renocar_unor



PROFIL MOTORKY

CFMOTO 800MT (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník krtek123
Vloženo 18.12.2022
Aktualizováno 27.9.2023
Zobrazeno 2 743x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Krásná a nepřéhlednutelná motorka, která mi sedla hned po několika kilometrech jízdy.

Více fotografii

Motorka koupena od Čtyřkolky Šternberk, majitel pan Ošťádal - majitel velice ochotný, příjemný nákup

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 850 GS: na mojí výšku příliš vysoká motorka a taktéž její cena byla mimo můj limit.

První dojmy - Velice příjemná, dobře vybavená, ovladatelná a hezká motorka, která prostě padne do ruky.

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil pro toho kdo si chce koupit krásnou novou motorku s hezkou výbavou a dostačujícím výkonem. V čínských obchodech se na tyto motorky už dají pořídit velice slušné a kvalitní doplňky. Při výšce 175 cm dosáhnu oběma nohama, skoro celou špičkou boty na zem a motorka se dá ještě snížit, zatím jsem to nepotřeboval.

Doplňky na motorce - Doplňky na motorce – na motorku jsem zakoupil nádstavec na přední plexy, protože v enduro helmě docházelo při rychlostech nad 100 km k vibracím hlavy, což bylo dost nepříjemné i při mé výšce 175 cm, dále jsem koupil vyšší blástry CF Moto taktéž v Číně, tyto moc hezky chrání ruce a hlavně hřbet rukou, dále chránič chladiče v nerezu, chránič výfukového potrubí, a ochranu nádrže v oblasti nohou. Při koupi motocyklu jsem zakoupil tři hliníkové moto kufry, které jsou krásně vypolstrované a toto polstrování je uchyceno v kufru na suchý zip a je vyjímatelné.
Motocykl je ještě vybaven držákem telefonu od pana Jakuba Sobotky, držák 2.0, uzamykatelný, nastavitelný. Tento držák doporučuji, je robustní, sedne do něj snad každý mobilní telefon a výrobce na něj dělá i sadu na přichycení pro CF Moto 800 MT. Cena držáku je kolem 2.090 a uchycení 890,-Kč. Mobilní telefon se v něm nehne ani na hooodně nerovné komunikaci.

Recenze

Motorku jsem kupoval v prodejně čtyřkolek ve Šternberku, kde jsem se stavil po cestě z Olomouce. Zrovna tam krasavice stála, pan Ošťádal byl velice příjemný, zrovna jí kompletoval, a tak jsme se po chvíli domluvili na koupi, a druhý den jsem si pro ní jel. Nikdy jsem na ní nejel, nikdy jsem na ní neseděl mimo chvilky v prodejně, ale posed mi hned sedl, tak jsem do toho bezhlavě šel.
Chtěl jsem prostě novou motorku, mám sice mazlíka BMW F 650 GS Dakar a Yamahu Tracer 900, ale tohle je úplně něco jiného. Už po vyjetí z prodejny mi bylo jasné, že tato motorka je to pravé ořechové a po ujeti tak 10 km jsem se jen utvrdil v tom, že těch 300.000,-Kč bylo dobře investovaných. Při jízdě domů jsem si vyzkoušel i quickshifter i když z toho jsem byl trošku vyplesknutý, protože řadička byla trošičku níž a když jsem dal botu pod řadičku hned se mi vypnul plyn a motorka byla připravená na řazení, což vedle předjížděného auta není zrovna dobrý pocit. Toto jsem vyřešil hned po příjezdu domů správným nastavením řadičky, toto se provádí jednoduchým seřizovacím šroubem na táhlu řadící páky. Motorka ač to možná nevypadá působí mohutným dojmem, nechci to srovnávat s GS ale opravdu se v ní moc dobře sedí. Řidítka jsou široké tak akorát, třeba na V Stromu se mi zdála úzká a i sedlo bylo takové nepohodlné. Motorka se opravdu velice snadno ovládá, což bylo velké překvapení, prostě jízda úplná paráda, nechci tuhle motorku nijak moc vychvalovat, ale doporučuji si jí jít vyzkoušet k prodejcům CF moto, kde tuším denní ježdění stojí kolem 1500,-Kč, přesnou cenu si však nepamatuji. Po delším ježdění na téhle motorce jsem přesedlal na Dakara, a byl jsem překvapen jak obrovský rozdíl mezi těmito motorkami je. Je jasné, že každá je někde jinde, třeba věkově a technologicky.
Motorka je od výroby vybavená vyhřívanou sedačkou řidiče, má tlumič řízení, tempomat, blástry, který se mi už podařilo zlomit, zakoupený nový v Číně jiný vyšší a lepší, a taktéž quickshifterem s řazením nahoru i dolu.

V základu jsou tyto doplňky:

Tlumič řízení – příjemná věc, není cítit žádné vibrace na řidítkách, člověk o něm vlastně ani neví.

Tempomat – spuštění a nastavení tempomatu je intuitivní, člověk nemusí studovat složité manuály, jen by bylo asi fajn, kdyby jeho spuštění bylo už od 40 nebo 50 km/h a né od 60 km/h, není moc použitelný při průjezdu dlouhých vesnic, na co by se opravdu hodil. Tempomat je tuším do 130km/h.

Quickshifter – většinou používám spojku, prostě takový zvyk z mládí, ale na tuto vychytávku zatím nemám připomínku. Určitě ho využiji víc při delších cestách, na ježdění kolem komínu ho nepotřebuji, ale řazení je bezproblémové.

Náklonové ABS – zatím jsem ho nevyužil, nemůžu soudit

Kontrola tlaku pneu s teplotou vzduchu uvnitř - příjemná funkce, doufám, že bude pracovat bez problémů. Ventilky jsou u tohoto modelu vytočené o 90 stupňů, což je velice příjemné při foukání pneumatik, dávám palec na horu.

Vyhřívané rukojeti – tři stupně vyhřívání, přičemž už druhý je dostačující, trošku složitější ovládání přes menu, ale po chvilce se na to dá zvyknout, nebo zastavit, nastavit a vyrazit.

Vyhřívané sedadlo řidiče – sedlo je měkoučké, dostatečně široké a vyhřívání je bezproblémové. Velice příjemný je i potah sedla, drsnější neklouže.

Přídavné mlhovky - zatím jsem nepoužil

2x USB port ,1x 12V DC - skvěle funguje, dobíjí telefon i navigaci

Ochranné kryty rukojetí – mohlo být trošičku lépe vyřešeno jejich uchycení na řidítkách, protože pří pádu motocyklu na bok i na hlínu dojde k prasknutí blastru.

Ochranný rám – mohl být trošičku větší, masivnější a taktéž mohly být trubky lépe ukončeny, než nějakým plast. čudlíkem. Údajně se snad chystá nějaký nový padací rám, tak uvidíme.

Hliníkový kryt motoru – moc hezký a užitečný doplněk motorky, na víc na něj hezky pasuje kryt výfukového potrubí.

Centrální stojan – jen málo nových motorek má již v základu centrální stojan. Motocykl se na stojan dává velice jednoduše a myslím, že i dívka by s tím problém neměla. Vypadá velice pevný a má dvě pružiny. Boční stojan by mohl být dle mého soudu trošičku více nakloněný, protože při postavení motocyklu na boční stojan je motorka poměrně kolmo. Taktéž placička na tomto stojanu je poměrně malinká a lehce se zapichuje do měkého podloží.

Led světlomety - osvětlení motocyklu je led, především přední světla svítí moc hezky a intenzivně. Od výroby byla světla nastavena dost vysoko, při garanční prohlídce jsem je musel nechat stáhnout níže. Přístup na seřizovací šroub výšky světel by mohl být lépe dostupný, třeba na ovládání rukou.

Vyplétaná kola – jak jsem již psal na kolech jsou ventilky pootočené o 90 stupňů, což je velice příjemné, ráfky mají taktéž moc hezkou barvu, takovou hezkou zlatou a k motorce se hodí, jen nástřik ráfku je takový drsnější a nečistoty z něj jdou hůř než například z chromu. Čističem disků kol to ale jde hezky.

Přepínání režimů jízdy – opět v menu jsou tam dva na mokro a sport, pokud si tedy dobře pamatuji. Jezdím jen na sport, déšť jsem měl jen jednou a ta motorka je dost v útlumu. Takže doporučuji spíš sport.

Displej motocyklu je velice přehledný a to i když na něj svítí sluníčko. Pouze bych uvítal, kdyby kontrolky směrovek byly umístěny v horní části tohoto displeje a mohly být klidně i větší a jasnější, jinak nemám k čitelnosti údajů na displeji žádné výhrady. Tyto však mám trošičku k ovládání směrovek, protože ovladač je asi nějaký mikro a vůbec na něm není odezva, na to zda jsem směrovky zapnul nebo ne, toto musím kontrolovat na displeji, což odvádí od pozornosti. Co se týče plynu motocyklu, tak je to spíš o zvyku ale snažím se jezdit na vyšší otáčky nepodtáčím motor a proto není s plynem žádný problém. Výkon motoru je zcela dostačující i pro cestování ve dvou, přičemž spolujezdec vychvaluje pohodlí na zadním sedle, já bych si tam asi nikdy nesedl.
K motocyklu je taktéž aplikace na mobilní telefon, tuto jsem si teprve nedávno stáhnul do svého mobilu a prozatím jsem jí tak nějak neotestoval. Mobilní telefon jsem již s motorkou propojil, ale aplikaci ještě ne, tak nevím co to přesně všechno umí.
Spotřeba motorky je teď v záběhu do 5 litrů na 100/km, spíš tak kolem 4.7 litru a to jezdím v kopcích, takže si myslím, že při slušné jízdě by spotřeba po rovinách kolem 4,5 litru byla, ale to se uvidí po zajetí.
První servis je po 1000 km nebo po roce a další po 10 000 ujetých km nebo po roce.
Tak snad jsem nepsal nějaké bludy a pokud ano, tak se za ně omlouvám, bylo by fajn, kdyby tato má recenze někomu pomohla při rozhodování, ta motorka za povšimnutí opravdu stojí i když je z Číny.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pupi04
Pupi04 napsal 18.02.24 v 11:10 10b.

Hezky napsáno
Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu

lkar
lkar napsal 25.10.23 v 21:37 6b.

Jak se dá tato motorka snížit? Dělají jen zvýšené sedlo

dekel
dekel napsal 11.10.23 v 07:23 10b.

konečne sa niekto riadne rozpísal, vďaka sa peknú recenziu Prajem veľa šťastných km a nech robí len radosť

TomasNBK
TomasNBK napsal 02.08.23 v 10:14 10b.

Parádní recenze, ať slouží

convoy
convoy napsal 16.05.23 v 20:46 10b.

Chybička se vloudila, první servis je po 1000 km, ne po 3000 jak píšeš
Ten držák mobilu jde dát výš? Mám dokoupený rámeček/stínítko displeje a tobe tam zasahuje držák...

Více komentářů



TOPlist