - |
Pohotovostní hmotnost | 229 kg | 233 kg | |
Užitečná hmotnost | - | 212 kg | |
Objem nádrže | 15 l | ||
Rezerva | 3.5 l | ||
Spotřeba | - | 4.2 l/100 km | |
Maximální rychlost | - | 200 km/h | - |
První cena | 315450 Kč | 314500 Kč | 323900 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | 411386 Kč | 426852 Kč | 395953 Kč |
Poznámka | - | Vario kufry (3x) – 31 792 Kč Časově omezená akce: 25.000 Kč voucher na příslušenství BMW Motorrad a 25.000 Kč cenové zvýhodnění. |
- |
Tejto požičovni sa na Tenerife radšej vy...
Test BMW F 850 GS Trophy vs. Suzuki V-St...
Sezóna 2022 - Kolem komína
BMW F 850 GS vs. CFMOTO 800MT Touring: S...
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS: Top Speed (GPS), Autobahn
Motocyklové příběhy č.1 - Máchovým kraje...
Dlouhodobé testy BMW F 850 GS/Honda CB50...
BMW F 850 GS vs. KTM 790 Adventure
Video test dlouhodobě testovaného BMW F ...
Přebírání BMW F 850 GS na dlouhodobý tes...
BMW F 850 GS a F 750 GS
Nová malá "GSa": BMW F 750 GS a F 850 GS
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Enduro & funbike | F850GS / F750GS Decat | 20 | 18.10.2024 07:35 | ||
Silniční cestovní | Výber cestovného endura | 65 | 19.7.2024 11:48 | ||
Enduro & funbike | vyfuk pořádnej rachot homolog | 8 | 30.5.2024 10:42 | ||
Německé, rakouské | Kola z BMW F850GS na 800GSA | 1 | 4.5.2024 11:25 | ||
Enduro & funbike | Pojeď do Italie | 35 | 31.3.2024 20:22 | ||
Silniční cestovní | Nejnižší cesťák Poraďte | 20 | 12.1.2024 11:08 | ||
Silniční cestovní | Rozměr kola u cesťáku | 8 | 4.10.2023 16:39 | ||
Výběr moto | X | 18 | 2.10.2023 11:45 | ||
Enduro & funbike | Ovládání hlasitosti media | 2 | 13.7.2023 08:17 | ||
Silniční cestovní | BMW GS 2013-2019: ovladač pro mobil/tablet Testování | 1 | 6.7.2023 08:34 | ||
Enduro & funbike | BMW 850 gs - technik na prohlidnuti motorky | 10 | 8.2.2022 14:09 | ||
Enduro & funbike | Mini Rally | 16 | 7.12.2021 08:03 | ||
Výběr moto | BMW F850GS vs Triumph Tiger 900 | 44 | 3.5.2021 08:28 | ||
Vybavení | Koncovka výfuku Remus vs Akrapovič | 7 | 22.4.2021 13:25 | ||
Výběr moto | Výběr motorky pro začátečníka | 19 | 29.5.2020 09:40 | ||
Enduro & funbike | Jaké GS F850GS, R1200GS nebo R1250GS | 47 | 9.5.2020 06:18 | ||
Výběr moto | Cestovné enduro 2018 | 18 | 9.3.2019 12:05 | ||
Německé, rakouské | Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motorem | 39 | 6.9.2018 16:59 |
Asphalt - no problem Off road - no problem
Střední třída cestovního Endura
Univerzální motorka. Můžu na ní jezdit každý den do práce a v pohodě na ní absolvuji dovolenou a mys...
Univerzální motorka pro každodenní jízdu i pro delší cestování, a to jak na silnici, tak mimo ni....
BMW F 850 GS na dlouhodobý test. Jeho správcem je Vláďa Novotný.
Měl jsem BMW a skončil jsem po výběru opět u BMW:-)
Štíhlá kráska, která umí upalovat..:-)
Nikdy jsem BMW moc nemusel, až jsem si jedno pořídil a nelituji :)
BMW f 850 GS moc pěkná, kus stroje, cestovatelská mašina i mimo silnici
Je fakt nádherná! Barva je nejhezčí, kterou jsem na tomto modelu viděl. Taky za příplatek 15.000 Kč ...
Pujcily jsme si ji v Maroku na týden , po 2 dnech jsem ji už nechtěl vrátit. Dostala mě svou univer...
jede jako klasické malé GS. Je pohyblivé, motor má zátah, podvozek je super, posez také. Myslím, že ...
Náš cestovatel v červené barvě.
Příjemně ovladatelná i když dost vysoká motorka
Je fakt nádherná! Barva je nejhezčí, kterou jsem na tomto modelu viděl. Taky za příplatek 15.000 Kč ...
Střední třída cestovního Endura
Láska na první sednutí, v porovnání s jinými modely bylo vše bez problémů.
Asphalt - no problem Off road - no problem
Nikdy jsem BMW moc nemusel, až jsem si jedno pořídil a nelituji :)
Měl jsem BMW a skončil jsem po výběru opět u BMW:-)
Po 3 letech jsem se rozhodl motorku poslat dál a přesedlat na "dospělejší" GS. Přesvědčila mě testov...
V Červenci jsem na ní podniknul 17tidenní expedici po Evropě do Fara na 40sraz. Přes Lago di Garda d...
Svou F850 GS jsem vzal na BMW Motorrad dny, kde jsem osedlal její novější a silnější sourozence R Ni...
Tak na konci sezóny namontovány boční kufry s doplňky. Ještě přez zimu nechám přešít sedlo. Baťůžek ...
Před koncem sezóny jsem namontoval padací rámy Touratech a vyšší plexi (velikost L). Výměnu plexi vi...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.7/10 |
Průběh výkonu | 8.7/10 |
Vibrace | 9.0/10 |
Převodovka | 8.7/10 |
Mechanická hlučnost | 8.0/10 |
Zvuk | 7.3/10 |
Spolehlivost | 9.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.3/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 9.0/10 |
Jízda | |
Sport | 7.0/10 |
Město | 7.3/10 |
Cestování | 9.0/10 |
Terén | - |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.5/10 |
Ceny servisu | 7.5/10 |
Servisní síť | 10.0/10 |
Dostupnost dílů | 10.0/10 |
Nabídka doplňků | 10.0/10 |
Servisní intervaly | 8.7/10 |
Terén | |
Brodivost | - |
Výška | - |
Ochrana motoru | - |
Skoky | - |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.3/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 10.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha Tenere 700 World Raid | Pokročilá elektronika u BMW, dobrá nabídka prodejce |
Triumph Tiger 800 XC | do 100km, v pohodě, pak bolesti a topení do nohou |
Suzuki DL 1050 V-Strom | špatný posed a ovladatelnost |
Honda CRF1000L Africa Twin | Ovladací prvky, nesedel posed |
KTM 890 Adventure | s predchadzajucim GS som bol nadmieru spokojny, ale na advikovi ma lakala mensia vaha a o 10 koni viac, no aj tak u mna vyhralo GS |
Moto Guzzi V85 TT | Líbí se mě od doby co vyšlo, ale ještě na ni neuzrál čas |
CF Moto 800MT | Objednaná v březnu s tím že dojde kolem půlky května, v půli června jsem narazil na tohle GS tak nebylo co řešit (MT došlo do ČR začátkem července tak jsem udělal radost dalšímu v pořadníku) |
KTM 790 Adventure | Výborná motorka,ale BMW je univerzálnější a při jízdě ve dvou lepší |
Triumph Tiger 900 GT | Nesedla mi, přístup prodejce a servisu |
CF Moto 800MT | Zajímavá motorka za zajímavou cenu.. nicméně BMW je BMW |
Honda CRF1100L Africa Twin | |
Suzuki DL 1000 V-Strom | určitě spolehlivá motorka léty prověřená, ale nakonec se mi přestala líbit |
Ducati Multistrada 950 | moc hezká motorka,moc jsem ji chtél, ale nakonec převážili obavy z italské \"spolehlivosti \", každých 30000 km velký servis.Třeba někdy příště. |
Honda VFR 1200X Crosstourer | nebyla žádná v ročníku který bych chtěl,nemá tempomat |
BMW R 1200 GS | na mou výšku a zkušenosti už moc velká a dospělá mašina |
Honda CB 500X | verze 2019: 19 palcové kolo, 35 kW, nebyly bazarové kousky |
Kawasaki Versys-X 300 | vyšší cena vzhledem ke kubatuře, malý výkon na delší cestování |
Kawasaki Versys 650 | méně univerzální motorka, více cesťák |
BMW F 750 GS | menší přední kolo, není na drátěných kolech, né tak zásadní rozdíl v ceně |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Voge 900 DSX | Vyšší cena, nižší výbaba. |
BMW F 750 GS | U 850tky platí to iste. |
CFMOTO 800MT | Chtěl jsem si jí půjčit u delaera. Nešlo to (anabázi jak si mě přehazovali přeskočím) nikde! Nakonec mi nabídli, že mi jí ukážou až k nim přijede nějaký zákazník na servis. |
CFMOTO 800MT | Jako ojetina stálo gs více než nová MT800 a pro mě nenabízelo více muziky. |
KTM 890 Adventure | Cena , dostupnost |
Aprilia Tuareg 660 | Můj sen, nicméně za 4 roky starou motorku s nájezdem okolo 15-30k přes čtvrt mega, děkuji, ale asi příště. Jen proto, že je to bawo. |
Suzuki V-Strom 800DE | po nakonfigurování příliš drahá |
Honda XL750 Transalp | - nesmyslné ceny, to jim nedám. |
BMW R 1250 GS | na místě těžší než 1250 GS |
BMW F 850 GS Adventure | |
CFMOTO 800MT | na mojí výšku příliš vysoká motorka a taktéž její cena byla mimo můj limit. |
KTM 890 Adventure | Je těžší a vyšší, a má ji každý |
Honda CRF1100L Africa Twin | |
KTM 1190 Adventure R | Typicky mírně bezpohlavní stroj. Na svůj objem poměrně vytučnělý, ale stejně jako třeba Africa velmi uživatelsky přívětivý. Navíc za poměrně atraktivní cenovky v poměru k výbavě a staří. |
KTM 890 Adventure R | jela velmi slušně oproti 800 úplně jiná dynamika motoru, ale šli cestou menší nádže a ještě větší hmotnosti :-(. |
Moto Guzzi V85 TT | Bál jsem se, že ji mezi ostatními GS budu ztrácet |
Suzuki DL 1050 V-Strom XT | Vyšší pořizovací cena. Nebyla v barvě jakou jsem chtěl. |
Yamaha Tenere 700 | Drahé doplnky, servis, zvlastni jednani prodejce (namachrovanost) |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Netestovali jsme ale měl jsem možnost jí vidět na BMW motorrad days, velikostně srovnatelná s F 750 GS s již zajímavým výkonem 70kW. Je o něco více zaměřená také na šotolinu logicky GS a to není zatím má parketa + vyšší pořizovací náklady. |
BMW F 750 GS | Moc vysoká... a 21 kolo |