renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1250 GS (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Remder
Vloženo 12.7.2023
Aktualizováno 12.7.2023
Zobrazeno 1 708x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Mohutná mašina pro každodenní dojíždění do práce i pro dlouhé výlety. Univerzální stroj, který si každý upraví k obrazu svému - buď do terénu nebo na silnici, popřípadě kompromisně.

Motorka koupena od FIRMA:CarTec Praha (Praha 10-Malešice)

Výška jezdce: 174 cm

První dojmy - Skvělá ovladatelnost a tlumení nerovností podvozku. Velká možnost individualizace skrze širokou nabídku příslušenství a výbavy. Velké plus vidím v možnostech velikosti sedla - motorku osedlají i menší postavy.

Doplňky na motorce - SC Project koncovka výfuku, vyšší plexi štítek

Recenze

R1250GS jsem zvolil po testovacích jízdách, byl to diametrální skok kupředu oproti menší F850GS. Nejvíce mě uchvátil motor typu boxer se svým nízkým těžištěm a obrovskou silou. Vzhled je vždy velmi subjektivní. Zpočátku mi 1250 GS přišlo nehezké - takové "tlusté" a celkově mohutné, včetně motoru trčícího do boků, nicméně poměrně rychle se mi motorka okoukala a nyní na ní nedám vzhledově dopustit, i díky skvělému pocitu při pohledu ze sedla, kdy před nohama vidíte mohutné kryty válců s žebrováním. Učarování jízdou přišlo ihned s prvním nastartováním - úplně jiný pocit, včetně ikonického naklonění při startu motoru. Oproti mé první motorce (F850GS) je zde posun hlavně v ovladatelnosti motorky (snadněji jde do zatáček - těžiště), podvozku a samozřejmě ve výkonu a celkovému projevu motoru. Podvozek je na zadní pružině elektricky nastavitelný - žehlí krásně nerovnosti, ale umí být i tužší při svižnější jízdě. Ta je kupodivu možná i s takovýmto mastodontem. Další plus je výškové nastavení, to je možné docílit právě el. ovládaným podvozkem (poloha MAX/MIN), ale rovněž polohou sedadla - opět 2 úrovně. S mou výškou 174 cm nemám sebemenší problém dosáhnout z motorky na zem oběma nohama, což je vždy plus hlavně při manipulaci namístě vzhledem k větším rozměrům a váze motorky. Pohon zadního kola zajišťuje kardan - další obrovská výhoda, co se týká údržby mašiny. Elektronika motorky včetně TFT displeje je prakticky shodná s F850GS a není zde prakticky co vytknout. Jako možná negativa osobně vnímám nízký plexi štít (nahrazeno), menší kola a příliš mechanicky, až "traktorově", působící převodovku.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Vladounreal
Vladounreal napsal 19.07.23 v 11:37 10b.

je to mašina na všechno co si jen můžeš přát, tak hodně šťastných km na ní draku

Zemin
Zemin napsal 14.07.23 v 06:31

Pěkný

PSanec
PSanec napsal 12.07.23 v 16:48 10b.

Pěkná. moc dokonalá.Vhodná pro bohatšího padesátníka.Jelikož jsem senior středně bohatý, jezdím na HD,Není dokonalý,ale právě proto ho miluji .Přeji ti jen pohodové km.

Více komentářů



TOPlist