Perfektní stroj jak na pojížďky po městě a okolí, tak i na výlety po Evropě
Výška jezdce: 173 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FJR 1300: Moc žravá na popojíždění městem do práce
Kawasaki GTR 1400: Moc robustní při projíždění městských kolon
První dojmy - Bandita jsem si vybral podle recenzí uživatelů zde na motorkářích. Psali o obrovském zátahu motoru, stabilním podvozku a přitom kompaktnosti. Vyzkoušel jsem a bylo rozhodnuto.
Doplňky na motorce - Vyhřívané gripy, vyhřívané sedlo, USB, turistické plexi
Recenze
Tak jak jsem dřív přidával motorky okamžitě, u Bandita jsem si dal trochu na čas a přidávám ho po 5,5 letech provozu.
Je to řadový čtyřválec, takže spíš na poklidnou jízdu, než na závody mladých kluků. Nu což, však už jsem taky dědeček
Ta motorka mě pořád neskutečně baví. Mám na ní najeto 56.000 Km a zatím bych neměnil. Když jsem ji před 1,5 rokem totálně rozstřelil na předek a vybíral jinou motorku, zjistil jsem, že vlastně jinou nechci. A tak jsem se rozhodl pro opravu a jezdím dál.
Musím říct, že je to symbol spolehlivosti. V 91.000 Km zatím nebere alej a nikdy mě nenechala ve štychu.
Ale aby vše nevypadalo jen růžově, chtělo to pár úprav k dokonalosti. Jednalo se o originál GT verzi s celokapotou a vyšším plexi. Koupil jsem ještě vyšší turistické plexi ERMAX a deflektor, ale ani to nebylo ono. Až po havárce a stavění nového předku jsem plexi vyřešil úplně jinak, jiným přiděláním ořezaného plexi ze skútru. S touto úpravou mám najeto 6.000 Km a už jsem to přivedl k dokonalosti. Další úpravou bylo natvarování sedla. Tak dlouho jsem molitan brousil lamelákem, až jsem do něj vybrousil tvar vlastní prdele. Teď na tom dokážu ujet i tisíc kilometrů na zátah a nic mě nebolí. Sedlo je samozřejmě vyhřívané, stejně jako gripy. V doplněné výbavě nechybí držák telefonu a USB zásuvka, stejně tak i zásuvka v zadním kufru. Co se týče vzhledu, ořezal jsem původní GT kapoty, které byly dole rozbité od předního kola, naraženého ve svodech, přidal jsem padací rám a dovyrobil k němu i tu vrchní část, protože vždycky když to spadlo, tak to spadlo na chladič. Tohle japončíci fakt nedomysleli.
Spotřeba na dojíždění do práce po městě je do 6 litrů, za městem asi 5-5,5 litru a dovolená se dá ve dvou lidech s bagáží zvládnout i za 4,5 litru.
Věřím, že jsi z něho stále nadšený, ten mohutný zátah motoru bez propadů a vibrací je prostě dokonalý !
Pěkná mašina . klobouk dolů, že jsi ji po havarce opravil, přeji mnoho šťastných km bez nehod!
Prostě Bandit pičo Cením, žes ho po té bouračce dal do kupy a jezdíš dál
Jde vidět, že sis Bandita oblíbil
Super mašina, přeji hodně najetých kilometrů bez nehod a ať ti dělá jenom radost