renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 850 GS (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník CzechSir
Vloženo 16.5.2023
Aktualizováno 16.5.2023
Zobrazeno 2 803x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Střední třída cestovního Endura

Motorka koupena od FIRMA:Motobikes Bylany (Bylany)

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Při zkušební jízdě jsem byl okamžitě nadšený. Motorka je nádherná a perfektně mi sedla. Vše bylo přesně tak jak by mělo být..

Recenze

Líbí se mi tento typ stroje a měl jsem i půjčenou (F 600 GS) od kamaráda.
Když jsem ji viděl v inzerátu, tak to bylo přesně to, o čem jsem snil. Nádherné tvary i barvy.
Motorka mne ničím nepřekvapila a chová se přesně tak jak má.
I když jsem zapůjčil zkušenějšímu kamarádovi, ocenil, jak ochotně jde do zatáček.
Jsem začínající jezdec, teda určitě jsem byl v době pořízení, ale spíš ještě jsem (cca 12.000km) Ani dnes po kompletních dvou sezonách bych nechtěl větší, je to myslím pro mne dobrej kompromis cena/výkon.
Jízní vlastnosti moc nedokážu hodnotit, protože jsem nenajel prakticky nic na jiném typu motorek, ale jsem spokojený.
Poruchy se bohužel vyskytli. Prakticky cca 3 měsíce po koupi se začalo objevovat zvláštní klepání v motoru (takové vyšívání) a klepání při přejezdu nerovností. Nechal jsem obojí zkontrolovat u prodejce (s podezřením na ventily), kde jsem udělal v rámci běžného servisu, ale prý to je normální a ventily měly správnou vůly a druhý zvuk se neprojevil.
Zajel jsem do originál servisu (INVELT Praha), kde to rovnou označili za nenormální a udělali stejnou kontrolu. Výměna hřídele sacích ventilů, seřízení ventilů a výměna oleje se přiblížila k 30.000,- Hřídek výfukových ventilů byl prý v pořádku. Druhý zvuk při přejíždění nerovností se prý neprojevil.
Vyšívání bylo pryč, ale bouchání při přejezdu nerovností zůstalo. Bohužel se vyšívání pomaloučku začíná objevovat zpátky a teď při další výměně oleje přiznaly, že to opravdu vypadá, že bude hřídele ventilů nutno zkontrolovat znova. Uvidíme, jestli to bude opět sací, nebo ten druhý. Při opětovné kontrole našli i možnou příčinu klepání při přejezdu nerovností. Již částečně vytahaný řetěz při příčném pohybu občas klepne od katalizátoru (spodní části výfuku). Návrh opravy je výměna řetězu a sady ozubených kol (přes 10.000,-) Ano na výfuku jsou viditelné stopy a budu rád, pokud výměna pomůže, ale trochu se bojím, že zdroj tohoto klepání bude jinde.
K problematice rozvodových hřídelí jsem našel článek, kde se píše o těchto problémech u prvních strojů. To sice u mého vyloučily, ale kdo ví, když se jedná o motorku vyrobenou v prvním půl roce výroby.
Také jsem našel ještě tady na Motorkářich ...Motorkaři diskuze
Svolávací akce

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ErkoPeťa
ErkoPeťa napsal 23.05.23 v 14:16 10b.

Drzim palce s "reklamaci"

habakuk_cz
habakuk_cz napsal 22.05.23 v 09:11 10b.

Odkud jsi? Oni tyhle GSa dělají spoustu zvláštních zvuků za běhu, tak jeslti to vlastně není "normální" a nehledáš jenom něco co...

-forester-
-forester- napsal 20.05.23 v 10:11 8b.

To je bohužel riziko motocyklů z Číny, nevyrovnaná kvalita, je to kus od kusu.

Anti
Anti napsal 19.05.23 v 08:46 10b.

Opravdu nezávidím...

Kybergreg
Kybergreg napsal 18.05.23 v 18:43 10b.

Kam jinam? Do original servisu v Nemecku. Nebe a dudy...

Více komentářů



TOPlist