pokud příroda dovolí, brzy z jara dolítám své Pirelli Scorpion Trail II a na poznávací okružní cestu do Albánie chci nazout na zadní kolo Mitas E-07 PLUS.
Na předek ji ale nechci. Vím, že se zadní E07+ běžně kombinuje s TKC80. Osobně s ní zkušenost nemám, jezdí ji jen mí kámoši na stejných motorkách a všichni ji mají hodně oskákanou. Holt není divu při váze a výkonu motorky.
Zadní Mitasku bych tedy rád zkombinoval s Pirelli Scorpion Rally na předku.
Máte někdo zkušenost nejen s touto kombinací, ale třeba i s celou sadou Pirelli Scorpion Rally na těžkém silném enduru na cestě dlouhé 4500 km, kde podíl asfaltu výrazně přesahuje podíl nezpevněných cest?
Pokud vás téma zaujalo, ale nechce se vám k tomu nic psát, hlasujte prosím alespoň dole v anketě.
Předem díky všem
Naposledy editováno 08.01.2022 09:31:07
3 reakcí na tento příspěvek Mitas E07+ vzadu a na co předek
1 reakcí na tento příspěvek Mitas E07+ vzadu a na co předek
Předek je cca na 50 % a zadek ještě asi 1000 km dá. Ale do bláta to rozhodně není,což asi žádná z podobných pneu. Teď budu přezouvat a zkoušet Anlas Capra X.
Na Tigerovi 800 XC jsem měl Shinko 804/805 a taky nebyly špatný. Nájezd cca 9000
Naposledy editováno 08.01.2022 12:28:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E07+ vzadu a na co předek
Kohlstein píše: E-07 je mimo suchou polňačku v podstatě neúčinná a mít ji na předku a namlátit si kvůli tomu? Radši cokoliv, co alespoň trochu vypadá jako špalky, i když je po x tisících oskákaná - E-09, Anakee Wild, TKC80, Scorpion Rally, atd.
Zas to tak nehrot, ja loni projel Albanii a kousek Recka na Anakee 3, coz je v podstate silnicni guma a ikdyz mistama bylo trochu mokro, nikdy jsem nemel problem s trakci. Ale nejsem magor, znam svoje limity i hmotnost mastodonta a nepoustel jsem se na mokrou mekkou travu nebo do hlubokyo bahna. E07+ bude na Albosku uplne v pohode. Akorat je potreba podlepit predni gumu na rafku, jinak ma tendenci uchazet

Já bych klidně jel na silničních Pirellkách, které jsou teď na asfaltu úplně skvělé. ALE... Kamarád, co pojede se mnou na KTM 1090 SAR a navíc je mimo asfalt celkově zdatnější než já, jezdí stále na TKC80.
Doma má novou nepoužitou sadu Continental Attack 3 a nechce je nazout. Chce je prodat, protože se nechce vzdát spontánních výletů po nezpevněných cestách.
Já vím, že na mojí motorce ty TKC80 spálím strašně brzy. Už i jemu neustále bliká kontrola trakce a modrá zadní kotouč. Co to teprve bude dělat u mne je mi už teď jasné.

Nikdy dřív jsem pod sebou neměl 160 koní. Netušil jsem, co za problémy budu díky tomu výkonu řešit.
Cítím se jak blázen a stále si ne a ne vybrat. Ať mu mimo cestu aspoň trochu stačím a ať vzorek neubývá před očima.
Naposledy editováno 08.01.2022 16:12:18
PETRREVNICE píše: Nepřemýšlej nad tím a dej sadu E07+. Letos jsem byl v Albánii na E07+ a místy jsem byl hoooodně rád, že jsem je obul. Mimo jiné je díky své hybridní konstrukci dost odolná proti průrazu, na vodě vede dobře, na suchu také a neubývá před očima. Cesta byla celkem 4500 km a nemusíš jí po návratu hned přezout, ještě něco najede. Je jen trochu hlučnější, protože je hrubá, ale to adventure jezdce nemůže odradit. Také si zjisti dostupnost pneumatik na trhu a to ti také napoví, abys šel do Mitasů.
Osobně si myslím, že Mitasy zatracují hlavně ti, kteří na nich nikdy nejeli.
Tím se však nechci nikoho dotknout.
Já s nima mám jedinou zkušenost a to tu, že jsem je jen viděl na jedné AT 1000 na žehnání motorek. Nic víc

E07 jsem měl na XT660 a tam fungovali skvěle. Do bahna jsem ale obouval C19 a C02, ty byly ještě lepší, ale na Balkán s nima nedojedeš.
1 reakcí na tento příspěvek Mitas E07+ vzadu a na co předek
Edit:
No jo, ty máš Teneree.

Tak ty budeš nadšený, si myslím.
Když tak si pak můžeme sdělit první dojmy.
Ale já tu svou leštěnku ven asi hned tak nevytáhnu.

Naposledy editováno 17.01.2022 21:59:02
1 reakcí na tento příspěvek Mitas E07+ vzadu a na co předek
Edit 29.4.2022
Tak Anlas mě natolik zaujaly, že jsem si je taky koupil ve verzi Capra R. Jsou dost podobný Metzelerkám Tourance, který mám teď na motorce na dojetí. V půlce května je přehodím, abych je trochu zajel, páč koncem května odjíždím do Anglie. Tourancky bych tam dojel na plátno. Na Anlasky jsem hodně zvědavej, protože cokoliv, co jsem o nich četl, vypadá moc dobře. Ještě jednou dík za Anlas promotion zkušenějších borců tady na motorkářích, snad toho nebudu litovat



Naposledy editováno 30.04.2022 00:05:28
1 reakcí na tento příspěvek Mitas E07+ vzadu a na co předek


Na Anlas Capra X a plně naložené KTM 1290 SAS mám odjeto 9.400 km.
Foto jejich stavu níže a věřte, že jsem je ve světě nijak nešetřil. Po dálnicích byly naprosto klidné i v rychlostech 180 km/h a na šotolinách, mokrých kamenitých a blátivých cestách i brodech také skvěle podržely. Za poslední 3 týdny najeto 6900 km a už teď vím, že jak je dojedu tady doma po asfaltě (dají ještě tak 1500 km), půjdu do nich znovu!









Naposledy editováno 03.06.2022 11:52:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E07+ vzadu a na co předek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E07+ vzadu a na co předek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E07+ vzadu a na co předek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cesta z Mojkovace přes údolí Tary k... Suzuki DL 1050 V-Strom | Niki76 | 6 | 2.2.2025 v 10:51 pepe100 |
Pořízení BMW R1200GS / Adv BMW R 1200 GS | ozzman_84 | 11 | 1.2.2025 v 14:44 dafikk |
jak smazat z palubky servisní inte... BMW R 1200 GS | chorvat | 18 | 31.1.2025 v 14:37 strejdaz |
RST Ventilator BMW R 1200 GS | TaťusPájus | 1 | 29.1.2025 v 15:43 Mirek-JM |
Polsko dovolená BMW R 1250 GS | holubářka | 15 | 24.1.2025 v 14:31 holubářka |