renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki GTR 1400 (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jardabiker1
Vloženo 15.1.2019
Aktualizováno 29.1.2019
Zobrazeno 2 609x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


ˇKawasaki GTR 1400 je dost silná motorka, která má dobrý potenciál v polykání kilometrů.

Více fotografii

První dojmy - Jiný posez na, na jaký jsem byl zvyklý doplněný obrovským zátahem. Je těžší, ale při jízdě se váha ztratí Slabý klakson

Recenze

Dlouhé roky jsem jezdil na cruiseru a chtěl jsem změnu. Cílem bylo mít motorku, se kterou nebude problém zvládnout větší porci kilometrů a být v pohodě. Velký zátah je pro mne bonusem a že byla volba správná, mne přesvědčila sezona 2018, kdy jsme s manželkou udělali pás výletů a jak serpentiny v Alpách, tak přesuny na dálnicích i "kochání" po vedlejších cestách jsme si užili naplno. Dal jsem tam třetí kufr a celkem je na KAWĚ 120 litrů objemově. Docela masakr, ale na těžišti to v provozu není znát.
Ovladatelnost není špatná a jsem zvědav jak to bude s novými pneumatikami, které mají jinou směs než ty co tam byly. Štítek je posunovatelný elektricky a při jízdě si ho mohu ladit podle rychlosti, větru, tak aby mi to vyhovovalo. Při výšce 182cm se do toho vejdu, ale kdosi ve fóru říkal, že by potřeboval vyšší. No jako v obýváku to nebude nikdy, možná jsem z Volusie "ošlehaný " větrem, ale jak říkám vyhovuje. Podvozek za mne dobrý, brzdy jsou v pohodě, jenom při jizdě ve dvou s plnou bagáží a váhou okolo 700kg , po 15 km serpentin v Alpách trošinku "vařila"kapalina, ale to proto, že jsem byl málo svědomitý a nevyměnil jsem ji (byla stará). Po odvzušnění zadního kola to frčelo dál. Na rovným asfaltu je jako ryba ve vodě, předjíždění je motorkářským "orgasmem", ta jistota v obrovským výkonu a s jakou nonšalancí si dává auta v řadě, protože ví, že na to má. Když jsem si Kawu pořizoval, tak mne zajímala i spotřeba, protože mi říkali, že mne sežere, protože chlastá jako ďas. No možná ten, kdo jezdí na hraně výkonu, brzda-plyn, tak asi ano, ale jak je známo nejvíc si mašina bere na dálnici. Moje přesuny s velkou váhou při rychlostech na Německé dálnici okolo 150-180km/hod,byla spotřeba 6,5 litru. Večer mi ukazovala průměrnou hodnotu z celého dne 5,8 litru, což jsem bral, protože si myslím, že je to dobrá spotřeba.




Co postrádám je pořádný klakson, protože na našich silnicích jsou kamioňáci mnoha národností, kteří vás ignorují a situace, kdy vás mačká na dálnici v levým pruhu na svodidla, je poměrně častá a hlasitý klakson může lecos odvrátit.(zkušenost s Volusií).Určitě se letos zase vydáme někam do kopců, dlouho jsme nebyli v Tatrách, ale zase bych si zopakoval(pokud bude čas) i passa okolo Bolzana, tam to bylo fajn. Závěrem, co říci? Motorka je určitý způsob života, kdy při jízdě na ní, ničím nenahradíš. Je jedno na čem jedeš, hlavně být v pohodě, užít si to, mít mozek a oči na svým místě, mít předvídavost za jiné, jak se říká - číst mapu. Jedině tak můžeš potom říct, ano, dá se na mašině velice dobře cestovat. A jak říkají chlapci od HD" cesta je cíl"



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jardabiker1
Jardabiker1 napsal 07.02.19 v 14:39

Jak píše Šimi57, s těma čidlama mě to taky štvalo, nicméně při přezouvání jsem dal normální ventilky a mám klid. Teď je vše jak má být.

Šimi57
Šimi57 napsal 29.01.19 v 17:06

Měl jsem ji kawinku, přesně takovou. Fakt dobrý stroj, byl jsem s ní spokojen. Až na ty čidla tlaku. Když došla baterka tak to blikání v podstatě znemožnilo celý displej. Škoda, že už se nevyrábí. Přešel jsem jen o kousíček výš. Kolama důle.

PYTEL1
PYTEL1 napsal 22.01.19 v 13:29 10b.

Čadil
Čadil napsal 21.01.19 v 13:39 10b.

moc hezká

Greko
Greko napsal 18.01.19 v 05:26 8b.

Krásná mašina,
Já se vydal cestou BMW, ale pokud bych měl zamířit do Japonska, byla by to GTR, Kawasaki je mezi Japonci něco xtra.

Od koupě GTR mě odradil, vážně, ten hrozně odporný výfuk. To jediný se jim nepovedlo.

Užívej si to,

Více komentářů



TOPlist