yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kawassak (127) napsal 06.09.2018 v 22:06

..za "ceník" se kupují snad jen rohlíky. To víme všichni, ale 2 chcíplé GS písty za cenu SS s xxx ps...? Za mně teda ne. Ani kdyby tahle minivrtule třeba i lítala. Trochu dost málo železa za...

Mig_35 (345) napsal 06.09.2018 v 22:01+1

Kohlstein: já slyšel o nějaké závadě, ale takhle konkrétně ne, díky za info
VilemX: vlajková loď KTM je za 410 + výbava, Multistrady jsou dražší než BMW, představa, že BMW má na motorce nějak zásadně vyšší marži je podle mého zkreslená. Všechny nové motorky jsou svinsky drahé, když stojí tolik co auto, co uveze v pohodlí a suchu čtyři až pět pasažérů...

Kohlstein (104) napsal 06.09.2018 v 15:08

Takže nový test 3 měsíce od začátku svolávací akce a stažení z trhu.
Nové motocykly mají zákazníci k dispozici od konce srpna. Příčinou byla údajně špatně dotažená matice řetězového kola na pohonu olejového čerpadla. V katalogu BMW je tato položka škrtnutá, takže předpokládám špatně vyrobenou matici (rozměry závitu, materiál?). Tohle Číňanům nevyšlo.

vilemx (228) napsal 06.09.2018 v 14:39

K těm vašim žabomyším válkám ohledně ceny a hodnoty. V současné době holt frčí cestovní endura a podobná SUV, navíc BMW si prostě v klidu může dovolit nějakou tu přirážku jen za ten znáček s vrtulkou a označení GS. Když jsou lidé ochotni dát za 850GS čtyřista a za 1200GS půl mega+, tak by fabrika byla blbá, aby je nabízela o sto či dvěstě litrů méně. To udělá, až jí půjde o vyčištění skladů. Teď k tomu důvod nemá. A kdo na současné ceny nemá prašule, případně si v hlavě srovná, že parametry 850 nutně nepotřebuje (tedy že pro něj ta motorka nemá takovou hodnotu), tak si koupí 750 nebo se rozhlédne jinde. No a co?
Vždyť třeba Yamaha s řadou MT nebo Honda s NC vylezli naopak s podstřelenou cenou. Když si udělali reklamu a ověřili si, že motorky prodají i o dost dráž, šli s cenou nahoru.

Mig_35 (345) napsal 06.09.2018 v 14:10

vaypor: 990 Adventure už se nevyrábí. Skutečně podobné motorky ze stejné doby byla HP2 enduro a Superenduro a ta druhá byla těžší a míň výkonná. 990 Adventure se tehdy dávala dohromady do testů spíš s dvanáctkou. Za mě rozhodně přijde KTM v téhle kategorii s lepší motorkou, obzvlášť kdyby měla mít slibovaných 170 kg a míń.
boro78: pochopil jsem tvoje narážky, fotky mám v profilu včetně motorek. ptal jsem se na konkurenční motorku, kterou v té cenové kategorii považuješ za povedenou, resp. která stojí 250 tisíc, to jsi mi neodpověděl. nechme toho, je to marný...

Boro78 (51) napsal 06.09.2018 v 13:58

Mig 35 skutecne nepochopil cenu a hodnotu. Ale to se dalo cekat. Taky nepochopil ani muj komentar ktery odkazuje. Kdyby mnel alespon fotku, ale do brna fotaky nedorazili...snad v dalsim tisiciletí

vaypor (8) napsal 06.09.2018 v 13:31

To vypadá nadějně po 15 letec vývoje se konečně dostaly na dohled KTM Adventure 950 . Za dalších pět let vývoje motorky uvidí i 990.
Ano motorky, jako těch kovových součástek. O pokrok v oblasti IT se pánové nezasloužily V roce 2003 kdy se uvedla 950 byl třeba nejlepší mobil NOKIA 9310i A to měla 950 v základu absolutně nesrovnatelnej podvozek a štelovací - vidle 3 šroubky, centrál 4 šroubky a fungovalo to od 60kg až do plně naložené ve dvou nebo i pořádné sportovní nasazení. Nebo centrální stojan v základu nebo u 990 se kritizoval štítek co prý moc nechránil od 160 Pro pohodlí a ergonomii zásadní věci jako nastavení páček, zubaté stupačky, širší řidítka byly samozřejmostí.
A na konec největší lahůdky
1) KTM byla LEHČÍ (včetně solidního krytu motoru a hlavního stojánku)
2) KTM měl vyšší VÝKON a KROUŤÁK
3) KTM má zadní kolo 18" kde je trakce v terénu

Domnívám se že výkon je dostačující, podvozek by měli udělat aspoň z části štelovací, ale hlavně by jsem očekával snížení hmotnosti - ovšem zde je cesta asi trnitá a vede buď přes přesnější výrobu a nebo kvalitnější materiál. Určitě to bude dobrá motorka a sedne spoustě motorkářům, jen to nedávejte do kategorie KTM 990 Adventure a Honda CRF1000L Africa Twin.

Pedl (178) napsal 06.09.2018 v 13:26+1

400 tisíc stojí ta 850 verze na fotkách? Bez šusplechu a padáků? Jinak to vypadá pěkně a ten elektronický podvozek zní zajímavě. Ale asi to nebude lepší než Africa.

Mig_35 (345) napsal 06.09.2018 v 12:46

hodnota motorky je cena za kterou se vyrobí. Pak musí mít "zárobok" fabrika a taky musí mít na chleba dealer. Ano, cena motorky je vyšši, než její hodnota. Gratuluji k poznání.
Mimochodem, nevykládej mi o tom, jak je GS Rally povedené, tvůj příspěvek k testu toho motocyklu je na posledním místě hahaha
https://www.motorkar...35200.html?diskuze=1

Boro78 (51) napsal 06.09.2018 v 11:39

Lidi si pletou cenu a hodnotu. Častokrát cena motorky neodpovídá hodnote kterou si kupují. Cena za technologie a pokrok je jedna cast pravdy, ale cena za ty odpady ve kterých se prohrabujeme pak je realita dneska. Dnes jsou nuzky mezi cenou a hodnotou rozevrene na maximum a bmw spolu s TT je v tom lidr. Myslim, ze by se to mnelo zacit brat vazne a bez ohledu nato jestli mame v kapse volný milion penez kupovat veci s rozumem. Ale k tomu dospejem jeste v dalsich letech. snad...

Boro78 (51) napsal 06.09.2018 v 11:34+1

mig 35, ja bych dal max 250tis za to geeso. To neni o konkurenci, to je otom co nabizeji na trhu. už jde bmw z kopce. Jeste ze maji 1200 relly, ta je povedena. Tato 850 zkončí na smetišti dejin jako skoncila kdysi Ford-KA s tema futuristickýma blatnikama. Vysla jako wau novinka a do 5 let se nani nedalo koukat. Tak neco takoveho vyrobili ted v BMW. Proto taky se mi zakali zrak do cervena kdyz to vidim... A radeji se ohlidnu za anglicanem, rakusanem nebo italem. Za tu cenu co po nas chce bmw, musime být taky prisny na ne, protoze za par let nam nabidnou vykali a my je budeme ospevovat jako ovce... Uz prvni vlastovky takoveho chovani je videt i tady...

Mig_35 (345) napsal 06.09.2018 v 10:55

Boro78: která konkurence nabízí srovnatelné enduro s výkonem okolo 100 koní za 250 tisíc? A v čem je která konkurence lepší? Za 250 tisíc se bohužel prodávají ostré endura... nebo 650kový V-strom...
Ale chápu, že jako vícero přispivatelů, když vidíš písmenka GS, zakalí se ti zrak do červena

deluxa (347) napsal 06.09.2018 v 08:28

lol 16tis euro? to ma celkom pobavilo...

Anti (390) napsal 06.09.2018 v 06:57

Doba se holt mění.Zatímco dříve se pod číselným označením skrýval skutečný objem motoru a každý takový motor měl svůj podvozek,dnes se vyrobí jeden motor a pomocí drobných úprav se vytvoří několik "naprosto odlišných" modelů...Hlavně když označení končí písmeny GS

Boro78 (51) napsal 05.09.2018 v 23:15

Když to tak čtu a probral jsem to s konkurencí dal bych ji cenu 250tis vč. DPH. Tam patří. Rozhodne za cenu kterou se ma prodavat to neni ani z daleka. Ale je to prirozeny vyvoj z pomyselne špice smerem dolu.

afro-r1 (513) napsal 05.09.2018 v 22:55

To, ze ta motorka bude draha, tezka a zastarala se vedelo uz ctyri roky dopredu - a neudelalo se nic.
Kdo chce kam...

afro-r1 (513) napsal 05.09.2018 v 22:51

Jo, kde mohla tato motorka byt, kdyby v BMW nezarizli kazdy pokus o lepsi reseni nebo inovaci. A vse zacalo a skoncilo s (v predstihu vyvinutym - externe, jak jinak) motorem, kolem ktereho se tak nejak namotala motorka...

technick (41) napsal 05.09.2018 v 22:49

411386 Kč cena testovaného modelu -

Věřím tomu, že to není špatná motorka, jen je mi líto, že nejsou nastavitelné přední vidle.
Mrzí mě taky navýšení hmotnosti oproti předchozímu modelu F800GS o nezanedbatelných 20 kg.

Za ty prachy je tu KTM 1290 ADV R, KTM 1090 R a ještě ušetříte, Africa CRF1000 AS - též levnější, Triumph Tiger 800. Hmotnost podobná.

Tak pevně doufám v T7 a 790 Adv, snad tyhle dvě holky nezklamou a já si konečně nadělím funglovku

Left (30) napsal 05.09.2018 v 22:04+1

No už se strašně moc těším v r. 2019 na srovnávačku (nejlépe po najetí alespoň 50.000 km) nové KTM 790, Yamahy T7 a dá-li bůh tak Tigeru 800 Tramontana. Skoro nemohu uvěřit, že po 15 letech kdy na truhu nebylo prakticky nic, výrobci zjistili, že je tu stále i kategorie cestovní ENDURO (nebo jak se kdysi říkalo -dualsport) a jsou stále lidé , kteří o takové motocykly stojí

ProchyTom (190) napsal 05.09.2018 v 21:54+1

Když fotíme, tak pořád zastavujeme a vylepšujeme záběr s fotografem, domlouváme jestli pojedem vedle sebe, zasebou a pořád stojíš a čekáš až projedou auta. To si to pak vyklopim a i v dešti se osvěžim, abych měl větší pohodlí. Navíc dnešní moderní foťáky dovolí, aby si jel relativně pomalu a na fotce to vypadá, že jedeš rychleji. Jinak ji ale mám vyklopenou dost často, to je pravda, cejtim se líp, slyším víc, líp vnímám kolem sebe po Praze co se kde děje.

Jarda (281) napsal 05.09.2018 v 20:41

Slávek-TDM> doplneno. díky

Lazyfucker (84) napsal 05.09.2018 v 20:15

Me se 850 libi. Ikdyz si ju nekoupim zalibila se mi. Ale to i africa a tak logicky mi jde pod nos i 850, bo sou skoro stejne. 1150 kvuli nim do sveta nepuszim. Spis cekam na tenerku 700. To by mohlo byt akorat. Do terenu pro homologovaneho stredoevropana unosne a na delsi presun schopne dik dvouvalu.

boneshaker (89) napsal 05.09.2018 v 19:10

Chitta: jednoduchá věc. 90 procent majitelů vyrazí o víkendu "se projet" a jak jsou chudáci nadržení, tak je to hned. Jezdím Jetku pořád a ksicht mám pořád na stejném místě. Je to o něčem jiném, než o helmě. Hlavně co je v ní. A jít příkladem komu a proč? Není vole učitel.

vilemx (228) napsal 05.09.2018 v 14:28

Omlouvám se za opakování dotazu z jiných článků, ale opravdu jde ABS zcela vypnout i na předním kole? Pokud ano, tak proč v jiných článcích uvádíte (a tak trochu omlouváte konkurenci, která u velkých endur ABS na předku vypínatelné nemá), že zcela vypnout ABS nedovoluje legislativa EU???

K té výtce o spojkování mezi stromy - takže 850 má (podobně jako 800GS) moc dlouhou jedničku a nic moc motor v nejnižších otáčkách kolem volnoběhu?

pk14 (175) napsal 05.09.2018 v 14:26

Kawasaka
Značkové polobotky GS nos v parku na chodníčku. Je to i v návodu k použití, kompromis, jinak si holt nestěžuj !
Jinak mám taky naštěstí tu možnost vzít si v "botníku" ty správné šlupky na asfalt a pořádné gumovky do bažiny ...ale psst, zarytí univerzálové již hledají kameny

Vlnič (199) napsal 05.09.2018 v 13:53

Nebudu hrát Zagorku, ta 850 se mi docela líbí, design je prostě věcí vkusu.
Jen by mě zajímalo, jak taková základní 850 vlastně zepředu vypadá, (když led je za příplatek + cokoliv dalšího) .
Po tom co rok vlastním F 800 GS by mě zajímalo, jaký tam udělali progres.
Nelíbí se mi ta "trikolora", ta tmavá verze je fajn.
A těším se do budoucna, až dojde na srovnání, CRF, GS, 790 Adv, Tiger, popř Tenere 700.
Za cenu 315 (základ) bych to ovšem řešil nákupem 1090 Adv ne R - jednoznačně! A šklebil bych se od ucha k uchu, že ji mám

Buznapsí (47) napsal 05.09.2018 v 13:04+1

Chitta: Je to jeho hlava. Já nepotřebuju aby mi někdo dával příklad.

Kawasaka (37) napsal 05.09.2018 v 12:26+1

...je to otřepané, ale dálniční kroska jaksi prostě stále neexistuje. Nebo nosíte ty stejné naleštěné polobotky na rozpálené pláži a pak i v rozmočené oranici?

MadMike (12) napsal 05.09.2018 v 12:13+2

Porad mi z toho vychazi lepe Africa, kdyby tomu dali aspon lepsi tlumice.

foky (156) napsal 05.09.2018 v 12:00+1

osmpade pěkný Myslim, že tak po 15-20 svolávačkách to bude celkem vyladěný a spolehlivý cenduro

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist