
Souboj tří cesťáků: FJR vs. RT vs. GTR
10.10.2016
03.11.2019
23.09.2017
13.05.2016
01.12.2015
10.10.2015
27.12.2014
17.09.2013
10.11.2012
03.10.2012
25.09.2012
02.04.2009
26.03.2009
30.11.2005
01.12.2021
05.11.2020
22.01.2018
02.02.2017
20.10.2016
24.12.2015
18.12.2013
06.06.2013
19.10.2012
24.02.2011
08.02.2011
06.02.2006
2002 | 2006 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2013 | 2014 | 2016 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||||
Objem | 1298 cm3 | ||||||||
Výkon | 107 kW | 106 kW | 107.5 kW | 107 kW | |||||
Výkon při otáčkách | 8500 ot/min | 8000 ot/min | |||||||
Točivý moment | 134 Nm | 138 Nm | |||||||
Otáčky při max toč.mom. | 7000 ot/min | ||||||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||||
Chlazení | Kapalina | ||||||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||||||
Počet válců | 4 | ||||||||
Rozvod | DOHC | ||||||||
Ventilů na válec | 4 | - | 4 | ||||||
Vrtání | 79 mm | - | 79 mm | ||||||
Zdvih | 66.2 mm | - | 66.2 mm | ||||||
Kompresní poměr | 10.8 : 1 | - | 10.8 : 1 | ||||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | ||||||
Počet rychlostí | 5 | 6 | |||||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | - | Kloubový hřídel | - | Kloubový hřídel | ||||
Typ rámu | Páteřový | - | Páteřový | - | Páteřový | ||||
Materiál rámu | lehká slitina | - | lehká slitina | ||||||
Zdvih předního odpr. | - | 135 mm | |||||||
Zdvih zadního odpr. | - | 120 mm | 125 mm | ||||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||||
Rozměr předního kotouče | 298 mm | 320 mm | - | 320 mm | |||||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | - | |||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||||
Přední kolo | 17 " | ||||||||
Zadní kolo | 17 " | ||||||||
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR 17 | 120/70 17 | - | 120/70 ZR17M/C (58W) | 120/70 | ||||
Rozměr zadní pneu | 180/55 ZR 17 | 180/55 17 | - | 180/55 ZR17M/C (73W) | 180/55 | ||||
Rozvor | 1515 mm | 1545 mm | |||||||
Úhel hlavy řízení | - | 25.5 ° | - | 26 ° | |||||
Závlek předního kola | - | 109 mm | - | 109 mm | |||||
Světlá výška | - | 130 mm | |||||||
Výška sedla | - | 805 mm | |||||||
Výška sedla max | - | 825 mm | |||||||
Suchá hmotnost | 237 kg | 244 kg | 264 kg | 291 kg | - | ||||
Pohotovostní hmotnost | - | 270 kg | 476 kg | 289 kg | 269 kg | 289 kg | |||
Objem nádrže | 25 l | ||||||||
Rezerva | - | 5 l | - | 4.9 l | 5 l | ||||
Množství oleje | - | 4 l | |||||||
Spotřeba | - | 5.9 l/100 km | - | 7.5 l/100 km | 5.6 l/100 km | ||||
Zrychlení | - | 3.3 0-100 km/h | - | ||||||
Maximální rychlost | 250 km/h | 245 km/h | - | 250 km/h | |||||
První cena | - | 419840 Kč | - | 434990 Kč | 439990 Kč | 416000 Kč | |||
Poznámka | - | Výška sedla 805 - 825 mm. FJR1300AS = 499 990 Kč |
Výška sedla 805 - 825 mm. FJR1300AS = 529 990 Kč |
- |
Alpy + Pyreneje - červenec 2021 - 4K
Vyjjížďka Nové Hrady
Vyjjížďka Nové Hrady
Vyjjížďka Nové Hrady
Vyjížďka Nové Hrady
Alpy s Martinem - otec a syn - Itálie + ...
ALPY - Slovinsko - Bovec - Canyoning - 2019
Fjr1300 gandermarie
Yamaha FJR1300 dostala rozlučkovou edici
Korsika - motodovolená - květen 2016
Punkovej průlet švýcarskými průsmyky (20...
Route des Grandes Alpes - 2015
Buchláky 2
Buchláky 1
Yamaha omladila FJR1300
Albania 2014
Videoreportáž z předávání policejních mo...
yamaha FJR 1300A 2013 - Pepa Sršeň - Fl...
Yamaha FJR1300AE v roce 2014 s elektroni...
Dolomity 2012 - yamaha FJR 1300
Jarní pohlazení - Korsika 2013
Zavadil kufrem a hop!
Yamaha FJR 1300
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | KOD barvy | 5 | 20.4.2023 17:52 | ||
Silniční cestovní | yamaha FJR ECU virgin | 2 | 5.4.2023 12:41 | ||
Silniční cestovní | yamaha FJR ECU virgin | 0 | 5.4.2023 07:21 | ||
Silniční cestovní | Yamaha fjr 1300 | 17 | 7.3.2023 12:13 | ||
Silniční cestovní | Koupě Yamaha fjr 1300 | 1 | 5.3.2023 16:54 | ||
Japonské | FJR - jaké pneu | 41 | 19.11.2022 15:24 | ||
Japonské | Yamaha fjr 1300 cz/sk | 16 | 13.11.2022 16:33 | ||
Silniční cestovní | ukazatel zařazené rychlosti | 8 | 11.11.2022 19:24 | ||
Silniční cestovní | Servis | 22 | 10.9.2022 08:42 | ||
Silniční cestovní | Niečo so spojkou FJR 1300 - 2007 | 9 | 29.8.2022 17:17 | ||
Silniční cestovní | Nové FJR 1300 & CBR 1100xx Black Bird | 36 | 4.8.2022 10:58 | ||
Silniční cestovní | Yamaha fjr 1300 zadni pruzina | 0 | 14.6.2022 15:54 | ||
Pojeď taky | Rumunsko červenec 2022 | 12 | 13.6.2022 08:19 | ||
Opravy a údržba | FJR 1300 nejde povoliť vodnú trúbku v hlave valcov | 23 | 5.4.2022 09:28 | ||
Silniční cestovní | FJR 1300 | 1 | 21.3.2022 10:44 | ||
Silniční cestovní | Yamaha FJR | 4 | 14.3.2022 20:12 | ||
Silniční cestovní | Koupě FJR | 12 | 12.3.2022 06:17 | ||
Silniční cestovní | Yamaha fjr 1300 | 7 | 8.3.2022 22:47 | ||
Silniční cestovní | Yamaha fjr 1300 | 4 | 13.2.2022 16:48 | ||
Silniční cestovní | Řazení z neutrálu FJR 1300 | 12 | 25.1.2022 20:15 |
Stroj, ktorý som si kúpil pre spestrenie všedného života. Vôbec netuším, či budem na ňom cestovať, č...
FJR1300 má víc síly, než budete ve skutečnosti potřebovat. Svým lineárním přísunem výkonu se výborně...
Po mých letech s FJR1300(2002) je to změna o x-generací na FJR1300(2008). Je vidět, že pokrok se nez...
Pohodlný, silný cesťák vhodný jak pro víkendové vyjížďky, tak pro cesty po Evropě
Opět není moje, ale je to asi jak s tím STčkem.
Je to lokomotiva na dvou kolech. Ten zátah je víc než návykový a přitom úžasně příjemné svezení. Jak...
Skrytá šelma Alebo taký ten týpek čo by si to doňho nepovedal ale vie každé bojové umenie a zabiť ...
Pohodlné moto na cestování i svižnou jízdu. Překvapí dobrou ovladatelností. Vyměněný za gixero i s j...
Dlouho jsem se rozmejšlel mezi Fazerem a FJRkem a "silnější" zvítězila :) Věřím, že to bylo dobré ro...
Moje stará dobrá Matylda. Velká pohodlná, na dnešní dobu prostá elektronických serepetiček... tzn. s...
Maximální spokojenost na dlouhé vzdálenosti.???
Super spoločník na dlhé aj krátke cesty
Pohodlně na dovolenou ve dvou, i bez kufrů po Praze do práce. Skvělé jízdní vlastnosti, spolehlivost...
Velká motorka na dlouhé cestování
Skrytá šelma Alebo taký ten týpek čo by si to doňho nepovedal ale vie každé bojové umenie a zabiť ...
Moje třetí motorka. Krásný cesťák.
Velká,silná,pohodlná motorka na cestování.
Parádní cesťák, spousta pohodlí, síly má na rozdávání. Pro motorkáře jezdící klidnější jízdu a delší...
Pohodlná cestovní motorka... byť je staršího data výroby, stačí...
Super pohodlný cesťák s výkonem na rozdávání. Překvapila.
[b]Výměna oleje+ filtr[/b]
[i]Pokud se Vám nechce prokousávat celý příběhem, tak hlavní co jsem chtěl předat dalším generací ;...
Přední destičky nic moc, ale ještě něco nabrzdí :-D Preventivně jsem prohnal spojkovou kapalinu, t...
Svařování praskliny
Výměna vaty výfuků 30.12.2022 35.016 km Do každé koncovky 1,1kg tlumící náplně racing
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.2/10 |
Průběh výkonu | 8.8/10 |
Vibrace | 8.0/10 |
Převodovka | 7.6/10 |
Mechanická hlučnost | 8.1/10 |
Zvuk | 8.0/10 |
Spolehlivost | 9.3/10 |
Brzdy | 8.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.1/10 |
Těsnost tlumičů | 9.0/10 |
Tuhost rámu | 8.8/10 |
Jízda | |
Sport | 6.9/10 |
Město | 6.7/10 |
Cestování | 9.4/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.6/10 |
Ceny servisu | 6.6/10 |
Servisní síť | 7.5/10 |
Dostupnost dílů | 8.7/10 |
Nabídka doplňků | 7.2/10 |
Servisní intervaly | 8.5/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 9.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.9/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.7/10 |
Ochrana spolujezdce | 8.4/10 |
Světla | 8.7/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha FJR 1300 | Byla to milá změna po 6 ti stovce. |
BMW R 1150 GS | |
Yamaha FZ1 Fazer | Vyšší spotřeba s kombinací s menší nádrží,méně vhodné na delší cesty po Evropě. |
Aprilia Caponord 1200 | stejné jako u Multistrady |
Ducati Multistrada 1100 | ...prostě dvouválec-vůbec mi to nesedí. |
Moto Guzzi Breva 1100 | Slabší,menší,hlavy válců do boku jsou při položení víc na ráně a prý dost topí do kolen |
BMW R 1250 R | dlouhá dodací lhůta |
BMW K 1300 GT | vyšší, těžší, starší, dražší ND |
BMW K 1300 GT | Predchádzajúce dobré skúsenosti s FJR |
BMW K 1200 RS | No yamaha |
Kawasaki GTR 1400 | Mnohem větší nájezd km a byla o 4 roky starší. |
BMW K 1200 GT | Bál jsem se dražšího servisu, BMW bylo o 4 roky starší. |
Honda ST 1300 Pan European | vzhled a cena |
BMW R 1200 RT | 2 válce, cena včetně cen za servisy. |
Honda XL 1000V Varadero | Prakticky stejný výkon, chtěl jsem vyšší. |
Suzuki GSF 1250 Bandit | Veľmi rýchlo klesajúca cena motocykla, sú ich mraky. Boli i skvelé kusy, predávajúci pýtali ale neprimerané sumy. |
Suzuki VZR 1800 Intruder | Predsa len pre mňa asi trochu veľká a menej pohodlná pre spolujazdca. |
Kawasaki GTR 1400 | Nebola žiadna jazdenka s dostatočne garantovanou históriou v primeranej cene. |
Honda ST 1300 Pan European | Nebola žiadna jazdenka s dostatočne garantovanou históriou v primeranej cene. |
Honda ST 1300 Pan European | Yamaha se zdála více sportovnější. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Yamaha FJR 1300 | Byla to milá změna po 6 ti stovce. |
Kawasaki GTR 1400 | vyhrál nakonec agresivnější vzhled Kawy a brutální síla motoru |
Kawasaki ZZR 1400 | ??? |
Kawasaki GTR 1400 | vyšší cena ojetin, absence šestky |
Honda ST 1300 Pan European | uz mi prisla prilis sportova a chcel som viac pohodlia pre spolujazdca. |
Yamaha FZ1 Fazer | Fazer se mi líbil víc vzhledově |
BMW R 1200 RT | Ročník o který bych měl zájem byl nad mé finanční možnosti |
Kawasaki GTR 1400 | vysoký nájezd x cena |
Yamaha FZ1 Fazer | |
KTM 1290 Super Duke GT | Je to obrovský a těžký ingot. |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | Musel bych ještě rok šetřit... |
Honda ST 1300 Pan European | Honda mi padla líp do ruky i pod zadek. |
BMW R 1200 GS | Nakonec jsem se rozhodl o skutečné změně. V daný čas také nebylo vhodné FJR k dispozici. |
BMW K 1200 GT | Přestože byl motocyklů Yamaha FJR 1300 daleko větší výběr, byla jejich cenová relace přes větší nájezd kilometrů daleko vyšší a BMW má víc technických vychytávek. |
Honda ST 1300 Pan European | Moc sportovní vzhled a měl ji bratr, tak jsem se nechtěl opičit :) |
Yamaha FZS 1000 Fazer | cena |
Honda ST 1300 Pan European | Honda se mi více zalíbila. |
Kawasaki GTR 1400 | |
Kawasaki GTR 1400 | Tak jsem si na ní nějak připadal jako vosa na bombóně, ale byla to dost krátká jízda aby se to dalo dobře posoudit. Hlavně mi vadilo převoovka s 5 kvalty. |
Kawasaki GTR 1400 | Kawasaki ma oslovila viac po strane vzhľadu aj technologickej vyspelosti a okrem toho nebolo nič zaujímavé na výber |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2013 | kebo | user_manual_fjr1300a.pdf | 3.3 MB | Uzivatelsky manual pre FJR1300A - Anglicky |
2013 | kebo | fjr-1300-2013-serv.pdf | 20 MB | Servisny manual pre FJR1300 - rocnik 2013 - US verzia v anglitcine. |
2011 | Miira | yamaha-fjr1300a-2011-u1cye1.pdf | 3.9 MB | |
2010 | Miira | yamaha-fjr1300a-2010-u1cye0.pdf | 3.8 MB | |
2009 | Miira | yamaha-fjr1300a-2009-u3p6e3.pdf | 3.8 MB | |
2008 | Bert2 | fjr1300a_2008_owner_manual_en.pdf | 3.8 MB | Uživatelská příručka v angličtině pro FJR 1300A (2008) |
2008 | Miira | yamaha-fjr1300a-2008-u3p6e2.pdf | 3.8 MB | |
2007 | kebo | u3p6e1.pdf | 5.5 MB | Uzivatelsky Manual FJR1300 R13 |
2007 | Miira | yamaha-fjr1300a-2007-u3p6e1.pdf | 5.5 MB | |
2006 | kebo | fjr-1300av-2006.pdf | 31 MB | Kompletny servisny manual na FJR1300 2006 --> |
2006 | Miira | yamaha-fjr1300a-2006-u3p6e0_1.pdf | 5.7 MB | |
2006 | Ludan42 | 1937_fjr-1300av-2006.pdf | 31 MB | |
2006 | Kouba84 | yamaha-fjr-1300.pdf | 69 MB | Do češtiny přeložený servisní manuál |
2005 | Tommino | 3000_yamaha-fjr1300.pdf | 6.8 MB | Manuál FJR 1300 |
2005 | Tommino | yamaha-fjr-1300-pl.xlsx | 18 KB | Yamaha FJR 1300 - plán servisu |
2005 | Miira | yamaha-fjr1300-2005-u5jwe4.pdf | 6.8 MB | |
2005 | Tommino | fjr-1300-nastaveni.docx | 17 KB | Nastavení předních tlumičů |
2004 | Miira | yamaha-fjr1300-2004-u5jwe3.pdf | 6.8 MB | |
2003 | Miira | yamaha-fjr1300-2003-u5jwe2_1.pdf | 7.3 MB | |
2002 | Miira | yamaha-fjr1300-2002-u5jwe1.pdf | 7.1 MB | |
2001 | skyair | fjr1300-service-manual-en.pdf | 19 MB | Servisní manuál v anličtimě |
2001 | OndraCB | disabling-winds...uto-retract.doc | 148 KB | Návod na vypnutí automatického zasouvání štítu u všech modelů FJR. Po tomto úkonu funguje ovládání štítu normálně dál, jen se samo nezasouvá po vypnutí zapalování. |
2001 | Miira | yamaha-fjr1300-2001-u5jwe0.pdf | 7.3 MB | |
2001 | Jarda | fjr_1300_en.pdf | 6.2 MB | Návod k obsluze 2001 anglicky. |
2006 | Ludan42 | 23.04.2017 | Stáhnout m4a |
Staženo:102x V garazi |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Pirelli Angel GT A | 17" | Zadek | 1 | Prostě Pirelli dobrá guma, dobře se chová i v dost velkých n... | 05.09.2016 v 16:38 |
Metzeler Roadtec Z8 Interact | 17" | Zadek | 1 | Skvělá pneumatika, která dlouho vydrží, velmi dobře drží v z... | 25.05.2013 v 11:48 |
Bridgestone bt023GT | 17" | Zadek | 1 | Na cestování s těžkým strojem a klidně i ve dvou je prostě s... | 17.08.2012 v 11:36 |
Michelin Pilot Road 2 | 17" | Zadek | 1 | Nenašel jsem zatím lepší pneu pro turistické použití. Jetá v... | 06.10.2009 v 21:08 |
Metzeler Roadtec Z6 Interact | 18" | Předek | 1 | Když srovnám Z6Int a BT020, tak Z6Int je na FJR jasným vítěz... | 06.10.2009 v 19:51 |
Metzeler Roadtec Z6 Interact | 17" | Zadek | 1 | Když srovnám Z6Int a BT020, tak Z6Int je na FJR jasným vítěz... | 06.10.2009 v 19:46 |
Bridgestone BT020 | 17" | Zadek | 2 | Ja jsem byl s touhle pneu spokojeny. I za deste se mi s ni j... | 16.01.2009 v 20:38 |