journeyman_brezen



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1250S Bandit (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MareZara
Vloženo 23.4.2016
Aktualizováno 25.10.2017
Zobrazeno 2 225x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje první nové moto, po pincku, ČZ 175, GPZ 500S a TDM 900 si ji zasloužím a věřím že už dlouuuho zustane doma.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBF 1000: Cena dobré ojetiny se nebezpečně blížila ceně nové Bandasky

První dojmy - Protože TDM 900 byl skvělý stroj a po 4 letech vše vychytané a spolehlivé, přesto mě už nějak přestával bavit a jeho houpavost spolu s výškou mi v zatáčkách začínala vadit. Hledal jsem něco víc silničního ,co nejméně chytré elektroniky, stabilnější při rychlejší jízdě, na delší cesty a bez velké nutnosti řadit. Jo a aby to dobře vypadalo a nebylo to drahé. Takže Bandita :-).

Motorku bych doporučil pro - Pro vyznavače klasiky a pro ty, kteří říkají, objem ničím nenahradíš.

Doplňky na motorce - Kufry Givi, padáky, 12V pod sedlem s vývodem k držáku GPS/telefonu,brašna na sedlo spolujezdce,deflektor, CNC páčky

Recenze

Moto Koupeno v zimě, takže nastala strašlivá doba čekání na sezonu. Bandaska se usmívala v garáži a já měl najeto 6 km a bál se vyjet na slizké zimní silnice.
Konečně jaro,skáču na mašinu, zjištuju že je těžká no hodně a začalo otravné,ovšem poctivé zajíždění. Je zajeto, beru za plyn a táhne jako blázen, od 3 tis raketa, ale nad 7 už ztrácí,nicméně v tu chvíli už je rychlost na naše silnice až příliš... Řadit se tedy moc nemusí, tj dobré, výkon sice bohatě dostačující, ale čekal jsem trochu více. Spotřeba je zatím do šesti litrů, ale motor je ještě syrový takže věřím že půjde dolů. Brzdy zcela dostačující, spojková páčka i přesto, že je hydraulická, jde dost ztěžka a to je nepříjemné především ve městě.
Tuhle holku mám hlavně na cestování a zde musím pochválit parádní posez, ten je tak akorát mezi pohodlím a lehce sportovní pozicí. Sedlo ujde, snad se zadnice podle něj vytvaruje . Výhodou větší váhy je, že už se příliš nepozná když jedu s kufry či batůžkem. Do zatáček je skvěle stabilní, nicméně rychlé změny směru vyžadují trochu tlačit do řidítek, ale jo, jde to i když ideal to není. Plexi s deflektorem funguje dobře, ani při vyšších rychlostech není nápor větru nikterak nesnesitelný.

Je konec srpna a na tacho je 14000 . Co tedy říci po tolika km v jedné sezoně? Každá cesta je pro mě stále radostí, po motodovče v Chorvatsku a ještě jedné Rakouské a Slovenské výpravě s batůžkem musím uznat že na cestování je stroj skvělý, spotřeba s plnou polní 5-5,5L i při svižné jízdě. Motor tahá úžasně, řekl bych že jeho síla a průběh nemá v ostrých Alpských zatáčkách a výjezdech konkurenci, samozřejmě na rovinách už chybí koně a ztrácí, ale na rovině za to umí tahat každý trouba že ano ? Co bych vytknul je lehce houpavý podvozek, ovšem jen na špatnějších cestách. A co bych vytknul hodně je přístup ke štelování předpětí zadní pružiny. Nejsem zastáncem elektroniky, ale proč je ke štelování tak strašlivý přístup? Pánové z Japonka, tato věc se vám nepovedla... Po počátečních problémech s váhou moto mi nyní přijde až neuvěřitelně hravá a lehká, tedy za jízdy. Poserproužky zmizely, stupačky už zajiskřily, tak je vše v pořádku. Nové CNC páčky přispěly k lepšímu citu při řazení a brždění, ani bych nečekal jaký to bude rozdíl oproti původním hliníkovým hrůzám. Do další sezony je v plánu výfuk, originál je jako pěst na oko na jinak pěkný černo bílý vzhled. Na řadu přijde i zaslepení EGR ekonesmyslu aby se motoru lépe dýchal čistý vzduch

Polovina sezony 2017 je za námi a na tacho je 31000km. Na moto zatím vůbec žádná závada, jak se dalo čekat. Dle plánu odstraněn EGR, u moto se tomu říká jinak, ale důležité je že to tam není. Lehce jsem poupravil airbox a dal nový výfuk MIVV GP, váhová úspora je asi 4 kg, má nádhernej zvuk a vypadá mnohem lépe než origo. Jestli jsem kdy psal, že motoru chybí výkon, tak to je blbost. Ve zrychlení do 150 nemá konkurenci a tacho 250 se mi zdá dostatečné. Dost to tedy ožilo po novém výfuku, krásně se vytáčí až do 9tis, ale to prakticky nikdy není potřeba. Na sportovní cestování super, dokoupil jsem malý zadní kufr pro jízdu po Alpách s přítelkyní a stanovacím vybavením, ale zjistil, že souprava se 450 kg stejně není na bezpečné zábavné sportovní svezení, ale jen na kochačku. Při takovém zatížení se už podvozek pohupuje a stupačky jiskří dříve než je zdrávo. Motor s váhou problém nemá. Letos za námi Chorvatsko a Garda, vše mimo dálnice a po krásných klikaticích, příští rok už snad každý na své moto



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pedl
Pedl napsal 15.05.20 v 12:37 10b.

skillman
skillman napsal 19.04.18 v 11:09 10b.

Bílá je super

Čadil
Čadil napsal 02.04.18 v 09:48 10b.

Stealman
Stealman napsal 15.03.18 v 13:14 10b.

Pěkná mašina a bílá barva je luxusní

staeich
staeich napsal 09.01.18 v 03:22 10b.

Zdravím.Mužeš mi poradit s tím EGR.Jinak moc hezkej Bandit.

Více komentářů



TOPlist