Piaggio Group: nové Moto Guzzi V85 TT, Aprilia systematicky elektrifikuje

Koncern sdružující několik tradičních italských značek představil na kolínské výstavě novinky pro nadcházející sezónu. Nejen fanoušky podélně uložených dvouválců z Mandella del Lario zaujala hlavně definitivní podoba a parametry modelu Moto Guzzi V85 TT, představující cestovní enduro ve zbrusu nové kubatuře.

Piaggio Group: nové Moto Guzzi V85 TT, Aprilia systematicky elektrifikuje

Kapitoly článku

Moto Guzzi V85 TT

Čekalo se to, a máme to tu – cestovní enduro s novým motorem je v podání mandellských skutečností! Nový stroj, zdařile balancující na pomezí oblíbeného retro scrambleru a zcela moderního cestovního endura je vybaven tradičním dvouválcem (původně upravený z modelu V9), o objemu 850 ccm, který poskytne výkon 80 koní a zátah celých 80 Nm už ve 3500 otáčkách. Nádrž pojme 21 litrů benzínu a suchá hmotnost by neměla překročit 200 kg. Na Intermotu se ukázal již v produkční verzi a očekává se, že by se měl začít vyrábět v lednu 2019 a během jara i prodávát. Podle zahraničních novinářů bude v Itálii nastavena cena na 11.500 Eur. Uvidíme, jestli u nás bude tedy balancovat na hranici 300tis. Kč.

Zástupci společnosti prozradili, že na tomto základu plánují postupně vytvořit celou modelovou řadu, takže se ještě máme na co těšit.

Moto Guzzi V9 Bobber Sport

Sportovně pojatá varianta tohoto bobberu byla představena už před pár týdny, teprve v Kolíně jsme ji mohli prozkoumat naživo. Bobber Sport zaujal sníženým jednosedadlem, malým blatníčkem předního kola a především zadními tlumiči Öhlins, plně stavitelnými a plynem poháněnými.

Moto Guzzi V7 koncept

Sice na vysokém piedestalu, přesto tak trochu ve stínu výše popsaného cestovního endura stál v Kolíně koncept cafe raceru. Jako základ posloužila osvědčená V7 třetí generace, která dostala slušivou kapotku, kulatý kryt sedla spolujezdce a atraktivní barevnou kombinaci. Tohle by se mohlo co nevidět dostat do výroby.

Aprilia Tuono V4 1100 RR/Factory

Verze Factory dostane moderní elektronicky ovládané tlumiče, které mají za úkol zvýšit jak sportovní zážitek, tak cestovní komfort. Podvozek funguje buď v semiaktivním režimu nebo v manuálním, k dispozici budou tři režimy fungování Track, Sport a Road. JIných vylepšení se Tuňák nedočkal, takže tu stále najdete vychytaný balíček elektronických asistentů APRC, tempomat ACC (Aprilia Cruise Control) a hlavně výkonný 175 koňový motor V4.

Aprilia Shiver 900

Sportovně střižený naháč se ve verzi 2019 dočkal modernizace motoru, takže 900 ccm dvouválec by měl nyní nabídnout větší porci točivého momentu. Tabulku technických informací Piaggio zatím neuvolnilo, takže si na přesné číslo budeme muset počkat. Devítistovka bude dál k dispozici i v omezené výkonnostní verzi 35 kW. Menší inovace se dotkla displeje přístrojovky, který dokáže při spárování s telefonem přes aplikaci Aprilia Multimedia Platform zobrazovat navigaci.

Aprilia RSV4 RR/RF

U čtyřválcového superbiku jsme se nedočkali navýšení objemu po vzoru Tuona, místo toho Aprilia představila jen nové barvy pro verzi RR.

Další modely na stánku

 

 

 

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Autoři článku obdrželi prémie 36 Kč od 4 uživatelů. Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



hsq_rijen
Objednat reklamu
TOPlist