PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1250S Bandit (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník eddie80
Vloženo 25.3.2011
Aktualizováno 11.5.2021
Zobrazeno 4 106x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


:( Prodáno: Byl to můj nový velký bandita, pořízený kvůli lásce k předchozímu a moc nezklamal...ačkoli nakonec přece jen trochu :) Ze starého bandita byla cítit jiskra sportovních genů staré dobré GSXR1100. Tady jsme už čistě v poli touring.

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Prvni dojmy dobré, až na ta divně zahnutá řidítka

Recenze

Pořízená těsně před zimou vloni. Na základě úžasných zkušeností z předchozího modelu jsem měl docela jasno, kam se bude můj výběr ubírat dál. Moje požadavky na moto byly vyhraněné: jízdní komfort pro dva, čtyřválec nad litr kvůli sametovému chodu a zátahu odspodu, alespoň polokapotáž se štítkem pro pohodu při jízdě ve vyšších rychlostech (i nižších), sportovní ambice na blbnutí po práci, možnost uchycení zavazadel pro plánované výlety do zahraničí, rozumná cena, abych se za své peníze dostal na slušný rok výroby a počet najetých km. A protože tíhnu ke značce Suzuki (toto je už moje pátá) bylo koupeno :)

Musím přiznat, že po praktické stránce sice nebylo co řešit, ale strašná originální řidítka (neubráníte se pocitu, že řídíte kolečko na stavbě)a výfuk dost odrazovaly. S tím mi ale pomohl motorkář vrut. Úpravy na jeho moto byly neodolatelné a nejen, že neměl problém mi poradit, ale dokonce sehnal některé díly. Takže moje moto je víceméně kopie té jeho a díky mu za inspiraci a velkou pomoc. Jak jsem mu říkal, vzdávám mu tímto hold :)

Úprava spočívá ve sportovních řidítkách, originální kapotáži, xenonovém světlometu, štítku se stavitelnou clonou, laděném výfuku Leo Vince EvoII, vyhřívaných heftech a ukazateli zařazené rychlosti Gipro.

Na brzdě naměřeno 109k, takže na motoru by bylo deklarováno ještě víc a krouťák 118Nm v 3,5tis.

Včera poprvé pořádně projeta, na tacho přes 250 kmh, tak osobní pocity jsou:
medvědí zátah odspodu je famózní, pocitově ale dost vadne směrem k vyšším otáčkám. Ochrana proti větru ještě lepší než u minulé, takže na dálnici 200 je jen o šustění větru. Nic s vámi nemává. Vibrace jsou vyhlazené v celém otáčkovém spektru. Jediné zhoršení oproti předchozímu modelu podle mého názoru představuje vstřikování, které při zavření plynu úplně uzavře přívod paliva a tím nastupuje mocná dekomprese a cuknutí. Karburátory byly prostě hladší. Se sportovně střiženými gumami padá moto do zatáček naprosto sama.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Barney
Barney napsal 26.03.11 v 19:28

Velký Bandita! Já se teď v autoškole vozím "jen" na šestistovce, ale jsem z toho úplně hotovej.

mostar
mostar napsal 26.03.11 v 10:51

Najdou se dalsi Olsani. Ja davam 10. Pekne prave diky kapotkam.

sedlon
sedlon napsal 25.03.11 v 21:45

Parádní 10b

COMPANY
COMPANY napsal 25.03.11 v 21:28

Pěknej ale ten plast pryč 10b

Mišek
Mišek napsal 25.03.11 v 19:51

ty plasty na naháče nepatří a ani se mi to nelíbí

Více komentářů



TOPlist