
BMW R 1250 GS Trophy vs. Triumph Tiger 1200 GT Pro: Německý boxer proti anglické...
31.07.2023
31.07.2023
17.10.2022
09.05.2022
20.09.2021
01.03.2021
29.06.2020
30.05.2019
15.04.2019
22.10.2018
22.11.2023
22.09.2023
28.06.2023
01.02.2023
01.11.2022
14.07.2022
04.07.2021
29.06.2021
15.06.2021
06.05.2021
29.04.2021
24.03.2021
02.10.2020
30.06.2020
10.11.2019
07.02.2019
05.10.2018
18.09.2018
2019 | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 1254 cm3 | ||||
Výkon | 100 kW (136 koní) | ||||
Výkon při otáčkách | 7750 ot/min | ||||
Točivý moment | 143 Nm | ||||
Otáčky při max toč.mom. | 6250 ot/min | ||||
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Kapalina | ||||
Uspořádání válců | Boxer | ||||
Počet válců | 2 | ||||
Rozvod | DOHC | ||||
Ventilů na válec | 4 | ||||
Vrtání | 102.5 mm | ||||
Zdvih | 76 mm | ||||
Kompresní poměr | 12.5 : 1 | ||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||
Startér | Elektrický | ||||
Počet rychlostí | 6 | ||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | ||||
Typ rámu | Trubkový | ||||
Materiál rámu | ocel | ||||
Zdvih předního odpr. | 190 mm | ||||
Zdvih zadního odpr. | 200 mm | ||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||
Rozměr předního kotouče | 305 mm | ||||
Přední třmen | čtyřpístkový | ||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Přední kolo | 19 " | ||||
Zadní kolo | 17 " | ||||
Rozměr přední pneu | 120/70R19 | ||||
Rozměr zadní pneu | 170/60R17 | ||||
Rozvor | 1525 mm | 1514 mm | |||
Úhel hlavy řízení | 25.7 ° | ||||
Závlek předního kola | - | 100.6 mm | |||
Výška sedla | 850 mm | ||||
Výška sedla max | 870 mm | ||||
Pohotovostní hmotnost | 249 kg | ||||
Užitečná hmotnost | 216 kg | ||||
Objem nádrže | 20 l | ||||
Rezerva | - | 4 l | |||
Spotřeba | 4.75 l/100 km | ||||
Zrychlení | 3.6 0-100 km/h | ||||
Maximální rychlost | 219 km/h | ||||
První cena | 424000 Kč | 427000 Kč | - | ||
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 577000 Kč | |||
Poznámka | Výška sedla možná od 800 do 900 mm. | - |
Porovnání R 1300 GS a R 1250 GS
BMW R 1250 GS Trophy vs. Triumph Tiger 1...
Od hladkých po špunty. Vyzkoušeli jsme t...
Španělsko na motorce - ze Sierra Nevady ...
Španělsko na motorce - z Tarify do Sierr...
Španělsko na motorce - z Málagy do Tarif...
BMW R 1150 GS vs R 1250 GS, srovnání po ...
Jaké byly BMW Motorrad Days v Berlíně?
Extraliga dobrodružných cestovatelů: R 1...
Test BMW R 1250 GS: Univerzál jak se pat...
Test BMW R 1250 GS: nastavitelné Rallye ...
Test BMW R 1250 GS: TFT displej
První servis R 1250 GS
Jak si vybrat a nakonfigurovat cestovní ...
Zajíždíme redakční BMW R 1250 GS: v hlav...
Novinky BMW na vlastní oči: Oslava čtyři...
Chci boxer BMW, ale jaký mám vybrat podv...
Nové světlo BMW R 1250 GS
Povídání o nových režimech BMW R 1250 GS...
Potomci legend: BMW R 1250 GS vs. Honda ...
Sardinia 2019 - vzpomínka na minulou sez...
Turecko 2019 (Eng-Cze-Turkey)
BMW R 1250 GS HP
Sardinie 2019
BMW představuje nové R 1250 GS a R 1250 RT
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Německé, rakouské | Kardany LC | 59 | 26.4.2025 19:36 | ||
Silniční cestovní | jaký používáte TOP CASE na 1250 | 9 | 22.2.2025 18:58 | ||
Silniční cestovní | Polsko dovolená | 15 | 24.1.2025 14:31 | ||
Silniční cestovní | Hlučnost motoru BMW R 1250 GS | 10 | 20.5.2024 15:11 | ||
Pojeď taky | transport moto Portugalsko Faro říjen 2023 | 1 | 10.10.2023 00:51 | ||
Pojeď taky | transport motorek Chorvatsko/Sardinie - květen 2023 | 1 | 22.4.2023 05:16 | ||
Silniční cestovní | únik brzdovky | 4 | 20.4.2023 18:09 | ||
Technika | Daruji jeté pneu na GS LC - neaktuální | 3 | 19.4.2023 23:02 | ||
Opravy a údržba | Plech mezi lamely do spojky na BMW LCčko | 5 | 17.3.2023 17:59 | ||
Silniční cestovní | R 1250 GS problémy s prevodovkou | 2 | 29.1.2023 17:24 | ||
Opravy a údržba | Odvzdušnění tunelu kardanu | 15 | 28.1.2023 19:07 | ||
Enduro & funbike | Mitas E07+ vzadu a na co předek | 38 | 25.1.2023 20:54 | ||
Silniční cestovní | Jaké volit BMW 1200/1250 | 17 | 5.11.2022 12:55 | ||
Opravy a údržba | Průšvih u kardanu BMW R1250 GS | 300 | 23.8.2022 20:40 | ||
Silniční cestovní | problém s motorem | 64 | 22.7.2022 19:06 | ||
Opravy a údržba | Oprava hliníkového kufru | 11 | 26.6.2022 22:12 | ||
Opravy a údržba | BMW servis Norsko - prohlídka 10tis/km | 14 | 16.6.2022 12:37 | ||
Německé, rakouské | Jaká na cestování: R 1200/1250 GS Adv nebo R 1200/1250 RT | 28 | 11.4.2022 23:19 | ||
Enduro & funbike | Mini Rally | 16 | 7.12.2021 08:03 | ||
Opravy a údržba | něco se odehrává na pneumatice | 37 | 12.6.2021 09:20 |
Skvělý universál pro poznávání okolního světa (otevírání nových obzorů).
Jednou to asi přijít muselo... Ano, dlouho jsem se jí obloukem vyhýbal, kvůli všemu co se kolem ní d...
Věděl jsem, že to jednou přijde, ale nečekal jsem, že to bude tak brzo a že to bude tak dobré, jak s...
Skvěle vybavený kočár pro cestování až na kraj světa.
Vlastně nic nového a přeci jen se změnilo to zásadní :)
Je to BMW, je to GSo, je to pohodlí, je to bezkonkurenční ovladatelnost, je to...
... stal se zázrak a já měl možnost koupit nové GSo. Nikdy jsem si ani na chvilku nemyslel, že budu ...
Nová, voňavá a perfektní. Novou jsem chtěl,tak jsem si jí prostě koupil a po předešlé zkušenosti se ...
Mohutná mašina pro každodenní dojíždění do práce i pro dlouhé výlety. Univerzální stroj, který si ka...
Rychlé změny při zatáčení, odletující štěrk, nekonečné túry: S R 1250 GS se rozhodneš, jak bude tvoj...
mixer NA zažitky, JE TO navyková motorka, NA horší MOTO SE zpĺt nechce!!
Koupeno letos v lednu, tak že žádná zkušenost.
Nastal čas a osud tomu chtěl ... je nutné k ní dozrát ...
Jednou to asi přijít muselo... Ano, dlouho jsem se jí obloukem vyhýbal, kvůli všemu co se kolem ní d...
Věděl jsem, že to jednou přijde, ale nečekal jsem, že to bude tak brzo a že to bude tak dobré, jak s...
Rychlé změny při zatáčení, odletující štěrk, nekonečné túry: S R 1250 GS se rozhodneš, jak bude tvoj...
Splňuje přesně to co po ni vyžaduju. Je to srdcovka.
Triple black celá v úpravě HP, všechny kufry a absolutní výbava a mnou ještě trochu doladěná doplňky...
Mohutná mašina pro každodenní dojíždění do práce i pro dlouhé výlety. Univerzální stroj, který si ka...
Když se člověk poprvé na velkém GS projede, tak pochopí, proč jich jezdí tolik všude možně.
Hned druhý den po testování CF MOTO jsem využil DEMO jízd v Praze u Royal Enfield. Vyzkoušel jsem si...
V Litoměřicích na výstavě Čech místní dealer měl prezentaci motocyklů CF MOTO a současně i DEMO jízd...
Tak jsem v pátek odpoledne rychle skočil na GS a zkusil, co dělají ty nové gumy. Vyrazil jsem přes L...
Jak ten čas letí. V dubnu 2021 jsem si pro kluka jel, a máme rok 2025. Přišel čas na roční servis, k...
Sobota, 31.8. 2024 odpoledne po delší době zas sedám na motorku a vyrážím na čumendu na Sosnovou. V ...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.0/10 |
Průběh výkonu | 9.5/10 |
Vibrace | 7.8/10 |
Převodovka | 8.7/10 |
Mechanická hlučnost | 7.0/10 |
Zvuk | 8.2/10 |
Spolehlivost | 9.3/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.7/10 |
Těsnost tlumičů | 9.8/10 |
Tuhost rámu | 8.8/10 |
Jízda | |
Sport | 7.4/10 |
Město | 8.8/10 |
Cestování | 10.0/10 |
Terén | 8.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4.4/10 |
Ceny servisu | 4.8/10 |
Servisní síť | 6.0/10 |
Dostupnost dílů | 8.6/10 |
Nabídka doplňků | 8.8/10 |
Servisní intervaly | 8.4/10 |
Terén | |
Brodivost | 6.5/10 |
Výška | 8.5/10 |
Ochrana motoru | 7.5/10 |
Skoky | 5.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.7/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.8/10 |
Ochrana jezdce cestování | 9.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
KTM 1290 Super Adventure | |
Honda CRF1100L Africa Twin | za mě je to takové celé plastové a nedotáhnuté |
Triumph Tiger 900 Rally | servis daleko a při sednutí na moto mě brutálně vadily plasty které tlačily do kolenou |
BMW F 850 GS | na místě těžší než 1250 GS |
Honda CRF1100L Africa Twin | Předtím jsem měl BMW R1200GS a nikdy mě nezklamala.Na Africe mi něco nesedlo. |
KTM 1290 Super Adventure | |
KTM 1190 Adventure | lepsi pristup prodejce |
Ducati Multistrada V4 | Přišlo mi, že bych stejně po čase musel skončit u GS, tak proč to prodlužovat... |
Triumph Tiger 1200 | Perfektní, ale proti GS mě ničím nezaujala. Politika dovozce (logistika nebo lenost?), kdy 3 výbavové stupně nahradil jediným (Alpine), kam nešly dokoupit nějaké výbavové prvky, které Explorer v nejvyšší výbavě měl!. Nutnost lešení na boční kufry. |
Kawasaki Versys 1000 | Moc stejná jako můj předchozí Versys 1000 r. 2015. Byť s motorkou byla naprostá spokojenost, doporučuji, ale chtěl jsem změnu. |
KTM 1290 Super Adventure | neměli oranžovou |
KTM 1290 Super Adventure | |
Moto Guzzi V85 TT | |
Triumph Tiger 1200 | |
KTM 790 Adventure R | |
Honda CRF1100L Africa Twin | |
Ducati Multistrada 1200 Enduro | |
BMW R 1250 GS Adventure | dal jsem si na advíkovi pár stovek km a nějaký offroad a na hraní to moc není...je to fakt tanker...polykač km a já chci trošku víc blbnout :) dokud můžu |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo | Špatná komunikace s prodejci, nemožnost otestovat - přišla na podzim, nedalo se jezdit, skoro stejná cena v plné výbavě jako BMW, konektivita jen s iPhonama |
BMW S 1000 XR | Chci klasiku |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1200 GS | Stejné svezení, ale o 100tis dražší |
Triumph Tiger 1200 Rally | Nižší, 19 kolo, okoukaná |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Honda je prostě srdcovka |
KTM 1290 Super Adventure R | Na GS mne trapi, ze prestoze je to doby motocykl, tak k nemu nic necitim, je to trochu nuda... |
Triumph Tiger 1200 GT | Necítil jsem se na ní dobře. Prostě mi nesedla a nějak se nedostavil wow efekt. |
BMW R 1250 RT | Je to sice GSo, každý to chválí a chce, ale nenašel jsem jediný rozumný důvod proč vyměnit KTM SAS za GSo |
KTM 890 Adventure R | príliš dokonalá na moje potreby, vysoká hmotnosť |
Yamaha Tenere 700 | drahá |
Ducati Multistrada V4 / S | |
Kawasaki Versys 1000 | Když jsem naklikal svoje vysněné GSo s minimální možnou výbavou, tak jsem se dostal na krásných 550 000 s kuframa...a to už bylo fakt mooc. Někdy příště. |
BMW R 1250 GS Adventure | Advík má větší nádrž, lepší ochranu před povětrnostními vlivy, lepší ochranu motorky (horní padací rám) |
BMW R 1250 GS Adventure | Rozhodlo více cestování a plná výbava u modelu Adventure |
Kawasaki Versys 1000 | Jasne, GSo. Uz jsem byl pro nej rozhodnuty. Vychytana cestovni motorka, top vybava. Nakonec jsem na posledni chvili cuknul z duvodu financi (600tis.+), Versys stal pulku... A zase - nemel jsem nejak pocit extra premiove jizdy za ty prachy... |
KTM 1290 Super Adventure | motorka dobrá, ale stále stejné zpracování |
BMW S 1000 XR | Má to každej a vlastně se mi to ani nelíbí |
BMW R nineT Scrambler | Říkal jsem si cena 550+ ale to jsem netušil, kam se vyšplhám :D |
KTM 1290 Super Adventure | - cena - ta už je opravdu přes čáru.., v posledních rokách je to navíc na mototripech samé GSo..snad každá druhá motka (a to icelkové mezi všemi motorkami!) GSo... A za třetí jsem pro ni ještě neuzrál a nenastal ten správný čas.. |
KTM 1290 Super Adventure | Nižší výkon, není tolik sportovní, ale jednou klidně (a taky abych nasral MedWeda) |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | |
KTM 1290 Super Adventure | Výkon motoru. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2020 | Mark09 | bmw-service-recall-r.pdf | 238 KB | BMW Service Recall Třmen kotoučové brzdy |
2019 | Sosososak | bmw-r1250-gs-k50-12.pdf | 274 MB | Servisný manual v angličtine pre BMW R1250 GS K50/12 (0J91/0J93/0J90) |
2018 | Mark09 | bmw-r-1250-gs-manual.pdf | 3.4 MB | BMW R 1250 GS Manual CZ |
2018 | Mark09 | bmw-r-1250-gs-manual.pdf | 929 KB | BMW R 1250 GS Manual CZ Doplněk |
2018 | g27 | shifthead-torques.pdf | 273 KB | Utahovací momenty 2018+ |
2018 | g27 | shifthead-torques.pdf | 273 KB | Utahovací momenty 2018+ |