renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki GTR 1400 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník GeorgeGSF
Vloženo 25.2.2015
Aktualizováno 21.9.2015
Zobrazeno 5 414x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Impozantni stroj, který určitě nejde přehlédnout. Pohodlné svižné svezení s přebytkem výkonu a slušným komfortem pro řidiče i spolujezdce.

První dojmy - Motorka padla hned do ruky, jen jsem měl asi jako každý trochu respekt z její váhy. Ale jak se pohne, kila zmizí a jízda je velmi příjemná. Jel jsem od předchozího majitele asi 130 km, dojel domů za tmy, ale ani se mi nechtělo ze sedla dolů.

Doplňky na motorce - Sedlo Bagster, výfuk Leo Vince



Recenze

Tento motocykl jsem kupoval v říjnu 2014, takže s ním mám najeto jen asi 1000 km. Je pravda, že jsem po GTR koukal delší dobu, ale nabídka těchto motorek je, abych tak řekl silně omezená. Ale hned jak stroj předchozí majitel vytlačil z garáže, tak jsem věděl, že bez něj neodjedu (mimochodem co všechno má v garáží je opravdu záviděníhodné - kdo ho zná, ví ).Zelená GTR se nevyrábí a přitom v téhle barvě vypadá jako každá Kawasaki dost dobře.
I když nevyrábí - odkaz:
Předchozí moto jsem měl GSF 650S, kupoval jsem ji novou v r.2006 u JP moto. Spolehlivá a nezáludná motorka, která dokáže pobrat jezdcovy chyby a podrží. Stejně tak se mi jeví i Kawasaki.Navic i při 100 kg navíc se mi zdá při jízdě obratnější a kapoty dobře kryjí. Horší je to s plexi, mám sice jen 176 cm, ale ať je dole, nebo nahoře turbulence za ním jsou nepříjemné. Budu to muset vyřešit a koupit větší. Brzdy jsou příkladné, byl jsem zvyklý brzdit většinou jen přední (zadní jen když jde do tuhého), ale Kawa i při plném naložení(kdy má vlastně půl tuny) brzdí super. Úložný prostor v motorce v podstatě žádný, kufry se mi zdají dobře řešené jak pro manipulaci, tak obsahem. Musím si na ně ale zvykout, aby je někdy člověk o něco nezapomněl. Na motorce je široké a pohodlné gelové sedlo Bagster, ani já, ani manželka si nemůžeme stěžovat(ale ta mi občas i za jízdy usne...). Příjemný je palubní počítač i s měřením tlaku v pneu, otázkou bude, až si někdy v budoucnu postaví hlavu a nebude chtít spolupracovat. Spotřeba zatím podle počítače 6,4-6,6 litru, ale určitě to půjde dolu.Na dálnici při stabilní rychlosi140 km ukazuje 4,6 l.Určitě mě překvapila kvalita světel, není v nich rozdíl od porovnání s autem. Takže teď už jen trochu tepla...



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
elvis78
elvis78 napsal 30.08.16 v 19:27 10b.

tohle je moje příští mašina boží

JaMi1
JaMi1 napsal 18.08.15 v 21:24 10b.

Ahoj.
Moc hezký stroj. Zvláště ta zelená melýza neskutečně sedne. Další údaj,který mně přímo fascinuje je údaj spotřeby při 140-ce . Když se zadaří,tak budu uvažovat právě o tomto stroji.

.Banán.
.Banán. napsal 12.03.15 v 13:56

Krásnej cesťák

lopata75
lopata75 napsal 04.03.15 v 20:37

Pěkná v zelený... Plexi jezdím pořád nahoře a to tam mám už větší... dolu ho dávám ve vedrech když potřebuju ofouknout...jo když je teplo,je to jedinný negativum téhle motorky, 25+ je dost utrpení...

Ford-Radr
Ford-Radr napsal 04.03.15 v 14:07

Krásná mrška!!!

Více komentářů



TOPlist