renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki GTR 1400 (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník EMKEY
Vloženo 29.8.2022
Aktualizováno 22.12.2022
Zobrazeno 2 530x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje vysněná motorka 26 let jsem žádnou neměl (s výjimkou - loni krátce zakoupena Kawasaki VN 1700 Tourer)

Více fotografii

Motorka koupena od soukromý prodejce - po negativní zkušenosti s bazarem u Jičína jsem se zařekl, že když ne novou, tak jedině motorku koupenou v Čechách a od prvního majitele. To se mi povedlo a ještě od seriózního majitele.

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - v sobotu koupená a hned cesta domů přímo na ní - něco přes 200 km. Za 2 dny mám najeto asi 400 km. Na první pohled se zdá obrovská. Po rozjezdu je ale naprosto skvělá :-)!!! Lehce se ovládá a jede jak čert :-)

Motorku bych doporučil pro - toho, kdo jezdí delší štreky.

Doplňky na motorce - držák navigace, tašky do kufrů, TopCase s nosičem.

Recenze

Jako dítě jsem byl s rodiči za totality na dovolený na Balatonu, kde bylo spousty Němců na mašinách. Byl jsem z těch motorek úplně paf a já ty motorky chodil jen s obdivem okukovat. Nebo večer když se šinul řev motorek z jejich nočních jízd. Nádhera! U nás tenkrát jezdily z těch větších akorát Jawy 350 nebo MZ 250.

Asi tak před 10-ti lety jsem se rozhodl, že si konečně pořídím po dlouhé době taky nějakou velkou motorku. Začal jsem si na ni pěkně odkládat a slíbil si, že do 50-ti si nějakou koupím. Protože miluju cestovní motorky se čtyřválcem, rozhodoval jsem se mezi Kawasaki GTR 1400 a Yamaha FJR 1300. Zvítězila Kawasaki pro výrazně lepší cenu.

Jak jsem psal, mám najeto zatím jen asi 400 km, ale neustále si jízdu pořád užívám a nemůžu se stále nabažit. Motorka umí raketově zrychlovat i pomocí motoru slušně brzdit. Do zatáček se trochu zavírá, ale to je tou vahou. Nic hroznýho. Jízda s nákladem a spolujezdcem nehraje roli. Samozřejmě je to spíš polykač kilometrů, než motorka do práce. Už kvůli manipulaci na místě. Ta váha kolem 300 kg je znát. Překvapilo mě, jak je poprvé těžké ji dostat na centrální stojan. Postavit se s 80 kg jen na překlápěcí stojánek opravdu nestačí. Chce to ještě potáhnout rukou.

Příští rok chci začnout jezdit s manželkou do Alp. Zítra jedeme zkušebně do Krkonoš a už teď se nemůžu dočkat

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Black_Tea
Black_Tea napsal 08.09.22 v 15:21 10b.

Hezká

callowsick
callowsick napsal 05.09.22 v 20:32 10b.

Super mašina
... jen bacha, až se dostaví ten pocit "hele, už to mám docela v ruce"
Hodně spokojenejch kiláků!

MichalR10
MichalR10 napsal 05.09.22 v 19:36 10b.

Je super dělat si radost a plnit sny… ať to jezdí

EMKEY
EMKEY napsal 05.09.22 v 17:51

Chlapi, díky za pozitivní komentáře
To zavírání v zatáčkách bylo myšleno spíše v těch utaženejch. Je ale pravda, že jsem si všiml na zadní gumě, že není úplně kulatá. Mezi prostředkem a bokem je trochu lom (hrana), kde jsou ty boky trochu víc sjetý. Prostě v rejdech si to předchozí majitel evidentně nejvíc užil 4 Říkal, že ten střed pneumatiky je víc zesílenej, pro touring. Mám obuto Pirelli Angel GT 2 a jsou tam asi 4 mm.
Jinak za týden jsem už najezdil kolem komína něco přes 1000 km Pořád jsem tak moc nadšenej, že jediný co mě vadí, že se blíží konec letošní sezony. Pomalu plánuju ty Alpy na příští rok

3beda
3beda napsal 05.09.22 v 09:45

Kolega StB má pravdu. To zavírání je přední gumou. Dělá to buď malý tlak, nebo nestejnoměrné opotřebení gumy.
Kolama dolů

Více komentářů



TOPlist