
Souboj tří cesťáků: FJR vs. RT vs. GTR
10.10.2016
2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||||
Objem | 1352 cm3 | ||||||||
Výkon | 118 kW | 114 kW | 111.6 kW | 113.1 kW | 114 kW | ||||
Výkon při otáčkách | - | 8800 ot/min | |||||||
Točivý moment | - | 136 Nm | |||||||
Otáčky při max toč.mom. | - | 6200 ot/min | 13900 ot/min | 6200 ot/min | |||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||||
Chlazení | Kapalina | ||||||||
Uspořádání válců | Řadový | Vidlicový | Řadový | ||||||
Počet válců | 4 | ||||||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | ||||||
Ventilů na válec | 4 | ||||||||
Vrtání | 84 mm | ||||||||
Zdvih | 61 mm | ||||||||
Kompresní poměr | - | 10.7 : 1 | |||||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||||
Startér | - | Elektrický | - | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | 6 | - | 6 | ||||||
Sekundární převod | - | Kloubový hřídel | - | Kloubový hřídel | - | Kloubový hřídel | |||
Provozní napětí | - | 14 V | - | ||||||
Kapacita akumulátoru | - | 14 kWh | - | ||||||
Typ rámu | Páteřový | - | Monocoque | ||||||
Materiál rámu | lehká slitina | - | lehká slitina | ||||||
Zdvih předního odpr. | - | 113 mm | - | 113 mm | |||||
Zdvih zadního odpr. | - | 136 mm | - | 136 mm | |||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||||
Rozměr předního kotouče | - | 310 mm | - | 310 mm | |||||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | |||||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | ||||||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | ||||||
Rozměr přední pneu | - | 120/70-ZR17(58w) | - | 120/70-ZR17 | |||||
Rozměr zadní pneu | - | 190/50-ZR17(73w) | - | 190/50-ZR17 | |||||
Rozvor | - | 1520 mm | |||||||
Úhel hlavy řízení | - | 63.9 ° | 26.1 ° | - | |||||
Závlek předního kola | - | 112 mm | - | 112 mm | |||||
Výška sedla | - | 815 mm | |||||||
Suchá hmotnost | 250 kg | 279 kg | 300 kg | 304 kg | - | ||||
Pohotovostní hmotnost | - | 312 kg | 313 kg | ||||||
Objem nádrže | - | 22 l | |||||||
Množství oleje | - | 4 l | - | ||||||
Maximální rychlost | 275 km/h | 250 km/h | - | ||||||
První cena | - | 429900 Kč | |||||||
Výměna motorového oleje | - | 12000 Km | - | ||||||
Výměna olejového filtru | - | 12000 Km | - | ||||||
Výměna převodového oleje | - | 12000 Km | - | ||||||
Výměna zapalovací svíčky | - | 12000 Km | - | ||||||
Výměna brzdové kapaliny | - | 24000 Km | - | ||||||
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 18000 Km | - | ||||||
Seřízení ventilové vůle | - | 42000 Km | - |
Od Geoffrey(2015)
Od FirebladeRRsvk(2013)
Od FirebladeRRsvk(2013)
Od FirebladeRRsvk(2013)
Od klida(2012)
Od klida(2012)
Od RVP(2010)
Od Edda(2008)
Od Edda(2008)
Od Edda(2008)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | kawa gtr 1400 chrastenie na volnobehu | 3 | 7.8.2021 15:36 | ||
Silniční cestovní | start motoru gtr | 13 | 13.6.2021 11:31 | ||
Silniční cestovní | český manuál gtr 1400 | 7 | 12.5.2021 12:36 | ||
Japonské | pomaly klesaju otacky motora | 11 | 7.4.2021 19:01 | ||
Opravy a údržba | výměna brzdové kapaliny Kawasaki GTR 1400 ABS | 2 | 30.8.2020 15:17 | ||
Silniční cestovní | Hydraulická spojka | 9 | 23.2.2020 11:15 | ||
Silniční cestovní | Rychlořazení GTR 1400 | 2 | 10.8.2019 23:01 | ||
Silniční cestovní | Bezdrátové ventilky Kawasaki GTR 1400 | 16 | 8.5.2019 09:41 | ||
Opravy a údržba | Plastové držáky plexi | 15 | 25.3.2019 06:19 | ||
Pojeď taky | Provence 13-21/7 | 1 | 28.2.2019 01:09 | ||
Oblíbená místa | Cesta do Rumunska 2019 | 27 | 17.2.2019 15:03 | ||
Vybavení | Bezkličkové zapalovaní | 39 | 28.1.2019 16:55 | ||
Silniční cestovní | Co to je | 36 | 10.12.2018 19:45 | ||
Silniční cestovní | Kawa 1400 GTR dojmy z jízdy | 14 | 3.5.2018 10:10 | ||
Silniční cestovní | Deflektor na plexi GTR 1400 | 18 | 10.4.2018 08:56 | ||
Silniční cestovní | Yamahu FJR 1300 nebo Kawasaki GTR 1400 ? | 25 | 19.10.2017 19:00 | ||
Silniční cestovní | cod a nazov na farbu | 2 | 2.8.2017 16:38 | ||
Silniční cestovní | rada Yamaha nebo Kawasaki | 40 | 17.7.2017 05:20 | ||
Japonské | Padáky na GTR1400 | 14 | 14.3.2017 11:11 | ||
Silniční cestovní | Kufry | 8 | 28.11.2016 19:32 |
Kawasaki 1400 GTR 2010 - moje mladá dáma s bronzovou metalízou
Těžký sportovní tourer na který si musím zvyknout
Cestovní parník pro ty co mají bláznění na motorkách už dávno za sebou
Velká cestovní motorka s motorem, který budí úctu :)
GTR je lepší než jsem čekal...
ˇKawasaki GTR 1400 je dost silná motorka, která má dobrý potenciál v polykání kilometrů.
Velký, těžký, rychlý super cesťák.
Má najeto 1500km,takže zatím vše v originálu z výroby.
Impozantni stroj, který určitě nejde přehlédnout. Pohodlné svižné svezení s přebytkem výkonu a slušn...
Chtěli jsme s partnerkou nějaký stroj na cestování, na R1 se moc cestovat nedá a 1400 GTR to splňuje...
Bitevní křižník - polykač kilometrů, pastva pro oči, zvuk lahodící každému uchu a výkon hodný obrovs...
Motorka na cestování ve dvou. Silná, dobře ovladatelná, dobře vybavená a pěkná.
rýchla,pohodlná,nepadnutá,bez najmenších problémov
První nadzvukové civilní dopravní letadlo od dob Concordu
ˇKawasaki GTR 1400 je dost silná motorka, která má dobrý potenciál v polykání kilometrů.
Velká cestovní a zároveň sportovní motorka s kardanem.
Je to sameťák, tedy v porovnání se všema dvoubuchama co jsem doposud měl.
Super turistická motorka s vynikajúcou spotrebou. Má trochu vyššiu váhu, ale pri jazde sa to stratí....
Sportovně cestovní motorka s kardanem.
Je to náplast za Kčko ale tak nějak to není ono :-)
[img]https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2019/21/485989_876c899bd25ed9b749f1fa4886ae0bb4.jp...
Tak jsem konečně namontoval a po první krátké jízdě zjištění,že je to fajn.Váha už nejde tolik na ru...
Tak mazlík ve 49500 km dostal pořádnou omlazovací kůru.Vzduchový filtr,olejový filtr.provozní náplně...
Tak jsem si po delším čase dopřál nové boty.Moc v nich najeto nemám,ale musím říct,že se v nich kupo...
Tak a je tady zase nové obutí pro mazlíka. Tentokrát jsem jí dopřál papuče Pirelli Angel GT s označ...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.5/10 |
Průběh výkonu | 9.2/10 |
Vibrace | 8.1/10 |
Převodovka | 8.8/10 |
Mechanická hlučnost | 8.8/10 |
Zvuk | 8.1/10 |
Spolehlivost | 9.5/10 |
Brzdy | 9.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.5/10 |
Těsnost tlumičů | 9.7/10 |
Tuhost rámu | 9.6/10 |
Jízda | |
Sport | 8.4/10 |
Město | 7.6/10 |
Cestování | 9.9/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.7/10 |
Ceny servisu | 6.5/10 |
Servisní síť | 6.3/10 |
Dostupnost dílů | 7.9/10 |
Nabídka doplňků | 6.4/10 |
Servisní intervaly | 7.2/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.1/10 |
Pohodlí spolujezdce | 9.2/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.4/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.5/10 |
Ochrana spolujezdce | 8.7/10 |
Světla | 9.8/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha FJR 1300 | vysoký nájezd x cena |
Yamaha FJR 1300 | |
Honda ST 1300 Pan European | |
Yamaha FJR 1300 | Tak jsem si na ní nějak připadal jako vosa na bombóně, ale byla to dost krátká jízda aby se to dalo dobře posoudit. Hlavně mi vadilo převoovka s 5 kvalty. |
Yamaha FJR 1300 | Kawasaki ma oslovila viac po strane vzhľadu aj technologickej vyspelosti a okrem toho nebolo nič zaujímavé na výber |
Yamaha FJR 1300 | GTR je mi blíže |
BMW K 1300 GT | Vzhled boční kapota jako (dveře od auta) ? |
Yamaha FJR 1300 | Vzhled Kawa je hezčí! |
BMW R 1200 GS | |
BMW R 1200 GS Adventure | |
Kawasaki ZZR 1400 | Měl jsem Ninja 1200, a chtěl jsem něco pomalejšího. |
BMW R 1200 RT | Až moc perfektní motorka, která už pro mě není motorkou - ale to je jen můj pocit a názor |
Yamaha FJR 1300 | Až moc hodná motorka. |
Yamaha FJR 1300 | |
Honda ST 1300 Pan European | Kdys můj favorit, který zaspal dobu. |
BMW R 1200 RT | To samé co GT. |
BMW K 1600 GT | Supr jen ta cena ! |
Yamaha FJR 1300 | Cena a asi se už moc dlouho vyrabí skoro ve stejné podobě. Bez kufrů neni vůbec hezká. |
BMW R 1200 RT | vyšší cena |
Yamaha FJR 1300 | Kawa mě přesvědčila, že je lepší |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1200 RT | Asi dobra volba ale rozhodl vzhled, chuť zkusit boxera a znáček Bmw |
BMW R 1200 RT | Malý výběr ojetin. |
Kawasaki ZZR 1200 | Nabízené kusy drahé a s hodně najetými km |
Yamaha FJR 1300 | Mnohem větší nájezd km a byla o 4 roky starší. |
BMW R 1200 RT | Přišla mi moc těžká a 4 válec už jsem měl kdežto boxera ještě ne. |
Honda ST 1300 Pan European | Momentálně nabyla žádná k mání... |
BMW R 1200 RT | Výfuk, a zkušenosti s předchozím BMW |
Yamaha FJR 1300 | Nebola žiadna jazdenka s dostatočne garantovanou históriou v primeranej cene. |
BMW K 1600 GT | Víc jsem si rozuměl s německým autobusem |
Aprilia RSV 1000 | Ještě mám čas.. |
BMW R 1200 RT | Peníze, spotřeba. |
BMW K 1600 GT | Po vyzkoušení jednoznačně vyhrálo BMW i když jsem musel rozbít asi deset prasátek a to i dětem. |
Honda VFR 1200F | |
Aprilia RST 1000 Futura | pořád ještě dost drahá |
Kawasaki Z 1000 SX | |
BMW K 1300 GT | mají ji už 2 gangsteři z našeho klubu |
Yamaha FJR 1300 | cena |
BMW R 1200 RT | I když cenově příjemnějšíí, RT-čko je RT-čko. Hodně silná, na mě až zbytečně moc, hlavně ta váha mi nedá. |
Honda VFR 1200F | Jelikož jsem tuto motorku již mě, tak zkouším něco nového. |
Yamaha FJR 1300 AS/AE | Málo jich je na trhu jako ojeté, drahé náhradní díly (to z doslechu). |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2010 | ZERRY | ownersmanual.pdf | 8.6 MB | |
2008 | Oilman | bmanual.com_kawasaki_gtr_1400.zip | 18 MB | |
2008 | olslany | navod-k-obsluze-kawa.pdf | 13 MB |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Bridgestone BT021 | 17" | Předek | 2 | Ke konci životnosti rychlá ztrácí stabilitu při brždění,nedr... | 29.07.2010 v 19:16 |