renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW K 1600 GT (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Muňos
Vloženo 5.5.2018
Aktualizováno 11.2.2024
Zobrazeno 2 366x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Polykačka kilometrová,maximálně pohodlná

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Europe Holding - PRI Motocentrum (

Výška jezdce: 196 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki GTR 1400: Víc jsem si rozuměl s německým autobusem

První dojmy - První dojmy: 1-Rychlá a pohodlná 2-Velká a při tom v utažených zatáčkach obratná 3-Brzdí solidně 4-Svítí jak sviňa-xenon v zatáčkách krásně drží hrizont 5- Feedback od předního kola jako v počitačové hře ale zato se neponořuje při brždění.Něco za něco

Motorku bych doporučil pro - ...no musí mít něco najeto.Syn se chtěl svézt, tak mu říkam : ...jestli to dáš nahlavní stojan-jeď...hádejte jel ?

Doplňky na motorce - Akrapovič- ze zvuku tyčového mixeru vytáhly basy a nad 5,000 rpm krásně ječí
Padací rám Wunderlich-nepříliš vzhledný, ale kdyby náhodou tak mám šanci vyndat nohu spod motorky.
TopCase BMW- nalakováno Honda FOMI (Třinec) parádně!!! Díky chlapi !!!

Recenze

Po osmi létech na Guzzi-Breva 1100 a Sportka 1200 změna.Zásadní !!
Potřeboval jsem trošku pohodlí a začal jsem koukat po třídě Grand Turismo
Najednou na inzerci "předvaděčka" a byla doma.
Cesta po ose 400km domů byl silný emotivní zážitek.
Bez emocí můžu psát až teď.
Jízda: Parádní zrychlení,šestiválec ja prostě něco jiného jako dvouválec. Do zatáčky se musí dát jednoznačný povel, na Guzzi se stačí jen podívat do leva a točíte tam.
Motor: Bylo toho napsáno moc se vším souhlasím.Neskutečná šupa ten šestihrnek.
Podvozek: Dynamická ESA.Funguje.Funguje německy dokonale.
Ovladatelnost: Na takový autobus výborná.Paradoxně po přesednutí na Guzzinu
jsem měl pocit že kozenka je jak horské kolo.Vibrace-pozitivní vibrace, emoce a charakter.Tady je to německy bez emocí
Úložný prostor: S top casem parádní.Centrální zamykaní kufrů jako třešnička na dortu.
Spotřeba:5-6 l/100km.
Servis :Cartec Ostrava.Origo destičky BMW kupovat nebudu.Jinak vše OK,jako náhradní moto skutr C650-supr zážitek, protože normálně by mě na totok nikdo nedostal
Poruchy : 0

Motorka se cítí nejlépe...všude kromě šotoliny.
Město není za trest, spojka jde lehce ale kličkovat mezi auty nemá smysl
Je to cestovatelka a to první třídy.
















50,000 Km !!

Poježděníčko super,bez poruchy na cestách.
spousta motovýletů na Slovensko,Rakousko,Jižní Tyrolsko.O motocyklu je toho napsáno asi dost.
Co napsat:
1-Pneu : Metzelery Z8 mě nesedly a následovaly Bridgestone T31 GT.Jsou super,protože při absenci zpětné vazby díky sofistikovanému zavěšení se zahlásí včasnym varováním.Jízní styl spíše brutální po okraj a dvakrát měněny hlásiče na supačkách. Výdž cca 6.000 až 7.000 km. Motorka je těžká a přední to žere stejně jak zadní a hlavně při osekaných bocích na přední gumě se začíná zavírat řízení a prát se s motorkou při takové hmotnost v každé zatáčce je problém.Malý ale problém.Zadní navíc po bocích oskákaná, taková nejistá. Vím že by někdo eště tisíc dal. Vždy jsem jim každoročně pomohl na okruhu v Brně.Navíc riziko defektu.
Nyní Pirelli Angel GT II. po 5.500 osi 50%. Plně srovnatelná,měkčí kord,tužší směs a funguje to. uvíme jak dlouho.
2- Doplňky : Nic co by stálo za řeč. Plexi Wunderlich které střídám s nižším originálem, padací rám. Orig. zadní topcase
3 -Poruchy : TPMS senzor zadního kola. Někde kolem ASIAGA v IT. Vylekala mě hláška na na palubovce- DEFEKT který nebyl. Výměna na záruku
Ložisko předního kola.BMW Sikora Bielsko-Biala. na počkání za nějakou směšnou nebo normální částku. ani si nepamatuji kolik to stálo.
No a perlička na závěr : Pří výjezdu na Monte Grappa červená varovná kontrolka-přehřátý motor. No měl jsem jet asi rychleji ale "sahara" nestíhala. Motor bez problému fungoval. Při servisu 50.000 jsme se ale rozhodli vyměnit chladič.
Ventilátor je dost nešikovně a bordel od předního kola zasere lamely a je na problém zaděláno. Při jednom se udělal servis svíček a ventily.
4 - Oblečení a přilba
Shark SPARTAN GT Carbon
Interphone Avant
Letní Revit Eclipse Bunda
Trilobite Parado
Rukka ELLAS bunda i gatě
Boty Alpinestar SMX plus GORETEX
Rukavice REVIT Cayenne Pro
Alpinestar Tech Air 5 vesta

Více na: https://www.motorka...etail&ddid=80525
Copyright © Motorkari.cz

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DDC
DDC napsal 10.02.22 v 00:36 10b.

Je to pekelný 6-ti hrnek a žrout kilometrů za každého počasí. To můžu s jistotou potvrdit

Simír_01
Simír_01 napsal 11.10.18 v 21:19 10b.

Luxusníííí

Petr_TA
Petr_TA napsal 23.06.18 v 21:49 10b.

Luxusní dostavník

Martin1042
Martin1042 napsal 06.05.18 v 09:12 10b.

Maximální koráb! Ať dělá radost

Miňo-BB
Miňo-BB napsal 05.05.18 v 21:39 10b.


Dobrá voľba jasných 10

Více komentářů



TOPlist