:( Prodáno: Byl to můj nový velký bandita, pořízený kvůli lásce k předchozímu a moc nezklamal...ačkoli nakonec přece jen trochu :) Ze starého bandita byla cítit jiskra sportovních genů staré dobré GSXR1100. Tady jsme už čistě v poli touring.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Prvni dojmy dobré, až na ta divně zahnutá řidítka
Recenze
Pořízená těsně před zimou vloni. Na základě úžasných zkušeností z předchozího modelu jsem měl docela jasno, kam se bude můj výběr ubírat dál. Moje požadavky na moto byly vyhraněné: jízdní komfort pro dva, čtyřválec nad litr kvůli sametovému chodu a zátahu odspodu, alespoň polokapotáž se štítkem pro pohodu při jízdě ve vyšších rychlostech (i nižších), sportovní ambice na blbnutí po práci, možnost uchycení zavazadel pro plánované výlety do zahraničí, rozumná cena, abych se za své peníze dostal na slušný rok výroby a počet najetých km. A protože tíhnu ke značce Suzuki (toto je už moje pátá) bylo koupeno :)
Musím přiznat, že po praktické stránce sice nebylo co řešit, ale strašná originální řidítka (neubráníte se pocitu, že řídíte kolečko na stavbě)a výfuk dost odrazovaly. S tím mi ale pomohl motorkář vrut. Úpravy na jeho moto byly neodolatelné a nejen, že neměl problém mi poradit, ale dokonce sehnal některé díly. Takže moje moto je víceméně kopie té jeho a díky mu za inspiraci a velkou pomoc. Jak jsem mu říkal, vzdávám mu tímto hold :)
Úprava spočívá ve sportovních řidítkách, originální kapotáži, xenonovém světlometu, štítku se stavitelnou clonou, laděném výfuku Leo Vince EvoII, vyhřívaných heftech a ukazateli zařazené rychlosti Gipro.
Na brzdě naměřeno 109k, takže na motoru by bylo deklarováno ještě víc a krouťák 118Nm v 3,5tis.
Včera poprvé pořádně projeta, na tacho přes 250 kmh, tak osobní pocity jsou:
medvědí zátah odspodu je famózní, pocitově ale dost vadne směrem k vyšším otáčkám. Ochrana proti větru ještě lepší než u minulé, takže na dálnici 200 je jen o šustění větru. Nic s vámi nemává. Vibrace jsou vyhlazené v celém otáčkovém spektru. Jediné zhoršení oproti předchozímu modelu podle mého názoru představuje vstřikování, které při zavření plynu úplně uzavře přívod paliva a tím nastupuje mocná dekomprese a cuknutí. Karburátory byly prostě hladší. Se sportovně střiženými gumami padá moto do zatáček naprosto sama.
Velký Bandita! Já se teď v autoškole vozím "jen" na šestistovce, ale jsem z toho úplně hotovej.
Najdou se dalsi Olsani. Ja davam 10. Pekne prave diky kapotkam.
Parádní 10b
Pěknej ale ten plast pryč 10b
ty plasty na naháče nepatří a ani se mi to nelíbí