Téma: Honda CBF600s 2010 - čo dalej
Čaute partia,
už tri roky jazdím na Honde CBF600S 2010. Je to skvela mašinka, ale chcel by som prejsť na niečo silnejšie. Chcel by som ostať pravdepodobne v kategórii športovo-turistických mašín. Moje parametre sú 190cm, 100kg.
Po brázdení internetom poškuľujem po mašinách typu Honda CBF1000 (novší model), Yamaha FZ Fazer 1, Suzuki Bandit 1250S, páči sa mi aj Kawasaki z1000sx ale ta je dosť drahá. Trošku mimo kategórie týchto mašín je Triumph Tiger 1050, ten sa mi tiež páči. Cenovo by som sa chcel dost do cenovky 5000€. Ak to bude trošku viac dajme tomu.
Od motorky očakávam dostatočný krútiaci moment, aby som nemusel radiť ako blázon. Radšej mam výkon sústredený v strede otáčok ako niekde na špici.Jazdím väčšinou po okolí do cca 200-300km deň, raz ročne zbehnem do zahraničia na moto. Väčšinu času jazdím sám, občas vezmem frajerku. Vie mi niekto trošku pomôcť k rozlúsknutiu tejto otázky. Ďakujem

Honda CBF600s 2010 - čo dalej

19.7.2018 v 14:28 | Nahoru | #1
CBF 1000 / 1250 bandaska

FZ1 je podle me prestup nevhodnym smerem - silna s blbym posezem

Honda CBF600s 2010 - čo dalej

19.7.2018 v 14:54 | Nahoru | #2
No nejlip z toho vychazi ten bandit12. Tahne od volnobehu, nizka spotreba, pohodli. Jestli te zajima tahle kategorie mas tam este gsx14 nebo cb13, ci fjr13...
Zbytek je vic sportovnejsiho charakteru: Kawa sx bude mit taky spodek, ale zas ma udajne mensi nadrz a zere jak tank. Fazer je vic tocivejsi a tvrdsi na delsi trasy, ale nebal bych se toho. Musis to projet tak jako tak...

Naposledy editováno 19.07.2018 14:57:43

Honda CBF600s 2010 - čo dalej

19.7.2018 v 14:59 | Nahoru | #3
FJR 1300 , Pan European , vefro 1200 ,myslím že cbf 1000 není až tolik cesta kupředu

Honda CBF600s 2010 - čo dalej

19.7.2018 v 18:25 | Nahoru | #4
Krutiaci moment, aby som nemusel radiť ako blázon.

Chapem to spravne, ze na CBF 600 si musel stale radit rychlosti?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF600s 2010 - čo dalej

19.7.2018 v 21:01 | Nahoru | #5
Myslím to takto: na cbf600s keď chcem niečo razantnejšie obehnúť musí podradit o 1 až 2 stupne dole, kdežto pri motorke vyššieho objemu a krútiaceho momentu by som pravdepodobne mal na 6 prevodovom stupni akcelerovat v takej miere, že je to postačujúce na bezpečné predbiehanie.

Honda CBF600s 2010 - čo dalej

19.7.2018 v 21:44 | Nahoru | #6
Ja som jazdieval na Bandite 600 a nikdy som nemal pocit, že by mi chýbal výkon /solo jazda/, podraďovať som fakt nemusel.
Časom som tiež pokukoval po CBF1000 alebo VFR800 Vtec, ale odradzovala ma ich vyššia váha ako mal Bandit. Ideál kompromis by bol Fazer8.
Ale už aj od toho som upustil, proste chcem vysokú kozu s nastaviteľným plexi a klasické naháče rokov 2000-2010 mi už neposkytnú to pohodlie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF600s 2010 - čo dalej

19.7.2018 v 22:21 | Nahoru | #7
easton87> no když jedu na GSX 1400 za nějakým brzdou 90 na šestku a chci předjíždět rychle , tak taky o dva kvalty dolů

Honda CBF600s 2010 - čo dalej

19.7.2018 v 22:27 | Nahoru | #8
Kup si co se ti libi

Honda CBF600s 2010 - čo dalej

19.7.2018 v 23:14 | Nahoru | #9
Musim vyskušať každu z tych motoriek a uvidim, čo mi sadne :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF600s 2010 - čo dalej

20.7.2018 v 09:40 | Nahoru | #10
Mňojo> čtrnáctka na šestku v 90ti jen tak pohodově bublá a i tak se dá v pohodě předjet bez podřazování. Má docela dlouhé kvalty takže převodový poměr na šestý rychlostní stupeň u CBF 600s bude podobný jako třeba čtvrtý stupeň u GSX 1400.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF600s 2010 - čo dalej

20.7.2018 v 09:53 | Nahoru | #11
grooll> na 90 nemá ani 3000 ot. což na předjetí je dost málo , pokud si to nechceš užívat jak s náklaďákem na dálnici

(reakce na) Honda CBF600s 2010 - čo dalej

20.7.2018 v 10:02 | Nahoru | #12
Mňojo>přesně tak, na svižné předjetí je to samozřejmě málo, na pohodové to stačí. Osobně když bych chtěl jet dynamičtěji tak bych šestku vůbec neřadil.

Honda CBF600s 2010 - čo dalej

31.7.2018 v 08:51 | Nahoru | #13
tak som sa rozhodol, že to bude CBF1000,
Moja otázka je aký je rozdiel medzi staršou a novou CBF 1000. Oplatí sa priplatiť a isť do novšieho ročníka? Vie mi niekto z vlastnej skúsenosti porovnať CBF600s a CBF1000?
Ďakujem

Honda CBF600s 2010 - čo dalej

31.7.2018 v 09:18 | Nahoru | #14
Za mě Ti nedoporučím FZ1, 20V Ti sice dává super výkon, ale motorka do 8tis., moc nejede. Svůj motor z R1 prostě nezapře. S úprava to už není taková bída, ale je víc motorek s lepším průběhem. Je to víc sportovní motorka než cestovní, to se raději kup FZS 1000, jede ve spodku líp, je cestovnější a za velice slušné peníze. CBF je podle mě horší varianta jak FZS 1000, ale každej to má nastavené trochu jinak. Chce si to všechno projet a pak sám budeš vědět co chceš

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF600s 2010 - čo dalej

31.7.2018 v 12:40 | Nahoru | #15
Ahoj Dakujem za odpoved, odstupom času som upustil od FZ1 a začal som pozeral po FZS1000, aj dizajnovo sa mi velmi pači. Len sa trošku obávam,že ten výkon je až moc, skor by som pojazdil kludnejšiu litrovu mašinu a potom sa možem odhodlať na niečo s výkonom nad 100kw.

(reakce na) Honda CBF600s 2010 - čo dalej

31.7.2018 v 12:48 | Nahoru | #16
easton87> Ten výkon není zase takové peklo, spíš budeš využívat ten krouťák. Podle mě je FZS ideální jako spolehlivá,cestovně sportovní motorka za super peníze. CBF je už fakt více cestovní, není na tom taková sranda, fazer je prostě větší univerzál. Ve všem krom pohodlí je lepší jak CBF.

Honda CBF600s 2010 - čo dalej

31.7.2018 v 13:13 | Nahoru | #17
Zatial som mal len Hondy, tak som trošku zaujatý :D Čo sa týka spotreby, spolahlivosti je na tom FZS1000 dobre vraviš...?

Honda CBF600s 2010 - čo dalej

31.7.2018 v 13:23 | Nahoru | #18
Mám FZS 1000 cca 14let najeto 92 000km a závada = 0. Měnil jsem jednu řetězovou sadu,jednou svíčky + oleje filtry a olej ve vidlicích,pneu. Toť vše. Takže motorku považuji za spolehlivou.

Honda CBF600s 2010 - čo dalej

31.7.2018 v 13:53 | Nahoru | #19
To mi ako argument, o spolahlivosti stači :D a spotrebovo ?

Honda CBF600s 2010 - čo dalej

7.8.2018 v 18:08 | Nahoru | #20
Tak jako majitel CBF 1000 první generace jsem s ní velmi spokojen a pokud jde o předjetí v 90 na 6 tak to jde dobře a když opravdu kvaltuju tak tam hodím 5.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výběr cestovní motorky [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, Yamaha TDM 900, Honda XL 100... vochomurka10 52 17.10.2018 v 18:04 vochomurka10
STK 4roky Triumph Tiger 1050 tomixx 7 16.10.2018 v 20:33 GL1
Ozval se mi prodejce z Litvy [1, 2] Honda CBF 600S kaskader21 52 16.10.2018 v 13:08 Eso_Rimmer
CBF 1000 F vyšší a širší řidítka -v... Honda CBF 1000 fatman 3 15.10.2018 v 20:35 Malp
Problem z vlnenim Triumph Tiger 1050 Majkl50 24 14.10.2018 v 17:46 Majkl50

TOPlist