PROFIL MOTORKY

Suzuki GSF 1250S Bandit (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Cesar-CZ
Vloženo 21.12.2015
Aktualizováno 7.12.2017
Zobrazeno 2 147x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Mé první setkání s modelem 1250S proběhlo až v den prodeje od předchozího majitele, takže láska na první pohled, už jen proto v jakém byla TOP stavu

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z 750 ABS: Nebyla vhodná kandidátka ;)

První dojmy - Pří mé výšce 193cm a váze kolem průměrného pašíka na zabíjačku, můžu říct, že zcela ideální stroj tak jak se dočtete asi v každém článku na netu. Takže i já mohu jen doporučit vyšším postavám. Váha a vyšší těžiště, všechno odpovídá očekávání takže za mě 1 "s hvězdičkou".

Motorku bych doporučil pro - Hodně rozumným začátečníkům i pokročilým motorkářům, kteří nepotřebují lítat jako blázni ;)

Doplňky na motorce - boční kufry GIVI, horní kufr GIVI



Recenze

Proč ? No, hledal jsem motorku pro mou výšku postavy a zároveň stroj na cestování... Do kterého chci jít úplně po hlavě a třeba i sám. Po pár prohozených větách s kámošem, který vlastní starší verzi bandita 1200S se zdálo, že mám jasno. Měl jsem možnost jeho motorku i vyzkoušet, aby mé rozhodnutí bylo o to pevnější... Po několika neúspěšných pokusech a půl roce čekání na koupi starší verze, jsem nakonec zavítal do sekce 1250S, kde již delší dobu postával inzerát, který měl přes tisíc a půl zhlédnutí, řek jsem si, ta je už prodaná. Omyl nebyla, do týdne byla doma

přidáno dne 12.10.2016
V podstatě se dá říct, že jsem zakončil sezonu k tomuto datu, již mě čekají jen každoroční servisní práce, které každý nebo každá znáte. Můj první letošní výjezd byl na Velikonoce, teď mám odježděno zhruba 10.500 km a konečně se vracím k recenzi, ke které jsem předtím nemohl nic moc napsat. Od domova sem se vzdálil maximálně 350km ale i tak to byla super sezóna plná poznávání :)

Motor ?
Nesmírně si u Bandita vážím záběru motoru "od spodu", je to super vlastnost... přirovnatelná k autu ale je to určitě taky o zvyku. Občas sem se ztrácel v rychlostech, které mám zařazené ale jak říkali ostatní zvykneš si.. a taky že ano. (Cena GIPRO mi zvětšila paměť a soustředění :D) Spotřebu sem počítal zhruba prvních 3000km, hodnota kolísala kolem 8,2 l/km - no a pak sem to počítat přestal :D

Brzdy?
Jak bych zhodnotil brzdy, v květnu jsem se zúčastnil kurzu Učme se přežít v Jihlavě, kde nás i ostatní motorkáře snažili naučit brzdit... dokud jsem se kurzu nezúčastnil, netušil jsem že má brzdění svou vlastní teorii, kdy je potřeba přibrzdit zadní brzdou a poté se k oné brzdící akci přidat i brzdou přední. Jednoduše řečeno, padli jsme si s brzdami kolem ramen a absolutně mi sedí ;)

Podvozek a jízda?
Motorku jsem vyzkoušel jak na dálnici (tankodromu D1), tak i na okresních cestách k podvozku nemám výtku, zdá se být v pohodě. Ovladatelnost motorky díky mé váze zůstává stále na jedničce... :)

Benzina Vítkov





Kamieniec Ząbkowicki - Polsko





Sraz doma





Benzina Ruda nad Moravou





Učme se přežít Jihlava





Zlaté Hory




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Petr163
Petr163 napsal 30.11.19 v 19:02 10b.

Bandit = sázka na jistotu. Přeju hodně km bez poruchy 10b

Čadil
Čadil napsal 12.04.18 v 21:40 10b.

no prostě bandit

McPitt
McPitt napsal 03.12.17 v 19:32

Zdravím Tě ... kdyby jsi měl zájem tak na FCB je založena skupina GSF 1250 a GSX 1250 Děkuji budeš vítán Patrik

martasan
martasan napsal 12.10.16 v 21:42 10b.

Moooc hezky napsané, kapl jsi na to Tak příští rok pokracujem v krasojizde

Psisko
Psisko napsal 12.10.16 v 19:39

Pěkná motorka

Více komentářů



TOPlist