
Aprilia Tuono V4 1100 vs. Yamaha MT-10: Rychle, zběsile a prakticky
27.03.2023
05.04.2022
21.04.2021
15.01.2021
03.10.2018
30.12.2015
04.11.2014
2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2022 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||
Objem | 1077 cm3 | |||||
Výkon | 126.3 kW (171.8 koní) | 127.7 kW (173.7 koní) | 129 kW (175.4 koní) | |||
Výkon při otáčkách | 11500 ot/min | 11000 ot/min | 11350 ot/min | |||
Točivý moment | 120 Nm | 121 Nm | ||||
Otáčky při max toč.mom. | 9000 ot/min | |||||
Druh motoru | Spalovací | |||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||
Chlazení | Kapalina | |||||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||||
Počet válců | 4 | |||||
Rozvod | DOHC | |||||
Ventilů na válec | 4 | |||||
Vrtání | 78 mm | 81 mm | ||||
Zdvih | 52.3 mm | |||||
Kompresní poměr | 13 : 1 | 13.6 : 1 | ||||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||
Startér | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | 6 | |||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||
Typ rámu | - | Dvojitý páteřový | ||||
Materiál rámu | lehká slitina | - | lehká slitina | |||
Zdvih předního odpr. | 120 mm | - | 120 mm | 117 mm | 120 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 130 mm | - | 130 mm | 129 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | 330 mm | ||||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | |||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | |||
Rozměr přední pneu | 120/70-ZR17 | 90/70-ZR17 | 120/70 ZR 17 | |||
Rozměr zadní pneu | 190/55-ZR17 | 200/55-ZR17 | 200/55 ZR 17 | |||
Rozvor | 1445 mm | 1450 mm | 1452 mm | |||
Úhel hlavy řízení | 25 ° | 24.7 ° | 24.8 ° | |||
Závlek předního kola | - | 99.7 mm | 99.9 mm | |||
Výška sedla | 825 mm | 837 mm | ||||
Suchá hmotnost | 182 kg | 184 kg | 185 kg | - | ||
Pohotovostní hmotnost | 205 kg | - | 205 kg | 209 kg | ||
Objem nádrže | 18.5 l | 17.9 l | ||||
Rezerva | 4 l | |||||
Spotřeba | 8.07 l/100 km | 8 l/100 km | - | |||
První cena | 399990 Kč | - | 399900 Kč | |||
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 349900 Kč | 379900 Kč | - | ||
Poznámka | NYNÍ BONUS 50.000 Kč NA ORIGINÁLNÍ PŘÍSLUŠENSTVÍ ZDARMA ! | - | Tuono V4 Factory 1100 - 459 900,- |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Výfuková klapka | 4 | 25.6.2024 11:27 | ||
Naked bike | Prevodovka po 5000km | 14 | 9.8.2023 19:18 | ||
Naked bike | Průměr díry na ventilek | 8 | 14.9.2022 08:06 | ||
Italské | Brzdové destičky | 11 | 4.9.2022 08:54 | ||
Italské | Uložení vaček | 33 | 10.3.2022 09:47 | ||
Opravy a údržba | ECU Map | 2 | 9.11.2021 21:58 | ||
Naked bike | Přehřívání motorky | 21 | 26.10.2021 16:30 | ||
Opravy a údržba | Oprava titanové koncovky Akrapovic | 28 | 31.7.2020 14:24 | ||
Vybavení | Supercorsa SP vs Bridgestone S21 | 471 | 31.10.2019 15:33 | ||
Pokec o motorkách | MT10 nebo Tuono 1100RR | 7 | 26.1.2019 09:36 |
Zběsilost v srdci, motor V4, italské charisma
Tuono se překládá obvykle jako hrom nebo hřmění, ale v italštině má význam také jako hromový rachot ...
Raketa na dvou kolech. Vše ostatní přijde, až se s ní sžiju a po zajetí. Dnes 700km.
Aprilia Tuono V4 1100 RR/Factory - skůtr od Piaggio :-D, splněný sen, který mě přivedl před osmi let...
Při zoufalém hledání náhrady za FZ1 Fazer, kdy jsem chtěl stejnou koncepci sportovně (spíš víc sport...
Na první dojem skvělé jízdní vlastnosti a ovladatelnost včetně brutálního výkonu. I přes to, že se ...
Perfektně ovladatelná motorka s charakteristickým motorem, který má síly na rozdávání
Motorka z říše snů. Svlečenej superbajk s fantastickým motorem a podvozkem :D
Jel jsem na strašný spoustě motorek, ale Tuono je jinej svět.
Objektivně vzato má největší charisma ze současných ostrých naháčů a navíc je pořád dost rychlý. Kaž...
Dynamická a svižná s velkým výkonem.
Tuono V4 - hrom, generátor zážitků
***---///+++///*** ***---///+++///*** ***---///+++///***
Při zoufalém hledání náhrady za FZ1 Fazer, kdy jsem chtěl stejnou koncepci sportovně (spíš víc sport...
hodně zábavní italská motorka. Která asi nadchne každého. Nevěřil jsem recenzím od kamarádů nebo nov...
Neuvěřitelný stroj jak na delší cesty, tak na rychlou jízdu, zatáčky a okruh. Nejde to popsat :)
Aprilia Tuono V4 1100 RR/Factory - skůtr od Piaggio :-D, splněný sen, který mě přivedl před osmi let...
Zběsilost v srdci, motor V4, italské charisma
Jel jsem na strašný spoustě motorek, ale Tuono je jinej svět.
Perfektně ovladatelná motorka s charakteristickým motorem, který má síly na rozdávání
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.4/10 |
Spojka | 8.7/10 |
Vibrace | 7.9/10 |
Převodovka | 8.6/10 |
Mechanická hlučnost | 7.3/10 |
Zvuk | 9.9/10 |
Spolehlivost | 8.4/10 |
Brzdy | 9.6/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.0/10 |
Těsnost tlumičů | 9.3/10 |
Tuhost rámu | 9.3/10 |
Jízda | |
Sport | 9.6/10 |
Město | 4.0/10 |
Cestování | 6.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.7/10 |
Ceny servisu | 5.3/10 |
Servisní síť | 6.0/10 |
Dostupnost dílů | 6.7/10 |
Nabídka doplňků | 7.3/10 |
Servisní intervaly | 7.7/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.5/10 |
Pohodlí spolujezdce | 3.7/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 3.7/10 |
Ochrana jezdce cestování | 6.8/10 |
Ochrana spolujezdce | 4.7/10 |
Světla | 7.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1250 RS | Cena. Tak jsem ji zavrhl rovnou. |
Yamaha MT-10 | Testoval jsem ji před rokem u prodejce, vadily mně vibrace v nizkých otáčkách a měl jsem pocit že zase tak o moc líp nejede. Pak široký posez - bolely mě z ní kyčle |
KTM 1290 Super Duke GT | Jen jsem o ní přemýšlel, odradila mě spolehlivost, výkonově mě zaujala ale nejvíc. |
Suzuki GSX-S1000GT | Tohle byl největší favorit, hlavně kvůli motoru, ale ta přední maska, to je prostě hnus :( Není to sexy motorka. |
Kawasaki Ninja 1000SX | Nižší výkon proti mé předchozí FZ1 a nechtěl jsem jít výkonově dolů. Design ale top. |
KTM LC8 950 Adventure | Také jedna z možností, o které už uvažuji několik let, kdybych přešel na enduro a směřoval více do terénu. Zatím je pořád v pořadníku, prvně bude ale spíše více silniční enduro typu Caponord, Versys atd. |
Kawasaki Versys 1000 | Aprilia je srdcovka, ale litrový Versys mi seděl posezem stejně dobře jako Capo, takže byl zařazený jako další možnost, kdyby se žádná Aprilia nesehnala. |
Aprilia Caponord 1200 | Kdyby se nějaký ve verzi Rally objevil, asi by byl doma, ale za poslední rok nic... |
Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chtěl jsem funglovku (model euro4), ale tak dlouho jsem spekuloval, až už nebyly. |
KTM 890 Duke R | už jsem pro něj byl rozhodnutý, ale byla špatná komunikace s prodejcem, navíc jsem zpětně zjistil, že tento prodejce nemá úplně nejlepší reference |
Ducati Streetfighter 848/s | na ojetinu pro mě vysoká cena, lacině působící LCD displej, horší dostupnost pěkného kusu |
Triumph Street Triple RS | dle některých vlastníků prý poruchový tříválec, delší čekací doba na mnou vybranou barvu a hlavně ten šílený displej, jinak jízdními vlastnostmi super motorka |
Suzuki GSX-S1000 | Nelze vypnout ABS a vytahovat pojistku z nový motorky mi přišlo divný... |
BMW S 1000 R | Moc přesné a precisní |
KTM 1290 Super Duke GT | nebyla testovačka, dlouhé dodací lhůty, snížený výkon v 2016 |
KTM 1290 SuperDuke R | nebyla testovačka, dlouhé dodací lhůty, snížený výkon v 2016 |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Yamaha MT-10 | Má ji kamarád a je to Italka. Bojím se servisu.. |
Suzuki SV 1000 SZ | Cena, na moje použití možná až moc radikální a sportovní |
Ducati Monster 1200S | V danou dobu nebyla žádná vhodná k mání nebo za to lidi chtěli nesmysl. |
BMW S 1000 R | Motor má nepříjemný výkonový kopanec v 4500 otáčkách, špatně se dávkuje plyn v zatáčkách. Mám na ní příliš zalomené nohy. |
Suzuki GSX-S1000F | Tuono V4RR, to je pecka. Lépe, lineárněji vyladěný průběh výkonu než MT-10, ale stále z toho jde cítit počítač. Nahoře jede víc. Funkční kapota. Nejlepší podvozek. Dá se s tím jet dost rychle i pro hrbolech (nebyla to verze Factory). Zvuk V4 supr, |
Yamaha MT-10 | MT 10 vyhovuje více. Motor, výkon. Pohodlí, přístup dealera... |
KTM Duke 690 R | Perfekt moto, nejlepsi na ktery jsem kdy jel; ale patri na motodrom a na to jsem moc liny, a na silnici clovek nepotrebuje mit 175hp |
Yamaha MT-10 | Diskutabilní spolehlivost, kratší servisní intervaly (dražší náklady na servis) a méně pohodlný posez. |
KTM 1290 Super Duke R | Dlha cakacia doba. |
Honda CB 1000R | Nad rámec finančního rozpočtu, ale jednou se dočkám! |
KTM 1290 Super Duke R | Pěkná motorka s dobrým výkonem a i cenou, ale Superduke je to co chci. |
BMW K 1300 R | Čistokrevné sportovní nářadí nevhodné na cestováni popř. s baťůžkem |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2017 | pycha | aprilia-tuono-factor.pdf | 2.3 MB | user manual ENG |
2017 | pycha | tuono-v4-1100-rr-fac.pdf | 14 MB | servis manual ENG |
2015 | jerseySE | 25.03.2018 | Stáhnout mp3 |
Staženo:55x |
|
Vložit vlastní zvuk |