
Suzuki GSF650N & GSF1250SA
28.01.2008
2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||||||
Objem | 1255 cm3 | ||||||||||
Výkon | 73 kW (99.3 koní) | 72 kW (97.9 koní) | - | 71.5 kW (97.2 koní) | |||||||
Výkon při otáčkách | 7000 ot/min | 7500 ot/min | - | 7500 ot/min | |||||||
Točivý moment | 107 Nm | 108 Nm | - | 108 Nm | |||||||
Otáčky při max toč.mom. | 3400 ot/min | 3700 ot/min | - | 3700 ot/min | |||||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||||||
Chlazení | Kapalina | ||||||||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||||||||
Počet válců | 4 | ||||||||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | ||||||||
Ventilů na válec | 4 | - | 4 | ||||||||
Vrtání | 79 mm | ||||||||||
Zdvih | 64 mm | ||||||||||
Kompresní poměr | 10.5 : 1 | ||||||||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||||||
Startér | - | Elektrický | - | ||||||||
Počet rychlostí | 6 | ||||||||||
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz | ||||||||
Typ rámu | Trubkový | - | |||||||||
Materiál rámu | ocel | - | |||||||||
Zdvih předního odpr. | 130 mm | - | 130 mm | - | |||||||
Zdvih zadního odpr. | 120 mm | - | 136 mm | - | |||||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||||||
Rozměr předního kotouče | - | 310 mm | |||||||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||||||
Přední kolo | 17 " | - | |||||||||
Zadní kolo | 17 " | - | |||||||||
Rozměr přední pneu | - | 120/70-ZR17 | |||||||||
Rozměr zadní pneu | - | 180/55-ZR17 | |||||||||
Rozvor | 1480 mm | 1485 mm | |||||||||
Úhel hlavy řízení | 25.2 ° | 64.8 ° | - | 25.6 ° | |||||||
Závlek předního kola | 104 mm | - | |||||||||
Výška sedla | 790 mm | 810 mm | 805 mm | ||||||||
Suchá hmotnost | 225 kg | 254 kg | 232 kg | - | 254 kg | ||||||
Pohotovostní hmotnost | - | 254 kg | - | ||||||||
Objem nádrže | 19 l | ||||||||||
Maximální rychlost | 230 km/h | 247 km/h | 230 km/h | - |
Od vrut(2009)
Od vrut(2009)
Od davo777(2009)
Od banditak1250S(2008)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | manual | 3 | 17.6.2024 19:59 | ||
Naked bike | Bandit pičo! pokec | 200 | 12.11.2023 19:19 | ||
Opravy a údržba | GSF 1250 nestartuje | 20 | 1.7.2023 22:23 | ||
Silniční cestovní | olej ve vidlích | 3 | 13.12.2022 19:40 | ||
Silniční cestovní | pískání v nádrži | 9 | 16.11.2022 07:27 | ||
Naked bike | Suzuki gsf 1250 Bandit-vibrace | 21 | 14.11.2022 11:01 | ||
Silniční cestovní | přerušovač blinkrů | 2 | 13.11.2022 18:35 | ||
Opravy a údržba | Výměna žárovky osvětlení SPZ | 2 | 15.4.2022 19:36 | ||
Silniční cestovní | servisní manual Suzuki Bandit GSF1250S | 2 | 20.9.2021 13:16 | ||
Silniční cestovní | Jakou vybrat | 24 | 15.6.2020 17:44 | ||
Silniční cestovní | Suzuki gsf 1250s bandit | 1 | 29.8.2019 22:14 | ||
Silniční cestovní | Komfortní sedlo | 13 | 28.4.2019 16:48 | ||
Silniční cestovní | Výška | 7 | 30.3.2019 08:31 | ||
Naked bike | Kryty na ruce Suzuki gsf Bandit 650 | 6 | 8.3.2019 20:03 | ||
Silniční cestovní | Honda CBF600s 2010 - čo dalej | 20 | 7.8.2018 18:08 | ||
Silniční cestovní | Yamaha FZ1 Fazer nebo Suzuki GSF-1250S | 8 | 7.8.2017 21:39 | ||
Silniční cestovní | servis JP moto | 3 | 22.6.2017 23:17 | ||
Silniční cestovní | Pneuservis | 18 | 22.2.2017 10:51 | ||
Výběr moto | anketa díky za každý hlas a popřípadě příspěvek. | 33 | 13.8.2016 07:04 | ||
Naked bike | Kde nakoupit doplnky na bandita 1200 | 4 | 10.7.2016 15:03 |
Jak už tu píše skoro každej majitel, je jedno co tam máte za kvalt, motor pobere všechno, i při ostř...
Cestovnější než eNko, vodník kterej táhne od spodu, ale designově trochu jinde než klasika vzduchem ...
Moje první nové moto, po pincku, ČZ 175, GPZ 500S a TDM 900 si ji zasloužím a věřím že už dlouuuho z...
Tak jsem se po téměř osmi letech rozhodl pro změnu a Yamaha Thundercat šel s těžkým srdcem do světa....
Je to černá a dobrá mašina, kterou musím dát trochu do kupy, protože původní majitel toho s ní moc n...
Mé první setkání s modelem 1250S proběhlo až v den prodeje od předchozího majitele, takže láska na p...
Velkoobjemový japonský, hodný loupežník a silák!
:( Prodáno: Byl to můj nový velký bandita, pořízený kvůli lásce k předchozímu a moc nezklamal...ačko...
Po roce se svou starou SV 650 (a moji novou manželkou :D) jsem naznal že pokud budeme jezdit více ve...
Tak a mám to. Konečně jsem se dostal k pořádné motorce. Je velká, těžká, pohodlná a s objemem motoru...
Plnotučný Bandit s pěkným zvukem
Já starej Honďák jsem si pořídil Suzuki Bandita. Kdyby mi to někdo řekl,tak bych mu nevěřil, ale což...
Veľký Bandit, kus motorky s patričnou váhou. Na cestovanie vo dvojici dokonalý.
Perfektní stroj jak na pojížďky po městě a okolí, tak i na výlety po Evropě
Po roce se svou starou SV 650 (a moji novou manželkou :D) jsem naznal že pokud budeme jezdit více ve...
Traktůrek do pohody i nepohody.
Jsem turista a mé XJčko po dvaceti letech chtělo výkonově upgradovat, tudíž tato kubatura s krouťáke...
Jedu pro ní, náhodou jsem potkal pána v Rokytnici co má v 70 letech 4 motorky tuhle už prý nepotřebu...
Velkoobjemový japonský, hodný loupežník a silák!
suzuki GSF 1250S, r.v. 2010, verze s ABS.
Ráno práce na zahradě ,po obědě jednou stopou na kole, s dětma na hřišti i svezení bylo :-D a odpo...
Orig.řetěz už začínal pouštět tak jsem jej vyměnil za zlatý DiD zvmx530 a preventivně gufera ve vidl...
Ihned po dojetí jsme vyměnil olej+filtr (Motul 5100), vyčistil brzdiče a vyměnil destičky za měkčí (...
Konečně jsem dokončil předsezoní udržbu a leštění strojů ,ale jak to tak momentálně vypadá, tak poje...
Už loňskou sezónu bylo jasné, že mě po zimě výměna baterie u Bandita nemine, však už má nárok a vůbe...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.6/10 |
Průběh výkonu | 8.9/10 |
Vibrace | 7.9/10 |
Převodovka | 7.6/10 |
Mechanická hlučnost | 7.5/10 |
Zvuk | 6.7/10 |
Spolehlivost | 9.1/10 |
Brzdy | 7.3/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.4/10 |
Těsnost tlumičů | 9.0/10 |
Tuhost rámu | 7.9/10 |
Jízda | |
Sport | 6.5/10 |
Město | 7.1/10 |
Cestování | 9.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.5/10 |
Ceny servisu | 5.8/10 |
Servisní síť | 6.3/10 |
Dostupnost dílů | 8.3/10 |
Nabídka doplňků | 8.1/10 |
Servisní intervaly | 7.1/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.1/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.6/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.3/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.4/10 |
Ochrana spolujezdce | 7.4/10 |
Světla | 7.4/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda VFR 800 | Nakonec jsme zvolil větší objem motoru |
Yamaha XJR 1300 | Našel jsme novější model ročník 2016 |
Kawasaki GTR 1400 | Moc robustní při projíždění městských kolon |
Yamaha FJR 1300 | Moc žravá na popojíždění městem do práce |
Yamaha FJR 1300 | Už dost velká a težká |
Suzuki GSX 1250 FA | Stejná technika, hezčí design ale vyšší cena o 25% |
Yamaha FZ1 Fazer | Vyšší cena, výkon co by mě nutil prasit, často vylítané kusy |
Yamaha XJR 1300 | |
Yamaha FZ1 Fazer | |
Honda CB 1300S | Nebyla nabídka jen pár v Německu. |
Kawasaki ZZR 1400 | Byl jsem na dvou bouračkách a bez potřeb. servisu, novější z 2016 už drahá.. |
BMW R 1200 RT | Vyšší pořizovací cena. |
Honda CBF 1000 | Nijak mě nakonec neoslovila. |
Yamaha FZ8 N/S | Nebyla aktuálně u prodejce.. |
Suzuki GSF 1250S Bandit | |
Yamaha TDM 900 | Kdyby mi ji neukradli, tak ji mám asi pořád. Moc fajn stroj, ale neobjevila se žádná zajímavá. |
Honda NT 700V Deauville | Dlouhou dobu byla Deauvillka favorit. Nakonec jsem usoudil, že je až příliš usedlá. Kdo ví, třeba příště. |
Yamaha BT 1100 Bulldog | Bulik je hezký a má kardan. Nakonec mě odradil příliš čoproidní zvuk a vzduchem chlazený motor. |
Honda CBF 1000 | Po vyzkouseni mi vic sedla suzuki jak honda |
Yamaha FZ1 Fazer | Objem ničím nenahradíš :-) |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda CBF 1000 | Pohodlí a cena |
Honda CBF 1000 | |
Suzuki GSF 1250S Bandit | |
Yamaha FZ8 N/S | nebyla k mání ta správná :) |
Yamaha FZS 1000 Fazer | |
Yamaha FZ1 Fazer | Bylo jich malo a ne v takove výbavě |
Honda CBF 1000 | |
Honda CBR 1100XX Blackbird | |
Yamaha FZS 1000 Fazer | Bandaska byla těžší, těžkopádnější i na brzdy. Pořizovací cena byla vyšší. Jediným plusem bylo pohodlí při cestování. Pro mě bohužel nestačilo. |
Yamaha TDM 900 | |
Yamaha FZ1 Fazer | vzhled a zatah motoru u yamahy |
Yamaha FZS 1000 Fazer | |
BMW K 1200 S | Menší než Káčko |
Suzuki GSF 650S Bandit | cena versus stáří |
Kawasaki ZR 7 | zr7s mi více padla do oka, a také cena byla jedním z hlavních faktorů. |
Yamaha Fazer8 | Těžká a není to Yamaha :)) |
Yamaha FZ1 Fazer | Starší koncepce, vzhled, Fazer vypadá líp a je sportovnější |
Suzuki GSX 1400 | Nějak jsem tehdy nezkousnul vodou chlazený motor. |
Suzuki GSX 1250 FA | dostal sem skvělou nabítku na GSX a hlavne plna kapota |
Honda CBF 1000 |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2007 | CBRider | service-manual-gsf-1250.rar | 34 MB | Servisný manuál na GSF1250, GSF1250S, GSF1250SA Dúfam že pomôže :-) |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Pirelli Angel GT A | 17" | Zadek | 1 | Vynikající pneu s excelentní výdrží, podotýkám, že jde o ver... | 30.08.2015 v 23:15 |
Dunlop Sportmax D218 | 17" | Zadek | 3 | Original pneu na nové moto.Údajně by to měla být sport touri... | 25.09.2011 v 19:53 |